Suus: Wat fijn dat je nu precies weet hoe of wat en dat het niet langer meer duurt dan anderhalve week....(al hoop ik dat niet voor je) Wist trouwens nie dat dat kon.....dacht dat als je eenmaal vibi had de beeb geen kant meer uit kon.....wel balen voor je zeg! Hoop voor jou echt dat er snel een einde aan komt! Dikke knuf voor jou! Wilde trouwens net een jas bestellen bij de hennes online, is de levertijd pas eind oktober! Heb ik daar nou aan? Wil hem nu!
@ all: bedankt voor de fijne reacties, ik voel me vandaag al weer beter en ben zeker gerustgesteld. @ han: ook hier is het schoppen/bewegen van de kleien soms flink pijnlijk (ik moet soms echt even naar adem happen) @ saskia: ik heb 2 pakken luiers, babyolie (gewone en voor in bad) zeepvrije wasgel, shampoo, haarlotion, zinkzalf, veel billendoekjes. En er staat ook nog babylotion. Bijna alles is van zwitsal (dat vind ik zo lekker ruiken). En wat marsab al zegt, gebruiken we 't voor de kleien niet, dan gebruik ik het zelf wel. @annette: hier het meeste in maat 56 en nog een paar dingen iets groter. Groetjes Simke
Hmm suus ja idd heb jij weer..... hopelijk voor jou begint je bevalling "gewoon" met weeën. Op welke manier lag de kleine er niet goed meer in? hebben ze dat kunnen voelen of heb je het op een echo gezien? Zoë: ik heb ook de ene dag heel veel zin om alles te doen, andere dagen helemaal niets. Simke: gelukkig dat je je weer een beetje geruster voelt.
@Simke en Han: hier is het ook vaak naar adem happen, want ons kind trapt me helemaal lens soms Uk is nu een klein beetje ingedaald, maar oefent ondertussen mooi voor de Tour de France dus... @Patries: ah, heerlijk die manicure en pedicure, geniet ervan! @all: hier is vandaag het kraambed bezorgd. Nou ziet zo'n ding er wel erg ziekenhuisachtig uit, maar die afstandsbediening, het geruisloze verstellen van ALLE onderdelen van het bed en die papagaai om me aan op te trekken zien er wel aanlokkelijk uit Nu is alles schoon, gestoft, klaargezet en ik heb rust. Idioot he. Dames in de bevalrij: doorschuiven en doorpuffen, we wachten met smart op jullie hoor! Succes en ik kom later weer eens kijken hoe het ervoor staat (of bij ligt )
Heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan (hopelijk is dit een van de laatste) Daar ben ik 38 weken zwanger!
Suus: ooh dacht dat je hiervoor vibi had....dan kan het idd wel.... Heb je ook een inwendig onderzoek gehad? Marsab: Mooi buikje! Darcy: Klinkt ideaal zo'n bed haha! Fijn dat je nu alles klaar hebt! Al iemand bevallen ondertussen? Kga hier nog ff stofzuigen....
Hallo dames, Niet iedereen zal mij nog kennen.. maar ik ben in het begin hier geweest. Ik heb met 20 weken frituurvet over me heen gekregen en ben toen niet meer zo mobiel geweest. Ik wilde jullie nog wel even melden dat ik precies met 40 weken ben bevallen van een mooi meisje Lindy. Ze doet het prima en haar broer vind haar geweldig.. Voordegene die al bevallen zijn GEFELICITEERD en voor de meiden die nog even moeten.. meiden ik leef met jullie mee en suc-6.. Nog even en dan hebben jullie ook jullie wondertje in jullie handen.. Liefs Marjan!
Ik ben net ontwaakt uit een heerlijk middagslaapje... Want na het vroege opstaan vanmorgen ben ik niet meer gaan liggen muv nu net dus. Aan de strijk was ik niet meer toegekomen; watermeloen wel, heerlijk! En toenw erd ik ook nog eens verrast door die lieverd van mij met een dagje vrij (hij dus vrij ), omdat ik na deze hele vroege, rommelige ochtend even behoefte had aan wat steun. Oh, I love him...! Maar ja, het heeft hier verder dus niet doorgezet, grmph... Ook al blijf ik zoveel harde buiken hebben. Nou ja, wie weet leidt het al tot verstrijking en misschien zelfs ontsluiting...? Jeetje Joyce, jij leek al een stadium verder en dan nu toch weer weggezakt. Lijkt me helemaal frustrerend. En hoe zou het nu met Ief en Zonnetjes zijn...? Tja, we kunnen het ons blijven afvragen hè, maar we moeten maar nog even geduld opbrengen... Kan me goed voorstellen dat je het zat bent Zoe, al bijna een week overtijd... Voel je al wel veel voortekenen? (heb je misschien al best veel over geschreven, maar ja, die zwangerschapsdementie hè... ) Talkpoeder heb ik ook aan zitten denken, Saskia, maar koop ik pas op aanraden van de kraamhulp. En uierzalf is ook heel prettig bij tepelkloven voor wanneer je borstvoeding gaat geven. Maar je hebt zoveel andere zalfjes ook daartegen dat ik nog even wacht tot het moment dat ik daar écht last van krijg. Want voor de billen gebruiken we denk ik gewoon olie of sudocreme (hebben we zo'n proefverpakking van liggen). Ik zou gewoon lekker straks als de kleine er is dit even aan je kraamhulp vragen -> 't is allemaal zo gehaald, toch? Da's ook nog zoiets Han, geboortezegels. Moesten wij ook maar eens in huis halen. Ze gaan per 50 toch? Dan moet ik eerst eens verder met de adressering op de enveloppen. Dan weet ik tenminste zeker hoeveel zegels we nodig hebben. Ook al zijn ze ook voor andere post dan geboortepost bruikbaar, ik zou het zonde vinden als we zo'n 20 zegels over zouden houden om gewone post te frankeren. Oh ja, zou ik jou bijna vergeten Marsab, terwijl ik nog tegen je wilde zeggen dat ik je buik erg mooi vind! En dan ben ik nu vast nog wat andere dames vergeten om op te reageren, maar dat moeten jullie me maar vergeven... Tot snel meiden!
Han, jij ook al de voorraadkast gesopt Inmiddels al boodschappen gedaan? Heb je je nog een beetje in kunnen houden Wel oppassen met tillen heh. Leuk idd die reacties in winkels. Vandaag is in winkels twee keer gevraagd wanneer ik uitgerekend ben. Vond t zo grappig om te zeggen 'eergisteren' Met 1 verkoopster heb ik vervolgens nog erg leuk gesprek gehad. Zij heeft dochtertje 14 mnden. Ik lees dat we dus zo'n beetje allemaal door onze beeb 'mishandeld' worden Miss X, dank je wel En weer even op je site gegluurd, wat een schatje is ze toch Joyce, kan me goed voorstellen dat je t zat wordt. Blijf hier duimen voor je hoor! Marsab, te gek zo'n familie Anette, ik heb ook pakjes maat 56 of 50/56 en verder groter. Lovewinnie, lijkt me ook geen pretje hoor. Veel sterkte/succes! Suus, fijn dat t goed was bij vk, wel jammer dat ze niet meer goed in bekken ligt. Ik heb ook bibi, dus kan begrijp ik bij mij ook nog gebeuren.. Gelukkig hoef je niet tot 43 weken door te lopen. Dat lijkt me ook helemaal niets. Nog even en jij hebt je kleintje in je armen Zoe, wat je vriend zegt, denk ik wel eens ondanks alle symptomen. Zo van 'komt er eigenlijk wel een beeb uit' Ik vind t nog steeds zo onwerkelijk, met name nu het wat langer duurt... Darcy, ik luister graag naar je Marsab, mooie buik! Marjan, gefeliciteerd met Lindy Hier verder weinig nieuws helaas Zometeen worden m'n boodschappen bezorgd. Ben erg benieuwd (vooral naar de hoeveelheid hahahahaha) xx Sophie
Net even gezellig bij iemand van zwangerschapsgym koffie gedronken. Erg leuk om met (nog) iemand te kletsen die delfde tijd (2 dagen eerder) is uitgerekend. Sophie: ja heb me redelijk in kunnen houden want mijn vriend vond het maar onzin En tillen hoef (lees:mag) ik al een tijdje niet meer. Marjan: van harte gefeliciteerd met lindy!!! Edokid: lief kunnen die mannen zijn hé! Die van mij belt nu regelmatig even op om te kijken hoe het gaat terwijl hij een ontzettende hekel heeft aan bellen. Hier zijn de meeste kaarten al geschreven en ik hou maar een paar zegels over dus die gebruik ik nog wel ergens anders voor. Marsab: mooi buikje! Darcy: tja je kan proberen het bed iets aantrekkelijker te maken door mooi beddegoed. Wel fijn dat ie in ieder geval erg practisch is.
wat is het hier trouwens ontzettend rustig...... WAAR IS IEDEREEN? Hoop voor ze dat ze allemaal aan het bevallen zijn, is wel een mooie datum vandaag. Heb ons smurfje ook al gevraagd om eruit te komen maar ze heeft het veel te goed naar haar zin daarbinnen.
Dag lieve meiden! Vanmiddag even de VK gebeld. Ze wist me te vertellen dat alle klachten die ik heb er gewoon allemaal bij horen... Wel moest ik voor de zekerheid mijn urine laten checken op een eventuele blaasontsteking, omdat ik zo´n drukkend gevoel van onderen heb. Ben dus gelijk naar de huisarts gereden en gelukkig bleek ik dus geen blaasontsteking te hebben. Ze gaf me wel als tip mee, ondanks de pijn met lopen zoveel mogelijk te blijven bewegen Ik probeer het, maar dat is zo pijnlijk en vermoeiend. Ik hoop nu echt dat ze zich dit weekend aan de buitenwereld laat zien, want ik ben het echt zat! :x Zou trouwens ook heel erg leuk zijn, want dit weekend komt mn moeder een weekendje over, ze woont in Zeeland, dus dat is niet naast de deur, dus als de kleine komt, zou dat helemaal geweldig zijn. We gaan maar hard duimen! [-o<
Bijnamama, gefeliciteerd met Adam! Jessica, gefeliciteerd met Aylaze! Majan, gefeliciteerd met Lindy! Wauw, wat zijn er weer veel kindjes geboren en wat een prachtige namen allemaal.. Aan allen: Dank jullie wel voor de lieve en enthousiaste felicitaties! Lize is geweldig en ze ontroert me enorm... Het is ZOO fijn.. Mijn bevallingsverhaal lijkt een beetje op het verhaal van Miss X. Ik heb een weeenstorm gehad en ben binnen 3 uur bevallen. Dat was zeeeeer indrukwekkend. En natuurlijk heerlijk dat het zo snel ging, maar..(en hier kan ik me enorm inleven in miss X), ook moeilijk. Het ging TE snel en ik ben ook even heel bang geweest. Ik zou nl in het zh bevallen, maar dat zouden we absoluut niet meer redden. En de vk dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, totdat mijn vriend voor de tweede keer belde en riep dat ik toch echt enorme persdrang had. Er zijn 2 verloskundigen gekomen en 9 minuten nadat zij binnen waren is Lize geboren na (jawel) EEN perswee. Het begint een beetje te bezinken en ik hik tegen de kraamtranen aan. Maar meiden....het is het zooooo waard. Ik ben verliefd op dat kleine wezentje! Ik wens iedereen veel geluk, succes aan iedereen die 'nog moet' ! liefs, Amber
@han:hij lag nog wel met het hoofdje naar beneden, maar nog niet voldoende ingedaald, ze kon het hoofdje nog opwippen naar boven. Dat hebben ze gewoon uitwendig gevoeld. @zoë: geen inwendig onderzoek gehad dus. Dat doen ze maandag of dinsdag wanneer ze hier thuis komen. Op zich wel prettig in mijn eigen huisje kan ik me beter ontspannen dan daar. Jij bent nu ook alweer 6 dagen overtijd, wat gaan ze bij jou doen? Wordt je ook gestript binnenkort? Hier doen ze dat pas bij 41 week 4/5 dagen omdat het vaak dan pas zin heeft en ze zien het echt als een laatste redmiddel. Nou, ik ga zo even over de braderie heen, misschien even een broodje hamburger eten of poffertjes! Hmm Of allebei.. Ik heb wel met mezelf afgesproken na de zwangerschap niet meer zoveel te snoepen, heb me misschien wel een beetje laten gaan de laatste tijd.
dag meiden, bij deze wil ik even laten weten dat wij gisteravond ouders geworden zijn van een prachtige dochter genaamd sophie. verhaal komt later.
Zonnetjes, hoeraaaa gefeliciteerd Heel erg veel geluk en geniet ze! En... erg mooie naam Sophie xx Sophie