Han ik ben zo blij voor je dat je goed nieuws hebt gehoord en gezien Nu maar hopen dat je beeb nog heel even blijft zitten, en vooral RECHT blijft liggen en misschien wel indaald! Rian; je hebt dus een super avondje gehad met je man! jammer dat het geen weeen heeft op gewekt, maar je mag nog even Mobielfreak gefeliciteerd met je zoontje!!! Pooh GEFELICITEERD met jullie ZOON! Zoe; heel veel succes meid, nu maar hopen dat het snel doorzet!! Hier is alles nog rustig... balen hoor, zit er best wel doorheen... Maandag naar de VK en dan vraag ik of ze me wil strippen.... ZUCHT
@Miranda, tuurlijk we slepen je er allemaal doorheen (figuurlijk dan he ) @Zoe, Oeee spannend, je weet maar nooit, en het blijft lopen, dus ik denk van wel! Suc6 meid......... @Patries, indd een grote steun! Mmm zwemmen klinkt heerlijk. @Lintje, mooi meisje hoor @Mouschy, balen he... Kan me voorstellen dat je er doorhen zit, dus bij deze even een dikke knuf Hier weer wat aan het rommellen, menstuatiepijn ben maar op bed gaan zitten, liggen hou ik niet uit
Han, goed dat de beeb weer gedraaid is, ik ben blij voor je. Zoe, hopen dat dit toch een begin is. Hoop snel babynieuws te horen vanuit jouw kant. Lintje, gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie meid. Mouchy, ik ben er ook helemaal doorheen. Wanneer zijn wij nou aan de beurt. Ik hoop dat dat niet lang meer gaat duren. Ik ben echt bang dat ik tot 42 weken moet lopen.
@ Lintje en Pooh (+ mannetje): Gefeliciteerd! @ Han: Geweldig nieuws. Ik heb vandaag wel een paar keer aan je gedacht en ik ben blij dat het goed is.
mouschy: dikke knuffel voor jou! Maart: begrijp dat jij het ook zat bent! *knuff* Zoë: ben je bezig meid? Let me know! simke: heel herkenbaar die krampen, best naar...
@Han: wat een fijn nieuws en nou mag ze niet meer draaien, hoor [-X @Zoe: zal jij nu op de uitgerekende datum gaan bevalllen... @Lintje: graag gedaan, we leefden erg mee. Mooi kindje, hoor! @Patries: is te hopen dat je na de 12e bevalt dan. Hoe is het trouwens nu met je mams? @all: de ambtenaar vanmorgen was echt SUPER. Ze bleef bijna twee uur, hele verhalen, veel gelachen en we denken dat ze er een mooie toespraak van zal maken de 5e. We zijn met 12 personen en die mogen allemaal om de tafel zitten. Intiem en heel bijzonder, want al zetten we de akte van geregistreerd partnerschap in 2009 om in 'huwelijk': het is toch een speciaal moment in ons leven. Dus woensdag a.s. is het een beetje feest en we hebben er mooie kleding bij gevonden! Meiden, ik douw er een meidenfilm in en ga onderuit op de bank. Mijn onderrug doet zeer van het slenteren op de braderie en al heb ik niet zulke harde buiken meer: die steken in mijn vagina zijn er nu wel bij Groetjes en tot vanavond!
Aan alle nieuwe mama's: Proficiat! Geniet van jullie kleintjes! Ga proberen mijn bevallingsverhaal neer te schrijven straks, bij het onderwerp Bevalling. Hou jullie op de hoogte hoor! X
Heb net een paar foto's in mijn album geplaatst! Sorry dat ik hier niet meer kom piepen, maar heb het echt enorm druk! Zelfs met manlief dat heel goed meehelpt en ondanks dat ons Keldje eigenlijk geen druktemaker is. Hij krijgt zijn flesje om de 3 uur ongeveer en voor de rest hoor je hem niet zoveel. s'Avonds kan hij een beetje chagrijnig zijn, maar ik denk dat hij soms last heeft van krampjes. Maar ik heb denk ik nog steeds last van nesteldrang, want ik word hier gek dat mijn huis niet tiptop is! Vandaag was ik een beetje huilerig, heb de bevalling helemaal nog niet verwerkt, en ik vrees dat dit nog een tijdje zal duren. Dus, aan iedereen; ik hoop voor jullie allemaal dat jullie een vlotte, normale bevalling zullen hebben, echt waar! Dikke kus X
Dankjewel Maart! Ben er helemaal verliefd op (op mijn 2 mannetjes!). Ik hoop dat je kleine meid snel mag komen! X
@Virginie83, wat een prachtig mannentje zeg, GEFELICITEERD! @Han, wat een goed nieuws zeg, ben helemaal opgelucht voor je! @Rian, wie weet komen we elkaar ´s nachts wel een keer tegen @Zoe, oooooh wat spannend, dit kan volgens mij niet lang meer op zich laten wachten... @Lintje, GEFELICITEERD, wat een prachtdochter en wat een bevallingsverhaal, pfffff, best heftig hoor Hier nog steeds aan het rommelen, heb ook veel steken onderin en mn onderrug blijft zeer doen Heb ook veel last van harde buiken en het is best vermoeiend, en dan te bedenken dat dit pas het begin is, pfff Nou ja, we zien wel hoe het gaat lopen, van mij mag het komen hoor Oh ja, wat ik nog wilde vragen. Hebben jullie al speentjes uitgekookt voor de kleine uk? Ze zitten bij mij nog in het doosje, maar ik bedacht me ineens dat dit ook wel handig is om mee te nemen naar het ziekenhuis, of niet? Iemand tips? Nog steeds niks van Brigitte gehoord? Ben zo benieuwd, hopelijk kan ze een keizersnede vermijden..... IK DUIM VOOR JE! Iedereen verders veel geluk en sterkte! Liefs
Hai hai! Het "lekken" is hier opgehouden..... De krampjes zijn er nog af en toe.... Volgens mij houden ze me voor de gek! Pffffff, dacht dat het misschien wel echt ging beginnen....... Zou Brigitte haar beeb al hebben? Mouschy: Hoop voor jou dat ze je maandag willen strippen! Maart: Hoop dat het voor jou ook niet lang meer duurt! Darcy: Wat leuk en wat spannend a.s. woensdag! Gaaf hoor dat het zo bijzonder word! Virginie: Dikke knuffel voor jou! Hoop dat je het snel allemaal een beetje een plekje kunt geven.... Joyce: Ze zitten hier ook nog in het doosje.....laat ze ook nog wel even zitten. Als je bv wilt gaan geven mag de uk geloof ik geen speentje.....weet ook nie hoe het zit. Anders moet de kraamverzorgster dat maar doen, is toch zo gedaan!
Hoi allemaal! Hier eindelijk rust in de tent, er is nog niets ingedaald en er rommelt nog niets! Al die bevallingen die nu langs komen en ook weer nieuwe meiden, het blijft leuk! Ik ga weer even met de honden de hei op, dan vanavond lekker even een hapje eten ergens, nu kan het nog! heel fijn weekend voor iedereen! jen.
Ik heb een paar daagjes niet gelezen en ik zie dat er weer een aantal baby´s geboren zijn. Iedereen GEFELICITEERD en geniet ervan. Ik hoop dat alles goed gaat en voor degene die hard zitten te duimen, hoo pvoor jullie dat jullie snel jullie kindje vast mogen houden. Hier gaat het zijn gangetje, alweer 17 weken en mijn buik groeit voor geen meter. leg dan maar eens uit dat je echt 17 weken bent, grr is ook nooit goed. ben nu aan het twijfelen over de pretecho, een 2d of 3d. Wie heeft er ervaring mee? Liefs Anette
Ik vind iedereen van dit forum heel lief!!!!! Was gister zo erg ongerust en ben vandaag zo opgelucht en jullie zijn zo lief dat jullie allemaal zo meeleven terwijl jullie er zelf ook soms doorheen zitten....... oftewel: jullie zijn fantastisch! Nu is het enige nog dat ze toch klein is maar heb beloten me daar pas later druk om te meken omdat ze telkens iets ander meten. Virginnie: wat een heerlijke vent! Zal zo je bevallingsverhaal gaan lezen (als ie eropstaat) maar wil je bij deze vast een hele dikke knuffel geven en hopen dat het snel weer helemaal top met je gaat. Maart: ik hoop voor je dat je snel aan de gang gaat! Kan me voorstellen dat je er soms doorheen zit. Ik heb ook het idee dat ik lang door ga lopen dus doe gezellig met je mee. Suus en mouchy: ja jullie zijn de eerste die echt overtijd lopen. Zal voor jullie duimen dat het snel echt gaat beginnen. Jennifer: veel plezier vanavond Zoë: he hoe kan dat nou, had nog wel zo hard voor je geduimd. Zal er nog wel even mee doorgaan.... Joyce: Wie weet is dit wel het echte werk..... Ik heb de speentjes ook nog niet uitgekookt omdat ik borstvoeding wil gaan geven. Als je de fles wil geven zou ik het wel vast doen want je moet ze de eerste keer 10 min uitkoken. Daarna voor iedere voeding 3 min. In het ziekenhuis hebben ze wel een flesje. Darcy: heel prettig dat de ambtenaar je zo'n fijn gevoel gaf, dat komt helemaal goed de 5e! wel foto's maken hoor want we zijn natuurlijk erg benieuwd. Miranda: zoals marsab al zegt: we steunen je toch wel! We zullen extra aan je denken als je gaat bevallen. Jessica: bij jou toch ook begonnen? Gaat het nu wat beter nu je bent gaan zitten? Zo voor iedereen die ik vergeten ben: sorry en een extra dikke knuffel! (ja heb een emobui, vind jullie extra lief vandaag
@Marsab: ik raad je die bal echt aan hoor. Helpt een stuk met de rugpijn en het zit ook best gezellig. Als een soort skippyball Ik hoop dat je vnvnd ook wat beter slaapt. Heb nog even op de site gekeken erg leuk dat je vriendin die buik gipsafdruk hebt gemaakt, zit er nu al mooi uit. @Lintje: van harte met jullie dochter. En wat een bevallingsverhaal zeg meid. Je mag echt trots zijn op je zelf. Geniet maar lekker van haar. @Rian: jammer dat het niet geholpen heeft. Misschien toch nog maar een keer wild doen. @Jessica: hoop dat het door gaat zetten bij jou. Is toch niets die hele dagen in bed afwachten. En anders nog een paar daagjes, donderdag is het zeker zo ver. @Moushy: hoop voor jou ook dat ze je gaan strippen maandag. Al dat geduld, tja dat hebben wij vrouwen met hormonen niet. @Zoe: houden ze je voor de gek? Nou mooi is dat. Wie weet dat het toch nog gaat doorzetten meid, ik hoop het voor je. @Virginnie: Wat een mooi kereltje hebben jullie zeg. Echt een prachtbaby die Keld. Je mag daar zeker trots op zijn. Voor nu een hele dikke knuffel en die kraamtranen horen er blijkbaar allemaal bij. Stertke meid. @Joyce: hier zit alles nog in de doosjes, ook de borstpomp en sterilisator. Neem aan dat dat allemaal zo gepiept is als je 't echt nodig hebt. @Annette: fijn te horen dat het goed gaat met jou en de uk. Tja ieders buikje is anders toch? Wacht maar af, voor je het weet gaat die buik in de weg zitten. En dan gaan mensen weer zeggen dat je een hele grote buik hebt, het is namelijk nooit goed. @Darcy: Fijn te horen dat jullie gesprek met de ambtenaar zo goed is verlopen. Is erg leuk als het klikt, weet je ook zeker dat het een leuke ceremonie wordt. Echt aftellen nu dus. Spannend hoor. Lief dat je vraagt hoe het met mijn mams is. Heb haar toevallig vandaag gesproken. Ze was gister weer helemaal niet lekker, heeft mijn vader haar van 't werk opgehaald en naar de dokter gebracht. Bleek ze een hele hoge bloeddruk te hebben, terwijl die bij haar juist normaal heel laag is. Dus dokter was erg geschrokken. Hij vond ook wel dat mijn mams erg sterke medicijnen in 1 keer kreeg. Gelukkig dat ze daar dus al mee gestopt was. Heeft nu dus andere medicijnen voorgeschreven en hopen dat die aanslaan. Ze moet 5 sept. weer naar het ziekenhuis, dus weer spannend. Ondanks dit alles ziet ze het zelf heel positief in, ze heeft het ook alleen maar over ons wondertje dat straks gaat komen. Ze heeft haar koffers al klaar staan, dus mocht de kleine zich melden, kan ze vlucht boeken en hierheen komen. Dat houdt haar nu dus zeker op de been. We zullen zien, maar blijft allemaal erg spannend. Ben dan ook erg blij dat ze hier straks 2 weekjes is, kunnen we iets heel bijzonders gaan delen met elkaar.
@Virginie, Wat een lekker kereltje! @Joyce, weet niet of ik deze keer een speen ga geven.... @Zoe, nou beeb hou je mama niet voor de gek, en kom nou! @anette, dat hoor ik zelfs nu nog, goh ben je de 15de uitgerekend wat heb je dan een klein buikje :x :x Het is indd ook nooit goed, bij Zara had ik een mega buik en toen kreeg ik te horen, weet je zeker dat het er maar 1 is, of nou dat zal wel een flinke worden @Han, dacht vanmiddag nou ga beginnen he, ze kwamen ongeveer om de 20 minuten, maar om 17uur niks meer gevoeld.... Dus waren waarschijnlijk weer gewoon voorweeen! Tuurlijk denk dat we er allemaal wel doorheen zitten, maar we zijn er ook om elkaar te steunen, we zitten allemaal in het zelfde schuitje