Edokid: bedankt voor het buik-compliment! (anderen trouwens ook hoor!) Marjan en Zonnetje: gefeliciteerd met je dochter!! Hele mooie namen! Suus: wat balen dat het ventje weeromhoog is "geschoten"! Hopelijk daalt hij snel weer in! Mmmm en het klinkt lekker wat je wil gaan eten! Amber: wat een bevalling zeg, jeetje en maar 1 perswee! Probeer er veel over te praten en te schrijven. Zo kun je het misschien beter verwerken..... Joyce: jammer dat het allemaal niet doorzet! Han: lekker is dat he, ff kletsen met iemand (naast ons natuurlijk ) die ook zwanger is en tegelijk loopt!
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 13.4 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 10 JONGENS 13 MEISJES 9 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 16. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 17. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 18. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 19. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Aylaze, 2420 gram/ 43cm 20. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm Totaal geboren: 11 JONGENS 11 MEISJES Agenda 11 september: Rootje vk controle (+strippen?) 11 september: Patries controle gyn 11 september: Edokid vk controle 11 september: maart vk controle + strippen 12 september: moons vk controle 13 september: miranda040172 gyn. controle 14 september: marsab vk controle 14 september: sereenalian vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
voor mensen die me nog kennen.. van harte ! ben blij voro jullie en mensen met de laatste loodjes even volhouden baby is bijna in jullie armen
Zonnetjes gefeliciteerd met jullie dochter! Ben vandaag nog niet op het forum geweest omdat ik erg moe ben, heb al weer 2 nachten nauwelijks geslapen. Ik kom morgen wel weer een keertje kijken. Ik ga nu ook even niet op iedereen reageren, daar heb ik de energie nu even niet voor.! Knuffels!!
Zonnetjes en marjannie: Gefeliciteerd met jullie dochters!!!! Hier geen fijn gevoel in mn buik sinds vanmiddag.....af en toe ook flink krampen.....zal wel weer niks zijn! Kblijf maar lekker de hele aaf op de bank hangen! De film Moulin Rouge komt er vanaaf op, die ga ik kijken! Zin in! (mn mannetje is daar ook erg blij mee, NOT!) Edokid: Watermeloen, jammie! Krijg er spontaan zin in! Enneh wat betreft voortekenen, nee voel bijna niks op af en toe steken en krampjes na.... Sophie: En? Viel de hoeveelheid boodschappen mee? Han: Leuk zeg dat je bij iemand van de zwangerschapsgym bent wezen koffiedrinken! Wij waren helemaal niet zo close met elkaar daar, vond ik wel jammer! Joyce: Gelukkig heb je geen blaasontsteking! Zal voor je duimen dat ze dit wkend komt! Suus: Ik moet maandag weer naar de VK, en dan doen ze wel een inwendig onderzoek...om te kijken of de baarmoedermond al rijp is of in welk stadium..... Hier strippen ze geloof ik ook pas bij 41 weken en 5 dagen.... Lekker die poffertjes! Jammie! Hier zijn patatjes onderweg..... Christel: Jij ook van harte! Geniet er maar lekker van! Voor je het weet ben je uitgeteld!
Helemaal gelijk in ! Ik ben het zoooooooo ZAT! Iedere ochtend baal ik als een stekker als ik weer met een dikke buik wakker word! Suus en Zoë, ik hoop dat het voor jullie nu ook eindelijk doorzet. Misschien zijn we na het weekend wel alledrie mama... !
Zonnetjes van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!! De meiden zijn met een inhaalslag bezig..... Rootje: knuffels terug! hopelijk slaap je vannacht weer beter. Cristel: jij ook van harte! Zoë: ja ik kan ook maar met 1 van die meiden echt goed opschieten. Ik ging even de lijst bij haar ophalen en voor ik het wist was ik een uur verder. Suus: oke dus hij heeft zich weer een beetje omhoog gewurmd. Hopelijk blijft hij wel lekker met zijn hoofd beneden liggen. Hopelijk hoef je niet meer tot maandag of dinsdag te wachten. Amber: ja dat lijkt me idd erg heftig. Joyce: Hopelijk zet het snel echt door. zo ik ga zo lekker even zwemmen met mijn mannetje
Joehoeee weer wat vrouwkes erbij! Marjannie en Zonnetjes, van harte gefeliciteerd met Lindy en Sophie.
Jessica en bijnamama: gefeliciteerd met jullie babietjes! lekker uitrusten nu! Zonnetje en han en joyce: spannend! doe rustig aan, we leven met jullie mee! Simke: goed dat ze zo alert zijn en dat alles even gechecked is...ik hoop dat je griepje niet doorzet!
Zonnetjes&marjannie: Congratulations! zo leuk al die verse babies die op de wereld gezet worden! the new generation!
Hallo meiden! iedereen gefeliciteerd met jullie mooie wonder! En voor de meiden die nog even moeten; geniet nog even van je mooie buik! Ik heb een foto geplaatst van Marijn in mijn album. Zodra ik weer een beetje beter zit, kom ik weer chatten
hahahahaha t is maar hoe je het bekijkt was nu eigenlijk wel blij met de enorme hoeveelheid T wordt tot in de keuken geleverd, dus geen sjouwwerk niks en voorlopig giga voorraad! Kom op allemaal, we willen meer babies zien xx Sophie
Jaaaa ik duim echt voor alle drie! @ Zonnetjes: gefeliciteerd met je dochter!!! Ik heb alles bijgelezen....ben ook al weer vergeten. Ik zag ene Joyce dat ze last van heeft met het lopen en zo...dat heb ik ook nu. Als ik van de stoel of de bank afga, doet het me echt zeer. Het is net alsof dat ons wondertje ineens heel zwaarder is geworden en met moeite om hem te dragen...als ik eenmaal beweeg, gaat het al weer.... Terwijl mijn vriend toeriep, misschien ga je vanavond bevallen. Hij is blijkbaar ongeduldig...kan niet wachten tot hij de kleine in z'n armen krijgt. Mijn vriend en ik waren vanmiddag weggeweest, hij zou eigenlijk gaan smeden op zijn vrije dag, maar hij koos voor mij om samen iets leuks te doen nu het nog wel kan. Wat een lieverdje. Zo zijn we even naar de fietsenwinkel om een fiets voor zijn werk uit te zoeken (op kosten van z'n zaak ivm fietsplan). Daarna naar ChinaTown in Beverwijk, het was leuk om rond te kijken en daarna lekker daar gegeten. En dan even bij zijn vader (mijn schoonpa) langsgaan. Ik heb dus niets geslapen vanmiddag en hoop dat ik vanavond wat langer doorheen kan slapen. Ohja. @ Marjanne: gefeliciteerd met je dochtertje! @ Han: heb je lekker gezwommen met je mannetje?
Ik lees dat steeds meer van de nog zwangeren onder ons het zat beginnen te worden. Zo ook hier hoor. Maar wil jullie even succes wensen met het geduld opbrengen. Oh, het eten is al klaar, mmm... courgette-mozarellataartje... Dus later maar meer!
Hey meiden Allereerst bedankt voor jullie advies; jullie zijn echt lief! Kon helaas niet meteen reageren, want zitten en liggen enzo ging moeilijk, omdat: ik ben afgelopen zondagnacht/maandagochtend 3 september met 39,5 weken bevallen van een gezonde zoon Damian. Hij is 48 cm en 2360 gram. Nou, ik dacht dus al 1,5 week urineverlies te hebben, de VK dacht het ook, maar heeft verder mij niet gecontroleerd. Ik bleek dus eigenlijk vruchtwater te verliezen! Ik ben op 22.30 opgenomen nadat ook nog eens wat ontsluiting was geconstateerd. Na een (rug)weeenstorm en 1,5 uur persen is onze grote kleine jongen op om 04.03 uur geboren. De placenta moest manueel verwijderd worden, dus op naar de OK. Na afloop kreeg ik het nieuws te horen dat ik een HB van 4.5 heb en 1,5 liter bloed ben verloren... Moet nu bedrust houden, maar geniet zeer zeker van ons mannetje! Dit was even mijn verhaal kort. Ik ben gister hier nog even geweest, maar +/- 40 pagina's lezen was even te veel van het goede. Hopelijk lopen er niet al te veel overtijd en hebben de meesten toch hun kleine wondertje in hun armen! Duizendmaal sorry dat ik niet kan reageren op ieders nieuwtjes! Veel liefs en dikke knuf, Blodyn
Blodyn, hoera! Gefeliciteerd met Damian! Wat rot dat je naar ok moest en zoveel bloed bent verloren. Rustig aan! Gelukkig kun je wel al genieten van je mannetje. Heel veel geluk en geniet ze, xx Sophie
Hey blodyn we hadden je al gemist! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Balen dat je bedrust hebt, hopelijk gaat alles snel weer goed. Mouchy: wat een heerlijk ventje weer! Sophie: heerlijk om je kasten weer vol te hebben staan! Miranda: fijn dat je mannetje ervoor koos om iets samen met jou te gaan doen, had het toch geholpen (of haal ik nu mensen door elkaar?) Het zwemmen was trouwens heerlijk alleen toen er golven kwamen kreeg ik een harde buik. Werd door erg veel mensen aangestaard....