september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ik vind het ook wel leuk dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn, geeft inderdaad een soort van steun.
    Nou ik had zeker niet verwacht nu al bevallen te zijn, wel gehoopt natuurlijk. Maar ze zeggen dat als je moeder bij alle kinderen over tijd was, de kans groot is dat jij dat ook gaat zijn. Nu was mijn moeder met ons beiden bijna 3 weken te laat en mijn man en zijn broer waren ook beiden 2 weken te laat. Dus ik ben bang dat ik nog wel even door moet.
    Ach ja, ik kan alleen maar hopen dat het snel gaat beginnen.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja dat had ik met joepie
    toch even schrikken dat die alweer ruimschoots bevallen is :)

maakt dingen ineens werkelijker :)

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ miranda: Nee is een speen van Nuby, zat in een van de vele blije dozen van geen flauw idee meer welke :( Die van I love mama heb ik ook wel, maar deze heeft meer ribbels en simuleert het aanzuigen aan de borst zeg maar ;)

4. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi dames

ik heb mijn bevallings verhaal even geschreven bij de topic bevalling.

ik heb ook wat foto`s geplaats van esmay.

het gaat echt super goed met ons esmay is een tevreden meisje. ze drinkt haar flesje goed leeg 60cc.
    ze huilt nauwelijk alleen als ze wat krampjes heeft of als ze honger heeft voor de rest horen we haar niet. ze slaapt heerlijk. ze doet het echt wonderbaarlijk goed. ben helemaal verliefd.

liefs joepie

5. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Joehoe! weer een meid erbij! Amber van harte gefeliciteerd met je dochtertje Lize. Rust lekker uit en geniet van je kraamtijd. Dikke kus Pomme en Rosalie.

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joepie, mooie bevalling. Wat een schatje is Esmay. Geniet maar lekker van haar.

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Zo te lezen is het allemaal heel hard gegaan joepie! Jammer dat ze even naar de kinderafdeling moest maar geweldig dat alles zo goed met haar gaat. Ze is echt een droppie, geniet er maar lekker van.

Mobielfreak: mooi dat hij nu tevredener is, dat is een hele opluchting lijkt me.

Saskia: ja de mannen verzinnen gewoon iets wat ze uitkomt ;)

Miranda: nou ik ga de volgende keer ook niet meer naar een cursus denk ik want ik heb helemaal niet het gevoel dat ik er iets aan heb gehad. Het enige is het contact met andere zwanger, das wel gezelli.

Net ananas (met hart) gegeten en nu vraagt remco steeds: en al weeën? ja heel erg maar dat zeg ik lekker niet :( :D:D:D
    Nu voelt hij zich niet lekker dus waarschijnlijk heeft hij nu weeën ;)

8. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    het is trouwens er rustig.....

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.899
    113
    Hee meiden, net weer terug uit de stad en helemaal gevloerd,niet meer normaal, maar het was erg gezellig en lekker wat afleiding gehad. Wel nog even in een restaurantje gezeten, want k was wel erg snel moe en in elke winkel even op een krukje zitten hielp ook goed. (schoenenwinkel, kledingwinkel.)

@ rootje: ik kan me voorstellen dat je dan ook graag even naar buiten wilt. Ik heb nu ruim een week zo ongeveer binnen gezeten en ik werd echt gek. Moest er gewoon even uit. Dat ik vanavond en morgen nu niks meer kan, dat moet ik maar voor lief nemen haha.

@mouschy: zo, heftig verhaal. Heb je eigenlijk weer gewoon pech zeg! Dat je dat nu 2 keer moet hebben zeg, maar geniet nu fijn van je 3 mannetjes!

@edokid: lange post is toch niet erg? Als je op iedereen wilt reageren dan ben je al snel een aantal regels verder. Hier idd morgen al een week overtijd! Ik vind het wel zwaar, maar lichamelijk verbaas ik me over hoe goed ik het nog volhoudt. Geestelijk wordt al wat minder, omdat je de hele dag zit te wachten.

@sophie: nou, het kan hier toch niet al te lang meer duren toch.. Vaatwasser hebben we nog niet, maar lijkt me ook heerlijk! Voor jou kan het gelukkig ook niet al te lang meer duren. Heb idd ook gehoord dat het heel normaal is dat je bij je eerste overtijd gaat. Bij mij hebben ze nog niks gezegd over strippen en/of inleiden. Ben ik wel heel nieuwsgierig naar, vraag ik vrijdag nog wel een keer, dan moet ik weer naar de vk.

@maart: ik hoop ook voor je dat het strippen helpt, baal dat ze het hier niet doen voor de 41 weken. Heb vrijdag een afspraak en dan doen ze het volgens mij nog niet. Maar ik zit er echt wel helemaal doorheen! Vooral geestelijk, dat wachten put me echt uit.

@mobielfreak: een uitgeruste moeder is ook heel wat waard, dus leve de speen.

@joepie: ik ga zo je verhaal even lezen, ben erg benieuwd. Wat fijn dat het zo goed gaat met Esmay. Blijf lekker genieten van je mooie meisje.

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar ben ik weer!
    Hier nog steeds alles hetzelfde :cry:
    Heb nog wel steeds bruinige afscheiding en lichte, zeurderige krampen, maar het zet niet echt door.
    Misschien gaan we vannacht wel spoken :(
    Manlief gaat zn nachtdienst weer in, dus hopelijk hoef ik hem niet terug te bellen!

Van mij mag het komen hoor, maar probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken om er niet constant aan te denken, maar dat is erg moeilijk.
    Heb vanmiddag nog heel mn was weggestreken :confused:

Iedereen fijne avond!

11. ilonaw

ilonaw Actief lid

6 jul 2007
    153
    0
    0
    winkelmedewerkster
    utrecht
    Hier ook de laaste loodjes,

De kleine is al helemaal ingedaald.

Gefeliciteerd aan iedereen die al een kleine heeft.

En sterkte met het wachten voor degene die nog zitten te wachten

12. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    hallo dames,

Alweer baby's er bij. Aan alle nieuwe mama's GEFELICITEERD!

Er komen steeds meer baby's bij, ben benieuwd wanneer die van ons komt. Soms denk ik dit kan wel eens het begin zijn en 5 minuten later denk ik dan weer dat het nog minstens 2 weken zal gaan duren. Word gek van dat gewacht. Morgen maar eens aan de vk vragen wat zij denkt.
    Ik merk ook dat de bewegingen van de kleine anders aan voelen (ietwat pijnlijk zo nu en dan).

@ han: ik heb ook de pufcursus gevolgd en vond het wel reuze interessant, wij hadden 2 partneravonden en ze heft toen van alles verteld en we hebben oefeningen gedaan, maar verder geen "enge" films gekeken.

@ jessica: zet 'm op, hopelijk komt alles vannnacht goed op gang.

@ alle anderen: ik wilde nog op meer mensen reageren, maar weet het even niet meer. Hopelijk morgen weer een paar baby's erbij.

Groetjes Simke

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey meiden ;)

@Joepie, wat een lieffie *zucht* ga zo je bevallings verhaal lezen.

@Han, kijken of het helpt die ananashart.....

@Suus, kan me voorstellen, maar indd wat afleiding anders ben je maar met 1 ding bezig.

@Joyce, nou balen he, hier precies hetzelfde :( denk dat ik vannacht ook weer ga spoken, of het komt omdat ik gister getoucheert ben? (zei mn vk)
    heb ook geen enkele afleiding, op tv is ook niks en dvd's heb ik allemaal al gezien......
    Dus hier maar even neuzen!

@Simke, thanx ;)

Zara is na het eten opgehaalt door m'n vader, ze slaapt vannacht bij m'n ouders.
    Ze zei tegen mehmet, dag papa een kus en tegen mij mama jij ook dikke kus, dus heb d'r nog even geknuffelt en toen liep ze samen met m'n vader over de gallerij, en toen moest ik toch janken.........
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    In die 2 jaar is ze nog nooit weggeweest *slik* hooguit even bij mijn oma of ouders maar dan was ze 's avonds weer bij mij en sliep ze in d'r eigen bedje :(
    Echt vreemd hoor!

Vanmorgen ook een gevoel van vandaag zijn we voor de laatste keer met z'n drietjes!
    Mijn buik is morgen weg! (zo goed als)

Zit nu weer te snikken :cry: hormonen :rolleyes:

14. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ahhh Jessica toch komt allemaal goed meid!

Zara ziet het waarschijnlijk als 1 groot avontuur om bij opa en oma te slapen en morgen krijgt ze ook nog een zusje erbij....
    Probeer vanavond toch een beetje te genieten van een rustig avond met je mannetje en morgen weer vroeg op voor je 2e kleine meid.

Hele dikke knuffel voor jou, zal aan je denken vannacht en morgen.

Joyce: jeetje das echt balen! Het is niet erg dat je gaat bevallen maar dan moet het wel doorzetten. Zal ook aan jou denken.

Suus: mooi dat je hebt genoten van het winkelen. Erg handig dat ze overal stoelen en krukjes hebben staan.

Zo ik ga even csi afkijken en dan lekker mijn bedje in, wel terusten.

15. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    We woonden tot januari dit jaar in Zaandam, dus is niet zo heel lang geleden Miranda... :) Heel af en toe liep ik door dat park als ik de aansluiting vanuit A'dam Sloterdijk op de Sluispolderweg weer eens had gemist. Dan bleef ik zitten in de 86 richting Poelenburg.
    Ha mazzelaar, jij hebt gewoon nog lekker 'lol' gemaakt met je lief! Ik ben jaloers...

Hmmm Rootje, toen mijn moeder zwanger was van mij, konden de artsen het niet eens worden over de vermoedelijke bevaldatum -> lag een maand uit elkaar! Dus ik weet niet of ik nou vroeg of laat geboren ben. Volgens mijn moeder precies op tijd, want zij dacht dat ik net na kerst geboren zou worden en da's uitgekomen!

Is dat nou lekker, ananashart Han? Hopelijk helpt het in elk geval je bevalling te bespoedigen! Oh, en gisteren had ik juist heel erg geluierd (net als vandaag trouwens, nu ik er bij stil sta!) dus valt wel mee hoor met hoe druk ik bezig ben... Alleen maandag dus even een uitspatting!

Fijn dat je lichamelijk er nog niet helemaal doorheen zit, Suus. Dat bewijs je dan ook door het zo lang uit te houden in de stad! Was net even voor zessen in de stad en kreeg meteen allemaal steken en harde buiken enzo. En dan ben ik nog niet eens overtijd... Petje af dus voor jou!

Jeetje Joyce, wat goed van die strijk. En dat terwijl het zo aan het rommelen is. Maar ja, je moet jezelf wel bezig houden natuurlijk. Anders wordt je helemaal gek. Maandag toen het bij mij aan het rommelen was wilde ik gaan timen hoe vaak de (voor)weeën kwamen. Maar direct daarop bedacht ik me dat dat niet handig was gezien ik dan alleen nog maar daaraan zou kunnen denken. Kun je anders niet een spannend boek lezen of heb je alles al uit inmiddels... :)

Jij ook sterkte met wachten, Ilonaw

Je weet gewoon niet wat te verwachten hè, Simke? En om nog allemaal dingen te gaan plannen is ook weer zo wat. Voelt alsof het allemaal even op pauze staat. Nou ja, toch nog maar even geduld opbrengen...

Hee Jessica, kan me goed voorstellen hoor dat het niet leuk is als je dochter weggaat. Lijkt me ook raar dat je weet wanneer je gaat bevallen. Dan richt je je daar helemaal op en wordt het een soort van aftellen. Succes met je tranen, laat ze maar lekker de vrije loop. En een hele fijne nachtrust toegewenst; hopelijk kun je een beetje slapen...

Voor de rest ook welterusten toegewenst; ik ga er maar eens vroeg in vanavond. Morgen weer naar de verloskundige ('s ochtends), dus dan kan ik niet al te lang in bed blijven liggen. Tot morgen allemaal!

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Suus, knap van je dat je nog kan winkelen. Ik viond het trouwens wel raar dat ze bij jouw nog niet strippen. Gewoon vragen of ze het willen doen hoor, wie weet geeft het toch dat zetje.

Jessica, nog 1 nacht voor jou. Ergg spannend. Heel veel sterkte morgen en we denken aan je.

Han, bij mij heeft ananas niet geholpen heb daar al 3 van op en ook de bitter lemon niet heb daar ook al een paar liter van op.

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Edokid, slaap lekker. Morgen ben jij ook alweer 40 weken!

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Jessica, ik kom je nog even snel heel veel sterkte en succes wensen morgen!
    Lijkt me ook moeilijk hoor je dochter weg te zien gaan. T is zo spannend allemaal...
    Dikke knuffel voor je en hoop dat je lekker slaapt.
    :thumup:

Voor iedereen welterusten!

xx Sophie

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jessica,
    Ik zal je morgen wel niet meer spreken voor je naar het ziekenhuis gaat. Dus bij deze wil ik je heel veel succes wensen! Nog een klein poosje en je hebt je 2e meisje in je armen. Ik kan me voorstellen dat het even moeiijk is dat zara er niet is, maar je ziet haar morgen weer. En dan kan ze haar zusje begroeten!
    Probeer nog even lekker te slapen en nogmaals heel veel succes!
    Hele dikke knuffel! En ik zal het op het forum plaatsen zodra ik iets van je hoor!

20. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    hi allemaal,

Hier weer aan het spoken ik lag al uren te draaien in bed. Mijn ventje werd er gek van. Hij zei het niet maar ik merkte het wel :(
    Bij elke draai schoot er ook een soort van kramp onder in mijn buik.
    erg pijnlijk moet ik zeggen.
    Ben er nu maar weer even uit en heb wat gegeten, sander moet over een uurtje op en dan kruip ik er wel weer in.
    Jessica: mocht je het nog lezen? Heel veel succes en nog even en dan heb je er nog een hummeltje bij.

Trouwens ons kindje word echt een hummeltje. Sander heet zo van zijn achternaam :) Even een detail ;)
    Goh ga nog melig doen ook, en dat op dit tijdstip.
    Ik hoop dat er als ik straks terug kom nog wat baby's geboren zijn, vooral voor de moeders die overtijd lopen. Dat lijkt me trouwens ook zwaar hoor. 9maanden leef je eigenlijk naar een datum toe. Stiekem hoop je misschien dat het eerder komt. Maar dan moet je juist langer door..... Dan word je geduld echt op de proef gesteld.

Deel Deze Pagina