september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    Goedemorgen iedereen!

Even snel kijken of hier nog nieuws is, er is weer veel geklept, dus ik weet niet of ik op iedereen kan reageren, ik doe mijn best. Ik weet niet meer wie het precies zei, maar ik heb ook maar een plastic tuinkrukje in de douche neergezet, lijkt mij ook een stuk relaxter, zo eens even gaan proberen. Verder hier wel redelijk geslapen, ben alleen iets van 8x naar de wc geweest, niet meer normaal.

@kelly: JIPPIE, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! Doe het lekker rustig aan meid en geniet van je mooie mannetje.

@pooh76: hee meid, wat een mooi verhaal. Dat lijkt me idd nog snel gegaan allemaal. Ben blij dat het goed gaat met jullie mannetje en natuurlijk met jou ook, fijn dat jullie zo snel naar huis mochten!

@sophie: slaap lekker zo nog even!

@wannie: hihi, daar moet die kleine van mij ook maar eens naar gaan luisteren! Leuk berichtje, succes met wachten meid!

@sereenalian: ik weet hoe je je voelt hoor, ik ben zelf ook erg onzeker geworden over mijn lichaam, alles is dikker geworden en de putjes in mijn benen en strepen overal doen het ook niet er mooier uitzien. Probeer er toch eens met je mannetje over te praten. Ik heb het wel gedaan en mijn mannetje zegt dat hij me juist mooi vind en normaal dat mijn lichaam verandert, ons kindje groeit er immers in. Let maar op, waarschijnlijk kijkt hij er heel anders tegenaan dan jij hoor.

@jessica: jeetje, dat komt idd dichtbij zeg! Nog maar 3 daagjes en dan komt je kleine sowieso..

@patries: lekker klagen hoor, daar zijn we toch ook voor!

@han: kan me heel goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit hoor meid! Doe rustig aan en probeer jezelf niet te gek te maken. Veel succes in ieder geval donderdag.

@mouschy: hoe is het ermee? Ben je idd vandaag gestript? Wilde dat mijn vk dat wilde doen, maar helaas. Vrijdag heb ik een afspraak, ben ik 41 week en 1 dag, maar dan doen ze het nog niet! Balen, hoop dat het voor jou ander is.

Wel vreemd hoor, ik las dat 66% van de bevallingen na de uitgerekende datum begint. Nou, dat is hier niet terug te zien, iedereen die is bevallen is voor de uitgerekende datum bevallen, best apart toch?
    Vandaag alweer 4 dagen overtijd en heb echt niet het gevoel dat er al iets aan het veranderen is. Nou ja, we wachten gewoon maar weer af. Is er trouwens iemand van jullie die in de buurt van Groningen woont? K lees dat sommige ziekenhuizen pas bij 43 weken gaan inleiden, weet iemand of dat in Groningen ook het geval is?

Liefs suus

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Suus, jeetje jij bent al aardig over tijd. Ik hoop dat de kleine zich snel gaat melden. Wel raar dat jouw vk niet wil strippen. Mij gaat ze donderdag strippen en dan ben ik pas 1 dag overtijd.

Indd, Mouschy zou vandaag gestript worden. Ik hoop dat het gaat lukken en dat ze snel bevalt.

3. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Nynke: bedankt ;)

@Joyce: fijn dat je zo goed hebt geslapen. Hoe doe jij dat toch? Misschien kan jij je geheimpje verklappen. Wil ik namelijk ook....
    Succes vandaag met je poetserijen.

@Jessica: hoop ook zeker dat jij de volgende bent.

@Han: Super zeg dat je woensdag op afspraak kan komen. Hoop dat je dan meer zekerheid heb.
    Lekker he die moeders. Ze kunnen soms zo lekker uit de hoek komen. Tuurlijk maak jij je zorgen en ben je er mee bezig. Is niet zo gek hoor.

Hier een moeder die iedere keer het grapje maakt dat de kleine echt pas na 14 sept. mag komen, dan heeft mijn vader pas officieel vrij. Tja 1 x vermelden is leuk, maar niet iedere keer als ik haar spreek. Kleine komt wanneer hij wilt, daar heb ik niets op de zeggen. Moeders...Aaahhh. Maar ja kan ook niet zonder hun. ;)

@Amber: voor jou wordt het dus ook spannend. Wie weet zijn het toch voortekenen. Hoop het voor je.

@Maart: voor jou ook spannend. Hoop dat het nu toch eens gaat doorzetten. Vervelend dat je zo last hebt van maagzuur, is echt niet fijn.

@Suus: Ja voor jou is het echt afwachten. Weet helaas niet hoe dat in Groningen is. 43 wkn is wel lang neem ik aan. Afwachten voor jou meid. helaas. Wie weet schrikt jou kleine van de brief over verlopen huurcontract en meldt ze zich meteen. Hoop het meid.
    Hier ook iemand die zich onzeker voelt. Mijn mannetje vindt ook dat mijn lichaam mooi is, want daar groeit ons wondertje. Stiekem ben ik toch benieuwd hoe mij lichaam eruit zal zien na de geboorte en hoe snel ik daar weer mee tevreden kan zijn. Is toch ook wel spannend, zo'n zwangerschap met al die hormonen doet toch veel met een menselijk lichaam.

@Moushy: ben ook benieuwd of je vandaag gestript bent. Hoop het voor je. Succes meid.

4. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Goodmorning! jullie zijn weer lekker aan de klets ;)..

Hier een heerlijk opgeruimd dagje gehad gisteren. Lekker al mijn administratie weg gewerkt en hele huis weer schoon. Alleen nu liggen er alweer haren grrrrrrrrr.. Naja vanmiddag maar weer ff de stofzuiger erdoor. Dat is t nadeel van 3 harige huisdieren hihihihi.

Kelly! GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Levi! Mooie naam hoor. Lekker genieten nu he?

Het is idd erg rustig hier qua bevallen.... Ik begin ook steeds meer de kriebels te krijgen hoor. Ondanks dat ik nog 5 dagen moet tot de uitgerekende datum. Dus leef met de dames mee die al over de uitgerekende datum zitten. Kom op boys en girls, tijd om het vertrouwde plekkie te verlaten voor een nieuwe fase :)!

welkom alle nieuwe september mama's!

@Han, kan me voorstellen hoor dat je je ongerust maakt. Zeker ook als je het neit goed kan voelen hoe ze ligt. Ik kreeg het vanmorgen ook in ene spaans benauwd. dacht ook dat ze gedraaid was. Maar dit kan volgens mij niet, want ze zit al helemaal vast ingedaald. Kan je VK niet even voelen miss?

@Patries, balen he als jee niet tevreden bent.. Maar ja wat je zegt je betaald er wel voor en als ze het niet goed doet, betekent dit dat jij straks de dingen gaat doen die zij had meoten doen. Lijkt mij niet echt de bedoeling he? hahahaha

@all, zijn jullie mannen ook zo verstrooid en bezorgd? Die van mij belt elke keer hoe het met me gaat en of ik al iets voel. Hij is giga vergeetachtig.. Hihi wel schattig hoor!

Ik heeb trouwens mn beval outfit bij de Hema gekocht zaterdag. Ze hadden voor 14,00 een leuk tshirt jurkje zonder mouwen in de aanbieding. Kan ik lekker in mijn blote kont lopen, zonder dat ze mn billen zien hahahaha

Hoe is het met jullie vocht voetjes?

5. Ddp

Ddp Niet meer actief

Goedemorgen mama's en bijna mama's!

Heb vannacht best lekker geslapen! Werd alleen om half 3 wakker, en was zo giga misselijk! Dat heeft tot ongeveer half 4 geduurd, want toen heb ik alle maaginhoud in de wc gegooid haha.
    Daarna niks meer aan de hand, en weer verder geslapen... :(

Net naar de VK geweest. Kindje ligt er helemaal goed voor, maar zo ligt hij/zij al een tijdje. Ze kon niet echt meer verschil in handjes/voetjes voelen omdat tie zo lekker in elkaar ligt....
    Moet volgende week weer terugkomen...hoop dat dat niet nodig is!

Heb ook even gevraagd hoelang ze me laten lopen:

Als ik volgende week terugkom, dan krijg ik een inwendig onderzoek. Dan gaan ze kijken of de baarmoedermond al rijp is etc.
    Dan weer terugkomen na 5 dagen....en dan ga je over naar de gyn....
    Best lang he? Hoop niet dat het nodig is!

Nou, kga even de pagina's doorspitten en reageren op iedereen!

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Kelly: gefeliciteerd met je zoontje Levi! :baby:

Voor de bijna-mama's die vandaag uitgerekend of over tijd zijn, heel veel sterkte en succes, ik duim voor jullie dat de beebs heel snel mogen komen!

Ik heb redelijk geslapen, wel om elk 2 uur uit bed om te plassen en drinken.

Verder zijn mijn voeten ietspietje opgezwollen...verder is het alles ok. Alleen ruik ik mijn vagina wel :oops: ook al heb ik 'm vanmorgen gewassen...tsja de hormonen... :oops: :confused: :D

Mijn afgewerkte lijst wordt alsmaar steeds kleiner [-X

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wannie geweldige text!!! nu maar hopen dat onze hummel het begrijpt :)

Kelly gefeliciteerd met Levi!!! wat een super naam, die stond ook op mijn lijstje!!!

Zoe; nou maar hopen dat ze je ook niet te lang laten doorlopen!

Ief; jij hebt weer een schoon huisje! kan je niet hier ff langskomen whaha!

Patries; fijn he als mensen TE meeleven whaha. Word je ook helemaal gek van alle telefoontjes en smsjes en zo ;)

Nou meiden ik moet om 3 uur bij de VK zijn en dan maar hopen dat ze me gaat strippen, ik ga er zeker weer om vragen. Ik heb heel veel last van harde buiken, ze komen elke 10 min. Ze zijn niet super pijnlijk maar heb er wel 'last' van zeg maar... Had ik niet met Ewout. Geen idee of het wat wil zeggen. Vanmiddag weten we meer :D

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Succes meid! Wie weet heb je de ukkie vanavond of vannacht in je armen...gewoon blijven doordrammen dat ze je gaat strippen!

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Han, goh heb ik toch wat onthouden :D
    Hoop het ook voor dr!

@Suus, echt lekker hoor zo´n krukje in de douche, kan niet meer zonder.
    Jep nog maar drie daagjes \:D/
    Jij ook suc6 meid.

@patries, mijn vader denkt dat ie een gave heeft, toen hij moest werken (ik moest geboren worden) wreef hij over mn moeders buik en zei, kleine ik weet niet wat je bent, maar kom nou vanavond want dan hoeft papa niet te werken....promt ik luisterde :)

Dus hij dacht dat opa het nu ook kon proberen, marar helaas hih..

@Ief, nu redelijk, maar zodra ik wat loop :(
    Ik wil de pyama aan die ik bij Zara ook aan had, een roze shirt met bloemmetjes en een korte short...

@Zoe, nee hoop indd dat dat niet nodig is!

10. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Meid suc6 :) ik hoop dat ze je wil strippen!

11. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Mouschy, hihihihi zal wel lekker zijn he? Ben ook blij dat ik t weer gehad heb ;)... Succes strakkies bij de VK. I'll keep my fingers crossed kee? Hopen dat het nu op gang gaat komen voor je!

Miranda, ik ken dat reuk gebeuren ;).. Hihi toen ik het las dacht ik echt: phieuw ik ben niet de enige.. Dat vind ik wel hoor met de zwangerschap. Alles ruikt veel sterker, urine ook enzo. Naja nog ff en we zijn er vanaf zullen we maar zeggen hihihi.

Zoe, hoop voor je dat het zal opschieten voor je. Miss is het wel een voorteken dat je je maaginhoud moest legen.... Zeggen ze toch vaak?

Jessica, waardeloos die dikke voeten he? Zodra ik ook maar iets te lang zit voel ik ze al zucht!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kelly, gefeliciteerd met je zoontje Levi, geniet van de kleine jongen.

mouschy, ik hoop dat ze je gaan strippen, het lijkt me zo shit om overtijd te lopen.

ik heb vannacht heerlijk geslapen eindelijk, zo wat doet mijn dat goed. de kat wilde persee bij mijn slapen en heb het maar toegelaten. continu heeft ze bij me gelegen en als ik ging plassen liep ze met me mee :). ze is niet bij me weg te slaan gek beesje.

gister voelde ik me echt niet lekker en maar daar hebben wel meer dames hier last van natuurlijk de laatste weken. woensdag weer naar de verloskundige ben wel nieuwschierig hoe me meisje nu ligt, me ribbenkast doet weer goed pijn namelijk en dit heb ik niet meer gehad nadat ze ingedaalt lag. ik hoop dat ze niet terug is gaan liggen :(.
    ik heb een pendel voor morgen we zullen zien me vriend denkt dat het elke moment kan komen

dames die uitgerekend zijn veel succes ik hoop dat je niet meer lang hoeft te lopen.

jullie kleppen echt veel :) ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor.

13. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Mouchy: Ben benieuwd of je gestript wordt vanmiddag. Laat je dat nog even weten? Dat lijkt mij wel erg pijnlijk maar dat is een bevalling ook.
    Dan peuteren ze toch een klein beetje je vliesen los? Brrrr. Maar al die harde buiken en dat wachten is natuurlijk ook niks.

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hello ladies,

Was ook maar weer even m'n bed in gekropen en nog even heerlijk geslapen :p Inmiddels hier een stuk drukker, gezellig :D

Han, die regen heb ik helaas ook gehoord :(
    Wat irritant dat die afspraak zo moeilijk is gegaan, maar gelukkig nu geregeld. Tja, makkelijk gezegd door je moeder idd, zal vast goed bedoeld zijn maar :rolleyes:

Wannie, erg gelachen om je tekst :)

Sereenalian, gefeliciteerd! Wat betreft de sex, ik zou het bespreekbaar maken, zeer ws lucht het op (maar dat is mijn bescheiden mening hoor :oops: )

Jessica, ik voel de spanning hier.... :D

Marsab, leuk dat je je collega's weer op gaat/ging zoeken! Was t gezellig?

Darcy, jij ook rustig aan met die schoonmaak heh, niet overdrijven ;)

Patries, irritant van die schoonmaakster. Zou het ook erg moeilijk vinden, maar idd je betaalt niet voor niets, dus groooooot gelijk :D

Nynke, dank je wel :D

Joyce, fijn dat jij tenminste lekker geslapen hebt.

Amber, tja geduld, vertel mij wat :)

Maart, ik hoop voor je op een begin :thumup:

Suus, ik heb sterk het vermoeden dat ik ook overtijd ga lopen. Hopelijk voor jou niet lang meer!

Haha Ief ik heb ook een wat langer shirt ja, maar met hemdje eronder. Ws gaat shirt snel uit en loop ik alsnog in blote kont :)

Zoe, duim voor je hoor, dat t maar snel mag gebeuren!

Mouschy, duim duim duim duim :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

Lovewinnie, heerlijk zo lekker geslapen :p

xx Sophie

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

kelly! gefeliciteerd!

@jessica: waarschijnlijk staat onderin je taakbalk ergens "NE"
    in een blauw vlakje :)
    als je daar op klikt en dan voor "EN" kiest gaat het weer goed :)
    if not.. dan moet je je mannetje maar even laten kijken want ik heb hier geen windows.. maar je kan het relatief makkelijk omzetten.

@darcy: hmm je mag job wel een paar daagjes lenen?
    ik heb vandaag tot kwart voor 12 geslapen!
    kennelijk had ik het toch wel erg nodig
    maar succes met schoonmaken.. ik ben zo druk geweest dit weekend dat ik mezelf beloofd heb vandaag helemaal niets te doen.
    vond het toch maar niks... vrijdag superdruk
    zaterdag heel de dag geshopt en in de auto gezeten en savonds me onwijs druk gemaakt omdat ik zo'n ruzie had met job
    en zondag was de babybeer heel rustig.....
    vervolgens crosste job nog keihard over een stoepje waardoor ik ook nog eens pijn in mn buik had
    ik was echt helemaal blij toen de babybeer me vannacht heleboel keer echt wakker schopte
    dat doe ik dus ook niet meer he
    maar kan me voorstellen dat je je een beetje wilt "uitputten" merk ook dat dat hier de enige manier is om fatsoenlijk te slapen :/

@eh.. iemand? :) wij willen ook zo'n harddisk videorecorder.
    alleen het uitzoeken is zo moeilijk
    en degene die we echt leuk vinden is dan ook meteen weer 1000e :(
    dus als iemand nog goede tips heeft... :)

@han: mja ze heeft misschien ergens wel een heel klein beetje een punt natuurlijk
    maar dat soort dingen zet je echt eventjes niet uit je hoofd natuurljk
    was gister ook halve dag semizuur om me heen aan het kijken.. (gelukkig vond de kraamvrouw het totaal geen probleem toen ik zei van het stoepje en dat ik me dus niet helemaal geweldig voelde.. )
    dus gewoon lekker uithuilen en doorzeuren hoor
    daarbij.. het si bijna zo ver he :)
    komt helemaal goed joh!

@ief: ah ik zie dat ik even langs de hema moet?
    ik was nog erg op zoek naar iets dat practisch zou zijn tijdens de bevalling en had maar gewoon wat losse shirts in mn tas gestopt
    maar dat klinkt goed :)

heir roept job trouwens continu "bolle" en dat is ook niet zo goed voor je e igen gevoel.
    of worse dan zegt "je lijkt geen grammetje aangekomen; zo zei ik het goed he?"
    daarentegen is het feit dat hij ngo steeds wel graag regelmatig sex wil.. dus zo erg kan het niet zijn denk ik dan maar.
    voel me zelfl toch duidelijk minder charmant moet ik inmiddels bekennen
    ben dan ook stiekum ergens wel blij met het feit dat ik hier nog weleens totaal ongegeneerde opmerkingen van mannen krijg die weinig te raden over laten van wat ze willen :)
    normaal vind ik dat nogal eens irritant (zeker omdat 3/4 van de mannen hier nou niet echt "mijn type" is... )
    maar voor je ego doet het wel een hoop toch :)

16. Saskia78

trouwens moest vanochtend van job maar weer in bed komen liggen want het was zo ongezellig en zo kon ie niet slapen.

nahja.. ik dus ook niet want maagzuur kwam weer eens bijkans mn oren uit... maar toch maar mee naar bed
    was toch nog maar half uurtje voor ie wilde opstaan

was toch wel gezelliger hoor.. samen wakker zijn :)
    hadden daarvoor ook al uur liggen praten maar toen was het "tja ik MOET nog echt even een uurtje slapen anders red ik het niet vandaag"

en nadat job extra vroeg weg was vanochtend.. zodat ie vanmiddag vroeg thuis is... heb ik gewoon in 1 stuk door geslapen tot kwart voor 12.
    werd wakker en dacht "hmm het is vast al laat" maar kwart voor 12 was alsnog een aardige schok *grin*

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ben ik weer!
    Toch wel erg leuk om mijn collega's weer eens te spreken.
    Ook heb ik natuurlijk een kijkje genomen in mijn toekomstige klasje, groep 0/1.
    En dan kan ik het niet laten om de kinderen te helpen he....ik mis het wel een beetje hoor.
    Maar verlof is iets dat een super regeling is, begrijp me niet verkeerd!
    ;)

@ Mouschy: hopelijk gaan ze je strippen en heb je vandaag of morgen je ukkie in je armen!

@ zoë: Meid, misschien een voorteken dat je moest overgeven?

@ Suus: ik duim dat jouw kindje ook snel mag komen!

@ Saskia: ik voel me ook wel minder aantrekkelijk hoor, ook al heb ik niks te klagen, ben weinig aangekomen. Toch is het straks ook wel weer fijn om je gewone eigen kleren aan te kunnen!

@ Jessica: aahhh, nog max. 3 dagen. Wat lijkt me dat een raar idee! Jeetje zeg, dat schiet mooi op meis!

@ Han: dikke knuff voor jouw!

@ ief: goed idee, dat lange shirt/ jurkje....

@ allen: hoe gaat dat strippen in zijn werk eigenlijk? :oops:

18. Saskia78

@marsab: ik moet na de bevalling zowieso kleding kopen denk ik
    pas echt neits meer namelijk...
    was toen ook vrij druk met afvallen enzo dus echt veel kleding had ik al niet meer :)

en kan me voorstellen dat je die kids toch gaat helpen hoorr
    zou ik ook doen denk ik :)

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Kelly Gefeliciteerd met je zoon!

Jeetje Edokid, wat een energie!

Pooh, fijn dat het met jou en sebastiaan zo goed gaat!

Mouschy, hopelijk willen ze je strippen vandaag. Misschien zijn die harde buiken wel heel druk bezig het nodige voorwerk te verrichten :) Succes meid!

Hier vannacht ook slecht geslapen. Ons uitje van gisteren is voor mij veel te veel geweest. Ik kreeg gisteravond al ontzettend last van mijn bekken en dat is nog niet minder misschien zelfs erger geworden. Ik kan bijna niet lopen van de pijn. Vannacht moest manlief me zelfs helpen om op te staan en bij de wc te komen. :( Dus vandaar dat ik ook zo laat aanwezig ben, ik heb tot 12 uur moed liggen verzamelen om op te staan en naar beneden te gaan. Dus voor mij vandaag een dag absolute rust. Anders kan ik misschien de hele week niet lopen. En dat zie ik echt niet zitten. En bvallen met zo'n bekken lijkt me ook niet handig, dus verplicht rust houden dan maar!

Groetjes!

20. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Oooow wat gaat het hier hard met de baby's ! Leuk zeg!!! GEFELICITEERD ALLE NIEUWE MAMA'S !!!!!!!!

Vandaag is mijn uitgerekende datum. Echt een raar idee! Maar volgens mij heeft de kleine het nog veel te leuk daarbinnen..... nog geen weeën, gebroken vliezen of slijmprop te bekennen.... Wel heb ik veel last van voorweeën (vooral 's nachts) en harde buiken. Ben vandaag weer lekker druk aan het nestelen (het hele huis gedweild, de was gestreken, etc) dus ik hoop dat dat een goed voorteken is!
    Ik moet vandaag ook naar de VK, dus ik ga ook vragen wanneer ze met strippen wil beginnen. Geen idee wat daar normaalgesproken de "procedure" voor is. Heb zelf zo'n vermoeden dat ze me nog wel zeker een weekje door laten waggelen...

Verder slaap ik nog wel redelijk goed. Ben tegen de ochtend altijd een tijdje wakker, maar na het eten van een cracker en het drinken van warme melk val ik altijd weer in slaap en word dan pas na 10 uur wakken :D Heerlijk! Mijn moeder heeft daarentegen alleen nog maar slapeloze nachten, die staat echt stijf van de zenuwen! Vandaag trouwens ook al behoorlijk wat sms-jes ontvangen van mensen die willen weten of kleine uk zich al aandient. Helaas moet ik ze allemaal teleurstellen.... Ik hoop zooooo dat het niet meer zo lang gaat duren!

Deel Deze Pagina