ja pony ville als je de antistoffen niet hebt enzo weet ik ook niet of bv idd wel het beste is.. maar normaal gesproken zeg maar(niet dat jij niet bormaal bent hoor begrijp me niet verkeerd) is bv het beste en moet zeggen mijn baby is nog nooit ziek geweest op die keer dta we naar nl gingen.. maar dat kwam door de weersverandering.. dat kende ze natuurlijk ook niet.. plus dat gesjouw in het vliegtuig enzo met de airco aan.. ik ben nog niet echt misseijk al wordt ik van de geur van de slager wel strontziek hoor... en andere bepaalde geuren.. maar vorige zwangerschap was ik echt stront ziek
Wat betreft flesvoeding of de borst, dan ga ik in 1e instantie toch eerst voor de Fles...Heb het gezien bij mijn zus en dat was zo makkelijk! Hetlijkt me gewoon super handig! dat gekolf en geprutst dat is echt niets voor mij! We hebben trouwens ookal onze kinderwagen op oog! Het wordt de Quinny Buzz 2007 Black Weten jullie al welke het gaat worden?
wij gaan denk ik ook voor flesvoeding. wij willen graag een xadventure quick zilver. met velgen stoer he
flore: welkom! Wij kijken nog niet zo naar dingen voor de baby, we zijn eigenlijk nog veels te "bang" dat het fout (kan) gaan/ gaat!
hallo, ik probeer borstvoeding maar dan meteen kolven want ik heb bij de andere kids kloven gehad. Dit in verband met allergieen. Maar de nadruk op proberen lukt het niet schakel ik heel makkelijk over groetjes las
Hey allemaal! Hier ik ook weer eventjes! Ik sta echt te kijken van mezelf; normaal ben ik altijd DOL op warm eten, maar nu zit ik echt te kokhalzen boven mijn bord! krijg het gewoon echt niet weg! Vooral de luchtjes van broccoli, bloemkool en spruitjes kan ik ineens niet meer verdragen. Baaaaah zo vies! Vanmiddag was ik even bij mijn vader en wat rook ik meteen toen ik binnenkwam? Ja hoor, BLOEMKOOL.... ik zag meteen groen en geel! Waar ik momenteel wel verslingerd aan ben zijn druiven. Mmmmm heerlijk! En één van jullie had het over beschuitjes met hagelslag. Ook die gaan er in als koek! Hihi, wat zitten wij vrouwen toch raar in elkaar he? Ik ga borstvoeding geven, absoluut (mits het op gang komt, natuurlijk). Het zal niet altijd een pretje zijn, maar het is het beste voor mijn kindje, dus dan kies ik daar bewust voor. hoe zit het met jullie eigenlijk met het verzinnen van namen? zijn jullie daar al mee bezig? Ikke wel! Maar mijn vriend kan ik helaas nog niet zover krijgen. Hij wil eerst zekerheid dat alles goed is in mijn buik voordat hij echt aan de slag wil voor de baby, zeg maar. We hebben ook nog niets gekocht ofzo. Hij is doodsbenauwd dat het uiteindelijk dan toch niet goed blijkt af te lopen met de zwangerschap. Ik begrijp hem heel goed, want ik heb dat zelf ook wel een beetje. Maar toch..... het verzinnen van namen vind ik superleuk, hihi!
ach ik denk zo; je wilt toch OOIT (meer) kinderen? ja je hebt de spullen dus toch OOIT nodig? als het misgaat berg je deze spullen op, positief denken vind ik heel belangrijk en als ik niet meer kan genieten (lees; kijkshoppen) dan voel ik me niet lekker, je haalt energie uit het positieve denken, dus gewoon lekker ervoor gaan en alvast kijkshoppen, ideeen op doen en bv. elke week (elke mijlpaal dus!) iets kleins kopen als zijn het maar sokjes, of een rompertje, beloon jezelf een beetje voor elke week!
Wij hebben trouwens de naam voor een jongen al dat was al voordat ik zwanger was alleen een meisje nog niet helemaal, we gaan voor korte makkelijke namen, die niet al teveel voorkomen maar niet zo moeilijk zijn dat je 80.000 keer alles moet gaan spellen.. Ooh mijn vriend die is bijna al aan het timmeren voor de kamer IK houd hem juist beetje rustig haha hij vind het helemaal einde van de wereld en kunnen samen heerlijk wegdromen bij het verzinnen van naampjes of een thema voor de babykamer, ik mag geeneens denken van hem dat het fout KAN gaan, dat is slecht voor onze wurm zegt ie dan
ik gebruik tepelhoedjes dus het doet geen pijn en is veel handiger.. en ja de fles kan makkelijker zijn voor sommige maar ja bv is gezonder.. plus ik vind de borst juist handig heb je altij bij je
je hebt helemaal gelijk ponyville, je moet positief blijven denken. wij gaan het morgen vertellen aan mijn ouders en aan mijn schoonouders en broers en zussen. maar voor de rest blijft het geheim. wij zijn vandaag even bij een prenetal wezen kijken. en hebben ook al wat kleertjes gekocht. het is zo schattig en lief. mijn broek begint nu al wat te knellen is dat niet veel te vroeg? of zijn het mjin darmen, want daar heb ik wel erg last. liefs joepie
als het misgaat berg je deze spullen op, positief denken vind ik heel belangrijk en als ik niet meer kan genieten (lees; kijkshoppen) dan voel ik me niet lekker, je haalt energie uit het positieve denken, dus gewoon lekker ervoor gaan en alvast kijkshoppen, ideeen op doen en bv. elke week (elke mijlpaal dus!) iets kleins kopen als zijn het maar sokjes, of een rompertje, beloon jezelf een beetje voor elke week![/quote] Dat klinkt ook als erg leuk, vind ik. Gewoon elke week iets kleins kopen! We zijn er toch al elke dag en elk uur mee bezig, bewust en onbewust!
Hmm, er ging iets mis met het quoten :-k Ik sta te springen om het aan mijn moeder te vertellen, heb qua familie alleen nog een moeder en een broer, dus ik moet morgen (verjaardag van mijn broer) nog even mijn snatertje houden. En da's knap lastig!
hoi, ik vertel het pas als ik zekerweet dat alle sgoed is alleen een goede vriendin weet het nu.. en ja mn schoonbroer misschien omdat er een namenboek op tafel lag met wat namen opgeschreven op een lijstje.. wel een beetje doorzichtig he verder leuke luiertassen hebben ze wel.. maar aangezien ik nu ook geen luiertas gebruik ga ik er ook geen kopen tenzij ik er een krijg op een baby shower.. ik gebruik nu gewoon een grote normale tas van guess.. pas allemaal makkelijk erin... ik ben met vlagen misselijk maar merk wel wanneer ik te veel doe in huis.. ben nu echt kapot en voel mn buik ook wel een beetje.. het begint weer plus ben kei verkouden
goodmorning ladies and gent, Ben de afgelopen tijd niet zo veel op het forum geweest. Ben sinds vrijdag 24 uur per dag kotsmisselijk echt vreselijk. kan amper wat eten,leef op 2/3 crackertjes en 3 glaasjes water per dag. slapen is praktisch onmogelijk, zodra ik ga liggen wordt ik nog misselijker. Slaap nu 2/3 uurtjes op een nacht.....zucht Heb van HA primperal gekregen, maar de misselijkheid gaat niet weg (gelukkig hoef ik (nog) niet te spugen). anyway, ik zal proberen alles een beetje te volgen en zo niet dan horen jullie over een week of 4/5 weer van mij. gtz
Positief denk is idd een goede instelling, misschien hebben jullie wel gelijk en moet ik gewoon gaan kijken en al iets gaan kopen..... Dan ga je zelf ook steeds positiever denken Thanks!
Goedemorgen allemaal! Dank je wel voor jullie lieve reacties.... Welkom trouwens Flore. Zeg migga, dat was ik van de beschuitjes hagelslag. Werkt goed he? Ponyville idd positief denken scheelt heel veel. Maar dat is ook wel eens lastig. Gisteren wat last van roze afscheiding en 1 heel klein dun streepje bloed in m'n afscheiding. (sorry, lekker verhaal... ) Dan vind ik het wel heel moeilijk om rustig te blijven en me geen zorgen te maken.... Wij zijn ook gewoon al lekker naar babyspulletjes en namen aan het kijken. Maar volgens mij verandert er niet veel in m'n smaak t.o.v. vorig jaar. tot gauw!
Hola! Wat is het hard werken he, dat zwanger zijn. Zodra ik ergens ga zitten stort ik in en zit ik alleen nog maar te gapen... De misselijkheid is nog steeds wel te doen, heb er de hele dag wat last van, maar kan nog wel alles eten. Ik heb nu wel een sterke voorkeur voor zuivel, heerlijk. Over vieze geurtjes... Ik heb het nu heel erg met mensengeurtjes. Als ik in de trein zit, kan ik echt iedreen ruiken,laat staan als ze gapen ofzo... Ranzig! Ik wil graag een Mutsy Urban rider kopen. Mooie stoere wagen en je kan er een autostoeltje opdoen dat plat kan en er kan een duswagen op het onderstel worden geklikt en dat is handig omdat mijn zusje en ik op elkaars kinderen gaan passen. Ik ga hem nog niet kopen hoor.Ik ga 15 februari naar de 9 maandenbeurs en dan hoop ik alle wagens te kunnen vergelijken. Pas na de 13 weken ga ik echt spullen kopen. Over namen... Tijdens dezelfde autorit als waarop we besloten dat we voor een kindje gingen, hebben we 2 meisjes en 2 jongensnamen verzonnen. Een eerste en tweede keus voor als het een 2ling wordt. We vertellen de namen ook al tegen iedereen, dus jullie mogen ze ook weten hoor... Het wordt Isabel, en Eva en Bart en Dirk.
Wij hebben al 2 jaar een naam voor ons kindje, zowel een jongens- als een meisjesnaam! Hihi, heel grappig, we hebben echt dezelfde smaak.