@gonzo: is misschien wel handig, stuur ik jouw mijn vriend zijnnummer ook even, want ik denk idd dat hij je zal smsen als het zover is. Hier volledige naam suzanne, maar dat is wel logisch toch.. @brigitte: fijn dat je weer thuis bent, doe maar rustig aan, we horen van je! @mouschy: joepie, GEFELICITEERD met Marijn! Je hebt dus weer een moeilijke bevalling gehad? Succes met herstellen en geniet lekker van je mannetjes! @han: dat van die bevallingsvideos kan ik me voorstellen hoor. Ik zou er ook echt niet aan moeten denken om dat nu nog te moeten zien. Daar wordt ik alleen maar bang van hoor. En over dat ademen. Dat vinden zij misschien erg belangrijk, maar het lijkt mij het belangrijkst dat je je er goed bij voelt. Ik heb zelf last van bronchitis en als ik op sommige momenten anders ga ademen krijg ik daar ook een heel benauwd gevoel van.. @patries: je mag best zeuren, want ik vind ook dat je erg onaardig behandeld bent zeg. Jij kunt er toch niks aan doen dat zij geen tijd hebben! Ik zou het ook erg vervelend vinden om straks nog een andere vk te krijgen hoor. Dat is gewoon niet wat je nu wilt. @sophie: spannend meid, ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt. @maart: voor jou ook: ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op de kleine. Het lijkt of de dagen na de 40 weken langer duren haha. @saskia: wat een eng verhaal, dat lijkt me best erg om mee te maken. @joyce: zo, dat kan toch niet lang meer duren bij je! Spannend hoor, doe rustig aan he! Hier nog geen veranderingen. Vanmiddag haalt mijn moeder mij even op om even naar de stad te gaan. Heb ik even wat afleiding, want ik durf ook niet meer zo goed alleen uit huis te gaan haha. En mijn vriend kan nog niet rijden, moet er niet aan denken zelf nog ergens vandaan terug te moeten rijden als de weeën zijn begonnen. Onze droger is net bezorgd! Joepie, geen gedoe meer met dekbedden en handdoeken over de waslijn! Ideaal.
haha Jennifer, hier zit er nog zo 1.. Die durft ook niet meer... Naja moet ie nog maar even geduld hebben nietwaar? Oh jee Joyce, wat spannend! Ik hoop voor je dat het doorzet. Zou wel fijn zijn he? Heb je VK al gebeld? Suus, miss heeft je kleintje wel gewacht op de droger .. Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen. Dat wachten is ook niks he? Toi toi toi voor jou!
@Joyce, ben je toch nog eerder als mij @Suus, die van ons is kapot, brengen het nu iedere x naar m'n ouders ook niet ideaal...
OOOh wat spannend Joyce. succes. Maart nog even volhouden, je bent alweer 40 weken gaat snel joh! Mouschy Gefeliciteerd met jullie Zoon.. Eindelijk! Pomme.. Ik ben ook wel blij als mijn onderkantje weer de oude is ppf, word er soms wel moe van hoor
Hier is rian hor zonder baby Maar ben verkouden en zoontje ook die is nu naar oma, vandaar dat ik er gister niet was, voelde me niet zo lekker. Wel heerlijk geslapen vannacht en ik heb eigenlijk nergens last van qua krampjes of harde buiken voel me net zoals toen ik 30 weken zwanger was Mouschy: Van harte met je Zoon!!!! Nou zo naar vk en dan kom ik ff op iedereen reageren lees wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gerommel! Succes meiden liefs rian
Mouschy: van harte met jullie 2e zoon! Joyce: spannend meid, zet hem op! Jessica: nog 1 nachtje slapen! Maart: 40 weken precies, hopelijk ben jij deze week ook mama! Pomme: wat een lieve schat heb je zeg! Rian: beterschap! Hier ook last van menstruatiekrampjes en rugpijn. Hopelijk ben ik volgende week ook aan de beurt!
@Mouschy: gefeliciteerd met Marijn! Fijn dat ie er is @Brigitte: heerlijk, weer thuis met de kleine. Genieten! @Pomme en Mobielfreak: zelden twee van zulke tevreden kindjes gezien op een foto @Joyce: wauw, nou meid, daar ga je dan Benieuwd of ik nieuws aantref als ik weer thuiskom vanavond! @all: ik werd vannacht misselijk wakker en dacht: o nee he, NIET nu! Gisteren het kraambed besteld bij de Evean, het komt vrijdagmiddag pas en vandaag is onze Grote Dag, dus ik zag me al naar het ziekenhuis gaan met mijn pas geverfde haren en zonder trouwkleding en hakjes Gelukkig bleef het bij maagzuur, rugpijn en misselijkheid. Stom detail: op het moment dat ik overeind ging zitten, had ik het deuntje van een ouwe film in mijn hoofd. Dat zoemde ineens rond in mijn kop en ik lag even later weer plat met de gedachte: waar komt DIT nou weer vandaan Dat ik raar droom, okay, maar filmmuziek horen midden in de nacht Ladies, tot vanavond. Ga bevallen allemaal, doe jullie best en maak tante Darce een gelukkig mens
Mouchy. gefeliciteerd met MARIJN! Een leuke, stoere naam hoor! Dat was onze 2e keus! Ik probeer nog steeds met jullie mee te lezen, maar het gaat wel erg hard hoor, hihi. Ik lees dat er weer een aatal op "ploffen" staan. Super! Heeeeel veel sterkte allemaal! Vandaag ben ik 2 dagen overtijd..... echt NIET leuk dat wachten! Ik word maandag gestript en als het dan nog niet doorzet moet ik naar de gynaecoloog voor een echo en een hartfilmpje. Maargoed, zo ver zijn we gelukkig nog niet! Groetjes, Migga
Spannend Joyce, klinkt echt alsof het is begonnen. Hopelijk gaat alles lekker snel en voorspoedig. Liefs Moons
Hier nog nergens last van. Lijkt erop dat het nog wel even kan duren. Ik word wel morgen gestript dus afwachten. Misschien is dat wel het ene zetje die ik nodig heb.
Hallo, hallo, Net even de VK gebeld, voor mn eigen geruststelling. Zolang het geen helder bloed is, hoef ik me nog geen zorgen te maken... En ze zei ook dat het best nog wel een week kan duren Dit lichte bloedverlies heeft te maken met het rijp worden van de baarmoedermond, maar het kan dus ook ineens afzakken... Ehm, ik wil dit niet horen geloof ik... In ieder geval is het wel bezig, dat zei ze gelukkig wel Mn man en ik hebben zelf 6 sept in ons hoofd, hij heeft er zelfs vannacht nog over gedroomd... Hoop zo dat hij gelijk heeft. Net lekker in bad geweest, scheelt toch wel hoor, heerlijk! Zodra er meer nieuws is horen jullie van mij! Voor de rest iedereen sterkte.... Liefs
weer een beebje geboren, van harte! volgens mij gaat het hier ook binnenkort gebeuren... buikkrampen, harde buiken. lijkt dan net of mn buik opgeblazen wordt, niet echt prettig... wie herkent het? net een druppel bruin drap in de plee en bij afvegen een rood streepje. heel weinig, maar toch.. spannend hoor! succes iedereen
hey meiden Net naar de wc geweest en blijf wit slijm afvegen......... Ga dus om 1.15 de vk toch maar even bellen, toch wel nieuwschierig hoeveel cm ik nu heb! Ik hou jullie op de hoogte.
Wow Jessica! Spannend hoor! Ik hoop zo voor je dat het doorzet en dat je niet ingeleid hoeft te worden morgen! Succes meid, zet hem op he! En een extra dikke knuffel voor je!
Joyce: spannend! lijkt me zo gaaf als er iets gebeurt met je lijf en dat het dan niet lang meer duurt voordat je moeder wordt! ben je alleen thuis? ga je je man al bellen? OOOHHHH, ik leef helemaal mee! Maart: gefeliciteerd vandaag met je uitgerekende datum! D-day has come! echt zo'n datum waar je al zo lang mee bezig bent en die dan nu is gekomen...