Ja precies. Zo heb ik ook tegen mezelf gezegd...jammer van mijn gebroken nachten, maar de andere kant wen ik ook nu hieraan. Ik moet ook denken aan BV 's nachts....tot een baby op een dag de hele nacht doorheen slaapt en ik ook, het komt wel goed! Geeft niet van je geklaag....je bent niet de enige!
@marjan en zonnetjes: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! @migga: ik hoop het ook, vind dat we nu lang genoeg hebben gewacht op onze kleintjes! @mouschy: nog zon mooi kereltje! Vooral die van Ewout met Marijn is leuk joh! @blodyn: geen excuses maken joh, je hebt het zwaar gehad, dan hoor je nu gewoon lekker rustig aan te doen hoor. GEFELICITEERD MET DAMIAN, mooie naam hoor. Op zijn engels of nederlands? @marsab: veel plezier vandaag! En idd de vraag is of je daar bij kunt zijn. Er zijn hier al zoveel voor de uitgerekende datum bevallen. Nou geniet hier dan maar lekker van toch. @patries: kan me voorstellen hoor, heb ook graag mijn mannetje om me heen en baal dan ook ontzettend dat hij maandag na 6 week vrij weer moet gaan werken. Kijk, het is natuurlijk lekker dat hij zo lang vrij is geweest, maar we hadden gehoopt de kleine toch al wel te hebben voor hij weer moest werken, maar ja, niks aan te doen. @sereenalian: zo denk ik er ook over, heb de hoop inmiddels opgegeven uitgerust aan de bevalling te beginnen haha. Ik slaap toch nooit goed meer. Nou ja, zijn we alvast gewend. Vandaag 9 dagen overtijd! Vind het een beetje te gek worden hoor, eruit met die kleine haha. Maar die zal het nog wel lekker naar zijn zin hebben daarbinnen. Nou ja, dan maar voor donderdag, want anders moet ik in het ziekenhuis bevallen en daar zie ik wel erg tegenop Het leek me juist zo fijn om lekker in mijn eigen huisje te kunnen zijn. Het is nog niet zover, maar ik houd er wel rekening mee dat de kleine zich niet meer aandient voor donderdag, voel me nog steeds niks anders dan de afgelopen weken.
Goedemorgen (bijna al middag ) Vervelend heh dat slechte slapen. Gaat bij mij nu redelijk. Gisteren heel vroeg om 22.00 uur gaan slapen. Van ca 5 tot 7 wakker en toen weer tot half 9 door. Hoop voor iedereen dat komende nacht wordt. Maart, hier is het ook heel rustig. Wil nu wel eens duidelijke tekenen krijgen en merken dat er echt flink voorwerk wordt verricht of beter nog, de echte bevalling begint... Ze blijft wel enorm beweeglijk. Dan denk ik: wil ze er nu uit of heeft ze het reuze naar haar zin. Wel dagelijks een keer de hik, dus ze drinkt haar buikje in elk geval goed rond daarbinnen. Patries, hoop dat de dagen beetje snel gaan. Is hij wel thuis met zijn verjaardag? Of is hij er 's nachts sowieso? Jezelf goed verwennen hoor! Voor degenen die nog langer overtijd lopen: ik denk aan jullie, duim voor jullie en dat jullie maar heel snel van jullie lieve babietjes mogen genieten. Wij volgen graag snel xx Sophie
Suus, ik hoop het ook voor je! Zonder voortekenen kan bevalling zomaar ineens beginnen. Duim duim duim dat het bij jou zo is voor donderdag. xx Sophie
Sophie: ja als ik iedereen om me heen hoor zeggen (of zie schrijven ) dat ze al flinke voorweeën hebben vraag ik me af hoe lang die kleine er bij mij nog in zal blijven zitten. Ik had altijd heel veel harde buiken en de laatste tijd lijken die juist af te nemen Suus: ja nu is het wel genoeg geweest, leuk dat je het zo gezellig hebt bij mama maar de rest van de wereld wil je ook wel eens zien. Zal voor je duimen dat je niet tot donderdag hoeft te wachten. Miranda: rustig aan doen... euh... morgen weer. Sereenalian: ja die gebroken nachten zijn zwaar k*t maar zo zijn we straks wel voorbereid. Over een jaartje kunnen we de meeste nachten weer doorslapen. Ik lees dat er veel mannen moeten werken vandaag/ dit weekend, voel ik me toch niet zo alleen.
Zo heb net een lekker ontspannen bad genomen Met lekkere dove badschuim. Ruik ik ook weer lekker Ik heb mijn baby in bad ook even goed toegesproken, dat mocht ze willen dat ze best er uit mag komen. De juiste weg is ze al in geslagen. Nog een stukje verder en dan is ze buiten en Dat het buiten de buik veel gezelliger is. En ze hier ook lekker heel veel ruimte heeft. Ze zal haar papa en mama heel blij en gelukkig maken... Aan de andere kant heb ik er ook gezegd dat mama het ook een eer vind dat ze het zo naar de zin heeft in haar buik. En dat we over een paar weken ook nog steeds blij zijn. Ik hoop dat de peptalk heeft geholpen en ik nu al een beetje een overwicht heb :S haha...
Suus, kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Nog heel even volgend weekend heb je in ieder geval jouw kindje.
Voor lieve bijna-mama's, ik kom net toevallig een leuke interessante site tegen hoe je aan de weeën herkent. Voor jullie en mij komt dus goed erg dichtbij! Kus xxx ik ga zo lunchen!
@Han: Denk je wel een beetje om jezelf? Niet te veel doen hoor. Pedicure was trouwens heerlijk, heb eindelijk weer mooie nageltjes. @Darcy: jou mannetje dus ook weg. Bah. Gelukkig is die van mij wel dichtbij en als ik hem nodig heb kan ik hem gewoon bellen. Maar toch is het balen. En je hebt gelijk moet er gewoon een eigen dagje van maken en dat ben ik ook aan t doen hoor. Jij klinkt trouwens altijd zo lekker positief, was ik soms maar meer van zo. @Miranda: balen dat je ook zo beroerd slaapt. Weet wat je bedoeld. En jou mannetje dus ook aan t werk. Die mannen laten ons maar lekker achter. Hihi. Nou ja zitten we in hetzelfde schuitje, we moeten er maar het beste van maken. @Sereenalian: Jij ook al beroerd geslapen dus. Balen zeg. Het gaat lekker met ons. En jou mannetje dus ook aan t werk. Maar wat je zegt, we moeten het positief bekijken. Zijn we straks al beetje aan die gebroken nachten gewend. Hihi, toch nog ergens goed voor zeg maar. Hoop dat je peptalk van net geholpen heeft. Zal de kleine dan toch gaan luisteren? @Suus: kan me zeker voorstellen dat je ervan baalt dat je vriend weer moet beginnen met werken. Jammer dat die kleine niet eerder is gekomen, helaas hebben we het niet voor het zeggen. Ik hoop dat hij zich wel gaat melden voor donderdag en anders maar na donderdag (dan wordt je toch gestript?). Zou zeker fijn zijn als je lekker thuis kan bevallen. Ik hoop het zo voor je meid. @Sophie: jij bent ook maar aan t wachten he meid. Die kleine zit wel lekker bij jou. Mooi is dat. Hopelijk slapen we vannacht allemaal wat beter, hebben we morgen weer wat meer energie. Meiden nog bedankt voor alle lieve woorden. Doet me erg goed. Moet zeggen dat ik me na wat tranen weer beter voel. Heb nu toch al wat in huis gerommeld. Mijn mannetje belde net ook nog even om te checken hoe het met me gaat, of ik nog een beetje geslapen heb. Hij probeert niet te laat thuis te komen en komt me ophalen om saampjes booschappen te doen. Is toch wel een lieverd hoor. Hij doet iig zijn best. Dat geeft een fijn gevoel. Ik ga nog even verder rommelen en misschien zo nog even zwemmen, is nu nog iets te warm daarvoor. Tot later, kus patries
blodyn gefelictiteerd met je zoontje damiun. zonnetje gefeliciteerd met je dochtertje lucky± en is je kleintje goed gegroeit sereenalian hopelijk kun je vanacht wat beter slapen. suus jij loop ook al aardig overtijd, hopelijk beval je voor donderdag zal voor je duimen. maart± jij ook al overtijd, hoop voor je dat je snel bevalt kun je je kleintje eindelijk bewonderen. ik vergeet er heel wat maar ik kan er ook geen wijs meer uit moet ik zeggen. ik ben gister nog naar een feestje geweest en lag pas om 2 uur in bed. moet wel zeggen dat ik heerlijk heb geslapen. vanavond ga ik steppegrasse hoop dat ik het bord opkrijg hihi me maag is aardig ingekort nu. hopelijk gaat het me niet gebeuren dat daar me water breekt ziet er wel raar uit in een restaurantje. ik merk dat me meisje echt krab begint te zitten daar binnen en ze beweegt zich echt stukken minder me ribben en heupen doen pijn en hoop dat ze snel geboren wordt. heb weer 2 nieuwe buikfotos geplaatst
@marjannie: ik was zeker nog niet vergeten wie je was hoor heftig verhaal met dat frituurvet hoe gaat het nu? en onwijs leuk dat je inmiddels gewoon lekker bent bevallen gefeliciteerd! (kom je straks wel bij de septemberkindjes als het weer een beetje gaat?) @amber! gefelicteerd! wel schrikken zeg dus je bent nu "per ongeluk" toch thuis bevallen? hoop dat de eerste schrik inmiddels een beetje voorbij is geniet er lekker van! @zonnetjes: jij ook gefeliciteerd! ben benieuwd naar je verhaal (en leuke naam ook!) @crystel: bij jou oo nog alles in orde? @blodyn: hadden we je toch niet voor niets gemist ga eerst maar even lekker bijkomen en uitrusten en genieten van je ventje hoor rustig aan.. wij lopen niet weg van harte in ieder geval! @patries: irritant he.. heb dat ook regelmatig.. en dan kan je echt niet meer lekker lopen/zitten en zelfs niet liggen. hier gister schoonmamma op bezoek die kwam in huis poetsen helaas kwam ook de glaszetter.. dus ik was in het oude huis dus we hebben de schuur uitgemest en waterbed al voor een deel leeg laten lopen (dat drupte nog toen ik wegging... ben benieuwd hoe ver het uit zichzelf leegloopt) glaszetter was in tijdnood tho.. dus is niet meer bij mij langs geweest die komt donderdag pas weer maarja.. wel de halve tuin uitgemest EN de schuur is practisch leeg je begrijpt.. ik vind mijn schoonmoeder best wel liefjes savonds nog bij ikea een cheapass garderobekast gekocht omdat niets echt onze smaak is. dan beter een goedkope.. en dan later als we ineens DE kast vinden gewoon dei kopen. maar inmiddels in de auto bedacht.. dat we hem ook kunnen voorzien van plakfolie zodat hij donkerder word en dan van die interieurstickers.. dan hebben we alsnog een hele coole kast (job is nu druk aan het timmeren boven.. volgens mij schiet het al aardig op) gevolg was wel dat ik bekaf was.. en dus prima geslapen heb vannacht *grin* werd wel tijd want das de enige manier om op tijd in slaap te komen lijkt het maarja.. elke dag je afbeulen is ook niks was van vorige week vrijdag.. ook de halve week echt te brak om wat te doen.. en dat wil ik toch deze week niet nog een keer. net trouwens ineens kramp in mn lies.. dat was errrug not nice en ik heb gister even job geholpen met 1 doos... en dat deed echt megapijn aan mn banden (i think) nu dus nog steeds wandelen als een bejaarde weet niet wat er mis ging.. maar zat zowat buiten op mn knieen op de grond zeg *mopper* mag al niks tillen van job. . maarja het moest toch de auto uit en die stond ongeveer tegen de voordeur aan dus dat meost kunnen.. nahja viel vies tegen dus straks nog even boodschappies en vanochtend al druk geveegd en gedweild boven stofzuiger kopen en nog wat wasjes... want de bekleding van de kinderwagen zat onder de pluisjes na het wassen.. en ze willen er niet echt af dus nu wasmachien ontpluist.. en dan nog maar eens wassen i guess. anyway.. het is alsnog een onwijs lang verhaal en ben bijna een uur bezig geweest met lezen en schrijven *grin* ik ga nog even beneden wat opruimen... en de bonsais bijwerken
en vergeet ik nog het linkje dat ik nog wilde posten: www.watkostenluiers.nl krijg je regelmatig een mailtje met alle aanbiedingen niet geheel onpractisch denk ik
*Inbraak* Alle mama's die bevallen zijn: van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! Alle to-be mama's heel veel suc6 de laatste weekjes geniet er nog van Dat jullie een vlotte en goede bevalling krijgen. Knuffels Wanda (ex-aug mama en sep mama)
Hoi allemaal Ik ben net wakker van 1,5 uur dutje doen...het doet me wel goed. Geen last van voorweeën, maar nu ik wakker ben, heb ik nu weer last van... Ik ga maar bewegen, de was vouwen en de was ophangen, dan ga ik douchen. Mijn haren wassen. Heb mijn vriendje gesmst wat hij vanavond wilt gaan eten. Ik heb geen zin om te bedenken. Straks ga ik ffies boodschappen doen... Zo te zien is niemand hier bevallen....
tis hier wel erg stil vandaag @wannie: oh dus we gaan je vaker zien? hier zit inmiddels de kast in elkaar job heeft stiekum ook alle kleding uitgepakt.. ah grof vuil is tot kwart over 5 open \o/ time to go
Ja het was gister ook al vrij stilletjes saskia, mss heeft iedereen besloten toch maar echt te gaan bevallen. Er zijn natuurlijk ook al heel wat meiden bevallen en die hebben het erg druk. Mooi dat de kast klaar is en idd als je niet leuk kan vinden maak je er zelf maar iets leuks van. Miranda: dat wordt vaker slapen als je dan geen last van voorweeën hebt. Wannie: je hoeft niet meer in te breken hoor, je mag je ook gezelli bij ons voegen Lovewinnie: hmmm als dat het recept is voor goed slapen... eens proberen. Had jij gister ook niet last van voorweeën? hmm ga erg veel mensen door elkaar haeln ben ik bang. Patries: het gaat wonderbaarlijk goed.... Snap er helemaal niets van, een week geleden kon ik nog niets want dan had ik meteen harde buiken en buikpijn en nu..... helemaal niets. Heb de hele dag (met tussenpozen) schoongemaakt en nog niet 1 harde buik gehad. ook de kleine schopt en draait gezellig door dus niets aan het handje. Sereenalian: hmmm heerlijk zo'n bad. Hopelijk helpt de peptalk, toen ik dat vorige week deed toen ze verkeerd lag heeft het geholpen dus wie weet! Zo het schoonmaken is bijna klaar en nu ben ik moe maar tevreden. Nog niet helemaal rustig want heb nog steeds het idee dat er veel moet gebeuren. Nou ja dat komt morgen dan wel weer want vandag gebeurt er lekker helemaal niets meer.
Zonnetjes, gefeliciteerd met je dochtertje Sophie! En Blodyn, gefeliciteerd met je zoontje Damian! Hoeraaa! zoveeel baby's, we doen het rap wij septembermama's! Marsab, dank je wel. dat zal ik zeker doen. Saskia, klopt, ben 'per ongeluk' thuis bevallen... Achteraf wel lekker, hoefde ik niet meer 'heen en weer', maar wel een totaal onverwacht iets. Maar wij genieten volop van ons mooie meisje groetjes Amber
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 13.4 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Ief: MEISJE, 18 kg, BV, ZH, verlof per 6 augustus Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, 0zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 10 JONGENS 13 MEISJES 9 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 16. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm 17. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 18. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 19. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 20. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm 21. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm Totaal geboren: 12 JONGENS 11 MEISJES Agenda 11 september: Rootje vk controle (+strippen?) 11 september: Patries controle gyn 11 september: Edokid vk controle 11 september: maart vk controle + strippen 12 september: moons vk controle 13 september: miranda040172 gyn. controle 14 september: marsab vk controle 14 september: sereenalian vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Hey meiden ben ik weer Even in het kort, het was een kl*te bevalling, als ik het voor het zeggen had gehad was ik liever overtijd gelopen dan een ingeleiden bevalling Maar schrijf alles wel in het topic bevallings verhaal. Ze is al met al, al na 3 x persen geboren! En ben niet uitgescheurd (maar ja wat wil je met zo'n kleintje!) Heb nog flink last van naweeen, maar met Ayla gaat alles goed \/ Ze drinkt lekker krachtig aan de borst, en kijkt al heel wijs uit d'r oogjes. Foto's komen ook snel! Meiden suc6 allemaal kom snel weer alles lezen en rageren. Krijg morgen een andere kv dus das wel even balen...
Hai allemaal, Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar met Sebastiaan is het ineens redelijk hectisch hier in huis. Ik heb ook niet bij kunnen lezen. Alle mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes! Alle bijna mama's succes en sterkte met de laatste loodjes. Geniet nog even van alle slaap die je kunt krijgen! Hier gaat het inmiddels wat beter. Er zijn de nodige herinneringen en emoties bovengekomen waar ik niet helemaal opgerekend had. Sinds donderdag hebben we andere kraamzorg waardoor wij ons wat meer ontspannen voelen. Dat straalt direct door op ons kleine mannetje, waardoor wij ons ook weer wat beter voelen. Verder ben ik pas gisteren voor het eerst beneden geweest en ben ik nog supermoe. Maar ja, ik had ook niet de illusie dat ik direct weer superfit zou zijn na de bevalling Ik probeer af en toe nog wat van me te laten horen, maar tijd om mee te lezen heb ik helaas niet. Sorry hiervoor. Hopelijk komt dat over een paar weken weer. liefs, pooh en Sebastiaan