september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hahahha zal hij blij dat je zegt dat hij traag op gang komt... :) :) :)
    Mss lijkt de kleine idd op je mannetje en vind ie het wel best daarbinnen.

Ja idd 37 weken! das erg prettig, ben je meteen wat geruster want het mág tenslotte. Maar ik zit er nog niet heel erg op te wachten omdat ze nog even mag doorgroeien.
    Ik ben overigens verslaafd aan mijn wasdroger, heb zo'n hekel aan alles ophangen! Volgens mij is het ook wel erg ideaal met al die iniminie babykleertjes dus geniet ervan.

Saskia: hij heeft het liefst dat ik helemaal niets eet tijdens een film :rolleyes: Hij ergert zich ook altijd als er iemand in de bios luid an het kauwen is :)
    Is trouwens wel mateloos irri als ze de volgende ochtend eerst bot doen en daarna verwachten dat je weer helemaal vrolijk bent :( Mannen! Veel plezier op kraamvisite en vergeet je kado niet ;)

Mouchy: hmmm ze zeggen dat ieder bevalling anders is dus mss is het nu wel begonnen... spannnend. zal voor je duimen dat het doorzet.

Darcy: jeetje das naar als je geen contact hebt met je moeder. Ik had dat een paar weken terug en ik weet dat je je dan heel naar kan voelen. Ik hoop dat je het toch nog uit kan praten met je moeder want op deze manier is het niet ideaal natuurlijk.
    Mss helpt het om eens goed je hart te luchten en eerlijk te zeggen hoe je erover denkt (op een rustige manier) Het is mss moeilijk maar anders zit je er mss in je kraamtijd dubbel mee en dat is helemaal naar.
    Hele dikke knuffel voor jou!

Sophie: en was het bezoek gezellig?
    wij krijgen zo ook bezoek, mijn zus komt even met haar kids kijken hoe het met haar toekomstige petekindje gaat. Mijn familie komt niet zo vaak langs (ze vinden dat ik te ver weg woon :rolleyes:) dus dit is extra leuk.

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Brigitte, gefeliciteerd!

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Kelly, spannend, hopelijk heb je vanavond je baby in je armen.

Hier sinds gisteravond zeurderig gevoel in buik en onderrug en ontzettend lekkende tepels.!

Hoop dat hij deze week gaat komen, ben er helemaal klaar voor en heb het ook wel gehad eigenlijk. Heb af en toe last van dat mijn zenuwen van mijn benen afknellen, doet ontzettend pijn en is heel vervelend als je aan het lopen bent.

Liefs Moons

4. Blodyn

Blodyn Lid

27 dec 2006
    90
    0
    0
    DTP'er bij een krant
    Rotjeknor
    Goedemiddag meiden.

Nou, niks van de pijn is verdwenen. Ik heb maar 3,5 uur geslapen :( en daarna moest ik eruit om te plassen. Dat gebeurde dus een aantal keer en bij iedere keer keek ik in de WC-pot en zag lichtroze slierten... Zou dit afkomstig kunnen zijn van de slijmprop? Het is toch niet nodig om de VK te bellen, toch?

En nu moet ik even iets van m'n hart, kan het echt nergens anders kwijt. Dus als je even geen zin heb in gezeur, lekker naar beneden scrollen :)

--------- Begin gezeur--------

Mijn vriend en ik hebben gisteravond onenigheid gekregen over de naam van onze uk. De eerste staat al vast, maar ik heb altijd laten blijken dat ik ook een tweede naam wilde, ook al voordat ik zwanger raakte (Het gaat om de naam van een vorig jaar overleden muzikant). In eerste instantie vond hij deze tweede naam maar niets, daarna draaide hij bij, maar sinds gisteren barstte opeens de bom toen we de laatste hand legde aan de geboortekaartjes en ik die naam er niet bij zag staan. Hij wil dus absoluut niet de naam die ik de kleine wil geven :cry: "Het is mijn zoontje en ik wil niet dat hij die naam draagt". En hij vindt een tweede naam ook niet nodig en zegt dan ook tegen mij: "Jij hebt toch ook geen tweede naam" Ja, dat klopt, maar m'n ouders hadden al moeite met het verzinnen van één naam...

Hij heeft wel een andere variant op de naam en die vindt hij wel weer leuk, maar ik dus niet.

Ik ben zo verdrietig. Na eerst protesteren en toen weer bijdraaien, is-ie plotseling weer zo anti. Hij is ook nog eens zonder wat te zeggen naar bed gegaan :(

------- Einde gezeur -------

Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren; heel ego, ik weet het :( Misschien allemaal ook wel onbegrijpelijk het verhaal, maar ik moest het echt even van me afschrijven en hier komt hij niet.

5. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Hè Rian, ik was nog wel wakker toen jij vannacht een kijkje kwam nemen, maar niet meer op het forum, want kreeg aandacht van mijn liefie... Sorry... Heb je wel weer lekker verder kunnen slapen?

Wat leuk en spannend Kelly, succes hoor! ...ik wil ook... (denk ik)

Hier heerlijk geslapen hoor Ief. En werd vanmorgen ook nog eens verrast met een ontbijtje op bed! Oh en wat betreft behoefte aan sex: die is ook groot bij mij. Alleen dan wel op de manier zoals we gewend waren en dat gaat nu niet fijn met die dikke buik (hmm... lijkt net alsof we de gekste capriolen uithalen -> dat valt wel mee hoor :)). Dus nog een reden om maar snel te bevallen -> kunnen we dat tenminste ook weer oppakken (na een week of wat...)

Han, ik kan me je zorgen goed voorstellen hoor. Is makkelijk gezegd, maar probeer maar niet teveel te piekeren over het evt terugdraaien in de stuit. Zoals je zelf al eerder zei: ze lijkt niet erg gelukkig te worden van die stuitligging, dus dan zal ze daar toch ook niet snel weer naar terugkeren? En wat raar idd met die geschatte gewichten. Snap ik ook helemaal niets van. Zou mij het gevoel geven dat ik de diagnose 'groeiachterstand' met een korreltje moet nemen, want afvallen in de baarmoeder is natuurlijk wel heel gek!

Miranda, veel plezier met het verpotten. Goed hoor dat je je lijstje bijna af hebt! Die van mij komt vrees ik nooit af... Wat is die legkast ontzettend mooi zeg. En je buik(je? :)) mag er ook zijn hoor, erg mooi!

Sereenalian, ik hoop dat je feest precies wordt zoals jij het wilt en dat je er lekker van kunt genieten!

Patries, wat balen van die bal. Saskia haalde het ook al aan: bandenplaksetje opsturen? Als je wilt, kan ik ook wel wat toesturen?

Nog heel even jessica en dan kun je weer net zoveel naar buiten als je zelf wilt... Heb je nu natuurlijk helemaal niets aan, dus voor de tussentijd sterkte en een knuffel!

Jammer Darcy, dat je je moeder zo mist. Kun je niet alsnog iets met haar samen gaan doen om de band weer wat te verstevigen? Geniet in elk geval maar even lekker van het strand -> even je zorgen uit je laten waaien...

Zet 'm op hoor Mouschy -> ben hard aan het duimen dat dit idd het begin is voor je!

Dus het gaat wel weer iets beter tussen jullie, Saskia? Fijn dat je in elk geval - uiteindelijk - lekker hebt geslapen. Veel plezier met het kraambezoek.

Hee Suus, is echt een uitkomst hoor, een wasdroger. Wij hebben er nu één sinds we in dit huis wonen (ruim een half jaar) en wil echt niet meer zonder. Vooral met handdoeken en beddegoed vind ik het ideaal!

Da's vervelend Blodyn... Weet niet zo goed wat voor advies ik je kan geven (als je daar al behoefte aan hebt... :)). Weet wel dat de jongensnaam al heel lang vast stond bij ons en ik toen een andere naam opperde en mijn lief daar heel enthousiast over werd, terwijl ik die nieuwe naam al vrij snel neit zo leuk meer vond. Uiteindelijk hebben we nu toch weer de eerste naam afgesproken, maar het had even tijd nodig om daar toe te komen. Dus misschien is dat het beste advies: wacht het even af, misschein draait ie alsnog bij? En dan ook nog zo kort geslapen... Ik zou maar even heel lief zijn voor jezelf vandaag, ff lekker jezelf verwennen! Tot slot je vraag over de lichtroze slierten: ik heb daar (nog) geen ervaring mee, dus weet het niet. Weet wel dat je voor het verliezen van de slijmprop niet je verloskunidge hoeft te bellen, want het zegt niets over de start van de bevalling. Maar bij twijfel kun je dat natuurlijk wel altijd doen hè. Nou succes met alles...!

Pfff, ik kan ook nooit iets kort en bondig doen, sorry voor de lange post... Wij gaan even lekker de stad in -> hopen dat het droog blijft. Fijne middag meiden!

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mouschy, ik hoop dat het een begin is. Jij hebt nu wel lang genoeg gewacht.

7. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    goh ik heb eigenlijk helemaal nooit hier deze topic gelezen!

Toch wel gezellig al die september mama's!

NOu hier nog een dus 20 september.
    Van mij mag ze komen, ben het meer als zat mijn hoofd ploft zowat uit elkaar en die zwabber van een onderkin zal ik ook niet missen.
    vermoeide gezichtsuitdrukking en telkens knal rode wangen bah bah bah!
    En geen voorweeen,krampjes,gerommel wat dan ook te bekennen.
    Mn zoontje kwam met 41+5 weken maar had wel flinke voorweeen gehad weken daarvoor en dat kwam iedere week terug.

Omdat ik zo oververmoeid ben had de VK afgesproken om met 38 weken te kijken of mn boeltje rijp is en me dan te gaan strippen.
    MAAAR nu is mijn zoontje eergister verkouden geworden dus ik denk dat het strippen er voor mij niet in gaat zitten.
    Maar even wachten oftie snel weer beter is!
    Gelukkig is het weer wel lekker!

8. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Brigitte: GEFELICITEERD MET JE DOCHTERMichelle: Welkom, beter laat dan nooit ;)
    Edokid: Ja heb wel lekker geslapen hor waren er alleen maar 4 ;) Wat ben jij lekker verwend door je mannetje zeg! Veel plezier in de stad!
    Blodyn: Jeetje wat vervelend van je rug dat je daar nu nog zo'n last van hebt! En klinkt wel als je slijmprop! En geeft niet hor je geklaag kan heel goed voorstellen dat je je dat klote over voelt. Hoop dat je mannetje nog bij draait! Hier ging vandaag me vriend ook opeens twijfelen aan de naam, nou ik zeg de namen die je nu op noemt die worden het al helemaal niet dus we houden het gewoon bij het oude ;)
    Moons: Wat balen van je zenuwen zeg!
    Han: 37 weken \:D/ Wel raar ja hoe die metingen zijn gegaan, lijkt me raar dat ze is gekrompen toch?
    Suus: Lekker dat je nog ff hebt geslapen!
    Simke: Luier ze lekker!
    Sas: Gelukkig heb je nog lekker kunnen slapen! En ben je je kadootje niet vergeten?
    Mouschy: Heb me mobiel in de aanslag hor, hoop dat het nu echt gaat beginnen voor jouw!
    Darcy: Lekker uitgewaaid op het strand?
    Kelly: Oeeehhh spannend!

Hier alles goed hor, heb na hier te zijn geweest rond half 3 tot half 7 geslapen. Vanmiddag nog heel ffies maar zoon lief had niet zo'n zin dus. Is wel heel rustig in me buik de kleine is ook nog niet echt actief geweest en normaal is ze dat wel elke dag aan pijnlijk heid toe en vandaag nog helemaal niks eigenlijk. Ga nu muffins maken en kom zo ff kijken of kelly al is bevallen

liefs rian

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Zo bezoek is weer geweest, weer gezellig met de kids naar de speeltuin geweest. De jongste was steeds op mijn buik aan het tikken waar de kleine op reageerde, erg gezellig.

Blodyn: jeetje kan me voorstellen dat je daar heel erg van baalt! je hebt je er tenslotte toch op ingesteld en om nu opeens te horen dat hij toch niet wil... en dan zo kort van tevoren. :evil:
    Ik kan je helaas ook geen raad geven en ben het helemaal met edokid eens dat je jezelf lekker moet verwennen vandaag.

Rian: mss helpt het als je even in bad gaat (is mij aangeraden door de vk) en anders gewoon de vk bellen hoor als ze echt duidelijk minder beweegt!\

Edokid: lekker in de stad! is vandaag koopzondag geloof ik of niet :D

Moons: hmm kunnen best tekenen zijn van een aankomende bevalling... maar ja dat denk ik nu de laatste tijd overal bij ;) :D Hopelijk laat ook jou kleintje niet te lang meer op zich wachten.

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik ben vandaag niet naar buiten geweest :confused:
    Ik was lekker druk bezig met de planten verpotten, dutje gedaan, wat beetje opgeruimd en de was ophangen.
    Ik ga zo daarlijk douchen en haren wassen voordat we brood en soep gaan eten. Mijn vriend komt over een kleine uurtje weer thuis van de cursus.
    Gelukkig heb ik me geen moment verveeld :)

Ik kan mijn voeten nog wel zien, alleen mijn vagina niet :oops:
    :)

Vervelend voor je dat je niet veel met je moeder kon delen. Hier 'n knufs!
    Hopelijk heb je lekker op het strand kunnen uitwaaien en je gedachten op nul zetten!

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog geen nieuws van kelly helaas.

Ben vandaag ook nog niet buiten geweest, ik ga zo maar eens een rondje lopen.

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Han: leuk dat jij gezellig bezoek hebt gehad!

@ Blodyn: wat sneu zeg dat hij toch geen 2e naam wilt. En ook op het laatst moment. Logisch dat jij hierom baalt!
    Je hebt nog steeds rotgevoel overgehoude. Ik vind dat je met hem rustig uitpraat tot jullie allebei tevree zijn en compromis maken.
    Ik ben met edokid en han ook mee eens dat je jezelf lekker moet verwennen vandaag.

@ Moons: bij jou rommelt nu wel wat....gewoon rustig afwachten!

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Miranda: dat gebeurt mij de laatste paar weken zo vaak :( voel me ook wel een beetje een kluizenaar soms.
    Ach als de kleine er eenmaal is en ik kan weer normaal lopen kan ik met de smurf gaan wandelen.

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lucky, dat van die bal weet ik helaas niet. Ik heb hem bij zwang. haptonomie gekocht en was gewoon standaard maat....

Darcy, vervelend van je moeder en jou joh. Hopelijk heb je lekker uit kunnen waaien.

Mouschy, duim hier hard voor je :D

Saskia, mannen...echt aparte wezens ;)

Simke, lekker aan het luieren :p

Ief zei jij het van ananas en blender? Hier nog zo één. Ik krijg nu continue blender fruitmixjes met ananashart erdoor van mijn man hahaha. Brandt alleen nogal erg in m'n keel :rolleyes:

Suus, bij ons ineens dan zat. weer sex, maar laatste weken kwam het er hier ook weinig van, op andere manieren na dan ;) Heb nogal snel last van blaasontsteking en ben telkens beetje bang voor infectie vooral bij slechte weerstand. Libido echter wel behoorlijk aanwezig, dus was nogal happy ;) Is alleen nu zeer gevoelig, en wil niet met een beurse **** de bevalling ingaan :)

Han, leuk dat ze op visite komen/kwamen!
    Bezoek was hier gezellig (schoonouders). Zijn gaan wandelen. Daarna even naar ouders. Opa's en oma's zijn er ook erg mee bezig :D

Moons, dat lijkt me geen pretje als je benen afgekneld worden zeg.

Blodyn, oh wat irritant lijkt me dat zeg.

Edokid, lekker een ontbijtje op bed :D

Michelle, welkom!

Rian, muffins :) :D mijn verslaving :)

Miranda, ben ook even bij je foto's gaan spieken :p
    Leuk! en idd mooie buik :p

Maart, goed idee, was heerlijk buiten!

xx Sophie

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dank jullie wel voor leuke complimenten over de foto's!

@ Mouschy: ik heb op je gestemd van de buik van de maand :D

@ Sophie: ach vervelend van je keel door ananas mix...

Ik heb zonet lekker gedoucht en mijn vriend is er nog steeds niet :(

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Han en Miranda: ik heb wel contact met mijn moeder, maar het is telefonisch contact vooral. Nu hebben we vandaag afgesproken dat we dinsdagochtend even gaan winkelen en koffie drinken samen, in de stad.

Ach... het is een lang verhaal, maar ik denk dat zij mij mist en ik haar, terwijl we allebei zo anders zijn en moeite hebben om elkaar te vinden in het midden, zeg maar :(
    Ze vindt mij lijken op mijn vader qua (Arabisch) temperament, uitgesprokenheid, ik ga overal spontaan op af, maak snel nieuwe vrienden, reis en leef Bourgondisch. Ben daarentegen ook stronteigenwijs en soms erg bijdehand.
    Zij is behoudend, vrij angstig en eenkennig, houdt van het kleine kringetje waar ze in leeft en wordt daarin gesteund door mijn broer, die ook zo is. In mijn ogen is dat op het truttige af soms.

We houden wel van elkaar. Verwarrend? Tja, noem het "onjuiste verwachtingen" jegens elkaar. Ik hoop een balans te kunnen vinden in het contact, zodat we het allebei leuk vinden en ons allebei prettig voelen (lees: zij niet overdonderd, ik niet benauwd.)

Zo Blodyn, ik kan er ook wat van zoals je ziet. Even klagen ;)

@all: w.b. sex: ik wil niet - dat wil zeggen, mijn lijf is supergevoelig en ik wil nog geen weeën opwekken :) De intimiteit is er wel en de variaties op de sex ook, maar het echte werk komt later wel weer. Vinden we allebei okay, gelukkig.

Ga even kijken of mijn vriend wakker is, hij is ingedut na een heerlijk middagje strand en terras en ik moet zeggen: ik kan ook wel maffen nu!

Fijne avond! (En Kelly, waar blijf je nou?)

17. Ddp

Ddp Niet meer actief

Brigitte: Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!

Kelly: Spannend!!! Hopen snel van je te horen!! :D

Sas: Kerels!!! Vraag me soms ook echt af wat we er toch mee moeten.....Gelukkig is het nu weer goed!!

Han: Die angst kan ik me goed voorstellen!!! Maar je moet maar gewoon van het positieve uit blijven gaan!!
    Vanmorgen had ik de uk ook nog niet gevoeld en normaal is tie ’s morgens best actief. Toen ik dat uitsprak naar mn mannetje zei die er verder niks op en lulde er zo overheen....
    Die snapt niet dat ik me daar dan druk over maak!

Marsab: Gefeliciteerd met jullie Boy!!!! Leuk hoor!! :D

Sereenalian: Hoop voor je dat het toch een beetje gezellig word vanmiddag en je je oogjes los kunt houden, en daarna.....lekker een heleboel slaap inhalen!!!!

Patries: Wat vervelend dat je zo rot slaapt steeds!!! Ik ken het gevoel van er tegenop zien om naar bed te gaan ’s avonds! Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen 3 nachten best ok heb geslapen......Kun je trouwens de gymball niet plakken???? Met net zoiets als bandenplakspul ofzo....

Jessica: Dikke knuf voor jou!! Kan me voorstellen dat je het in bed liggen helemaal zat word!
    Kom maar snel kleine uk, daar is je mama heel blij mee!

Prisenkids: Nog gefeliciteerd met je zoontje!

Sophie: Hoe is het met je?? Nog steeds een grieperig gevoel??

Darcy: Wat vervelend dat je niet zo’n goed contact hebt met je moeder. Ik heb dat niet met mn schoonmoeder en dat vind ik al vervelend. Maar kan me voorstellen dat dat nog wel even wat erger is!!!! Dikke knuf voor jou!

Mouschy: Hoe is het met jou??? Nog steeds harde buiken??

Blodyn: Jeetje, kan me voorstellen dat je van slag bent omdat tie nu ineens die naam niet meer wil!! Kan hij niet gewoon toegeven omdat hij weet dat jij die naam al vanaf het begin af aan zo mooi vind....en het gaat toch niet om de roepnaam?? Weet niet wat voor advies ik je moet geven, sorry!!

Michelle:
    Welkom bij de september mama’s!! Gezellie! Hoop voor je dat je zoontje snel beter is en je plannen door kunnen gaan!

Rian: Is je uk alweer lekker druk??

Miranda: Soms best lekker een dagje alleen zonder mannetje he?? Lekker doen wat je zelf wilt! (hoop niet dat mn mannetje dit leest, zat gister nog te zeuren dat hij wel eens thuis kan blijven omdat ik zovaak alleen zit hahaha)
    :D
    Wat betreft sex: Hier ook erg gevoelig, dus het echt werk zit er niet in! Heb er ook niet zoveel puf meer aan moet ik zeggen.....komt vanzelf wel weer. Manlief heeft er wel begrip voor gelukkig!

Zoooo, jullie hebben heel wat gekletst vandaag! Volgens mij is het nog nooit zo druk geweest in het wkend! Hier vandaag bij mn mams geweest. Mannetje en mn pa zijn op stap geweest. Ben net thuis nu! Hier zijn de krampjes etc acuut gestopt na het bad van gister. Vandaag nog wel af en toe slijmverlies en heel soms krampjes.
    Morgenvroeg naar de VK! Gaan ze je dan ook toucheren als je overtijd bent?

Hoop dat ze zo snel thuis komen, heb honger!

18. BijnaMama

BijnaMama Lid

20 jul 2007
    29
    0
    0
    Dag dames,

nou ik ben BijnaMama en ik ben nu 38 wkn + 3 dgn zwanger. Ik ben niet zo lang lid hier op dit forum. Ik zie dat jullie ook allemaal in september zijn uitgerekend. Ik ben de 13-9 uitgerekend van mijn 1e en ik hoop dat het ieder moment al mag gaan gebeuren. Ik ben die dikke buik zat hahahah.

Ik lees lekker met jullie mee en ik hoop dat jullie allemaal een goede bevalling zullen meemaken. :)

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er ook weer na een kinderverjaardag van vanmiddag te hebben gehad. Was super gezellig, maar doodvermoeiend, ondanks dat je alleen maar zit. Alle drukte om je heen kan ook heel druk zijn :(

Net lekker met manlief in bad geweest, heerlijk! Dat is zo ontspannend en lekker warm :oops:
    En de kleine uk reageert er ook altijd erg leuk op, dus eigenlijk zaten we gezellie met zn 3-en in bad :D

Dinsdag naar de VK dus ben erg benieuwd of ze al volledig is ingedaald.
    En wat betreft de sex, hier staat het ook op een laag pitje hoor :rolleyes:
    Mn buik zit in de weg en het is soms best pijnlijk, dus mezelf doe ik er absoluut geen plezier mee :(

Kelly, SPANNEND! Heel veel suc6 in ieder geval!

Sorry meiden, maar heb even geen puf om op iedereen te reageren, ben helemaal loom na zo´n bad...

Kus

20. Ddp

Ddp Niet meer actief

Bijnamama: Ik hoop voor jou ook dat je een voorspoedige bevalling zult hebben hoor!

Joyce: Lekker he zo'n bad? Dat heb ik gisteravond laat nog gedaan, en ik heb me toch geslapen daarna!

Deel Deze Pagina