hmmm dan is het afwachten... Wil je anders wel thuis bevallen of beval je hoe dan ook in het ziekenhuis? Lijkt me veel prettiger als je bevalling natuurlijk bevalt en niet ingeleid hoeft te worden.
@han: nou belachelijk hoor, van iemand van 10 is het nog tot daar aan toe, maar volwassen mensen die dat zeggen vind ik toch wel erg hoor, mag je idd best boos om worden. @zonnetjes: getsiederrie zeg, daar zou ik niet vrolijk van worden haha. @jessica: echt heel spannend meid! @zoe: idd, als het kindje er is dan laat ik het echt wel weten! @maart: idd, zij zijn nieuwsgierig, haha, wat dacht je van ons dan! @han: ik zou het gewoon van het weekend bekijken, als je je dan nog goed voelt, lekker heen gaan. Op zich is 1,5 uur nog net te doen denk ik hoor. @mobielfreak: oh, wat een mooi kereltje! Verder nog geen nieuws van deze kant, bijna weer een dagje voorbij! Het kan nu toch niet meer al te lang duren haha. Met een beetje mazzel nog een anderhalve week ofzo. Liefs suus
Wil het liefst natuurlijk thuis, dan heb ik een van mijn eigen vk's! maar ja als ik mijn kleine maar snel heb
Suus: ja idd gewoon tegen iedereen zeggen dat je deze maand je kleine in ieder geval hebt. Jessica: ja het is wel zo fijn om iemand erbij te hebben die je al vaker gezien hebt maar met een gyn erbij zal ze er ook wel uit komen Als je in het ziekenhuis wil bevallen (zonder medische indicatie dus als je niet ingeleid zou worden) is je eigen vk er toch ook bij? Straks weer naar pufcursus samen met mijn vriend... ben benieuwd of hij het weer zo zweverig vind
Han: Heb heerlijk geslapen! Van 2 tot 4 op de bank, toen ik wakker werd was het wat minder want toen kwam ik bijna de bank niet af, auw wat een rugpijn. Volgende keer misschien toch maar weer in bed. Vind het beneden zo gezellig want dan komt mn hondje altijd bij me liggen.... Veel plezier op pufcursus! Ik zou denk ik ook wel naar de BBQ gaan! Je voelt snel genoeg wanneer je naar huis moet gaan denk ik! Darcy: Wat fijn dat het zo leuk was met je mams!!! En ben je al zenuwachtig voor morgen???? Spannend!!!! Mobielfreak: aaaaaaaaah wat een schatje!!!!! Jessica: Spannend hoor dat het bij jou zo aan het rommelen is! Duim voor je dat het eerder dan donderdag komt en je thuis mag blijven!! Joyce: Jakkes wat vervelend dat je niet weet wat het is he??? Anders zou ik ook idd even de VK bellen om te vragen voordat je de nacht in gaat! Suus: dat is een goede instelling, het kan nu niet langer meer duren dan anderhalve week voordat jij je uk in je armen hebt!!! Ik probeer er ook steeds vanuit te gaan dat ik tot het einde doorloop, dan kan het altijd meevallen. Al valt dat soms niet mee om dat te denken....haha Hier sinds een paar dagen beetje last van mn rug! En sinds vanmiddag een trekkend gevoel aan de onderkant van mn buik....weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Nu ff ranzig detail: net bij het afvegen op het toilet flink veel slijm.....
Hoi hoi, Mobielfreak wat een schatje! Joyce, succes he meid, het zouden zo maar weeen kunnen zijn. Misschien heb je wel heel snel je beebje! Bij de vk was alles weer helemaal goed. Omdat ik er al zo doorheen zit wilde ze wel kijken of ze al kon strippen. Maar helaas, bij het toucheren bleek dat mijn baarmoedermond nog niet helemaal verstreken is. Wel bijna helemaal trouwens. Dus ze heeft wel wat geprobeerd, maar reken maar nergens op zegt ze dan nog Maar goed, nu een beetje bloederige afscheiding, maar dat komt dus door het toucheren. Heb wel veel harde buiken, maar dat heb ik normaal ook, dus dat zal niks zeggen. We wachten maar gewoon af...
Han: hier ook nog niks aan te rommelen of krampjes of wat dan ook, dus wij blijven nog wel even denk ik! Dus Pomme, nog even wachten en dan komt er versterking voor rosalie! Mobielfreak: wat een ontzettend mooie baby! ik krijg het er helemaal warm van, wil ikke ook!Ben toch wel broeierig! Jessica: Fijn dat je VK zegt dat je gewoon direct moet bellen etc. 2cm is toch 2cm! nog even en je bent mamma! Ik ga nu in de auto naar de yoga, helemaal geen zin in, maar ja...tis for the best! Donderdag weer zwemmen, daar heb ik pas echt zin in!
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Mouschy: JONGEN, +20kg, bv, thuis een bad bevalling gepland, niet ingedaald Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, zh, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept wordt ik ingeleid uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 11 JONGENS 14 MEISJES 11 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm Totaal geboren: 9 JONGENS 7 MEISJES Agenda 04 september: sereenalian vk controle 04 september: Patries controle gyn 04 september: Jessica gyn controle / CTG 05 september: Rian controle vk 40 wk 05 september: Han controle gyn 06 september: Marsab vk controle 06 september: Edokid vk controle 06 september: miranda040172 gyn. controle 06 september: Maart vk controle + strippen 11 september: Rootje vk controle (+strippen?) 12 september: moons vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia[/quote]
He meiden, Als het zo blijft rommelen bel ik inderdaad even de VK. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten en dat is inderdaad erg frustrerend. De kleine uk is ook heel beweeglijk, constant eigenlijk en heb ook constant harde buiken En dan heb je ook nog hevige steken onderin, pffff, Zal dit dan echt het begin zijn? Ga lekker weer op de bank zitten, want achter de computer is ook niet echt lekker Maareh, ik hou jullie op de hoogte hoor! En Jessica, ja wie weet gaan we allebei wel een lange zware nacht tegemoet, we schelen tenslotte maar 1 dag! Suc6 meid!
Ben ook wel benieuwd naar Mouschy..... Hier rommelt het niet echt....heb alleen soms steken onderin....maar dat lijkt wel beetje op bandenpijn
@pomme: ach gossie, wat een schatje zeg, wat ligt ze daar lekker te slapen. @zoe:hier ook die steken hoor. @joyce: ik hoop dat het het begint is! succes meid.
Dacht dat de bandenpijn nu wel over was haha! Ook heel stom....krijg nu ineens straie op mn buik....ze zijn nog heel inieminie nu.....maar toch stom dat je dat in de laatste week ineens krijgt.
@zoe: daar hadden ze mij al voor gewaarschuwd, ik ken iemand die pas straie kreeg tijdens de bevalling. Ik heb er nu nog geen last van, maar ik sluit het dus nog maar niet uit. Kan me wel voorstellen dat je ervan baalt. Heb je zolang zonder strepen gelopen krijg je ze in een van de laatste weken, eigenlijk erg gemeen..
Heb helemaal over de foto heen gekeken, hoe kan ik die nou missen? Pomme, Wat een schatje zeg! Dat gezichtje.....wat lief! Joyce: Hoop voor jou dat het doorzet, dit is ook niet wat he? Ga anders nog een keer in bad! Misschien is dat het laatste zetje wat je nodig bent....
Ja, vond het eigenlijk ook wel heel gemeen haha! Onderaan mn buik ineens.....het viel de VK ook meteen op....ook niet leuk....
Alle mama's die ik nog niet gefeliciteerd had, van harte met jullie supermooie kindjes! en nu lekker genieten Ik word net als jullie moe van de smsjes en mailtjes of de baby er nog niet is en als ik naar het ziekenhuis ga dat ik dan gelijk moet bellen omdat ze dan zo snel mogelijk langskomen NEE DUS, dat ben ik echt niet van plan. Ik en mijn vriend gaan lekker egoistisch de eerste weken voor ons houden....en dan de rest. Word er ook wel enigszins irri van hoor...en dan ben ik nog niet eens over de uitgerekende datum.... Ik heb nu trouwens floradix in huis gehaald, hb was toch wel wat gezakt naar 6,9, toch maar wat extra ijzer! @han, ik zou me maar niet teveel zorgen maken over de omvang van het buikje hoor. De omtrek van het buikje van ons kindje loopt ook iedere keer achter, ongeveer een week of twee, maar dit zegt niks hoor. Ik begreep van de gyn dat je naar de groeilijn moet kijken, als de groei daar onder het minimum komt dan pas gaan ze verder kijken...maar ik denk dat het bij jou, net als bij mij, komt doordat het geen dikke baby is. Is niet erg toch, moet er ook nog uit. Heb trouwens net een berichtje gekregen van een meisje van de zwangerschapsgym, zij was maar ongeveer 5 kg aangekomen en de baby werd geschat op 5 pond, het blijkt een 8 ponder te zijn die afgelopen zondag geboren is. Blijkt dus niet altijd te kloppen @suus, mijn vriend zal je een smsje sturen als ik bevallen ben, dat is dus een ander nr., wil je dat ik dat nummer aan je doorgeef? Hij kan nl een smsgroep aanmaken en dat kan ik niet met mijn telefoon. Enneh, ipv gonzo zal er Angela staan, ik heet natuurlijk niet echt zo, haha! Hoop voor je dat het wachten snel beloond wordt en laat iedereen maar lekker kletsen, lekker doen wat je zelf wilt. knuffel, Angela
he meiden na een aantal dagen van afwezigheid door verblijf in het ziekenhuis mochten we vandaag naar huis.... heerlijk... ik weet nog niet wie er inmiddels allemaal ook al bevallen zijn... ga nu eerst thuis wat ritme vinden en kom snel weer kijken hier en kom met het hele verhaal