Oh ja ik mocht eigelijk dezelfde avond nog naar huis van de kinderarts, maar dan zou ik nog maar even snel 1uurtje kraamzorg krijgen. Mocht om 20.00 naar huis en de kraamzorg was tot 21.00 dus zijn we nog een nachtje gebleven. Vrijdag 10 uur mochten we naar huis
Hoi Jessica, fijn dat alles goed is met jullie! Sorry dat ik de naam verkeerd heb geschreven, maar het stond aan elkaar geschreven in het smsje Pooh, fijn dat het met jullie ook goed gaat. En dat het hectisch is kan ik me wel iets voorstellen, toch een hele verandering ineens zo'n kleintje er bij!
@jessica: fijn dat het zo goed gaat met ayla! Kan me voorstellen dat je dan gewoon een nachtje in het ziekenhuis blijft lekker rustig. Wel balen hoor dat je ingeleid moest worden en dat het zo tegenviel..
@Pooh: take it easy, hoor. Geef je emoties en herinneringen de kans om hun plekje in te nemen, het is niet niks geweest... Sterkte dus en geniet lekker van je gezinnetje. @Jessica: benieuwd naar je bevallingsverhaal. Ayla is het dus? Prachtige naam, hoor Hier alles goed, ga zo lekker mutsen voor de tv met "Hoe Schoon Is Jouw Huis" en een twee uur durende detective met Hercule Poirot. Prima plan, ben MEGA Agatha Christie fan! 8) Dusss... als ik inlog vanavond laat, verwacht ik wel een babbie of 2
@han: wel lekker dat alles zo goed gaat nu ineens was die rust toch wel ergens goed voor he @amber: mja het lijkt mij ook ideaal ergens om thuis te bevallen althans... als alles goed gaat dus lekker in je eigen omgeving.. en geen gehobbel in de auto maarja... als het mis gaat is zo'n ziekenhuis toch wel HEEL erg practisch he dus wij gaan in ieder geval proberen in het ziekenhuis te bevallen *grin* hoe voel je je inmiddels? @darcy: lekker is dat.. jij gaat lui voor de tv.. en dan moet een ander maar voor de babbies zorgen? *plaag* ik vrees dat het geen babbie van mij gaat worden tho tenzij er nog iets onverwachts gebeurd hier ondertussen aardig chaggie... dag liep niet geheel zoals gepland zegmaar de kast is top (al is ie niet zo mooi.. maar dat komt nog wel denk ik.. de goede ideeen zijn er in ieder geval) alle spullen liggen inmiddels in de nieuwe kast dankzij job die is heel sneaky terwijl ik beneden was maar gewoon meteen begonnen met inruimen terwijl ik eigenlijk dacht dat maandag lekker op mn gemakje te doen. daarna ergens ging het mis tho na nog een hoop opruimwerk gingen we nog even naar het grofvuil... want er staat hier eh... een stapel oud papier waar je misselijk van word wat bleek.. ik had al paar keer tegen job gezegd dat het niet handig was om zn autosleutel in zicht van de buitendeur te leggen omdat hier nogal eens word ingebroken en zo'n touran.. tja als de sleutel toch zo in zicht ligt is misschien best een excuus om in te breken. dus gisteravond... (anderhalve week later dus) besloot ie dat ik misschien wel gelijk had en heeft zn sleutel mee naar boven genomen ..... nahja dat doet ie dus niet nog een keer vrees ik.. want we hebben in een half uur tijd 3x het huis op zn kop gezet om de sleutel terug te vinden somehow.. lag die in de wasmand? erg kunstig.. gezien hij dezelfde broek aan had als gister.. dus op die manier kan het er niet in zijn gekomen. moet wel zeggen.. je gaat op de meest idiote plekken zoeken als je iets niet kan vinden nahja toen was het inmiddels te laat voor het grofvuil dus maar even naar de supermarkt gehopt voor de broodnodige boodschappen. (ivm bezoek van jobs moeder en de glaszetter had ik gister niets gehaald zegmaar) en thuis.. tja natuurljk even de witte was die net klaar was opgehangen ik had dus vanochtend ons paarse dekbedovertrek gewassen.. en alle witte was zat ONDER de paarse pluisjes! gelukkig niets verkleurd... maarja niettemin zijn al onze witte kleren nu dus min of meer eh... roze dus op knietjes hele wasmachien ontpluist althans.. alles wat ik kon vinden zit nu geen pluis meer in. en witte was nog maar eens in de was.. hoop alleen dat al die pluisjes er een beetje af gaan ben bang dat dat nog best wel lastig gaat zijn. kreeg ik nog het zeefje ook niet los.. dus job moest speciaal het zeefje los komen peuteren uit de wasmachien nahja.. daarna was ik dus aardig chagerijnig net alweer even lief gekroeld met job dus nu maar even hier klagen en een sapje.. en dan eh.. moet ik er maar weer tegenaan voorlopig. morgen nog een wit wasje.. ook met babystuffjes (die achteraf maar goed ook.. vergeten waren in de wasmachien te stoppen) maar dit was in ieder geval wel de hint dat ik weer genoeg gedaan had vandaag geloof ik
btw.. als jullie mijn desillusie van de dag willen lezen: http://jobensaskia.nl dat was niet eens de paarsige was zegmaar
Hi lieve meiden, Hier even snel een berichtje van mijn kant. Gisterenmorgen om 06:15 uur zijn wij de trotse ouders geworden van onze beeldschone dochter Lyn, ze woog 3115 gram! Alles is goed gegaan, maar heb de bevalling als zeer heftig ervaren (weeenstorm, ruggenprik etc). Geef borstvoeding, maar is wel pijnlijk. Heb haar de 1ste keren verkeerd aangelegd, waardoor mijn tepels nu erg pijnlijk zijn... Naja we blijven proberen Kom snel weer even terug, Dikke kus voor jullie en ik hoop dat jullie je kindje ook snel vast mogen houden xxx
Ief van harte gefeliciteerd met Lyn!!!! Hopelijk gaat het snel beter met de borstvoeding! Saskia: tja roep ik vanmiddag erg hard dat er helemaal niets meer aan de hand is met me kan ik daarna bijna niet meer van de bank af komen van de pijn aan mijn benen. Mijn lijf zoekt schijnbaar iets anders wat pijn moet doen als ik dan toch geen harde buiken krijg Lastig is nu alleen wel dat ik bijna niet kan lopen dus ik hoop dat het morgen wel over is want er staat nog best wat op de planning. Balen trouwens dat de was zo de mist in ging.... en als je dan ook nog iets kwijt bent begijp ik best dat je daar behoorlijk chaggie van wordt. Darcy: Veel plezier met je tv avondje Jessica: Mooi dat het met ayla zo goed gaat! we zijn idd erg benieuwd naar de foto's Rootje: Mooi dat je nu een andere kraamzorg hebt waardoor je je wat beter voelt. Doe het rustig aan, dikke knuffel!
@han: mja misschien ligt het er aan dat het goedkope mergpijpjes waren... maar ik zat wel even HEEL raar te kijken btw.. zere benen en amper lopen is wel een goede manier van je lichaam om te zorgen dat je je rust neemt *grinnik* morgen maar weer beetje rustiger aan? misschien moet je het toch wat meer verdelen
Ief van harte gefeliciteerd met Lyn steppegras was heerlijk maar me rug is gaar, wel continu weer last van voorweeen en steken onderin die van achter naar voor gaan zeg maar erg irri. ik heb net weer wasjes gedraait opgeruimt en weer me tas gecontroleerd ik moert gewoon bezig zijn ondanks de pijn. het schiet trouwens wel op hier met de kleintjes nog ff en we halen eind sept niet eens,
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Zoƫ: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rootje: VERRASSING, +12 kg, bv, tb (badbevalling gepland), geen verlof (eigen zaak), volledig ingedaald Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 13.4 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, 0zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 16 september Joyce: MEISJE, + 14 kg, tb uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 10 JONGENS 12 MEISJES 9 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 16. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm 17. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 18. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 19. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 20. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm 21. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm 22. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm Totaal geboren: 12 JONGENS 12 MEISJES Agenda 11 september: Rootje vk controle (+strippen?) 11 september: Patries controle gyn 11 september: Edokid vk controle 11 september: maart vk controle + strippen 12 september: moons vk controle 13 september: miranda040172 gyn. controle 14 september: marsab vk controle 14 september: sereenalian vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Saskia, heerlijk zo'n schoonmpeder die lekker komt schoonmaken. Helaas heb ik er niet zo en dus als je haar zat bent stuur maar door. Jessica, fijn dat alles goed gaat. Ayla wat een prachtige naam. Wat is het trouwens rustig hier.
@maart: tja het is haar enige vrije middag in de week en die spendeert ze over een tijdje aan haar kleinkind maar tot die tijd geloof ik dat ze hier over de vloer komt nahja.. ik klaag niet he @lovewinnie: ik tel zo gauw even 30 uitgerekende datums.. en al 22 bevallen mamma's van 24 beebjes dat gaat inderdaad verrassend hard zo eens tellen of dat wel klopt *grinnik* *duw han nog even een weekje naar voren ook dan* dan mag jij ook wel wat eerder hoorr
@ief: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LYN! echt super meid, ga er lekker van genieten! Hier een rustig avondje. Heb al de hele tijd op bed gelezen, ben lichamelijk wel snel uitgeput hier. Vanavond beetje op tijd op bed, hoop dat ik lekker slaap vannacht en jullie ook allemaal nog natuurlijk! Verwacht nog wel wat babies hoor, in dit tempo gaat het echt snel joh..
Ief van harte gefeliciteerd met Lyn!!!! Ik heb nog geen kraamzorg hoor, je bent denk ik in de war met een ander. Ik heb het wel gelezen, maar weet niet meer wie het zei. Ik wacht nog steeds op de komst van onze kruimel Knuffels en een goede nachtrust voor allemaal en tot morgen maar weer!