Hahahah ief die had ik nog niet gehoord, dat wordt veel traplopen als het helpt... Niet voor mij overigens want hoewel ik nu 37 weken ben moet ze er toch echt nog even in blijven als ze echt klein is. Marsab: ow wat leuk! ben (en blijf) dol op pupy's Miranda: mooie foto's! en idd heel veel spulletjes! En wat dat niet naar buiten betreft: ik krijg hem maar niet aan het verstand dat al de weeën beginnen of de vliezen breken de kleine er niet zomaar uitvalt maar wat dat betreft is hij niet te verwurmen. Balen patries van die gymball! idd mss spullen voor het luchtbed... Sereenalian: veel plezier vandaag! gewoon tegen iedereen zeggen dat het wel zelfbediening is zodat je niet steeds op en neer hoeft te lopen. Gewoon aangeven dat je dat toch echt niet meer kan met je hoogzwangere lijf Heb trouwens gisteravond nog wel de massage gekregen en was heerlijk! Halverwege de nacht had ik alweer last van mijn rug maar dat mag de pret niet drukken.
Ja jessica kan me heel goed voorstellen dat je dat helemaal zat word! Hele dikke knuf, we zullen voor je duimen dat je kleintje je snel eens van de buitenkant wil gaan zien. Prisenkids is meestal in het weekend minder/ niet online. Geloof dat ze gister ook nog een verjaardag had van haar zoontje. Oeps helemaal vergeten te feliciteren gister dus nog bij deze: prisenkids gefeliciteerd met je zoontje!
@ Jessica: meid, nog ff volhouden, het zit je ook niet mee... @ Han: is het nu zeker dat je beeb te klein is? En wat verstaan zij onder: te klein? En heerlijk die massage! *jaloers* @ Patries: ja, idd balen van die bal! Hopelijk vind je spul dat de bal kan plakken. @ Miranda: ik ga ook wel gewoon het huis uit hoor! Ik bedoel, straks blijft de kleine zitten tot 42 weken, ja dan ga ik echt niet nog 4/ 5 weken thuis zitten! Ben benieuwd hoe het met Kelly is! Bedankt voor jullie felicitaties! We zijn zeer trots op onze Boy! hihi Die we nu natuurlijk "Man" noemen he!
Brigitte gefeliciteerd met jullie meisje! En Kelly, zet hem op meid! En succes! Jessica, ik kan me voorstellen dat jij het echt zat wordt inderdaad. Ik kan gelukkig nog even naar buiten met de hond wandelen, als is het maar 2x 500 meter per dag. Nog even volhouden meis, het duurt niet lang meer voor het donderdag is. Dikke knuffel hoor! Zo te zien was het gezellig hier vannacht. Misschien moet ik toch ook maar eens naar beneden als ik niet kan slapen 's nachts Nou ik zal mijn mannetje weer achter de pc laten. Dus tot vanmiddag of vanavond maar weer!
Goedemorgen meiden! YES, vandaag precies 38 weken! Heb vannacht echt heerlijk geslapen en wonder boven wonder werd ik pas om 03.45u voor het eerst wakker op te plassen Betekent dit dat kleine uk al zo ver is ingedaald dat ze minder op mn blaas drukt? Wel nog steeds krampjes en steken onderin, maar dat verdwijnt ook weer vanzelf! Brigitte: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE JUDITH!!!! Hoop snel je bevallingsverhaal te mogen lezen... Kelly33: Heel veel suc6 en sterkte, het gaat denk ik nu echt gebeuren! En wat betreft het ananashart, wij gooien altijd een hele ananas in de blender met een beetje water erbij, en dan heb je dus heerlijke ananassap incl. het hart. Die van mij ligt nog te rijpen, dus moet nog 2 daagies wachten denk ik. Maar misschien is dit ook wel een idee als je een ananas niet zo heel lekker vindt... Maak je er gewoon een soort cocktailtje van Straks naar een verjaardag, ga nu zo lekker douchen! ´s Ochtends ben ik nooit zo snel Dikke kus aan iedereen!
Marsab: ja volgens de laatste echo's wel maar snap het toch niet helemaal. *uitleg* 3 weken geleden (toen ik 33 wkn 6 dgn was) zat zij op 32 wkn 1 week geleden (toen ik 35 wkn 4 dgn was) zat zij op 35 weken met haar buikje en op 36! weken met haar hoofdje. Toen zou ze dus 6 pond met de geboorte zijn. 2 dagen geleden (toen was ik dus 36 wkn 5 dgn) zat ze opeens op 31 kn met haar buikje en 36 weken met haar hoofdje. Dat zou dus betekenen dat haar buikje is gekrompen.... en dat het geheel dus helemaal niet in verhouding staat? ze heeft het buikje 2 keer gemeten en kwam steeds rond die periode uit. We snappen er nu dus helemaal niets meer van en ik zie aan het eind van de week wel weer wat de gyn ervan zegt want we zijn een beejte in de war.
Hoi meiden, Even snel gluren hier, krijg zo visite. Lijkt trouwens wel of ik grieperig ben, keelpijn Maar kan ook van maagzuur komen. Brigitte hoera gefeliciteerd Veel geluk! Kelly, we denken aan je! Saskia, dikke knuffels xxx Probeer straks nog weer uitgebreider te reageren. dikke x Sophie
Brigitte: Gefeliciteerd! Kelly: spannend!. Succes. Zo is er altijd wel iemand bezig met bevallen. Ik weet niet meer wie het waren. Jullie hadden het over zo'n bal om op te zitten. Goed voor je rug. Dat wil ik ook maar in de winkel heb ik verschillende maten gezien. Hoe weet ik dan welke maat goed voor mij is. Weten jullie dat?
@brigitte: gefeliciteerd met jullie dochtertje! @Kelly: toi toi toi, ik wens je een voorspoedige bevalling @Marsab: leuk joh, van Boy. Krijgen jullie dan ook een pup? @Miranda: wat een lief kamertje en die buik is prachtig, dus jij kunt zeker ook je voeten niet meer zien @all: als ik had geweten dat het vannacht zo gezellig zou zijn op het forum, dan was ik zeker even gekomen... heb rot geslapen (lees: amper) en rusteloos gedroomd over allerlei nare dingen. Bovendien heb ik op dit moment even geen moeder-dochter contact met mijn moeder, ze is eigenlijk altijd met mijn (volwassen) broer bezig die nog thuis woont en ik begin nu, aan het einde van de zwangerschap, te zien hoe jammer ik het vind dat we dit niet echt hebben kunnen delen Ben er chagrijnig van. Gaan zo uitwaaien op het strand. Ik hoop bij terugkomst de baby van Kelly te mogen vinden hier!
Brigitte gefeliciteerd met jullie meid!!! Kelly spannend! ben je de volgende? Veel geklept vannacht hier haha Heb heel veel last van harde buiken, gisteren avond en nu weer. Wie weet is het wel iets, kan ook helemaal niets zijn natuurlijk. Had het in ieder geval niet toen met Ewout... Ik doe trouwens ook mee met BUIK VAN DE MAAND, hint hint hint
Brigitte, van harte gefeliciteerd met je dochter Judith! Geniet van de kraamtijd, want die duurt niet zo lang Liefs Pomme & Rosalie
@kelly: oe spannend... zet hem op meid! @suus: ach nu is ie weer de vriendelijkheid zelve dus dan doe ik het ook wel weer aardig op zich straks op kraamvisite... *prent zelf in dat ik het kadootje NIET moet vergeten* zo vaak gaanw e die kant niet op namelijk @han: ik ben blij dat hij neit de enige is die dat heeft met chips tijdens een film want eh.. dat was serieus dat ik nog nooit eerder film had gekeken met iemand die niet tegen chippies tijdens de film kan. doritos kan nog net.. maar alles buiten doritos kan ECHT ECHT niet.. en de doritos gaan na 10 minuten ook dicht onder het mom "zo is het genoeg geweest" @patries: kan je je moeder niet vragen zo'n klein bandenplaksetje in de post te doen? je hebt van die doosjes met echt alles erin. duurt wel ffies.. maar dan kan je hem daarna gewoon goed plakken. ben overigens om 2 uur/half 3 weer rcihting bed gekropen en zowaar ook nog in slaap gevallen word ik om 6 uur wakker gemaakt... dus ik grom wat krijg ik "ja maar ik doe lief.. en de wekker gaat zo!" "eh.. die wekker gaat NIET het is namelijk zondag!" "oh..... " daarna nog even ruzie met een mug en ook job ging niet meteen slapen dus ik was alweer ultimo chaggie want ik had net 3 urtjes geslapen dus job: nou weet je wat.. je kan altijd gewoon slapen als ik naar mn werk ga.. dus dan doe ik dat wel! staat op.. loopt de slaapkamer uit.. komt even later terug.. geeft een zoen en zegt "tot vanavond" dus ik nog "oh maar dan mag ik dus vanaf nu ook overdwars in bed op jouw kussen liggen" en ja dat mocht.. hij ging wel op mijn plekkie liggen en ik heb gewoon tot 11 uur geslapen! zo lang heb ik het nog niet volgehouden dus nu net toch maar de danerole croissantjes gemaakt.. was ik al van plan maar zoals je begrijpt had ik gisteravond zoiets van "stik in je croissantjes". straks nog even naar bussum voor een kraambezoek dus en ik ben zowaar ook lekker wakker dat scheelt en wat betreft sex... we doen het wel. maar eh.. tja.. voorzichtiger en we kiezen regelmatig voor de alternatieven toch buiten dat het niet heel handig is omdat eindelijk mn buik toch echt in de weg begint te zitten soms... vinden we het zelf ook wel prettiger toch *grin*
Brigitte gefeliciteerd! Goedemorgen dames. Kelly succes, ben zeer benieuwd. Heb net de kraamkamer op sbs gekeken en dan heb ik ook echt zo iets van dat wil ik nu ook. Kom maar kleine! Maar goed het zal nog wel een poosje duren. Vandaag een lekkere luierdag, ben niet van plan om veel te gaan doen. Dat kan morgen ook wel weer. Moet donderdag weer naar vk, ben benieuwd wat ze vinden en of ze kan zeggen of het binnenkort komt. Ben zo nieuwsgierig! Iedereen een fijne dag, kom misschien vanmiddag nog wel even buurten. Groetjes Simke
@ief: de ananas ligt er al wel haha, had mijn mannetje voor mij meegenomen. Over de sex, nou mijn mannetje wil nog wel, maar ik niet meer. Sinds ik zwanger ben is het erg gevoelig op het pijnlijke af, dus dan is de lol er snel af. Moet ook zeggen dat mijn libido ook 0,0 is. @han: idd, gewoon lekker naar de winkel gaan hoor. Veel andere dingen zul je de komende weken ook niet meer doen waarschijnlijk. Momenteel zijn dat mijn enige uitjes haha. Beschermende mannetjes ook, wel lief hoor, maar soms ook wel vermoeiend. Joepie, 37 weken trouwens! Nu mag die kleine van jouw ook officieel komen. Maar een paar weekjes nog doorgroeien is ook goed toch? @miranda: ik ga ook echt nog wel gewoon naar de winkel hoor, dat is juist het enige wat ik nu ongeveer nog doe! Anders kom ik het huis niet meer uit ja. Ik probeer er niet bij na te denken dat mijn vliezen onderweg breken, die kans is immers ook helemaal niet groot. 5 a 10 % van de bevallingen begint maar met gebroken vliezen. @marsab: spannend van Boy! Mijn zusje is helemaal gek van de zwarte duitse herder. Ze heeft er nu nog een, maar eerst twee. Vind witte ook super mooi. @sereenalian: veel plezier vandaag en jullie allebei gefeliciteerd natuurlijk. Hoop idd dat ze een beetje naar jullie hebben geluisterd en het niet al te druk wordt. @joyce: goed idee van de blender, dat lijkt me idd wel een stuk lekkerder, ik houd wel van cocktails. Hier nog weer even lekker geslapen net. Mannetje is net naar voetbal gegaan en ik ben toch maar thuis gebleven. Niet omdat hij dat zei, maar omdat ik hier nog genoeg te poetsen enz. heb, zal blij zijn als ik eindelijk van die nesteldrang afben hoor. Normaal ben ik helemaal niet zo poetserig, maar ja, als je 40 uur werkt heb je daar natuurlijk ook niet zoveel tijd voor. Vandaag alweer 2 september, heb eigenlijk de hele zwangerschap gedacht dat de kleine vandaag zou komen. Nou ja, niet dus, hij is ook een eigenwijsje net als zijn papa denk ik. Bovendien komt mijn mannetje met veel dingen ook een beetje traag op gang, dus zal de kleine ook nog wel even blijven zitten. Woensdag komt eindelijk onze wasdroger! Tot nu toe hingen we het gewoon op, maar nu het weer toch echt minder wordt en onze waskamer in een babykamer is veranderd, is een droger ook wel heel handig! Ben echt blij dat we toch uiteindelijk 1 gekocht hebben. Weet eigenlijk niet eens waarom zolang hebben gewacht, zo duur zijn die dingen niet.
@ han: hhmm.. das idd erg vaag ja, hoe ze dat hebben opgemeten. Vreemd hoor. Gewoon afwachten dus! @ darcy: nee, we nemen geen pup, zou wel erg leuk zijn, maar je bent er zo druk mee. Dat is nu niet te doen. En ze worden ook groot natuurlijk en dan hebben we 2 grote herders in huis, das ook niet zo'n goed idee! @ Suus: zwarte herders zijn ook super gaaf, ben sowieso een herder gek! @ Saskia: soms kun je de mannen wel wat aandoen he, vreselijk!