september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0

Marsab/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 20 september

Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september

Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september

Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september

Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september

jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september

SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september

las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september

Het blijft overigens fout gaan met replies op verkeerde berichten waardoor er mensen uit de lijst wegvallen.... lijkt me echt handiger als we verder gaan op de lijst vanuit het menu en dit laten voor wat het is.

De link :

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger_index.php

2. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hallo allemaal,

Het begint nu eindelijk tot mijn man en mij door te dringen dat we zwanger zijn.

Ik had dan ook van het weekend meteen een tijdschift gekocht over zwangerschap. En daarnaast had mijn man heel erg lief een babynamen boekje gekocht. Dus we zijn gisteren al druk wezen bladeren en hebben al 2 leuke meisjesnamen gevonden. Nu de boys nog.

Vandaag heb ik mijn beste vriendin verteld dat we zwanger zijn, ze is super blij voor ons. Nu zijn we toch nog samen zwanger ook al loopt zij 4 maanden op mij voor. Ze had nog leuke Nlse tijdschriftjes liggen, dus die krijg ik morgen. Ben nu echt helemaal blij.

Ben toch wel blij dat meer vrouwen vinden dat je beter nu meteen kan genieten en niet pas na 12 wkn, dus na de onzekere wkn. Onze ouders en broers/(schoon)zusje weten het al. Daarnaast onze 2 beste vrienden en vriendinnen hier in Dubai. Wij wonen in het buitenland, het is dus ook fijn om de mensen die hier dichtbij ons staan het te vertellen. Is toch fijn om steun te krijgen als er wel wat fout gaan.
    Wij zijn nu zeker aan het genieten en hopen dat alles goed gaat.

En ja ik wil ook graag borstvoeding geven, lijkt me toch verstandiger voor het kindje. Daarnaast zijn er hier veel faciliteiten voor vrouwen met baby's, helemaal aparte voeder + verschoon kamertjes (in de shoppingmalls). Dus maakt het ook weer een stuk makkelijker zeg maar :)

3. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    fempje / 24 jaar / 1e kindje/ uitgerekend 17 september

4. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    fempje... je stond al in de lijst

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik mag 2 weken voor de dag (20 april) terugkomen en dan gaan we kijken of er nog wat ingenomen of uitgenomen moet worden... maar er is ruimte om nog wat te groeien van voren dus dat gaat helemaal goedkomen......

Ik heb de eerste weken af en toe wat bruin en zelfs een paar dagen wat drupjes rood gehad..... maar vorige week een hele kleine uk van 6 weken en 6 dagen gezien... kan best een adertje zijn dat geknapt is....

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Cristel1986
    Dit doet me weer goed om te horen. Nu ik een paar dagen verder ben zie ik het allemaal best wel weer positief in, je moet het gewoon even laten bezinken. Zaterdag mijn verjaardag gevierd en het aan iedereen verteld dmv een taart met de tekst, onze medeling luidt, op 16 sept verwachten wij onze spruit!
    Nou, iedereen was natuurlijk door het dolle heen. Tranen van geluk! Dus dat was echt superleuk!

Gr. Joyce

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb me nu ook aan de lijst van september gevoegd. Jeetje, er zijn al een hoop zwangere moeders in september, echt super zeg!

Alle nieuwe septembermama´s welkom en GEFELICITEERD!

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen

cristel/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september

ik ben weer de jongste:p

joyce83 wij hadden het ind ie tijd ook wel zwaar en gestresst want ik wist bij laaste echo dat asl ze niks zagen zou het weg gehaald worden en dat was net 2 dagen voor kerst.. maar eindelijk liet cailynn dr eigen zien... :) ben nu weer bang dat ik niks te zien krijg 5 feb

dames een vraagje wie van jullie heeft nu al een bolle harde buik... en kan gewoon makkelijk naar de wc zeg maar..

ik heb dus een bolle harde buik ik had dit ook bui cailynn maar pas toen ik 12-15 weken zwanger was dat je het pas zag en nu zie je het dus al... wie heeft/had dit ook en was/is zwanger van een 2ling.. mijn man denkt dat dus..

en hebben jullei ook van die krampen als jullie niet genoeg rust nemen.. ik had dat gister avond zoooo erg maar kon niet gaan liggen had visite :( en toen ik kon liggen werd cailynn wakker omdat ze ziek was.. gelukkig zijn de krampen nu weg hoor..

en namen.. nou vergeet het mar we hebben er een paar maar mn man en ik hebben soms wel en beetje andere smaak.. maar ja ik kom met alle namen want als hget van mn man komt...

9. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0

cristel/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september

Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik had vandaag ook iets gekleurde afscheiding hoor! Beetje heel licht bruin...
    Maar net was het al weer weg.
    Kan ook gewoon nog van innesteling zijn en/ of oude "troep".
    Ik maak me hier niet echt zorgen over!
    Als het echt rood en helder bloed is dan is het een reden om de vk te bellen denk ik.
    En vaak gaat het ook gepaard met erge ongi krampen (mocht het mis gaan...)

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik heb trouwens 's avonds wel vaak last van mijn rug.
    Overdag niet echt maar tegen het begin van de avond komt het opzetten! :(

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mensen het is rustig hier.. waar zijn de mamams?

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meiden ik ben der wel! Vandaag zijn we gezellie bij schoonouders geweest..Even lekker buiten gewandeld en heerlijk chinees gegeten 8)

We hebben gisteren ein-de-lijk een nieuwe bed gekocht met eindelijk fatsoenlijke matrassen...Het kost wat maar dan heb je ook wat (1600 euries :confused: )

Ik heb heerlijk getest gisteren op allerlei matrassen...Met als gevolg dat ik vannacht zo slecht heb geslape als wat! Ons bed en matras zijn echt knudde, we liggen echt allebeide ik een kuiltje...Vreselijk gewoon...Zere rug, zere nek...Maar goed week 10 is de levertijd, dus nog ff doorzetten!

Verder voel ik me moe moe moe moe moe moe moe en nog eens moe...
    Maar heb heerlijk vakantie deze week, dus kan heerlijk uitslapen!
    Ohja dat bruinige trope verlies...Kan ik over mee praten, dat had ik in de 4e week ook regelmatig...Niets om je zorgen over te maken!

Hoe is jullie weekend geweest?

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben gister in de weer geweest had echt vreselijke krampen maar is nu weg ik moest blijkbaar rusten.. maar heb al een buik he... wordt er bang van ...

vandaag nisk meer doen lekker tv kijken ben ook verkouden

15. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik heb ook al een buikje maar denk dat het van mijn darmen komen die opspelen. tweeling komt wel bij ons voor in de familie. maar ga er niet van uit hoor.

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb gewoon zon voorgevoel heb het ook al een paark keer gedroomt niet dat dat wat zegt hoor maar toch vind het eng

17. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    meiden, ik ben zo BOOS en verontwaardigd! Jullie moeten dit echt even horen!

Mijn oma is afgelopen week gebeld door haar zus, die via via te horen had gekregen dat ik zwanger zou zijn. Die zus wilde weten of dat klopte. Mijn oma schrok dat haar zus dit nieuws te horen had gekregen en wilde weten hoe ze dit wist. Nu blijkt dat er iemand is die bij Moeders voor Moeders werkt, en die mijn aanmelding had gezien enige tijd geleden. En dat mens heeft dus aan bekenden verteld dat ze zag dat ik in verwachting ben! En dat is natuurlijk als een lopend vuurtje rond gegaan en nu is het net een olievlek die niet meer te stoppen is! Ik vind dit dus echt vreselijk! Mijn beste vriendinnen weten nog niet eens dat ik zwanger ben, laat staan de familie van mijn vriend. En nu loopt dat mens van MvM gewoon zomaar deze informatie op straat te gooien! Stel nou dat mijn oma nog helemaal niet op de hoogte was van mijn zwangerschap, dan had mijn oma het dus op deze manier te horen gekregen!

Jullie begrijpen dat ik echt boos ben en sta op het punt om eens even een hartig woordje met Moeders voor Moeders te spreken. Zouden ze een klachtencommissie hebben ofzo?

GRRRRRRRRR!

18. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0

! ! ! ! ! Als jullie hem aanvullen... pas dan even op dat jullie de versie pakken waar alle namen in staan.. Anders vallen er zoveel namen iedere keer weg...... Even aangevuld met de verdwenen namen !

Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september

Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september

jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september

las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september

Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september

Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september

Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september

Het blijft overigens fout gaan met replies op verkeerde berichten waardoor er mensen uit de lijst wegvallen.... lijkt me echt handiger als we verder gaan op de lijst vanuit het menu en dit laten voor wat het is.

De link :

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger_index.php

19. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Echt compleet belachelijk dat dit kan gebeuren. Ik zou zeker MvM hierop aanspreken.

20. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Migga dat is echt erg, ik zou ook heel erg boos zijn.
    Dan vertellen ze je dat ze vertrouwlijk met je informatie omgaan.
    Ik zou er zeker werk van maken, ik vind het echt niet kunnen.

Deel Deze Pagina