@Han: hier nog zo'n BBC verslaafde. "Cash in the Attic," "Escape to the Country" en voorheen (maar weer wat jaartjes terug) "House Invaders." Ik ben GEK op verbouwprogramma's en antiekprogramma's @Ief: goeie tip van dat shirt. Ik had er nog niet bij stilgestaan wat ik aanwilde bij de bevalling (eindig toch naakt op de baarkruk, vermoed ik), maar ga morgen met mijn moeder shoppen en we hebben afgesproken... voor de HEMA @Jessica: aftellen voor jou, gelukkig. @Mouschy: ik hoop dat je over een half uurtje goed nieuws krijgt - strippen in de tent, zeg maar Hier is de badkamer klaar, de vissentank verschoond, gestoft en nu de ramen nog. Ik heb er zelf last van. Ben ook erg pissig geworden op mijn vriend - nou heeft ie eindelijk vakantie, loopt ie nog voor iedereen dingetjes te doen! En wij dan? Gezellig, hoor Enfin, daarna mijn haar geverfd, wil er woensdag a.s. en in mijn kraambed een beetje lekker uitzien. Moet zeggen dat ik me meteen een stuk beter voelde daarna Dames, tot later!
Hi Meiden. Ik hoop zo dat jullie snel zullen bevallen. Vandaag was mijn uitgerekende datum! Raar idee, ik begin de zwangerschap nu wel heel erg te missen hoor, ik voelde me veel lekkerder in mijn vel wat betreft mijn lichaam. XXX Succes en ik spiek af en toe even mee, ik heb het even te druk om alles te lezen en te reageren maar dat zal ik snel doen
Hihi ik dacht dat ik de enige was! Remco verklaard me altijd voor gek dat ik naar engelse programma's zit te kijkien. Ik kijk ook naar "homes under the hamer" en "to buy ore not to buy" vind het leuk om die huizen te zien. En idd mss deze week samen een dag "vrij" plannen. Jullie hebben samen gewoon nesteldrang Miss x: kan me voorstellen dat je het soms wel zal missen vooral omdat het allemaal zo snel ging en toch een klein beetje onverwachts. Kan me voorstellen dat je het heel druk hebt met de kleine meid, we zien je snel weer. Mouchy: en? en? hoe was het bij de vk? heeft ze gestript? en helpt het? (hmmm ben best nieuwsgierig geloof ik ) Joyce: hier ook een plantje op de kamer, vond het wel zo gezellig staan. Hmmm nou kan ik niet verder teruglezen en met mijn duffe hoofd weet ik verder niet meer op wie ik wilde reageren. Heb lekker in bad gelegen en daarna even geslapen op de bank. De kleine schopt wel en of ze gedraaid is zien we woensdag wel denk ik. hoop dat ze vanavond weer wat enthousiaster word en ik goed kan voelen hoe ze ligt.
@de ladies die interesse hebben in het Hema jurkje/shirt. Hij hing zaterdag in een rek van een aanbieding. Hij heeft een v-hals en ongeveer 1/3 van onder zit een soort van koort die je evt om je taile kan knopen, maar je kan hem er ook uithalen. Het is 100% katoen, ook wel erg lekker voor het zweten . Ik heb hem in maatje L gekocht en de stof is stretch achtig iets, dus leuk voor nu, maar ook voor erna ... Hij is er trouwens ook in het grijs. @Miranda, lekker slapen tot laters ! @all, ben even vergeten wie van ons nu verminderd vruchtwater had. Wie was dit ook alweer, of was dit Virginia? Mn man begint zich nu in ene zorgen te maken of ik nog wel genoeg vruchtwater heb. Onze overburen hadden ze nl. tot 42 weken door laten lopen, terwijl ze geen vruchtwater meer had (kwamen ze even vertellen van de week, pffff, je zit al op eieren, maar zo wordt je ook wel gek/bang gemaakt. Ok is lief bedoeld dat we goed moeten opletten enzo, maar krijg nu in ene de riebels). Sorry voor t lange verhaal ... @Darcy, lekker he ff je haartjes doen... Geeft je al een lekkerder gevoel he? Je wil toch mooi in je kraambed liggen hihihi @Joyce, Leuk dus je gaat plantjes kopen? @all, ik zag gisteren dat Christel uit de USA ook weer zwwanger is. Zij zat ook eerst bij de september 2007 mama's. Weet nou niet meer wat er met haar zwangershap toen was, maar ze is nu iig weer zwanger. Leuk voor haar!
Hey meiden, Ik hoop ook dat het voor jullie allemaal snel zal beginnen, maar geniet toch nog maar van de zwangerschap, want om eerlijk te zijn, ik mis het enorm! Ik ben blij met Keld, natuurlijk, maar dat zwangere gevoel is weg en ik mis het. Mijn lichaam is ook nog niet hoe het moet zijn en voel me ook erg onzeker daarover. Door de keizersnede mag ik minstens 6 weken niet aan sport doen, word lang.. Ik ben wel al 11 kg kwijt, maar plat is mijn buik nog lang niet! Misschien stom om daar nu over te zagen, ik weet dat het normaal is.. Heb mijn bevallingsverhaal uitgebreid neergeschreven bij het topic De Bevalling, is erg lang geworden! Ik lees ook nog regelmatig mee hoor, maar het is ongelooflijk druk. Succes aan iedereen, dikke kus! X
@MissX, kan ik me voorstellen hoor. Je lichaam is nu ook weer zo veranderd en alles moet weer zn eigen plekje krijgen... Hoe gaat het verder met jullie? Kleine prinsesje al een beetje gewend en ritme? Jullie al wat ritme gekregen? Leuk dat je zo af en toe nog ff om het hoekje komt kijken! @Han, ik heb dat ook af en toe. Vandaag is ze ook weer wat rustiger. Maar goed zodra ik heel rustig op de bank zit en mn kat in mn nek ligt te knorren, dan voel ik haar gelijk rommelen daar binnen. Wel heel schattig. Eigenlijk moet mn mannetje maar eens een foto maken van dit, want straks als de buik weg is dan kan ze niet meer zo liggen hihihihi. Hmmm wel vreemd, straks hebbenw e geen buik meer! Rara gedachte vinden jullie niet?
Hee Virginia, Leuk dat je ook af en toe nog even wat laat horen.. Ik ga zo gelijk je verhaal lezen. I love long stories hihihihihi Logisch dat je je nog niet je van het voelt. Een bevalling is ook neit niks (van horen en zeggen dan he?) en je lichaam heeft lichamelijk, geestelik, maar ook hormoniaal veel te voorduren gehad en nog steeds. Ze zeggen niet voor niks 9 maand na ontzwangeren... Doe rustig aan en we zien je van zelf wel weer online . Liefs Ief
Mijn lichaam is weer helemaal hoe het was.. Mijn baarmoeder was met de 3e dag al helemaal klein zoals het hoort, dus alles gaat wel super met mijn lichaam. Mijn buik is helemaal weg, gewoon plat, en ik ben 10 kilo afgevallen. Ik voelde me alleen veel zekerder toen ik wat dikker was, ik wou voor de zwangerschap altijd wat dikker zijn, en in de zwangerschap is dat natuurlijk gelukt, het gaat er nu allemaal zo snel af, dat ik mijn stevige lichaam best mist! Heel erg zelfs. @Virginie.. Je zal het wel zwaar hebben met je keizersnede, maar volgens mij mag je sowieso nooit gelijk sporten na de bevalling ongeacht hoe je bevallen bent. Ik ga zo je bevallingsverhaal lezen ben erg benieuwd. Gaat alles goed met de kleine? Al een beetje en ritme gevonden? Hier gaat het prima, maar huishouden en kleine combineren gaat niet zo samen. Het is een bende, en je blijft bezig hihi, ach gaat allemaal vanzelf. Jeetje Mouschy, de kleine heeft het wel lekker bij jou daarbinnen he?
@MissX ff een knuf voor jou! Hopelijk vind je snel weer een beetje vertrouwen terug! @Mouschy, ik heb mijn stem aan jou gegeven hoor . Haha jij staat nu al ver bovenaan! Toppie! Bah ik verveel me!
@Saskia, thanx @Zoe, Zondag op RTL 4, maar de tijden zijn niet echt vast, meestal rond een uur of tien half elf.... @Marsab, ja ja @Miss x, raar idee dan he! Kom gewoon lekker spieken hier. @Han, hier ook lekker een siesta gedaan, Zara naast me, werd wakker lag ze zoooooooo lief *zucht* @Ief bedankt voor de tip! @Virginie, ga gelijk straks lezen sorry degene die ik ben vergeten.....
Pfoeh, Virginie, ben nog helemaal onder de indruk van je heftige verhaal/ervaring Echt vreselijk voor je. Veel dikke knuffels xxx Sophie
Heb weer even bijgelezen hier, maar even geen puf om te reageren Kom straks wel weer even gluren. O.a. erg benieuwd naar Mouschy! Dikke xx voor allen! Sophie
@Sophie, nou Virginie heeft d'r portie wel gehad wat lijkt me dat vreselijk zeg dat je alles voelt.... Ben ook nieuwschierig naar Mouschy, maar geen bericht is hopelijk goed bericht toch?
bah dat verhaal van virginie heb er helemaal harde buik van lijkt het en die heb ik echt niet vaak zegmaar *knuffel virginie even uitgebreid* wat een drama meid gelukkig heb je er wel een geweldige vent aan over gehouden!
Joyce, plantjes mogen gewoon op de babykamer. Han, gelukkig voel je haar nog goed schoppen, maakt je toch onzeker als je haar even niet voelt. MissX, Fijn dat het goed gaat en je hier af en toe mee komt kletsen. Ik kan goed begrijpen dat je de zwangerschap mist ik denk dat ik het straks ook erg zal missen. Je bent al lekker afgevallen, dat komt ook door de bv denk ik. Ief, ik heb verminderd vruchtwater. Heb met 36w een echo gehad in het ziekenhuis en toen hadden ze gezien dat ik te weinig vruchtwater heb. Ik had het laatst nog aan de vk gevraagd en die zei dat het normaal is als je op het laatst weinig vruchtwater hebt dus het zal wel goed zijn maar ik vraag het van de week maar weer even. Virginie, zal zo even jouw verhaal lezen. die platte buik willen we allemaal heel snel weer terug na de zwangerschap maar helaas lukt dat niet bij iedereen. Mouschy, hoe was het bij de vk? Ben net terug van boodschappen. Lekker ananas en bitter lemon gehaald. De douche krijgt bij mij morgen een beurt, heb alles schoon gemaakt behalve de douche nog maar heb daar nu geen energie voor.
He meiden, MissX, kan me best voorstellen dat je je zwangere lichaam mist. Het is natuurlijk ook zo´n mooie ervaring, maar we dragen het toch 9 maanden bij ons, ja toch! En dan ineens is het weg... Virginie, ga zo je verhaal lezen.... All, ik ga inderdaad plantjes kopen, lijkt me hartstikke leuk staan Trouwens, heb net niet lekker op de bank gehangen hoor. Volgens mij heb ik nu echt nesteldrang Heb boven heel de kast uitgemest en schoongemaakt en weer netjes ingedeeld. Vooral de sokken zijn een ramp Nu heb ik bijna weer allemaal complete setjes, maar volgens mij eet mijn droger ook sokken Nu ben ik het wel echt zat, ga zo lekker As the world turns kijken, mijn favo soapie! En kleine uk begint nu ook lekker te bewegen Logisch natuurlijk, want ben heel de dag best druk bezig geweest geloof ik.... Dikke kus aan iedereen!