Edokid, ik had gewoon de laatste lijst aangepast zal zo even kijken. Saskia, Heb je niet gezien in de stad was ook in rotterdam. Bijnamama, gefeliciteerd met jullie zoon Adam.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 13.4 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof uitgerekend 10 september Zonnetjes: VERRASSING, +8 kg,bv, tb, verlof sinds 30 juli ingedaald uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 10 JONGENS 13 MEISJES 10 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 16. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 17. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 18. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Aylaze, 2420 gram/ 43cm Totaal geboren: 11 JONGENS 9 MEISJES Agenda 11 september: Rootje vk controle (+strippen?) 11 september: Patries controle gyn 11 september: Edokid vk controle 11 september: maart vk controle + strippen 12 september: moons vk controle 13 september: miranda040172 gyn. controle 14 september: marsab vk controle 14 september: sereenalian vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia[/quote]
@jessica en bijnamama: HEEL ERG GEFELICITEERD! Hier vandaag visite gehad, daarna zo moe dat ik nog even mijn bed in ben gegaan. @maart: balen dat ze niet wilden strippen! Helemaal als een andere vk dat vorige keer wel had gezegd. Ik heb niet zo'n puf, dus ff een kort verhaaltje weer, sorry! Morgen om 10.00 uur naar de vk. Ben benieuwd wat er wordt afgesproken, vind het onderhand wel tijd dat er wat actie wordt ondernomen, ben er wel goed zat van haha. Maar ze strippen sowieso niet daar, dus zal er misschien een afspraak voor volgende week weer worden gemaakt. NOu ja, jullie horen het wel. Mijn moeder brengt me heen, vind het toch niet meer zo prettig om zelf te rijden, toch wel makkelijk een moeder die morgen vrij is en zo dichtbij woont. Is nog gezellig ook. Liefs suus
Jessica: Gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet er lekker van!! Bijnamama: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Ook jij lekker van genieten!! Zonnetjes: Sterkte meid, zet m op! Miranda: Ik luste voor mn zwangerschap helemaal niet graag chocolade. Daar kon je me echt niet blij mee maken! En nu....pfieuw! Heb al aardig wat potten chocolade pasta en repen chocolade er door gejaagd.... Maar om even terug te komen op je vraag.....ik zou het niet weten....sorry Saskia: Vervelend zeg dat ze het nog niet gestort hebben! Ik raak dan meteen gestresst haha. Zo dacht ik laatst dat ik teveel geld zou ontvangen van het UWV.....vind dat maar niks zulk gedoe en heb liever dat het zo snel mogelijk opgelost is! Hoop voor je dat je het morgen hebt, anders meteen weer aan de bel trekken! Virginie: Sinds julie niets meer gekregen? Nog steeds niet? Suus: Hoop voor jou dat je uk snel geboren word hoor! Dat wachten is niet wat he? Ik vind zelf rijden ook niet meer zo prettig, durf het ook niet meer zo goed! Hoop voor je dat ze morgen wat gaan doen bij je waardoor er meer schot in de zaak komt! Ik moet maandag weer naar de VK, ga er gewoon vanuit dat ik daar nog heen ga...... Trouwens, de VK vertelde me vorige keer dat ze dan een inwendig onderzoek gaan doen om te kijken of de baarmoedermond al aan het rijpen is etc. Misschien doen ze dat ook bij jou.... Zo, heb vandaag even goed bijgetankt! Ben wel weer beter te pas! Mn krampjes etc zijn weer wat afgenomen, en ben lang niet meer zo moe. Mn mams komt me zo ff ophalen om de stad in te gaan, ben ik er gelukkig even uit!
JESSICA en BIJNAMAMA: GEFELICITEERD met jullie WONDERTJE!!!! Hier weet ik het even niet meer... Vanmiddag zakte de weeen iets af en ben ik ook op de bank in slaap gevallen, maar nu sinds een uur of 4 vanmiddag begint het weer heftig te worden Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten of staan. Denk dat ik voor de nacht de VK maar ga bellen, want wil nu toch wel weten waar ik aan toe ben. Je wilt ´het´ telefoontje natuurlijk zo lang mogelijk uitstellen, maar ik wordt echt GEK :x :x :x Heb ook steeds een drukkend gevoel van onderen en kan dan amper lopen, mn vliezen zijn overigens nog niet gebroken...En de kleine beweegt nog hartstikke goed. Iemand tips? Misschien ga ik nu de tijd maar eens opnemen, want daar vraagt de VK natuurlijk ook naar Zonnetjes, voor jou ook heel spannend, zet ´m op! En voor de rest een dikke knuffel aan iedereen...
joyce douche wilde bij mij helpen. Maar ik zoude vk wel bellen hoor! Dan weet je tenminste waar je aanbent Sterkte groetjes las
Joyce heel veel sterkte meid, zou ook de vk bellen, dan weet je of het hele gedoe iets opleverd. Ik duim voor je!
Joyce, klinkt een beetje hetzelfde als bij mij. heb jij ook last van steken/krampen in je bekken, aan de buitenkant zegmaar? Bij mij komt de heftige kramp op het moment als ik een harde buik krijg en hij is iets zwakker zonder een harde buik. Ik ga vanaaf ook maar eens de tijd opnemen hoeveel tijd ertussen zit, want het komt nu wel wat frequenter dan vanmiddag... Het is wel een gemene pijn, herkenbaar? Jeetje zal het dan toch gaan gebeuren? Spannend hoor! Zoe, was het gezellig in de stad? Volgens mij vergeet ik nu een heleboel, sorry, maak het morgen weer goed ok? Liefs
Jessica en bijnamama GEFELICITEERD! Vandaag even flink geschrokken. Ik moest vanmiddag naar de vk voor controle, maar voelde me helemaal niet lekker (misselijk, hoofdpijn). Dus de vk doet de standaard controle en mijn bloeddruk is net iets hoger dan anders (normaal steeds hetzelfde). Het is een nieuwe vk en ze vertrouwde het niet helemaal, gelukkig was het hartje wel goed te horen, maar ze wilde dat even naar het ziekenhuis ging voor een ctg en bloed- en urinecontrole, want ze wilde het risico niet lopen dat het misschien een beginnende zwangerschapsvergiftiging zou zijn. Dus wij naar het ziekenhuis. Bloed af laten nemen, plas ingeleverd en toen een uur gewacht, Daarna mochten we eindelijk aan de ctg. Heb er 45 minuten aangelegen en ook mijn bloeddruk werd om de 5 minuten gemeten. Na de ctg naar de gyn. Gelukkig was er niks aan de hand, de ctg was zeer zeer mooi en mijn bloed was schoon en goed en de urine ook. Ze heeft nog een echo gemaakt en ook daarop was alles goed. Ik heb waarschijnlijk een griepje onder de leden. Na eerst erg te zijn geschrokken, nu wel zeer gerust gesteld. Ik had trouwens wel mooie harde buiken, kon ze me vertellen, misschien dat het niet meer lang zou duren, maar dat wilde ze niet beloven. Nou,ja als alles goed is dan wachten we nog maar weer even. Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt. @ alle dames die aan het rommelen zijn succes en zet 'm op Ik ga zo eens even rustig op de bank hangen en daarna lekker vroeg naar bed. Tot morgen. Groetjes Simke
@ Jessica: gefeliciteerd met je dochtertje!!! @bijnamama: gefelicteerd met je zoontje! @ Joyce: succes zeg, misschien heb je een lange nacht voor de boeg, dus gewoon VK bellen! @ Simke: doe er rustig aan en fijn dat het goed gegaan is! @ zonnetjes: jij ook al...succes, net als bij Joyce! Wie weet beval je zelfde nacht als Joyce?!?! @ maart: hartstikke fijn dat het lijst nu actueel bijgewerkt is!
*inbraak* heey september mama's, ik kom jullie even een hart onder de riem steken! onze laatste augustus baby is geboren, dus nu is het helemaal aan jullie! hopelijk hebben jullie je beebjes allemaal snel in jullie armen, want geloof me, het is de moeite waard! Liefs Roos *uitbraak *
Simke, gelukkig is alles goed toch een opluchting. Hier is de kleine heel druk schopt en duwt heel hard dit is ook erg pijnlijk mijn buik is ook hard en ik heb steken daar beneden. Weet niet wat dit is en of ik me zorgen moet maken. Ik heb geen weeen ofzo. En die maagzuur jeetje ben echt blij als ik daar straks vanaf ben. Wat is het trouwens rustig hier, stilte voor de storm
@maart: misschien een keer samen shoppen dan maar @salaris: mja hoop het ook.. tis wel erg practisch toch @virginie: das wel heel lang ook erg lastig... @simke: poe das inderdaad schrikken gelukkig was alles in orde hier trouwens vandaag weer een leuke discussie over wat je nou precies aan verzorgingsprodukten nodig hebt voor de baby dus de vraag aan jullie: wat hebben jullie precies gekocht allemaal? oa voor luiers en badderen dus en evt. andere dingen (en ja.. wederom wakker.. lag om half 10 al in bed namelijk)
@Bijnamama: gefeliciteerd met Adam! @Saskia: ik heb meerdere malen gelezen dat je een pasgeboren baby niet dagelijks hoeft te badderen en dat zeep/olie e.d. niet nodig zijn nog. Gewoon warm water en een hydrofiel washandje is genoeg. Toch heb ik wel e.e.a. in huis (olie, shampoo, zeep), omdat het zoooo lekker ruikt Denk alleen dat de geur van 'pasgeboren baby' het allerlekkerste is! Ga nu slapen, zie je hier misschien vannacht nog wel, heb nl. net twee uur gedut op de bank
Lag vanaf half vijf wakker met een continue pijn in mijn rug, dus uiteindelijk maar eruit gegaan... En daarbij veel harde buiken, maar nog niet echt pijnlijk. Hè, zette het maar eens door... Nou ja, zo maar even de strijk doen denk ik. En een stuk watermeloen eten... Zouden de kindjes van Joyce en Zonnetjes al geboren zijn? En zet het bij Ief al door...? Ben wel erg nieuwsgierig! Iets vergelijkbaars had ik twee weken geleden, Simke. Is dan wel spannend hè, maar gelukkig was het allemaal goed met je bloeddruk e.d. Ik vond het wel een cadeautje dat ik *Puk* nog een keer via de echo had gezien, want daar had ik niet meer op gerekend! Zijn de steken alweer wat afgenomen, Maart? Wel herkenbaar hoor; heb soms het idee dat *Puk* nog even wat verder in mijn bekken probeert te komen (slim kind hè, is dat voorwerk al gedaan...) en dat doet zeer! Wat betreft verzorgingsproducten Saskia, hebben we alleen nog dingen gekregen, zoals shampoo, (haar)olie en badspul. Verder nog niets zelf gekocht en ik vraag me ook af in hoeverre we bovenstaande gaan gebruiken, maar goed... Wat me wel fijn lijkt is om nog een goede huidolie te kopen, voor massages e.d. Ook heb ik ergens de tip gelezen om voordat je de eerste luier omdoet de billen in te smeren met olie zodat de eerste poep die erg plakkerig is, makkelijk er vanaf te vegen is. Verder ligt er hier één pak luiers (uit de blije doos) en een familypack aan lotiondoekjes want die waren in de aanbieding bij de Hema... Zo, dan nu maar aan de strijk -> kan ik me nog een beetje nuttig maken zo op de vroege morgen!
ik kwam hier maar even gluren, om te zien hoe de spanning is zo rond het einde vd zwangerschap er zijn weer een paar nw mama's bij: van harte gefeliciteerd met jullie nw aanwinst ik vroeg mezelf net af, hoe ik mijn laatste 2 maandjes door zou brengen, en kan mij het nog niet helemaal voorstellen, maar als ik jullie gesprekjes dan zo lees, denk ik heerlijk, spannend,... en weet ik zo'n beetje wat mij ook te wachten staat succes met de dames die nu op het punt staan het leven aan hun kindje te geven toi toi toi
Morgen dames Allemaal weer een beetje geslapen? Zat vanmorgen om half 5 ook serieus over te denken of ik toch naar beneden zou gaan maar de kleine was zo gezellig druk aan het "spelen" dat ik toch maar ben blijven liggen. Gelukkig maar want heb toch nog een uurtje geslapen en werd pas om half 8 wakker. Edokid: ik hou mijn mobiel strak in de gaten hoor Hope: ja het wordt behoorlijk spannend zo tegen het eind. Simke: jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken was. Gelukkig is alles toch goed. Saskia: heb zelf 1 pak luiers gekocht en er zat 1 pak luiers in de blije doos. Doekjes heb ik zelf ook 1 pak gekocht en kreeg ik verscheidene pakjes. Verder heb ik goedemorgen washandjes, goedemorgen haarlotion, zeepvrije wasgel en bodylotion. Maart: ik heb ook regelmatig hele pijnlijke steken daar beneden maar bij mij komt dat omdat ze gezellig met haar hoofd heen en weer beweegd..... ik ben ook benieuwd hoe het met ief, zonnetjes en joyce zal zijn... wacht vol spanning op babynieuws.
Goedemorgen, ik heb redelijk geslapen. Door de verstopte neus en pijnlijke heupen aan de beide zijkanten als ik lig...pfff...bovendien schopt ons wondertje lekker door in mijn buik. Ik heb thuis 2 pakken luiers, eentje van de blije doos en eentje gekregen van mijn zus. Verder heb ik alles al in huis met name Zwistal producten voor de baby. Ja, ik ben ook benieuwd hoe het met Ief, Zonnetjes en Joyce zal zijn... Ik kom straks terug want mijn vriend wilt graag achter de PC zitten, dus ga zo koffie drinken en stofzuigen. Wat btje opruimen in huis! =;