Jessica, wat spannend Joyce, klinkt voor jou ook spannend! Ha Pomme, hoop ook op veel vriendjes en vriendinnetjes voor Rosalie Wat een dotje is ze, zooo lief Mobielfreak, wat een lief, schattig ventje! Suus, ik hoop zo voor je dat het begint! Zoe, denk je dat het de slijmprop is? Duim ook voor jou nog steeds! Balen van die striae zo op t laatst, erg oneerlijk... Rootje, wel fijn dat je vk meewerkt. Jammer tot nu toe nog niet geholpen...wie weet vannacht! Ha Brigitte, welkom thuis Nogmaals gefeliciteerd! Heel veel geluk en geniet ze. Lekker rustig aan doen. Hier is de kleine constant heel druk. Ook krijg ik steeds vaker steken onderin als ze zo aan het draaien is, auw Ben zoooo nieuwsgierig naar haar en dan hier die foto's met schatjes, ik droom constant helemaal weg Sorry als ik iemand vergeten ben. Zet 'm op meiden xx Sophie
@ Noor: gefeliciteerd met je verjaardag vandaag... @ Mobielfreak en @ Pomme: wat schattig foto's van jullie lieve snoetje! @ Brigitte: welkom thuis! Vandaag heb ik leuke dag gehad met een goede vriend van me uit Barcelona. ik heb voor het eerst sinds 2 maanden of zo middagdutje overgeslagen. Om mezelf wakker te houden zijn we in het Darwinpark en kinderboederij (Darcy weet het wel waar het is, tegenover haar school) te wandelen. Het was lekker weertje. Ook heb ik vandaag veel harde buiken en af en toe beetje pijnlijke krampen onderin in mijn buik. Ook is ons wondertje lekkerr druk aan het bewegen. Het rommelt dus duidelijk in mijn buik...en ook paar keer rugpijn. Dat rugpijn ken ik niet, wel heb ik ander soort hernia pijn (ischias), die ken ik wel, maar dat rugpijn vandaag heb ik ander soort ervaren... Mijn vriend hoopt dat de vliezen vanavond gaat breken, maar ik denk van niet...laat het maar eerst ff rommelen tot mijn lijf aan het wennen is voor het latere echte "werk" .... Ik hoop dat ik vanavond 1 keer uit bed hoef om te plassen omdat ik geen middagdutje heb gehad. Zien wel. Alleen vannacht heb ik heel erg hoofdpijn wat uitstraalt naar mijn gezicht en verstopte neus. Zal misschien een van mijn bloedvaten ff bekneld zijn door bepaalde druk van baby of zo? Zodra ik wakker word en wat bezig blijf, is mijn hoofdpijn weer weg. Alleen als ik ga slapen keert het weer terug, dat is heel vervelend. Ik zag ook dat jullie over broeken passen en zo....heb niet meer eens gepast nadat ik 4 maanden zwanger ben. Bovendien ben ik 3 weken niet op het weegschaal gestaan, dat wil ik gewoon niet meer weten. 5 jaar geleden woog ik 85 kg, in 6 maanden tijd ben ik 25 kg afgevallen door stress en verdriet etc, sindsdien 5 jaar hetzelfde gebleven. Tot ik relatie kreeg met de vader van ons wondertje ben ik 5 kg aangekomen, oke, 3 weken geleden stond ik op de weegschaal....88 kg ... Ik weet dat ik zwanger ben...maar...dit is voor mij record....maar goed. Ik ga pas wegen als de vliezen gaan breken Ik heb genoeg geluld vanavond en ben benieuwd en duim voor de meiden die gaan puffen of inmiddels al bevallen zoals mouschy, en nog meer wie.... Liefs en truste voor straks xxx
Jaaaaaaaaaaaaaaa, Om 16 u vmi is Mouschy bevallen van een zoon . Hij heet Marijn. Ze is in het ziekenhuis bevallen. Marijn lag niet goed met zn koppie (net als Ewout) dus is hij n 24 uur weeen en een uur persen gehaald met de vacuumpomp.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, zh, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept wordt ik ingeleid uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 11 JONGENS 14 MEISJES 11 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, ... gram/ .. cm Totaal geboren: 10 JONGENS 7 MEISJES Agenda 04 september: sereenalian vk controle 04 september: Patries controle gyn 04 september: Jessica gyn controle / CTG 05 september: Rian controle vk 40 wk 05 september: Han controle gyn 06 september: Marsab vk controle 06 september: Edokid vk controle 06 september: miranda040172 gyn. controle 06 september: Maart vk controle + strippen 11 september: Rootje vk controle (+strippen?) 12 september: moons vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Marijn weegt 4060 gram maar hoelang dat wist haar man niet, want ze hebben hem niet gemeten. Enne .. graag gedaan hoor
Mouschy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en en Ewout met je broertje! Hopelijk zijn jullie weer snel thuis!
Jeeeeh, weer een baby erbij! Hoera. Gefelicteerd Mouschy! Hopelijk gaat alles goed met jullie. Lekker genieten met het hele gezin! @all waar het aan het rommelen is.. Hopelijk zet het door. er moeten nog meer baby's komen hihihi. @Miranda, hihihi die kilo's klinken mij ook bekend in de oren hoor. Ik zit nu op 80 en dat terwijl ik begon met 58 oho erg he? Mn broeken krijg ik geen eens over mijn heupen heen hahahaha. @Sophie, hoe verder je komt hoe nieuwschieriger he? Mijn man en ik hebben precies het zelfde. Hoe zal ze eruit zien en hoe zal ze ruiken en en en en.. haha ik kan dan niet ophouden met fantaseren... Ik wil haar zooooo graag zien! Dus jouw gevoel is voor mij zooooooo herkenbaar En wat een lieve foto'tjes van de baby's. kan mij voorstellen dat de moeders trots zijn! @iemand die ik vergeten ben sorry! Vanmiddag bij de VK geweest. Alles ok. Ze voelde nog veel vruchtwater gelukkig en zei dat het rommelen echt wel zijn werk nu aan het doen was. Ik hoop het zo! As. donderdag heeft zij weer dienst, dus onze kleine meid moet nog maar even wachten tot dan! Truste voor straks ladies, hopelijk slaapt iedereen lekker! Tot morgen kussie!
Moushy, van harte gefeliciteerd met Marijn en Ewout ook van harte gefeliciteerd met je broertje. Veel succes met het herstel, zal niet mee hebben gevallen. x x P. & R.
Morgen dames Mouchy van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Ief: tja weet niet of je beebje zal wachten tot jij de verloskundige hebt die je wil Zou wel handig zijn...... Darcy: heel veel plezier met Jullie Dag vandaag! Brigitte: welkom thuis, geniet er maar lekker van. Miranda: mooi dat je dag zo geslaagd was. Heb je nu extra goed geslapen? Joyce: hoe is t nu? heeft het al wat meer doorgezet? Pomme: wat een schatje zeg! Zoë: jeetje das idd niet eerlijk om nu nog straie te krijgen.... ik denk dat ik toch maar een keer extra ga smeren Gonzo: bedankt voor je geruststelling! weet ook wel dat het maar een schatting is e.d maar toch.... vandaag naar de gyn en dan even kijken wat hij ervan vind. Hopelijk mogen we weer terug naar de vk. Jessica: en? en? hoe gaat het nu?
He meiden, Ik ben er ook vroeg bij vanochtend. Vannacht best een redelijke nacht gehad, wel veel wakker geweest, maar de krampen namen wel af. Vanochtend hield ik het niet meer uit in bed, last van mn rug en voel me eigenlijk een beetje grieperig. Heel mn lichaam doet zeer van de spierpijn Miischien dat het komt door die hevige krampen van gisteren... En ik heb ook een heel beurs gevoel in mn buik. De kleine beweegt gelukkig wel goed... Vond het gisteravond niet nodig om de VK te bellen, maar kdenk dat ik straks toch even ga bellen of dit normaal is. En sorry voor de details, maar hier ook veel slijm bij het afvegen Moushy GEFELICITEERD met jullie ZOON MERIJN! Brigitte WELKOM THUIS! Jessica en al nieuws?
Wij hadden gister dus de laatste partneravond van de zwangerschapsgym. Wat een drama zeg! We kregen video's te zien van 4 bevallingen en ik moet zeggen dat ik daar nu veel moeilijker tegen kan. Ik heb op tv heel veel bevallingen gezien en ben ook bij een bevalling geweest maar nu vind ik het verschrikkelijk om te zien en wordt er alleen maar zenuwachtig van. Vooral het gedeelte dat het kind echt geboren wordt ziet er zoooo pijnlijk uit. Mijn vriend schrok hier wel een beetje van, hij snapte er niets van want ik riep vorige week toch echt dat ik geen keizersnede wilde toen ze in een stuit lag. Ik heb heel erg het idee dat de weeën wegpuffen me wel gaat lukken maar dat hoofd eruit persen lijt me gewoon erg pijnlijk. Maar aangezien iedereen zegt dat je dan juist blij bent dat je iets mag doen lijkt het me allemaal wel goedkomen. Dat wil echter niet zeggen dat ik er (nu het zo dichtbij komt) zo overduidelijk mee geconfronteerd mee wil worden. Snappen jullie het verhaal nog een beetje? Verder moesten we met de ademhaling gestuurd worden door onze partner.... nou sorry maar dat kan ik dus niet. Heb astma en ik wil graag zelf mijn ademritme bepalen. Toen ging ze met mij oefenen maar ik deed het dus niet goed Wist ik veel Nu "moesten" we van haar gaan oefenen thuis maar als ik me er toch niet prettig bij voel..... Mijn vriend was gister ook een beetje van slag door die stomme cursus. Hij zegt: ik heb al moeite genoeg met onthouden wat jij wil maar nu moet ik ook nog eens precies gaan onthouden op welke plek ik moet duwen Ik vind het totale onzin want dat geef ik dan wel aan of hij goed duwt. Oftewel: die hele cursus was niet echt een suc6..... Sorry voor mijn lange verhaal, ga maar door en door....
hey joyce Zou gewoon bellen! mss kan een je een keer extra langskomen zodat ze even kijken of er met al dat "gerommel" wel iets is gebeurd.
@Mouschy van harte met jullie zoon Marijn. Geniet er maar lekker van. We zijn uiteraard benieuwd naar foto's en je verhaal. @Brigitte: fijn te horen dat jullie al weer thuis zijn en dat alles goed gaat met jullie. Ga nu eerst maar lekker genieten en zodra je weer eens puf hebt zien we je wel verschijnen met foto's van Judith & een verhaal. @Pomme + Mobielfreak: wat een schatjes hebben jullie zeg. Daar mogen jullie zeker trots op zijn. @Meiden bij wie het rommelt heel veel succes, hoop dat het snel door gaat zetten. @Han: Jammer dat de partneravond zo tegen viel. Dat puffen schijnt toch uiteindelijk ook allemaal vanzelf te gaan en daarnaast kan jezelf aangeven bij je partner wat je wilt, dus ik zal me er niet al te druk over maken. Je weet toch niet hoe je zal gaan reageren als je in die situatie bent. Maar ik kan me best voorstellen dat je er een beetje druk om maakt, al die filmpjes over bevallingen tja wij moeten ook nog. Ga je soms toch denken past ons kindje daar echt doorheen? Han moet allemaal goed komen. @Iemand al iets van Jessica of Rian gehoord? Spannend hoor. Nou hier gister niet zo'n geweldige dag. Afspraak bij de gyn. Natuurlijk weer een half uur wachten. Zijn we eindelijk aan de beurt, krijg ik meteen naar mijn hoofd dat ik echt niet vandaag mag bevallen, want er waren me al 5 voor. Dus te druk op de verloskamer. Is natuurlijk een grapje, maar ze bleef er maar over door gaan. Ik zeggen dat ik meer last heb van beneden en dat ik nu ook last heb van mijn rug. Tja hoort er allemaal bij, als het maar geen tekenen zijn dat ik nu ga bevallen, want daar is het te druk voor. Ik dus op de behandeltafel voor inwendig onderzoek. Dat ging dus behoorlijk hardhandig, zegt ze nou het gaat nu zeker niet beginnen, je loopt zeker wel door tot het eind of later. En dat terwijl ze 2 wkn geleden zij dat het zeker voor de uitgerekende datum zou komen. Ik nog proberen te vragen hoe zijn hoofdje ligt, ja goed. That's it. Nog 5 tellen naar zijn hartslag geluisterd. En klaar. Daar moesten we het mee doen. Bij afspraak maken voor volgende week blijkt ineens dat dat de laatste keer is, want mijn gyn gaat daarna t/m 29 sept. op vakantie. Terwijl ik had gevraagd toen ik ook al van gyn moest ruilen omdat die weg ging, of ik er wel 1 kreeg die hier zou zijn zeker tot mijn uitgerekende datum. Nou niet dus. Krijg ik voor die laatste juist belangrijkste controles een nieuwe gyn. Nou Marc en ik stonden dus helemaal perplext. Dus jullie raden het al, ik puur chagarijnig, heb bijna niet kunnen slapen. Vooral omdat ik last had van mijn rug en van onder (weet niet wat ze daar gedaan heeft) en ik was behoorlijk aan het piekeren. Bah. Ik weet best dat de kleine komt wanneer hij wil, maar dit is toch niet echt een uitleg? Dit is ten eerste geen tijd voor je hebben, maar wat vage dingen roepen en that's it. Terwijl wij juist best onzeker zijn, is 1ste keer dat we zwanger zijn, dus wil je toch wat meer info. Ik baal er enorm van. Marc vondt het ook niet normaal, maar ja die kan zich er makkelijker overheen zetten. Ik dus niet. Moet nu maar proberen het van me af te zetten en me er maar op in te stellen dat ik de kleine over 4 wkn ga zien. Das wel makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Vooral met al die mensen die nu al gaan vragen of 't er al aankomt of niet. Sorry meiden voor het lange verhaal. Maar zit er echt mee. Misschien mag ik niet zo zeuren ik ben morgen pas 38 wkn. Dus meiden die bijna overtijd lopen of overtijd lopen, petje af voor jullie. Ik vind het knap van jullie al dat wachten.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 11.7 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof Amber70: VERRASSING, + 10 KG, BV ,ZH ,verlof per 13 aug. uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 15 september Jessica24: MEISJE, +21 kg, bv, zh, geen verlof thuis mama, ingedaald, 6 sept wordt ik ingeleid uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +18 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes ingedaald, dus stuit uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +10 kg, bv, thuisbevalling, aansluitend op zomervakantie op 24 aug verlof PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 11 JONGENS 14 MEISJES 11 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, ... gram/ .. cm Totaal geboren: 10 JONGENS 7 MEISJES Agenda 04 september: sereenalian vk controle 04 september: Jessica gyn controle / CTG 05 september: Rian controle vk 40 wk 05 september: Han controle gyn 06 september: Marsab vk controle 06 september: Edokid vk controle 06 september: miranda040172 gyn. controle 06 september: Maart vk controle + strippen 11 september: Rootje vk controle (+strippen?) 11 september: Patries controle gyn 12 september: moons vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
jeetje ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet blij mee was! Je verwacht toch een goede uitleg, je bent normaal al "onzeker" genoeg. Is ook vreemd dat ze eerst zegt dat de kleine eerder komt en nu opeens dat hij zeker blijft zitten Je zit er ondertussen maar mooi mee, hopelijk gaat het de volgende keer beter, zou het in ieder geval wel even voorleggen de volgende keer. Dikke knuf!
Mouchy, gefeliciteerd met je zoon, flinke jongen hoor! Hopelijk herstel je snel en kunnen we foto's zien. Hier 's avonds ook steeds voorweeen, gisteravond echt pijnlijk zeurend gevoel in onderbuik, soort menstruatiekrampen maar dan erger, en pijn in benen en rug, maar nu weer over. Ga zo even naar de speelgoedwinkel een cadeautje voor mijn beide jongens kopen die ze dan, als hun broertje er is, van hem krijgen. Gewoon een kleinigheidje. Liefs Moons
Goedemorgen Vind m'n banner vandaag wel heel bijzonder Voor m'n man naar z'n werk ging zei ik 'het is 5 september!'. Ging ie me feliciteren hahaha. Was er maar echt reden toe Toch bijzonder zo'n datum die je constant noemt, in je hoofd hebt. Maar zeer ws gaat ie zonder bijzonderheden voorbij..... Straks naar vk, ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen! Vergeet ik bijna Mouschy te feliciteren Mouschy gefeliciteerd met Marijn Heel veel geluk en ben erg benieuwd hoe het gaat. Ief, fijn dat het goed was bij vk en dat klinkt goed dat t rommelen z'n werk doet Joyce, je houdt het dus spannend! Ben benieuwd wat vk gaat zeggen! Han, wat irritant die zw. gym. Eerlijk gezegd vind ik t ook best vreemd dat ze je video's opdringen. Zou ik ook niet echt op zitten te wachten, beslis ik zelf nog wel of ik ze wil zien En met ademhaling: als iets voor jou niet werkt, vooral niet doen. Ik hoor trouwens toch van iedereen in mijn omgeving dat je t meeste van cursus helemaal niet toepast op het moment, op een paar tips waar je je prettig bij voelt na dan. Patries, ook al zo'n irrante ervaring dus gisteren. Volgende keer zou ik t duidelijk zeggen hoe je je hierdoor voelde. En aandacht/tijd eisen. Hopelijk voel je je nu niet al te naar en vind je wat afleiding. Knuffel! Vanmiddag ben ik hier ws weer, relaxte dag allemaal Hoop trouwens niet dat ik steeds meer mail/telefoontjes/smsjes krijg. Mail/sms tot nu toe met name, vind ik ook prima. Maar telefoon zit ik niet op te wachten. Herken helemaal wat velen van jullie ook al zeiden. Net ging mn mobiel en dacht ik 'zie je daar heb je de eerste'. Bleek t mn wekker (op mobiel)te zijn xx Sophie
@Han, hmmm dat is wel balen dat je er nu zo'n dubbel gevoel bij hebt... Maar idd wat de andere ook zeggen. Op het moment zelf pak je toch jee eigen ritme wat je het lekkerste vind. Je gaat echt wel zoeken wat lekkerder of beterder is... Probeer gewoon in je achterhoofd te houdeen dat ons vrouwelijk lichaam hiervoor gemaakt is (hihihi zegt de onzekere zelf haha). En de mannen. Sja die hebben er sowieso geen idee van wat hun gaat overkomen. Gewoon van te voren tegen e mannetje zeggen dat ie gewoon moet doen wat jij zegt . Denk daarbij dat de VK je ook wel goed zal sturen als ze ziet dat je in paniek raakt. @Patries, na wat is dat voor rare Gyn zeg? Lekker tegenstrijdig he? Op zo'n moment en je echt overdonderd he? Wat zei je man? Hier weer een redelijk rommelige nacht. Gisterenavond hele avond last van darmkrampjes en winderigheid (sorry voor de details hihihi) en vannacht werd ik idd weer wakker van die menstuatie achtige kramp alleen wat heftiger en die kwam en ging weer. Maar dat gevoel overdonderd mij elke keer, waardoor ik ff niet weet waar ik ben, wat ik moet doen om naar beneden te ademen. Kennen jullie dit ook? Ben benieuwd of er weer iemand gaat bevallen vandaag!