september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Oh ja, gisteren had ik nog een halve watermeloen gegeten, ook heel lekker!

Maar goed, strijk is klaar, dus ik heb wel wat lekkers verdiend dacht ik zo... :) En ik hoor de voordeur dus mijn lief is terug uit het café. Ik ga hem maar eens aandacht geven/hoop aandacht van hem te krijgen...

Jij een hele fijne nacht toegewenst. Hoop dat de slaap je snel mag vatten en met Job komt het allemaal goed!

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja tot nu toe komt het altijd goed
    maar soms word ik er gewoon een beetje moedeloos van

veel plezier met chippies EN vent :)

ik ga zo nog eens een 2e poging wagen denk ik
    kan hier moeilijk heel de nacht bl ijven zitten toch

al is het wel gezellig met poes zo

3. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

heyy meiden,

Hier is rian weer, die is wakker geworden en kon weer niet slapen.

Nou ik ga naar bed en iedereen komt opeens en ik kom uit bed en iedereen ligt er net weer in :confused:

Brigitte: GEFELICITEERD!
    Saskia: Mannen :evil: Snappen er ook niks van he! Hoop dat het snel is opgelost! Rustig aan meis..

Ief: Niet teveel eten he voor het slapen gaan ;)

Edokid: Hoop dat mannetje je nog aandacht heeft gegeven! Slaap lekker
    !

Liefs rian

4. kelly33

kelly33 Actief lid

5 jan 2007
    203
    0
    0
    zoetermeer
    nou meiden ik heb weeen al 2 uur om de 5 minuten...dus is begonnen hier
    maar nog geen vruchtwater gebroken of slijmprop verloren....
    vk zo bellen... ;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.426
    36.302
    113
    Goedemorgen allen!
    Beetje vroeg, maar kon echt niet meer slapen, duik er straks wel weer ff in als mijn mannetje gaat voetballen. Hij heeft een uitwedstrijd en ik mag niet meer mee..Hij heeft het idee dat het echt in een keer supersnel zal gaan met de bevalling haha.

Hier ook de verbazing qua sex, heb ik al tijden geen behoefte meer aan eigenlijk. Tot teleurstelling van mijn mannetje haha, gelukkig is hij wel zo lief er niks van te zeggen. Maarre, als het sexen bij jullie helpt om te gaan bevallen kan ik er uiteraard nog wel eens over nadenken..

@brigitte: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! HEEL ERG MOOIE NAAM OOK! Ga lekker genieten en doe rustig aan. Als je eraan toe bent horen we het verhaal wel.

@sas: voel je je alweer wat beter? Ook mijn mannetje kan dat goed, na een heftige ruzie, gewoon liggen pitten. Oh, wat voel je je dan klote zeg. Heel veel sterkte! Ik hoop dat de zondag toch nog een beetje beter voor je wordt.

Hoe krijgen jullie zo’n ananashart weg? Ik houd eigenlijk al helemaal niet van ananas, maar zo’n hart is ja hartstikke taai en touwerig.. Is mij niet gelukt. Ik dacht laat maar hoor.

@kelly: SPANNEND! HEEL VEEL SUCCES MEID! WE HOREN VAN JE!

6. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    GOEDEMORGEN!

Zo kort nachtje... Had weer bezoek van zo'n rot mug! Grrrrrrrrrr Nu maar een wasje erin gedaan en ff wat eten en uiteraard hier ff checken of er alweer wat gaande is ;). En jaaaaaaaa hoor:

@Kelly, spannend meis! Wens je een super voorspoedige bevalling toe met niet al te veel pijn! Toi Toi Toi!

@Saskia, ben je nog makkelijk in slaap gekomen? Succes vandaag!

@Ekokid, jij ook lekker geslapen? Je strijkje is iig klaar hihihi

@iedereen, heeft iedereen trouwens lekker geslapen? :)

@Rian, hahaha ja idd was niet echt verstandig om zo voor het slapen wat te eten, maar had weinig gegeten savonds en kreeg in ene zo'n honger. Was gelukkig yoghurt achtig iets, dus snel verteerbaar hihihihihi.

Eens even kijken hoeveel kindjes er vandaag worden geboren! :)

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @Suus, zie vergeet ik jou weer. Sorry!

Maareh ja dat ananashart is niet echt mijn favo ook, maar ja.. Heb maar iets van het vruchtvlees er aan laten zitten. ZO is het toch nog iets zoetigs hihihi. Maar goed, heeft bij mij ook niks geholpen hoor, want kleine uk zit er nog steeds..... Helaas! Heb je al wel een ananas in huis gehaald?

@Iedereen, trouwens over sex gesproken... Die van mij durft al vanaf de vijfde maand niet echt meer te sexen.. :(! Alles is prima, behalve het echte werk zeg maar.... Vind dit wel jammer hoor, want de behoefte is bij mij best groot zeg maar (haha sorry voor de details). Niemand hier last van?

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Brigitte, gefeliciteerd met jullie mooie meid!

Kelly, spannend! sterkte en zet 'm op.

Saskia, mannen he :evil: . Heb je nog een beetje kunnen slapen.

Suus, hard kauwen. Meestal is ie niet zo hard misschien was jouw ananas niet helemaal rijp.

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb
    Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald
    Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg

uitgerekend 5 september
    Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald
    Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald

uitgerekend 6 september

Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald (cvibi)
    kelly33 : VERRASSING, +22 kg, tb, BV, volledig ingedaald
    Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald
    Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 8 september
    Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus
    Seetje: JONGEN

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof
    Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug.

uitgerekend 10 september
    Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 15 september
    Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, tb?, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept word ik ingeleid

uitgerekend 16 september
    Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald
    Modo: JONGEN

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof
    PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE
    Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    11 JONGENS
    14 MEISJES
    12 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    Juni
    01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Juli
    02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder :( Niels Broekmans

Augustus
    03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm
    04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm
    05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm
    06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram
    07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm
    08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm

09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm
    10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, .. gram/.. cm
    11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm

September
    12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm
    13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm

Totaal geboren:

8 JONGENS
    7 MEISJES

Agenda

31 augustus: PrisEnKids ctg plus controle gyn
    04 september: sereenalian vk controle
    04 september: Rootje vk controle
    04 september: Patries controle gyn
    04 september: Jessica gyn controle / CTG
    05 september: Rian controle vk 40 wk
    06 september: Marsab vk controle
    06 september: Edokid vk controle
    06 september: miranda040172 gyn. controle
    06 september: Maart vk controle + strippen
    07 september: han vk controle
    12 september: moons vk controle

SMS Buddies:

MissX- Maart
    Darcy - Miranda040172
    Han - Edokid
    Zoe84 - Marsab
    Las- Saskia
    Rian - Mouschy
    Jessica - Rootje
    Noor - Joepie
    Suus - Gonzo
    Sereenalian - Pooh
    Jennifer70 - modiglian
    PrisEnKids - Han
    Lovewinnie - Saskia

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Brigitte van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!!!

Hoop dat alles voorspoedig is gegaan!

Kelly: spannend! was je al een dagje kwijt en was bang dat je stiekum al bevallen was ;) Zal aan je denken vandaag, suc6 meid JE KAN HET

Saskia: Ja mannen hebben idd die eigenschap dat ze lekker in slaap kunnen vallen. Soms kan ik het mijn vriend echter niet kwalijk nemen omdat hij echt denkt dat het uitgepraat is en ik nog heel boos ben. Dan snapt hij de volgende dag ook niet waarom ik boos ben....
    Dat van het chips eten tijdens film vind remco ook trouwens ook mateloos irritant :rolleyes:
    Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen en dat vandaag alles weer uitgepraat is.

Wat zijn jullie trouwens allemaal actief 's nachts. Ik had gister zo slecht geslapen dat ik de hele dag brak was en vannacht redelijk sliep. Merk alleen wel dat ik heel bang ben dat ze weer draait want ik schrok telkens wakker omdat ik dacht dat ze niet goed lag. Telkens als ik haar even niet voel ben ik ook al weer bang dat er iets niet goed is..... mateloos irritant

Suus: vandaag ben ik 37 weken en remco roept steeds dat ik vanaf dat moment niet meer de deur uit mag want stel je voor dat mijn vliezen dan breken :) :) Nou kan ik toch al niet al te veel meer maar als ik even naar de winkel wil... dan ga ik toch echt even naar de winkel!

Ief: hier ook alles prima behalve het echte werk sinds ze ingedaald is. Voelt toch vreemd maar de behoeft is idd nog wel aanwezig... beetje dubbel geloof ik ;)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Brigitte, gefeliciteerd met jullie mooie meisje, Judith! :baby:

@ Kelly: Succes!
    En natuurlijk ook voor de andere meiden die uitgerekend zijn vandaag! En over de tijd ook!

Meiden, jullie hebben lekker geklept vannacht :)
    Ik heb redelijk goed geslapen met het zeiltje, wel merk ik af en toe 'n beetje vocht. Het zal wel door mijn zweet komen. Veel last is het ook gelukkig niet, dankzij de aangename temperatuur buiten.

Ik weet niet meer wie het zei over seks. We durven ook niet meer de echte seks doen, dat missen we nog wel steeds. We zeggen elkaar dat we deze week gewoon echt gaan proberen...wie weet komt ons wondertje eerder :)

Vandaag ben ik weer alleen, want mijn vriend heeft de hele dag cursus smederij in Alkmaar. Ik ga straks in de loop van de ochtend paar planten in de woonkamer opnieuw verpotten. Het stond al op mijn lijst wat het allemaal moet afgestreept worden. Ik ben bijna klaar met dat lijst, daarna mag ons wondertje maar komen!

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Han, ook al zijn we nu 37 weken zwanger, maar ik ga gewoon door zoals boodschappen doen in ons buurt en zo. Mocht de vliezen breken, dan ga ik gewoon naar huis. Ik verwacht ook niet dat de beeb meteen naar buiten komt na het breken van de vliezen ;)
    Anders word ik gek van om binnen blijven en niet meer naar buiten mag komen.
    Ik blijf gewoon lekker eigenwijs en koppig doen.
    Alleen vanaf heden blijf ik in mijn stadje zoals het boodschappen doen, afspreken met vrienden die gelukkig in mijn stadje wonen (nog geen 10 min van elkaar vandaan etc).
    Buiten het stadje gaat mijn vriend gewoon mee.
    Ik heb hier vrede mee ;)

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Goedemorgen allemaal!

En gelijk goed nieuws!
    Brigitte, gefeliciteerd met je dochtertje!

kelly: meid, zet hem op he!

meiden die niet konden slapen: Jeetje, 's nachts is het gewoon ook gezellig op het forum! :confused: Misschien toch maar mijn wekker zetten! :p ;)

Ik heb ook nog een klein nieuwtje.
    Een tijdje geleden postte ik dat onze hond (Boy de witte herder), de witte herder in de buurt had gedekt.
    Nou en gister kregen we het nieuws van de baasjes dat het gelukt was! \:D/
    Ze waren naar de dierenarts geweest en Noa (het teefje) verwacht haar eerste nestje!
    Dus Boy wordt ook papa! JOEPIE!
    Hihihi, zo grappig, ze zijn over ongeveer 4 weekjes uitgeteld, dus bijna tegelijk met ons!
    Haha, zo leuk! :) :)

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ marsab: hartstikke leuk van dat hond die binnenkort een nestje krijgt!

Enne meiden: ik heb zonet de foto's van de babykamer (vervolg) en mn buik hier geplaatst.
    Ik wilde nog een foto extra plaatsen, maar kreeg de melding dat mijn limiet overschreden is :confused: en heb dit doorgegeven aan de moderator wat er aan de hand is en wat de bedoeling hiervan is.

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

Wat een hoop geklets vannacht.

@Brigitte: Van harte met jullie dochtertje Judith, geniet maar lekker van haar.

@Kelly: Spannend meid. Heel veel succes en we horen het wel. Zet hem op!

@Rian: heerlijk he die mannen met hun computerspelletjes. Hier nog zo een in huis. Ach ja hij zegt dat dat zijn manier van relaxen is, nou ja dan doe je dat toch lekker. Zijn ze wel weer even lekker zoet. ;)

@Sophie: Tja zal maar niet alles tegelijk nemen, dan kan je ons niet vertellen wat nu precies geholpen heeft de sex, bitterlemon of ananashart.

@Saskia: hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Heerlijk he die mannen, eerst ruzie maken en dan in slaap vallen. En jij nog liggen te piekeren en boos zitten te doen. Dat ken ik ook helaas.
    Meid dikke knuf voor jou en hoop dat het vandaag een betere dag is voor jullie.

@Blodyn: zo te horen is het bij jou ook aan het rommelen. Ben benieuwd.

@Zoe: En hoe is het met jou? Nog steeds aan de rommel? Je houdt ons wel in spanning.

@Han: Fijn dat je toch wat beter hebt geslapen vannacht. Kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt over je meisje. Tja als ze weer gaat draaien. Hopelijk blijft ze toch zo liggen. We duimen voor je.
    En heb je je massage nog gekregen gister?

@Edokid: bij jou ook aan het rommelen. Spannend.

@Succes: denk dat je ook een goed rijpe ananas moet hebben, anders is dat hart echt niet lekker. Hij moet toch wel een beetje zoetig en zacht zijn.

@Ief: Jij hebt zeker een kort nachtje gehad. Ach anders kan je het vandaag toch nog in halen. volgende keer maar wat minder eten voordat je naar bed gaat. ;)
    Ief hier trouwens ook meer behoefte dan mannetje. Hij zegt dat hij te veel bezig is met mij en de kleine. Hij kan dus zijn gedachten niet van de kleine afzetten. Errug lastig dus. Ik zeg soms ook van nou dan doe je maar je ogen dicht en denk je me maar in zonder dikke buik. Dan moet hij lachen en zegt ook tja wie weet lukt het dan wel. Maar hij vindt het gewoon moeilijk. Terwijl hij normaal graag wil hoor.
    Hij vindt het nu toch iets anders zeg maar. Eigenlijk ook wel lief.
    Maar heel af en toe als ik weer eens extra mijn best doe, dan kan ik hem toch zover krijgen. Dus wie weet. :)

Miranda: ja heerlijk he die zeiltjes. Ik had er vannacht een gevecht mee. Had het zo onzettend warm, was helemaal bezweet, maar ja is ook niet gek als je zo ligt te draaien en te doen, dan krijg je het ook warm.
    Maar ja beter dit dan straks een zeiknat bed, we moeten er wat voor over hebben.

16. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Goedemorgen iedereen,

Kelly spannend hoor! ik Duim voor je dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen.
    Saskia: Die mannen ik snap je helemaal, ik snap soms echt niks van hem. Al ben je dan jaren samen.
    Marsab: Gefeliciteerd met de aanstaande papa :D

Hier ben ik brak, heb de afgelopen 2nachten zeer slecht geslapen en overdag niet echt de tijd gehad om uit te rusten. Nu vieren sander en ik vandaag onze verjaardag en ik zie er als een berg tegenop. We hebben gezegd het klein en rustig te vieren. Ik hoop dat iedereen zich daar aan houd :D

nou meiden tot morgen maar weer, en iedereen een fijne zondag.
    Ben blij als het morgen weer maandag is, dan kan ik weer uitrusten :p

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Marsab: wauw wat goed zeg. Errug spannend dus. Wie weet bevallen jullie op de zelfde dag. hihi

@Miranda: erg mooi kamertje. En wat veel spulletjes hebben jullie al voor de kleine. Bij ons valt dat erg mee, mmm mischien toch een goede reden om nog wat meer te shoppen voor de kleine. hihi. Ook erg mooie buikfoto.

Hier trouwens weer beroerde nacht achter de rug. Erg liggen zweten, draaien en dat allemaal door mijn rugpijn. Soms zie ik er gewoon tegen op om weer naar bed te gaan, omdat ik weet dat ik me 's morgen weer zo brak ga voelen.

Ik gister nog vertellen dat ik zo ontzettend blij ben met mijn 'gym ball', nou dan raadt je het al. Springt onze blinde katje tommy gister van de bank op de ball. En aangezien hij blind is steekt hij altijd zijn nageltjes uit met landen, tja dus ook op de ball. Zit er nu dus een gaatje in de ball. AAAAAAAAHHHHH, niet grappig. In NL is dat geen probleem, pak je even de bandenplak spullen, ja maar die hebben wij hier niet. Wij hebben namelijk geen fietsen (zoals de meeste mensen hier, is nl veels te gevaarlijk om hier te fietsen). Dus nu is mijn mannetje gister in de weer geweest met 1 seconden lijm.
    Ik zit er nu op, maar voel dat hij langzaam aan weer leeg loopt. Dus als iemand nog een tip heeft op die ball te plakken?

18. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @Patries, neeee dat meen je niet! Oh wat balen zeg! Hmmm ik weet ook zo 1 2 3 geen andere oplossing. Verkopen ze daar ook geen luchtbedden? Je zou nl. denken dat ze dan ook iets van plaksel zullen kennen toch?

@Sereenalian, succes vandaag meid. Maar natuurlijk ook heeeeeeeeel veel plezier! Opzich kan je nu wel een goed excuus gebruiken als je het zat bent. Jongens ik trek het niet meer, ga even liggen... hihihihi

@Miranda, strange dat je die melding kreeg. Miss zijn je foto's te groot? Ben benieuwd wat voor antwoord ze geven.. Maareh leuk kamertje en mooie buik hoor! Soms sta je er versteld van dat ie elke week nog meer groeid he?

@Marsab, jeetje wat gaaf! Oh en als je die kleine puppy's ziet, wil je er eigenlijk 1tje hebben. Dus kijk maar uit hihihi. Zal wel leuk zijn als het op dezelfde dag gebeurd he?

@All, sja mannetje vind het gewoon eng om nog te doen. Hij is bang dat ie haar pijn doet (idd wat patries ook zegt, wel schattig maar ook wel jammer hihihi). Heb hem ook proberen uit te leggen dat ze er echt niks van mee krijgt.. Maar helaas pindakaas, meneer geeft zich voor dat niet gewonnen... :(

Eigenlijk moet ik nog even gaan liggen, want anders ben ik vanmiddag echt brak.. Ff wachten totdat de droger klaar is, want anders moet ik zo 2 trappen af... Alhoewel miss wel beter, wie weet komen de weeen dan wel op gang hahahaha.

19. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeie morgen meiden ;)

Probeer op iedereen te reageren (sorry als ik iemand vergeet) uit het hoofd....

@Saskia, heeeeeel herkenbaar mannen :rolleyes: jij zit nog met een rot gevoel indd en hij ligt al te snurken :x
    Dikke knuf!

@brigitte,Van harte gefeliciteerd met je dochter!

@Kelly, zet m op meid ;) we wachten met smart....

@Sophie,Rian, nou sexen helpt hier ook niet (bij Zara wel :D ) maar deze kleine meid heeft het nog te veel naar dr zin (mama niet :( )

@Marsab, jij ook gefeliciteerd met Boy!

@Miranda, mooie foto van je buik, en de babykamer is erg mooi.

@suus, lekker terug naar bed!

@Iedereen, al wat van prisenkids gehoord?
    Zag in de lijst dat ze de 31ste nog een afspraak bij de gyn had.

Gister avond is m´n meisje weer erg druk geweest, en weer wat last van voorweeen.
    Vannochtend ook weer wat nattig slijm in m´n onderboek :( grrr ...

Probeer soms uit bed te gaan, maar als ik even sta gaan m´n voeten tintelen als een gek :( maar ja dat bed liggen wordt ik nu wel heeeeel erg zat, wil verdorie even naar buiten, frisse neus halen...
    Nou ja dinsdag sowieso moet dan naar het zh voor een ctg.

20. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @Jessica, vervelend meis! Hopelijk laat jullie kleine beeb niet lang meer op zich wachten. Kan me nl. heeeeel goed voorstellen dat je ff een frisse neus wilt halen of iets anders wilt doen dan alleen maar liggen, liggen en nog eens liggen. Niks aan he?

Dikke knuf voor jou!

Deel Deze Pagina