Ja ik droom erover om een bad te hebben. Ik sta nu iedere keer in de douche van hmmm hoe zou het zijn als ik nu lekker kon liggen in bad een lekkere warme bad. Helaas moet ik maar staan. Vooral nu ik last heb van voorweeen kan ik alleen maar dromen over een lekkere warme bad. Ach ja........ Zoe84 dank je wel voor je reatie terug.
@Rootje, Marsab en Zoe, bedankt meiden! Doet me goed @han, mijn kleine heeft in plaats van drie, twee bloedvaten in de navelstreng, en dus kleiner dan gemiddeld.... Mijn buikomvang is 34cm! Vaak is het ook een schatting hoor qua gewicht! @Michelle en Bijnamama, welkom @Darcy, Blodyn, klagen jullie maar lekker hoor! @Miranda, zodra je bevallen bent zie je je vagina weer hoor @Mouschy, weet niet meer wat ik wilde typen
Bijnamama: Heb je geen oude plastic stoel? Kun je lekker zitten onder de douche! Misschien straks bij de bevalling ook wel handig! Jessica: hahaha erg he? Ik heb ook telkens dat ik de helft vergeet. Ik open nu gewoon naast deze pagina, ook Word en dan typ ik daar meteen de reactie na het lezen. Die kopieeer ik weer naar hier.... Kga eindelijk eten! Manlief is net thuis en nu eten aan het ophalen!
@Zoe, nou erg he... @Bijnamama, ik heb ook een Plastick krukje in de douche, kan ook niet meer staan!
Ik heb wel een plastic stoel maar alleen een tuinstoel die veel plek in beslag neemt. Ik heb het wel geprobeerd maar ideaal is het niet......maar goed....alle beetjes helpen he!
Even snel een kus voor iedereen. Ben te moe om te krabbelen, dus wilde toch nog even snel mijn gezicht laten zien hier! Ik crash zo lekker op de bank. Dus voor iedereen lekker slapen zo en tot morgen! Doegies
@han: wij gaan ook zelden naar de bioscoop om exact die reden en kado is niet vergeten! oma zei nog "oh das handig.. die wilde je net hebben" die wist natuurlijk niet dat ik vantevoren even geinfoot had voor een maat en evt. speciale wensen kado is niet vergetn en het was erg gezellig waren vrienden van job die ik nog nooit in levende lijve gezien had maar wel vaak mee msn dus dat was erg leuk ze hebben ook al een dochter van 2 die ook erg schattig en lief bleek te zijn.
Anders bij blokker even kijken, daar hebben ze van die plastick krukjes, niet te groot dus neemt niet veel ruimte in beslag Echt ideaal hoor, ook straks voor na de bevalling! @Ief, weltrusten @saskia, fijn dat je het leuk hebt gehad! Heb om hald zes gegeten en heb alweer honger Straks lekker de pfaffs kijken....
hmm ik mag van job onze nieuwe barkrukjes gebruiken in de douche hele dure van de ikea.. dus mochten ze gaan roesten dan is er in no time gewoon weer een nieuwe en die zijn lekker hoog ook volgens mij is dat wel prettig straks
Als ik weer niet kan slapen lig ik hier wel te surfen hoor 8) Ik heb nu al 3 dgn last van voorweeen die mij de hele dag slopen. Voel me daardoor misselijk en rugpijn etc. Vraag me iedere keer af wanneer hij nou eindelijk komt!
hmm mja ik hoop het niet tis alweer half 10 ook zie ik morgen maar even niets doen vrijdag hele dag in huis bezig geweest en savonds nog in het nieuwe huis (dat laatste kwam ik vrijdag al achter was echt te veel van het goede want mn buik deed verdomd zeer) zaterdag dus eerst heel de dag geshopt en savonds knallende ruzie.. dus babywise ook niet echt verantwoord vrees ik vandaag erg rustig in den buik... dus morgen maar dagje relaxen.... vind het to ch eng als het ineens zo rustig is daarbovenop nog een stoepje dat job volgas meepakte per ongeluk dat ook al niet zo fijn voelde.. ik denk dat ik morgen gewoon even lief moet zijn voor mn buik en vooral mn boek ga lezen
Hoi hoi, Ik ben er ook weer even. We zijn vanmiddag even er lekker uit geweest. Een stuk rijden met de auto en toen een klein stukje wandelen. Was wel even fijn om het huis uit te zijn. Ben nu wel erg moe, net ook lekker in bad geweest. En ook lekker loom daarvan. Dus nu maar even op de bank liggen en dan mijn bed in en hopen dat we weer slapen vannacht. Zo niet... misschien tot vannacht op het forum en anders tot morgen! Dikke knuffels voor iedereen! En hopelijk voor iedereen een goede nacht!
gelukkig daar zijn jullie @Saskia, indd rustig aan doen hoor! @Bijnamama, heb vooral ´s nachts last van voorweeen maar ja nog even... @Rootje, lekker meis, geniet er van....ik kan het niet Hoop dat je vannacht kan slapen. Jij ook een knuf en tot morgen. iedereen weltrusten, en tot morgen.. (mannetje wil achter internet )
Hier weer een rotnacht. gaat bij mij een beetje om en om. De ene nacht goed. Dan weer echt niet kunnen slapen, dan weer goed. Nou ja. Dat houd in dat ik morgenavond weer lekker slaap... Ben benieuwd hoe het met Kelly is. Of ze al bevallen is. En hoe met Brigitte. Of ze al thuis is...
Hier nog iemand die niet meer kan slapen, werd om 2 uur wakker van het maagzuur, daarna niet meer kunnen slapen door de krampen in mijn buik, voorweeen denk ik, das de eerste keer!
hmm hier vooral naar de regen geluisterd de halve nacht.. maar nu hou ik steeds job wakker. dus maar even anar beneden gehopt voor een uurtje ga ik wel slapen als ie op staat straks
Jeetje, wat een slechte slapers vannacht... En ook een stuk later dan de nacht daarvoor. Ik was gisteravond helemaal uitgeteld na zaterdagnacht op het forum en de strijk... 's Middags in de stad was erg leuk. We hebben eindelijk een printer gekocht! Vandaag maar aansluiten -> was gisteren geen tijd voor omdat we - uiteraard - naar het café moesten . Daarna spontaan heerlijk uit eten geweest met vrienden -> errug gezellig en lekker, mmmm spare ribs....! En daarna helemaal uitgeteld. Maar ja, eenmaal thuis kreeg ik de kolder weer in de kop... Ik moest en zou de kledingkast netjes opruimen/herinrichten! Dus daar heb ik een mooi begin mee gemaakt. Wat voelt het toch lekker om dan ook een hoop weg te gooien zeg, nou ja, voor de humana ofzo! Ontbijt is net naar binnen, dus ik sta in startblokken om verder te gaan... En als deze klus geklaard is, heb ik nog de volgende dingen die ik echt wil doen voordat *Puk* wordt geboren: noodkoffer inpakken, enveloppen adresseren en oh ja, het ontwerp van de kaartjes afmaken, is misschien ook wel handig... Dan is er natuurlijk nog wel een hele berg aan andere klusjes, maar dat hoeft niet per sé voor de bevalling. Goh, ben toch wel heel erg benieuwd hoe het met Kelly gaat... Welja, horen we snel genoeg denk ik zo! En dan nu: an die Arbeit!