september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    :whistle: :whistle: Gelukkig :whistle: :whistle:
    Wel zo blijven zitten hoor beeb!

2. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Jeeeeeh lees nu pas je berichtje Han.. Gelukkig dat ze gedraaid is! hoezeeeee.En fijn dat je in de gaten wordt gehouden nu he?

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Ief, nou hier schijnt de zon maar kan niet naar buiten :( kan er alleen maar van genieten door naar buiten te kijken....

Het gaat nu wel rommelen bij iedereen!

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja ben er helemaal blij mee!

5. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Kan ik me heeeeeeeel goed voorstellen! Geniet er maar lekker van!

6. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Han, kan ik me voorstellen!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Pooh & man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sebastiaan.

han: wat fijn dat de kleine toch nog gedraait is nu mag ze wel geboren worden :)

wie wordt de volgende september baby wacht met smart op een volgend berichtje, de jongentjes staan op kop dus kom op dames die een meisje verwachten dat kunnen wij ook

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Wat een goed nieuws dat je beeb omgedraaid is!

Ik denk dat ik hier de enige ben dat ik de stuitbevalling moet doen. Ik wou dat iemand hier in de september mama's ook zelfde geval als ik heb... :(
    Maar ik weet ook dat we hier elkaar samen erdoorheen slepen en steunen :D

Ik heb zonet lekker een uurtje geslapen, ga zo lekker ovenbroodjes eten met gesmolten kaas/ham eten :p

Ben nog steeds nieuwsgierig naar de meiden die misschien nu al aan het wegpuffen zijn.... :(:

9. Ddp

Ddp Niet meer actief

Jessica: Kan me voorstellen dat je dochter voelt dat er wat gaat gebeuren. Het is natuurlijk niet normaal dat mama op bed ligt!

Han: Joehoe! Wat goed dat ze weer gedraaid is! Nou hopen we voor jou dat dat zo blijft! Tis nu al een grapjas!

Nou, manlief heeft er wel wat van opgestoken net geloof ik. Want hij blijft zowaar thuis! En had juist besluiten om er maar niet over te zeuren haha

Liep net in de winkel en toen voelde ik ineens iets lopen....toen dacht ik: plas ik nu alweer in de broek? Nee dat kan niet....

En ineens drong het tot me door dat het natuurlijk ook ergens anders uit kan komen haha! Thuis meteen gekeken en het was allemaal slijm....
    net terug van de wc, liep er alweer wat.....weer slijm....

Het rommelt ook wel n beetje in mn buik.....af en toe krampjes en mn darmpjes rommelen....

Zou het dan toch beginnen? Of zou dit geen teken zijn?

10. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    \:D/ \:D/ \:D/ :baby: :whistle: :whistle: Lieve Ponyville, Mobielfreak en Pooh, van harte gefeliciteerd met jullie babies! Extra felicitatie voor Pooh, want zij is de eerste 'echte' septembermama! ;)

Veel liefs van Pomme en Rosalie

11. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Pooh: Gefeliciteerd met je knul!
    Han: Wat een goed nieuws zeg! Ben echt blij voor je! hoop dat ze zo blijft liggen nu!
    Jessica: Ja kan begrijpen dat je meisje het niet allemaal meer snapt! Hoop dat je niet lang meer in bed hoeft te liggen!
    Zoe: Zou het dan toch op je uitgerekende datum gaan gebeuren? Spannend!
    Brigitte: Veel succes al zal je het vast niet meer lezen!
    Patries: Balen dat je weer zo slecht hebt geslapen.
    Joyce: Jij ook vervelend zeg ja kom voortaan online ik ben meestal rond 2e ook online ;)
    Miranda: Veel plezier vandaag!

Als ik iemand ben vergeter sorry!

Ja maar mijn mannetje is ook 4 maanden weg geweest is eigenlijk 1e keer dat we echt weer wilde sex hadden :oops: En het heeft niks geholpen want ben om half 3 weer in slaap gevallen ;) Wel rare buikpijn heb ik het zijn geen harde buiken maar doet gewoon zeer. Lijkt wel of kleine meid niet zoveel ruimte meer heeft. Ik word ook wakker omdat ik moet draaien omdat alles beurs is. En een maagzuur waar ik ook niet goed van word. Ik denk dat het hier nog wel lang gaat duren, want doorzetten wil het niet. Kom vanavond weer ff kijken

liefs rian

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    oei oei wat spannend Zoë! Zou wel erg leuk zijn als de kleine precies op haar uitgerekende datum kwam!

*han duimt heel hard voor zoë*

Miranda: sorry dat ik jou lotgenoot niet word maar ik heb heeeel veel liever een gewone bevalling. Ik denk dat het anders toch een keizersnede was geworden.... ben bang dat ik een vaginale stuitbevalling niet aandurf.

13. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Han: Wat een geweldig nieuws meid. Nu maar jullie uk streng toespreken dat ze zo blijft liggen. Fijn dat je zo goed in de gaten houden.

@Miranda: fijn dat je koffer klaar staan. Geeft zeker weer wat meer rust.

@Zoe: soms helpt het toch om even te laten weten dat je het ook wel leuk vindt als je mannetje thuis blijft. Vinden ze misschien in het begin niet leuk, maar zoals je ziet heeft het toch geholpen. Voor de mannetjes is het ook allemaal wat moeilijker te begrijpen.
    Ben benieuwd Zoe of het voortekenen zijn. Spannend.

@Marsab: vervelend he rugpijn hebben. Moet zeggen dat die ball echt super is. Zit er nu ook achter op de computer, schijnt ook heerlijk te zijn als je rugweeen hebt.

@Jessica: kan best voorstellen dat je dochtertje het door heeft. Mama in bed is iets wat normaal niet voorkomt. Spannend hoor.
    Lief dat je mannetje zo goed voor jou, Sara en het huisje zorgt.

@Ief: Jouw mannetje heeft toch ook maar naar je geluisterd. Fijn, is toch wel belangrijk dat ze het een beetje begrijpen en ons steunen.
    Succes met je gerommel, ben benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren.

Ik ga nu even lekker zwemmen met mijn man, heerlijk ontspannen.

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Han, goed nieuws, hopelijk blijft ze nu zo liggen.

Zoe, hopelijk het begin voor jou, ben benieuwd.

Liefs Moons

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Han, fijn dat je goed nieuws had in het ziekenhuis.

Zoe, tja, misschien is het wel het begin. Ik duim voor je!

Nou ik kijk vanmiddag of vanavond maar weer voor het laatste nieuws.
    We gaan nu naar mijn ouders toe.

Groetjes!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @pooh en mannetje, GEFELICITEERD MET SEBASTIAAN! Lief dat je hier een berichtje plaatst mannetje van pooh! Geniet lekker met zijn tweetjes van de kleine en doe rustig aan he!

@zoe: hier ook nog alles rustig, ik dacht eerst zelf 2 september, mijn mannetje denkt idd 3 september en mijn vader denkt 4 september! Haha, nou, ik hoop dat een van hun gelijk heeft. Voor jou hoop ik ook dat je mannetje of paps gelijk heeft, het mag nu wel komen he!

@han: joepie, wat fijn dat ze weer is gedraaid! Nu met zijn allen duimen dat ze lekker zo blijft liggen.

@mobielfreak: nogmaals gefeliciteerd, wat knap dat je nu alweer je verhaal kunt doen! Doe je lekker rustig aan en geniet lekker van Tim!

@brigitte: balen dat je naar het ziekenhuis moet, maar vandaag of morgen ga je je kleine uk zien! Sterkte meid, ik hoop voor je dat een keizersnede niet nodig zal zijn.

@wannie: jij ook veel succes met het wachten, ik kan me voorstellen dat je er langzamerhand zat van wordt! Ik ben nog maar 2 dagen overtijd en er al flauw van haha!

@zoe: jij maakt het spannend! Zoveel slijmverlies zal vast wel iets betekenen toch?

Hier nog steeds alles rustig, wordt steeds ongeduldiger, dat helpt alleen niet helaas. Hier is het weer wel redelijk trouwens, af en toe een zonnetje. Dus ben net even naar de winkel geweest, houd het alleen niet meer zo heel lang vol.

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Oh spannend voor Zoë....misschien toch wel een teken?

Geeft niet, Han, dat jij mijn lotgenoot niet wilt zijn. Ik had zelf gehoopt op een normale bevalling.
    Soms droom ik weleens dat ik ineens vruchtwater verloor, ineens draait ons wondertje om...dat zou mooi zijn?!

Ik ga pc afsluiten, boodschappen doen en dan hupsakee naar Purmerend!

Ik zal aan jullie denken, meiden!

Liefs XXX

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
  19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @han: JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE! Wat ben ik blij voor jullie dat de kleine meid weer gedraaid is!
    Toch een hele opluchting!

@ patries: ja, hoor meer verhalen over die bal....misschien toch maar eens kijken waar je zo'n ding kunt halen!

@ Miranda: we steunen je allemaal hoor, ookal ben je de enige met een stuitbaby! We gaan allemaal hoe dan ook bevallen! ;)

@ Kelly: idd waar ben je....of kom je ook zo met goed nieuws! :D

@ Zoë: meid ik heb vandaag mijn mobiel weer bij de hand hoor, dus KOM MAAR OP MET DAT SMSJE! :)

20. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Alle mama's die al bevallen zijn: VAN HARTE!

Hier rommelt het nog niet echt. Baby beweegt flink en heb wel regelmatig harde buiken en zo nu en dan een soort kramp (lijkt op ongesteldheidskramp) die trekt dan naar m'n rug, maar is binnen een paar tellen ook wel weer weg. Begin nu wel te hopen dat de kleine snel komt. Ben zeer nieuwsgierig wat het wordt en hoe het er uit ziet.

Brigitte zet 'm op, we zijn benieuwd.

Wie zal de volgende worden?

Groetjes Simke

Deel Deze Pagina