uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 4 september Brigitte: VERRASSING, +16 kg, tb , 3 augustus verlof, volledig ingedaald uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi) kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb?, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 11 JONGENS 14 MEISJES 13 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, .. gram/.. cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm Totaal geboren: 8 JONGENS 7 MEISJES Agenda 31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn 04 september: sereenalian vk controle 04 september: Rootje vk controle 04 september: Patries controle gyn 04 september: Jessica gyn controle / CTG 05 september: Rian controle vk 40 wk 06 september: Marsab vk controle 06 september: Edokid vk controle 06 september: miranda040172 gyn. controle 06 september: Maart vk controle + strippen 07 september: han vk controle 12 september: moons vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia En de meiden maken een inhaalslag, maar vooralsnog de jongens aan kop!
@brigitte: lekker hoor! gefeliciteerd! en ja.. idd last van een vervelende hubby mooie is.. meneer ligt nu prinsheerlijk te slapen en ik heb uberhaupt nog geen oog dicht gedaan. meestal slaap ik wel even voor hij naar bed komt maar somehow kun je iemand voor alles dat mooi en lelijk is uitmaken en bovendien beweren dat diegene je hele leven verziekt en slapen als een roos nadat je ngo even vertelt dat monkeyball toch wel erg leuk is... helaas geldt dat niet voor de andere helft van de partij... dus kom maar weer even online gluren dat in bed liggen zo nder slapen begint aardig te vervelen.
Tja, veel mannen hebben idd de eigenschap om na ruzie gewoon weer verder te gaan met de dagelijkse routine, terwijl wij vrouwen het vaak niet zomaar los kunnen laten en de losgekomen negatieve gevoelens eerst een plekje moeten geven... Ergens ben ik wel jaloers op die eigenschap van mannen hoor -> geeft namelijk wel direct rust of zou dat alleen maar schijn zijn? In elk geval erg vervelend voor je Saskia, dat het ff wat minder is tussen jullie. Morgen (oh nee, vandaag alweer) maar goed uitpraten? Ook al heb je daar voor nu natuurlijk helemaal niets aan... Of je maakt 'm wakker? Nou ja, succes met slaap kweken in elk geval. Anders geef ik je wel wat van mijn slaap...
Hi ladies, Allereerst Brigitte GEFELICITEERD met je meissie! Hoop dat alles voorspoedig is gegaan! Nu lekker genieten he? Hier eentje met een volle buik (te veel gegeten ). Dus ik kan nog niet slapen... Pfffff wat een volle buik hahahahaha. Ik heb vanaaf trouwens wel een heel ananashart opgegeten. Vorige week hielp die bitterlemon niet, dus wie weet nu wel met het ananashart hihihi @Han, jij bent ook lief! En zo helpen we elkander door de wat mindere momenten @Saskia, hmm dat is idd niet gezellig nee. Nou ik hou je wel ff gezeldschap hoor .. Mijn mannetje is nu aan het werk, dus ik zit hier ook met de hond en twee katten! @ all, denk dat ik nu heel veel vergeten ben, maar weet het even niet meer sorry!
mja de poging van uitpraten vanavond liep uit in een hernieuwd partijtje zwartmaken dus ik vind het wel prima maar hij snapt morgen niet waarom ik chagerijnig ben sterker nog.. toen ik net zei dat ik niet kon slapen moest ik mn mond houden anders zou het zeker niet lukken... ja duh... en ik zou inderdaad willen dat ik dingen zo makkelijk naast me neer kon leggen wat een rust zou dat geven zeg.. nu maar met zakje japanse z outjes op de bank dus (al is het zakje nog dicht.... )
Idd wat je zegt Ekokid, mannen kunnen dat als de beste. Eerst blaffen en de hele buurt wakker houden/maken om vervolgens maar zelf prinsheerlijk te gaan slapen alsof er niks aan de hand is. Bah ik haat dat. Zit je vol met adrenaline en hij ligt heel rustig te tukken grrrrrrrr. Vooral als je ook nog eens last hebt van je hormonen, maar ja dat kan je ze wel uitleggen, maar snappen ze toch niet!
hmm tja.. can't live without them.. maar met mannen is ook niet alles soms *trek toch de zak maar open*
Haha daat sla je de spijker op zijn kop! Trek lekker die zak open meis! Ff je innerlijke ik verwennen . Wil soms ook wel eens helpen he?
nou ik voelde me innerlijk nog veel meer verwend toen ik 20kg afviel in een klein jaar tijd hoor dus wat dat betreft heeft chips njiet meer die verleiding die het vroeger nogal eens was maareh tja.. ik wilde eigenlijk het laatste beetje doritos opsnoepen.. maar vond op de bank een lege zak.. (grr opruimen mag ook best.. ) en mn sapje had ik zelf al opgemaakt.... dus tja dan maar zo he
Ook dat nog! Ja ook typisch een mannen ding he? Opruimen komt niet in hun woordenboek voor volgens mij. gheghe! Nou meis ik ga je ook verlaten en proberen te slapen, want wie weet is dit wel mijn laatste rustige nacht Hopelijk kan jij strakkies ook lekker slapen en succes morgen met manlief! Hopelijk heeft ie wat meer begrip voor je! I'll keep my fingers crossed! Truste!
@ief: welterusten en ik hoop voor jou.. dat je na morgne helemaal geen rust meer hebt @edokid: juh smaken prima haal ze ook voornamelijk voor mezelf job lust ze wel.. maar we eten hier voornamelijk chips tijdens de film en die ergert zich altijd dood aan het gecrunch door de film heen end an dus meestal doritos met een dipje ofzo
Mmmm lekker. Hier vanavond ook tortilla chips met quacemole (schrijf je dat wel zo?) gegeten. Misschien neem ik daar na de strijk ook nog wat van, ben bijna klaar...
mja die quacemole (dacht dat je het idd zo schreef... ) as hier al op had zelf gemaakt met avocado en zo'n kruidzakje van tex mex toen we vandeweek bezoek hadden maarja.. dat is niet echt houdbaar ofzo nahja.. japanse zoutjes smaken oko prima en ze zijn beter voor de lijn *grin* al doe ik op het moment enkel aan de ronde lijn vrees ik
die ik heb staan is uit een potje -> heel makkelijk, maar wel minder lekker dan zelfgemaakt... En wat betreft de lijn: daar hoef je nu toch niet op te letten...? Komt straks wel weer, althans, da's hoe ik erover denk.
mwah gaat vanzelf een beetje is er zo ingerammeld.. dat ik dat niet meer zo weer wegleg blijkt daarbij vind ik gelukkig fruit ook gewoon heel erg lekker dus echt een straf kun je het niet noemen