september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ereenalian: :) :) :) :)
    Wat een schattige achternaam!

Jessica: als je het nog leest: heel veel suc6 meid, je kan het!

Maart: ik geloof ook niet zo dat het werkt maar je kent mannen hé ;) Die had het meegenomen met boodschappen de vorige keer en nu moest het gegeten worden.
    Ik geloof er overigens nog steeds in dat ik overtijd ga lopen dus hoop nergens op. Gister wel wat pijnlijke harde buiken vlak na elkaar gehad..... dus dan is het opeens een stuk moeilijker om daar niet op te hopen.

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeiiiiiieeee morgen meiden ;)

@iedereen, bedankt meiden jullie zijn top!

Even snel een berichtje:

Ben na HVN gaan slapen, gelukkig geen menstruatie krampen gehad, denk dus dat het de vorige nacht door het touscheren was...
    Toen werd mehmet 's nachts wakker, moest plassen (normaal nooit) en struikelde een beetje dus werdt er wakker van.
    Dus ik ook maar, weer terug, maar kon dus niet meer slapen want je gaat denken....
    Om half vier de klok nog gezien, vier uur en toen wilde ik me omdraaien piep piep piep piep......... dus toch nog in slaap gevallen ;)

Ik kom net de douche uit, en straks nog even een buikfoto maken :(

Meiden tot ''snel'', en Rootje hou je mobiel bij de hand :D

Allemaal dikke knuffels

3. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Als je het nog leest Jessica, heel veel succes hoor. Je kan het!

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Dikke knuffel terug jessica, zal aan je denken vandaag

Jeetje je zou denken dat ik ge bevallen, ben ongelofelijk zenuwachtig :oops: :oops:

5. ilonaw

ilonaw Actief lid

6 jul 2007
    153
    0
    0
    winkelmedewerkster
    utrecht
    Ah dus ik ben niet de enige die een rot nacht heeft gehad.

Ik ging om 11 uur mijn bed in had al de hele tijd lekkere steken in mijn doos.Ik mijn bed in werd het alleen maar erger aargg.

Daarna nog lekkere voorweeen gehad uit eindelijk in slaap gevallen.Maakt mijn kat me wakker omdat hij onder de dekens wilde liggen.Dus ik ook gelijk weer wakker.

Toch nog in slaap gevallen en om 6 uur maakte de hond me wakker omdat hij naar buiten moest.Leuk huisdieren hihi

@jessica suc6

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi nachtbrakers,

Sereenalian, wat een super achternaam :p :D

Jessica, we denken aan je :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

xx Sophie

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Goodmorning!

Jessica, nog ff snel (maar denk dat je het al niet meer leest) HEEL VEEL TOI TOI TOI! Je kan het en.... nog heel even en je hebt je kleine meid weer bij je! We wachten hier met smart af ;)

@all, weer een dagje erbij. De uitgerekende datum komt nu wel heel dichtbij... Gisteren rommelde het de hele dag behoorlijk. Flinke menstruatie krampen af en toe en met regelmaat een harde buik... Helaas savonds nergens meer last van gehad. Vannacht weer een paar keer naar de wc en heb dan zo'n krmap onderin bij mijn schaambot aan de zijkanten... Pffff en dan na een poosje proberen te ontspannen giga aan de diaree (sorry voor detail) en winden.. Vanmorgen met opstaan weer. Stom toch? Darmen zijn echt aan het werk lijkt wel!

@Sereenalian, mooi achternaam en erg toepasselijk hihihi

@Ilonaw, spannend meis, wie weet is dit ook wel een beginnetje bij jou! Hihi en wat betreft huisdieren.. Heel herkenbaar :)

@Han, balen he dat je niet van te voren weet of je over tijd gaat of niet... Maar uiteindelijk komt het allemala goed hihihihi

@Suus, knap hoor zo'n dagje shoppen. Denk ook wel dat het even goed is om eruit te zijn. Ik ben gisteren nog even naar de Albert Kuijp geweest. Was trouwens wel verrekte koud zeg. Ik heb nu ook helemaal geen jas of dichte schoenen die ik nog pas. Pff was wel ff afzien! Wanneer moet je trouwens weer naar de VK?

Ben volgens mij een hele hoop meiden vergeten, sorry!

Zo ga nu eerst maar even met het hondje lopen en dan weer even relaxen. Vanmiddag is het weer drukkies, want ik ben vandaag JARIG! Helaas heb ik niet de 30 waar kunnen maken met onze kleine meid hihihi

Kussies voor iedereen

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ief, gefeliciteerd :D :p :D en een gezellige dag!

xx Sophie

9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ief, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Jessica, succes vandaag!

Hier ook nog niets, heb gisteren ook een annanas opgegeten met hart, tot nu toe geen resultaat.

Liefs Moons

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ief van harte gefeliciteerd!!!!

11. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    idd een fantastische achternaam Sereenalian! Balen dat je zo slecht hebt geslapen... Hopelijk ben je nu lekker wat schade aan het inhalen.

Die zenuwen ken ik Han. Zowel maandag- als gisteravond werd ik overvallen door lichte paniekerige gevoelens. Alsof mijn lijf al wist dat het zou beginnen, terwijl ik het lichamelijk nog niet echt voelde (alhoewel ik dat later maandag wel voelde). Zometeen maar even aan de verloskundige vragen of het haar bekend voorkomt.

Ook al zo'n vervelende nacht, Ilonaw? Stom hoor.

Jippie, Ief is jarig! Van harte gefeliciteerd. Hmmm, diaree... Zou toch best kunnen dat het dan begint, want drukke darmen kunnen invloed hebben op je baarmoeder en weeënactiviteit. Is wel speciaal als je kindje vandaag zou worden geboren, gezellig samen jarig...! :D

Dus je wil ook al wel, Moons...?

Nou meiden, ik ga richting verloskundige. Tot straks!

12. Ddp

Ddp Niet meer actief

Ief: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Jessica: Heel veel sterkte en succes!

sorry sorry sorry, maar ik kom vanmiddag op de rest reageren hoor dames! Heb sinds gistermiddag hele tijd een zeurderig gevoel onderin mn buik wat af en toe krampen worden en ben zo giga moe! Terwijl ik 's nachts heel goed slaap! Heb gister ook bijna de hele dag geslapen....
    Weet niet waar die moeheid ineens wegkomt, maar ik geef er maar
    gewoon aan toe!

Ik kom vanmiddag of vanaaf wel weer even kijken!
    Fijne dag meiden!

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ja hoor Edokid, ben er helemaal klaar voor, ik wel! Nu de baby nog! Heb nu ook weer zo'n zeurderig gevoel onder in buik en rug en harde buiken, is erg vervelend. Wil jij nog niet dan?

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Jessica: Meis heel veel succes vandaag :thumup: (weet het beetje laat, dus je zal het niet meer lezen). Nog even en je hebt je meisje in je armen. We denken aan je.

@Ief: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan. Hopelijk niet met al te veel pijntjes. :p

@Joepie: fijn te horen dat het allemaal goed gaat met jou en Esmay. Nu maar lekker genieten.

@Moushy: Jeetje wat een heftig bevallingsverhaal. Ze moeten jou wel hebben :rolleyes: Nu maar snel vergeten en heerlijk genieten van je 3 mannetjes.

@Meiden bij wie het rommelt. Heel veel succes en hoop dat het doorzet.

Sorry meiden dat ik niet op iedereen reageer. :oops: Ben echt alles weer vergeten.

Heb gister giga drukke dag gehad, dus lekker wat afleiding na die stomme gyn van die dag daarvoor. Heb vannacht vrezelijk beroerd geslagen heb dan ook een vreselijke nachtmerrie gehad. Had namelijk gedroomd dat Marc naar zijn werk ging en een dodelijk ongeluk kreeg. Net voordat ik dus moest bevallen. Werd dus om 6 uur bibberend wakker en kon niet meer slapen. Toen maar lekker tegen Marc aangekropen met tranen biggelend over mijn wangen. Marc snapte er maar niets van. 't erge is dat de schrik er nog in zit. Marc heeft gelukkig gebeld toen hij op zijn werk aangekomen was, om mij gerust te stellen.
    't was gewoon zo echt, leek echt of ik het allemaal beleefde. En nu nog. Voel me meteen niet lekker vandaag. Gelukkig weer wat afleiding, mijn vriendin komt op visite en vanavond lekker uiteten met andere vrienden.

Sorry voor het lange verhaal. Gaat wel lekker zo met mij. bah.

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    O ja vandaag alweer 38 weken zwanger!

Ze laten je hier 7-10 dagen overtijd lopen, dus over 3,5 week hebben we onze kleine man zeker in onze armen. Maar het mag van mij nu al komen hoor, ben zo ongeduldig. :oops:

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Patries: gefeliciteerd met je 38 weken, ik loop precies een weekje achter :)

Wat een vreselijke droom, meid. Ik snap hoe je je hebt gevoeld vannacht (mij is het jaren geleden in het echt overkomen, nou, het is net een B-film zonder script, je snapt helemaal niks meer van jezelf en je leven :( )

Als je maar weet dat die nare dromen door die stomme hormonen komen, daar kun je niks aan veranderen ;) En lief van je man dat hij je heeft gebeld, die mannen maken ook een hoop door met ons zwangere vrouwen ;)

@amber70: Gefeliciteerd, meid! Goed nieuws!

@han: fijn dat het met de beeb qua groei allemaal meevalt, maar zo'n achtbaan aan emoties waar je in belandt is niet niks :(

@Ief: gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Jessica: je bent vast al in het ziekenhuis, maar vanaf hier even: succes :thumup:

@all: we zijn gisteren 'getrouwd' oftewel geregistreerd partnerschap aangegaan. Is feitelijk hetzelfde, alleen houden we het trouwfeest in 2009 en doen we dan ook het ringen-ritueel.
    Gisteren met 12 man naar het gemeentehuis gegaan; superspeech van de ambtenaar (die de moeder van een jongetje uit mijn kleuterschooltijd bleek te zijn!), vreselijk veel gelachen (we kregen van de gemeente een peper en zoutstel, hoe suf is dat!) en daarna met het cluppie heerlijk in een lounge restaurant aan het water gezeten, tapas op schoot eten, wijn erbij (Rivella voor mij...) en vreselijk verwend qua cadeautjes :oops:

Uiteindelijk besloten om het aangeboden weekendje weg en dineetje te combineren met een huisje in het najaar, zodat we ukkie en de hond mee kunnen nemen. Wil nu toch niet meer ver weg, mij te spannend ;)

Meiden, tot later. Ga straks naar de vk en hoop dat uk wat is ingedaald (maar ondanks de steken onderin denk ik dat ie wel lekker ligt, ik heb maagzuur en voel hem bij mijn ribben trappen...)

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.980
    113
    Hee meiden,

Heb even geen tijd om uitgebreid bij te lezen, krijg zo visite maar wilde even laten weten dat het hier nog steeds rustig is.

@darcy: gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap!

@ief: fijne verjaardag meid!

Voor de rest probeer ik later vandaag nog even terug te lezen, sorry.

Liefs suus

18. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ief, gefeliciteerd met je verjaardag! \:D/

Jessica, suc6 en we denken aan je. Vind het echt spannend als er steeds iemand bezig is.

Ik zo naar de vk, kijken wat die te zeggen heeft en waarschijnlijk ook strippen.

Tot straks

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier even een kort berichtje van mij (tussen de weeen door) :oops:

Vannacht om 05.00u kreeg ik ineens ongelooflijk veel pijn in mn buik, ik wist echt niet waar ik het zoeken moest. Nu eigenlijk nog steeds niet.
    Ik weet volgens mij nu ook wat weeen zijn, pfff :oops: :oops:

Kan amper achter de computer zitten, dus ga zo weer op de bank liggen...
    Ik probeer jullie op de hoogte te houden...

Sorry heb even geen puf om op iedereen te reageren.....

Kus

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joyce, sterkte en hopelijk zet het door.

Deel Deze Pagina