Jeetje virginnie ik kan me voorstellen dat je tijd nodig hebt om het te verwerken. Mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt met haar eerste en die heeft daar ook een hele tijd over gedaan. Ze vond het wel erg helpen om er met de gyn over te praten en is bij de 2e ook steeds onder controle geweest van dezelfde gyn. Hopelijk kan je het een plaatsje geven *han knuffelt virginnie ook even extra* Joyce: klinkt idd als serieuze nesteldrang Maart: hopelijk helpt de ananas en bitter lemon... heb er echter nog niet veel effecten van gehoord. Jessica: heerlijk he, je kan dan echt helemaal smelten van zo'n heerlijk gezicht. Gebeurd meestal als je geen camera bij de hand hebt. Ief: ik heb juist teveel vruchtwater nou ja kan natuurlijk niet echt teveel zijn maar het betekend wel dat ze dus nog heel makkelijk kan draaien. Zo makkelijk dat ik het niet eens merk Ik denk ook wel dat de vk er iets van zal voelen als je echt weinig vruchtwater hebt. Degene die ook verminderd vruchtwater had was prisenkids, die moet om de dag geloof ik een echo daarvoor.
Jullie zijn hier allemaal schatten hoor! * neemt de knuffels in ontvangst *.. Doet altijd deugd dingen van je afschrijven, maar vrees dat hier meer nodig voor zal zijn. Gelukkig heb ik er een schatje bijgekregen hé! @ MissX: Ik vind het moederschap combineren met het huishouden momenteel ook erg moeilijk! Het is hier een troep bij momenten! Het is allemaal aanpassen en een goed ritme vinden, maar dat heeft z'n tijd nodig natuurlijk. X
Ief: Heb het hema jurkje/shirt laatst zien hangen! Lijkt me heel lekker zitten! Virginie: Jeetje meis, heb net je verhaal gelezen! Hoop dat je alles snel een plekje kunt geven al zal dat niet meevallen! Geniet lekker van je mannetje, want het is echt een prachtkereltje! En die buik komt vanzelf wel meis! Mouschy: Al nieuws? Of is het zo hard gegaan dat je al ligt te puffen? MissX: Kan me voorstellen dat je het mist! Het is ook zo snel gegaan allemaal. Super dat het zo goed gaat verder met jou en de kleine! En alweer een platte buik? Heb je daar ook n recept van? Jessica: Waarom doen ze dat niet op vaste tijden dan? Dan mis ik het toch steeds!
Virginie: Ik denk dat iedereen dat in het begin wel heeft hoor! Mijn juf van de zwangerschapsgym zei dat de meesten de eerste 6 weken helemaal niet zo leuk vinden, omdat ze moeite hebben met het vinden van een ritme.......
ief: las net trouwens bij het verhaal van claudia dat het wel eens voorkomt dat je geen/ weinig vruchtwater meer hebt. Zij had helemaal geen vruchtwater meer en alles gaat toch goed met de kleine meid. Mss een geruststelling voor jullie?
Hier een berichtje van Mouschy. Ik ben getoucheerd bij de VK en ik heb al 3 cm ontsluiting! Echt super he! met Ewout heb ik 8 uur hele pijnlijke weeen gehad dat ik zover was. Dus het gaat nu al goed. Ze heeft me meteen gestript ( ze vroeg het wel of ik het echt wel wilde) en dus gaat het nu echt gebeuren! Ik heb 'harde buiken' elke 10 min. en soms nog wel sneller. En ze beginnen behoorlijk pittig te worden. Volgens de VK is de beeb een beetje ingedaald, dus nog niet helemaal. Als mijn vliezen breken kan de beeb zomaar in eens volledig ingedaald zijn, of nog beter meteen geboren worden. En volgens de VK kan het 50 / 50 % zijn dat hij vandaag word geboren, kan ook morgen of zo gebeuren... Dus nu maar duimen dat het doorzet vandaag! ik heb er zelf alle vertrouwen in Ewout slaapt vannacht bij mijn schoonouders (daar ben ik nu ook) zodat we even tijd voor ons zelf hebben. Ik houd jullie op de hoogte!!! Als ik nieuws heb dan laat ik het jullie weten
Inmiddels ben ik ookal weer thuis met nog steeds bib FF gekopieerd: Het was nog even spannend aangezien de 1e ctg vanochtend niet goed was...Vanmiddag om 2 uur nog eentje gehad en die was wel prima. Dus mochten we naar huis! Ik voel me goed en de kleine meid doet het prima. Ze schatten haar kwa gewicht op 2700 gram, dus een dikkertje wordt het niet. Maar heb ondertussen wel 4 echos gehad en die waren allemaal prima behalve dan dat er geen vruchtwater meer is. Dit schijnt vaker voor te komen en is geen reden om me in te leiden of wat dan ook. Het enige vervelende ervan is dat ik de kleine meid nu echt bijna niet voel. Woensdag moet ik terug komen voor weer een ctg en een afspraak bij de GYN. Het kan dan zelfs zo zijn dat ik gewoon weer onder de vk kom te staan. Maar wanneer ik me onzeker of angstig voel mag ik gewoon bellen en kan ik zo lansgkomen morgen voor een ctg..Dat stelt me wel gerust.. ik ga zo eerst eens ff een de frituurpan aanzetten en een patatje maken En nu maar afwachtten totdat de kleine meid zich zelf aan dient...
Spannend mouchy! we denken aan je en hopen dat het allemaal vlot gaat verlopen nu. Claudia: ja had je verhaal gelezen en wist niet of je hier nog kwam dus had het even gebruikt
Mouchy, spannend meid, hopelijk gaat het vandaag lekker doorzetten. Hier weer alles rustig, waren waarschijnlijk toch gewoon voorweeen of oefenweeen. Maar weer afwachten dan. Liefs Moons
Kelly :gefeliciteerd Met je zoontje Mouschy: Zet hem op meid De rest reageer ik ff later op, zoontje is verkouden en vraagt hele tijd om mama dus.... Maar hier heerlijk geslapen nergens meer last van eigenlijk Lijkt wel of ik nog weken moet. Wel vanmorgen slijmprop verloren maar dat zegt niks sorry sorry sorry hor meiden liefs rian
hoi meiden! Wat een verhalen, echt de laaste loodjes! Ik ben vanmiddag weer bij de VK geweest en ze is nu ingedaald...kan het dan nog lang duren? verder alleen hartje geluisterd, jullie weten allemaal dingen over vruchtwater teveel of te weinig, hoe komen jullie daar achter? en hoe groot ze is enzo? vraag je dat gewoon? Bij mij is het meten, voelen luisteren, go home! had ook een vraagje aan jullie, wij hebben twee katten die het heerlijk vinden om in de kinderwagen en wieg te slapen, we hebben dus de hele tijd de deuren dicht om dit te voorkomen, hoe doen jullie dat zometeen als de baby er is? houden jullie dan ook de deuren de hele tijd gesloten? mijn man wil al hordeuren gaan plaatsen in de babykamer enzo...zie ik niet zitten, er zijn toch zoveel mensen met katten en baby's? Je moet altjd uitkijken dat ze niet op hun hoofd gaan slapen enzo, maar om nou de hele tijd de deuren dicht te houden? what would you do?
Mouschy zet m op, je hebt het verdiend! Bedankt Silvie, we wachten met smart op meer nieuws! @Claudia, keek al iedere keer bij het zwanger topic of je al nieuws had! Heb het hier toen ook even gekopieerd... Gelukkig was die ctg vanmiddag goed, maak je ook geen nieuw vruchtwater aan ? Wel geruststellend dat je een ctg krijgt als je het niet vertrouwd! @Zoe, geen idee, gister kwam 1 tegen 100 ervoor, dus misschien komt het nu iedere keer om 22.20.... Heb je geen gids dan? @Han, nou indd maar was echt zo lief.... @Joyce, waar haal je toch die energie vandaan! @rian, beterschap, en geeft niks
@jennifer, kreeg iedere keer een groei echo, daar zien ze de hoeveelheid vruchtwater... En je kan het ook indd vragen aan je vk (hoe groot je baby is), maar meestal is de grootte ook een schatting hoor.
Hee meiden, er is weer wat afgekletst vandaag zeg. @jennifer: wij gaan als de kat binnen is, wel de deuren dicht houden. Ik moet er absoluut niet aan denken dat de kat bij de baby in de buurt kan komen als wij er niet bij zijn. Ook haren in het ledikantje enz. lijkt me erg slecht voor een baby ivm benauwdheid, dus hier blijven de deuren maar gewoon dicht of de kat buiten. Hier hoor ik ook niks van de vk over de groei of over de hoeveelheid vruchtwater. Een keer heeft ze gezegd dat het waarschijnlijk een 7 pondertje was, maar dat was al bij 37 weken. Wel zei ze tegen mij dat het indalen niks zegt over het tijdstip van bevallen helaas. @mouschy: dat is goed nieuws! Ik hoop voor je dat het doorzet. Spannend hoor, veel succes. @rian: geen sorry zeggen joh, gewoon die tijd lekker aan je zoontje besteden. Hier net lekker verwend door mijn mannetje. Heeft heerlijk voor me gekookt. ( nou ja, hij kookt bijna altijd, maar nu had ie echt iets speciaals ervan gemaakt) heerlijk kippetje uit de oven, aardappeltjes met kaas, echt zo lekker vind ik dat. @jessica: begin je al zenuwachtig te worden? Het lijkt me erg spannend, nog 2 daagjes toch? Groetjes suus
Jeeh Mouschy, oleeeeee! Ik zal vandaag een Lipton Ice op je drinken hihihihi, voor een voorspoedige bevalling! @Han, thanks voor de krabbel. Wel een geruststelling hoor. Maar gek dat je je soms in ene zoooo druk kan maken. En dat terwijl er geeneens aanleiding is ervoor. Overmorgen weer naar de VK, dus hopelijk kan ze ff voelen of er nog genoeg is . @Claudia, fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Blijf het toch eng vinden dat van dat vruchtwater hoor. Gaan ze je niet eerder inleiden dan? @Jennifer, Wij hebben de mazzel dat onze katten geen springkatten zijn. Zij kunnen niet vanaf de grond in de box of in de wieg/ledikant springen... Dus hier kan ik je helaas geen tips over geven sorry! Voor wat betreft de info qua grote, hoeveelheid vruchtwater etc. etc. kan je idd bij de VK vragen op controle. Zij kunnen heel veel voelen enzo. @Rian, geef niks meis! Maareh slijmprop verloren? Wel spannend hoor, want dan kan het ook maar zo op gang komen. Miss wel morgen! Duimen hihihi @Moons, hmm balen... Maarja het zegt niks hoor. Misschien dat het morgen wel weer in ene op komt zetten. Zodadelijk mijn laatste Yoga les... Pfff moet me er weer even toezetten hoor... Nog heel even en ik ben ook nog eens jarig.. pfff 31 alweer. Jaren vliegen voorbij zeg. Maar ben er eigenlijk helemaal niet meebezig. Alleen maar bezig met de bevalling hihihihi