@patries, hopelijk slaan de medicijnen aan van je moeder! Jullie kunnen dan indd elkaar steunen......
heyy meiden, wat rustig vandaag zeg! Lintje: Nog gefeliciteerd! Patries: Fijn om weer ff te horen hoe het met je moeder gaat! hoop dat ze van de nieuwe medicijnen opknapt. En mooi dat ze alles al klaar hebt staan om naar je toe te komen als de kleine er is! En ik heb nu niet meer zo'n zin in avondje wild hor! Vraagt zoveel meer energie als normaal hahaha. Han: Jij bent ook altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lief voor ons! Anette: hoop dat je snel een buikje heb en er lekker van gaat genieten! Jennifer: Veel plezier met de hondjes! Zoe: Ja ik ken dat voor de gek houden, hoop voor je dat het wel doorzet! Joyce: Hoop dat het snel doorzet! Virginie: Wat een haar zeg en wat een scheetje! Darcy: fijn dat alles zo goed is geregeld! Maart: Nog ff volhouden meid! Jessica: Jij ook nog volhouden! Mouschy: Ja, ik moet nog 5 dagen je hebt gelijk jij hebt het veel zwaarder, hoop dat je voor maandag bent bevallen en dat je ook niet hoeft te gaan vragen om te strippen! Nou ik hoop dat ik niemand bne vergeten maar dat zal wel Hier nog steeds alles rustig ja af en toe harde buiken en krampen maar daar weet iedereen wel van. Mannetje heeft playstation gekocht dus ik heb lekker zijn laptop ingepikt! Dus ben vaker online liefs rian Hoop dat ik iedereen heb gehad
Dank je rian Jessica:Wat ontzettend vervelend is dat toch als het een valse start is, zou verboden moeten worden. Anette: ja het is idd nooit goed. Ik krijg van dezelfde mensen de ene week te horen dat ik een kleine buik heb en de week erna dat hij wel erg groot is... ze zeggen maar wat. Heb helaas geen ervaring met pretecho's. Patries: Hopelijk werken deze medicijnen beter! Lekker dat ze straks een tijdje bij je is, kan ze heerlijk genieten van haar kleinkind en kunnen jullie lekker genieten van elkaar.
Jessica en Rootje, fijn dat jullie lekker geslapen hebben Jessica, vervelend van die pijnen. Miranda, jij gelukkig ook lekker geslapen Patries, thanks, da's lief. Al hoef je geen sorry te zeggen hoor maar wil graag dat ze komt Ga voor je duimen dat de kleine na de 12e komt! Heb je lekker gezwommen? En dikke knuffel voor je i.v.m. je moeder. Fijn dat ze straks jouw kant op komt. Joyce, hopelijk heb je vannacht een betere nacht. Zooo irritant om wakker te liggen Dat van die speentjes, zie antwoord Zoe, dat denk ik nl ook... Moons, 37 weken, gefeliciteerd Zoe, yehhh 40 weken, duim duim voor jou! Super dat je man thuis is gebleven enne... je maakt t spannend. Han, joehoeoeoe gefeliciteerd met het goede nieuws Ben zo blij voor jullie Ief gefeliciteerd met de 39 weken! Jammer dat het niet heeft doorgezet. Rian, ik hoop voor je dat het meevalt en je kleintje snel komt. Suus, duim ook voor jou! Hoop dat je niet te lang meer door hoeft te lopen. Mouschy, hopelijk is het strippen niet eens meer nodig en komt beeb dit weekend nog! Maart, ik houd 't er maar op dat het ook een compliment is dat die beebjes het nog zo naar hun zin hebben bij ons. Ik houd t op zich wel vol, maar ben zooooo nieuwsgierig Darcy, wat leuk dat het zo goed bevallen is en je veel vertrouwen hebt in de vijfde Helemaal super! Virginie, wat een ongelooflijk schatje. Rustig aan xxx Jennifer, eet smakelijk Wij zijn ook nog vaak uit eten geweest Han, wij vinden jou ook lief Net naar AH geweest, o.a. bitter lemon en ananas gekocht Straks heerlijk saampjes dvd kijken. Morgen hoop ik hier veel goede berichten te lezen: veel bevallingen Zet 'm op xx Sophie
@pooh: gefeliciteerd met je zoontje! Misschien een goed bericht van jou wel als ik zo lees wat je hebt gekocht @han: echt heel fijn dat je toch goed nieuws gekregen hebt! Hopelijk blijft ze zo lekker zitten! Voor degene bij wie het rommelt/zat zijn: succes! Hopelijk zet het door en hebben jullie je kleine wonder snel in jullie armen! Zelf hier onwijze onderrugpijn; het is voor het eerst in de zwangerschap eigenlijk dat ik buiten en thuis met m'n handen in de rug moet lopen...
Hé lieve meiden, ben net wakker! Was zo moe dat ik even op de bank ben ingedommeld, heerlijk! Had het geloof ik even nodig. Nu maar hopen dat het vannacht net zo gaat Nu is mn buik weer rustig, dus denk ook inderdaad dat het allemaal voorweeen zijn. Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden Han/Zoe84/Jessica/Sophie: jullie hebben helemaal gelijk. Ik wil inderdaad borstvoeding gaan geven en dan wordt de speen natuurlijk helemaal nog niet gebruikt...Helemaal niet aan gedacht Dus.... hij blijft nog lekker in zn doosje zitten Ga nu lekker bank hangen en als ik zin heb vanavond nog even op het forum koekeloeren of er misschien alweer babynieuws is.... Vindt het allemaal zooooooooo spannend ! Dikke kus aan iedereen!
wat is het rustig hier zeg, ben ik is heel veel online is iedereen natuurlijk of aan het bevallen of aan het genieten van hun zaterdag Bij mij zit mannetje achter zijn playstation dus ja. Joyce: Ja lullig is dat eigenlijk he, Denk je dat het misschien begonnen is en dan val je toch in slaap en daarna weer helemaal foetsie! Blodyn: Wat heb je gedaan allemaal dan Sophie: Eet en drinkse als het bij jou werkt ga ik het ook proberen! Hoop dat er straks nog meer meiden komen beppen! liefs rian
He Rian! Ik ben er ook heel ffies...... Heb het bad aangezet en als tie vol is ga ik lekker even in bad..... Het rommelt hier nog wel steeds hoor.....getsie!haha Die playstation is wat he?
Ha Rian, ik kwam even snel kijken of er nieuws is hier Sorry, dat ik ook ongezellig ga doen, namelijk tv/dvd kijken. Hopelijk krijg je zo meer gezelschap en blijven ze wat langer hangen hier... en anders je mannetje achter die playstation vandaan trekken Ben benieuwd of de inkopen gaan helpen Vanochtend ook gesext, kan toch niet meer missen dacht ik zo hahaha Alhoewel, jij was het toch van die wilde nacht xx Sophie
Sophie, jij ook al gesext? Misschien moet ik er dan ook maar aan geloven als het nu niet door wil zetten hahahaha.....laat vriendlief het niet lezen....
hahaha ja ik was het van het sexen, maar heeft niks geholpen, ja ik heb lekker geslapen dat was het enige hahaha Maar wie weet wekt het bij jullie wel wat op! Zoe: Badder ze lekker ik hoop dat het daarna doorzet want als het tijdens een douche of bad niet weggaat betekent het meestal dat het echte weeen zijn en als ze juist weggaan dan zijn het voorweeen. ja hij heeft hem vandaag nieuw gekocht dus denk dat hij er ook voorlopig niet achter vandaan is te slaan Sophie: groot gelijk heb je hor lekker niksen op de bank, ik lig ook op de bank maar dan met de laptop Ja en mannetje zit nu op de tv hahaha. Nou meiden relax ze allemaal lekker ik blijf hier lekker nog rond hangen liefs rian
@ief: je bent welkom hoor @rootje: mja nou.. hier snurkt manlief dus gewoon door en word bovendien aardig chaggie als ie niet doorsnurkt.. dus vandaar dat ik amar even uit bed gehupt was hij is ook doodop van al dat verbouwen en gedoe nog.. uds dan heb ik liever dat ie gewoon doorslaapt @ponyvill: vanaf hier ook van hartte gefeliciteerd! ben alleen de naam van je forum kwijt.. anders was ik daar wel even komen buurten om te feliciteren durf er alleen niet zo goed om te vragen hier... zoals men begrijpt (best triest eigenlijk) @han: poe.. dat si even schrikken zeker veel succes straks bij de gyn! laat je het weten? @missx: hehe lekker hoor dat je straks even naar buiten kan @joyce: ik begreep dat het bij borstvoeding niet zo handig was om meteen de speen te gebruiken dus bij mij zit hij in ieder geval niet in de tas maar in geval van flesvoeding is het misschien wel handig om iets bij de hand te hebben
Hey ik ben er ook nog even maar ben zo weer weg... heb ook last van mijn rug en hoop zo dus nog even een massage te scoren. Saskia: ben vanmorgen al geweest Zoë: idd mss zet het wel door door het bad, badder ze Rian: tja mannen en hun speelgoed Mijn mannetje doet voornamelijk spellen achter de pc dus daarom zit ik als hij thuis is ook minder achter de pc. Sophie: hahaha jij hebt alles wat maar enig sinds weeenopwekkend kan zijn voor de zekerheid in huis gehaald. Laat het ons maar weten wat werkt Blodyn: ik heb ook al last van mijn rug maar dan bovenin, hopelijk gaat het met een massage over, mss een tip? Joyce: lekker als je even goed hebt kunnen slapen, hopelijk slaap je vannacht ook nog goed. Zo ga mijn vriend maar weer eens even vervelen, mss kom ik later wel kijken en anders slaap lekker en tot morgen (en hopelijk dan meer babynieuws)
han: Ja mannen en hun computerspelletjes Hoop dat je lekker geniet van je massage! "Ik ga ook me bedje opzoeken, zal vannacht rond 2e wel weer online zijn, dus dames die dan toch wakker zijn kom gezellig hier ff kleppen welterusten! liefs rian
Jullie zijn ook lief als jullie mij figuurlijk proberen doorheen slepen als ik stuitbevalling ga doen ! Bedankt voor jullie tip over de speen. Ik wilde 'm morgen gaan uitkoken, maar die blijft gewoon lekker in het doosje staan en gaat niet mee in het ziekenhuiskoffer in! Ik geef borstvoeding, zodoende. Zo te zien is niemand aan het puffen... Vanmiddag tot nu toe heb ik steeds steekgevoel in mijn buik...is dat soort kramp of zo... Vanavond ga ik de beschermmatrashoes (uit kraampakket) op ons matras leggen, daarboven handdoek, dan molton en dan hoeslaken. Dat weet ik nog wel. Ben benieuwd of ik vanavond lekker ga slapen. Vast wel. Ik heb nog steeds voorgevoel dat ons wondertje volgende week gaat komen, maar ik merk wel dat meisjes eerder geboren zijn dan de jongens die vaak over tijd zijn....het is toch geen bakerpraatjes :