@zoe: ik begin al rekening te houden met een ingeleide bevalling hoor! Heb nog maar tot donderdag. Bij ons is het zo dat de vk dus vandaag of morgen langskomt. Dan probeert ze te strippen en maken ze ook sowieso een afspraak voor een controle voor donderdag in het ziekenhuis. (42 week). Mocht het strippen niet hebben geholpen, dan moet ik donderdag voor een controle naar het ziekenhuis en zal dan een afspraak voor het inleiden worden gemaakt. @han: ik krijg dus pas een half uur voordat ze komen ong te horen dat ze komen, dus helaas is het vandaag en morgen gewoon even afwachten op een telefoontje.. @sophie: ik houd mezelf gewoon voor dat maar 5 a 10% van de bevalling begint met het breken van de vliezen, dus ga lekker de deur uit joh! Anders wordt je echt gek binnen hoor. (nouja, ik zou zelf gek worden haha). Alleen sinds ze vrijdag hebben gezegd dat ik direct moet bellen als de vliezen breken durf ik niet zo goed meer de deur uit, althans niet alleen.. Hier dus vandaag even afwachten, net even uitgebreid gedoucht. Wil toch lekker fris zijn mochten ze toch vandaag nog komen. Wel lastig hoor, mijn mannetje is weer aan het werk, dus moest mijn eigen bikinilijn proberen bij te werken, nou ja, dat is geen doen. Heb alles wel een beetje bijgehouden, maar het is nu geen net streepje dus.. Ik ga er maar vanuit dat de vk wel wat gewend is.
@Suus: de vk weet wel dat zwangere dames er niet gesoigneerd bij liggen, hoor Ik probeer in elk geval geen Taliban-baard te kweken en mijn bikinilijn een beetje te fatsoeneren! Hier ook geen nieuws, heb slecht geslapen, zit op het dierenasiel wat te rommelen en dan ga ik ook hier met verlof. En vanmiddag? Slapen, hoop ik... tot later
Hier heerlijk geslapen afgelopen nacht -> elf uur lang! Wel weer drie keer eruit voor het toilet en dat terwijl ik gisteravond - erg dorstig overigens - had besloten niets meer te drinken 's avonds. Ik snap er helemaal niets van waar al dat vocht vandaan komt... Verder wel weer rugpijn, maar een stuk minder harde buiken, Dus dat patroon dat ik meende te ontwaren is ook weer weg... Zit overigens elke keer als er weer een kindje is geboren in lichte spanning of de voornaam niet hetzelfde is als die wij hebben bedacht. Maar dat gaat gelukkig nog goed tot nu toe! Want ik vind het toch wel leuk als de naam niet zoveel wordt gegeven. Nu staat de naam die we voor een meisje hebben bedacht geloof ik wel in de top 20, maar op het kinderdagverblijf waar we waren heette er niemand zo en bij de kinderen van de sept. mama's dus ook nog niet, phew... Dat van die luieraanbiedingen durf ik nog niet zo goed op in te gaan. Ik wil eerst het gratis pak pampers uit de blije doos uitproberen, want als het niet bevalt, zit je met zo'n gigavoorraad. Is het trouwens niet zo dat je bij die aanbiedingen ook verschillende maten mag meenemen? Dan weet je zeker dat je geen kleine maten over zal houden. Spannend hoor Zoe en Suus, (misschien) strippen vandaag. Jullie verdienen het hoor meiden! Nou, verder weet ik het even niet meer... Ik ga even bij manlief lekker lui op bed liggen en bedenken wat voor leuke (of nuttige?) dingen we vandaag allemaal kunnen gaan doen. Fijne dag iedereen!
@suus: mja hier gaat het scheren gewoon op gevoel in de hoop dat ik alles weg haal soms eh.. houd dat in dat ik de dag erna de scheermesjes nog even te voorschijn haal.. maar het is in ieder geval geen cavia meer. en verder neem ik aan dat de vk ook wel iets gewend is op dat gebied want ik ben vast niet de enige die het absoluut niet kan zien en de badkamerspiegel hangt toch echt te hoog om even te kijken *grin* @edokid: hmm dat van die namen herken ik wel ja maar er is nog niemand die de onze heeft so far terwijl die van ons best veel voorkomt en dus ook in die top20 staat. het is ook niet zo erg als het gebeurd hoor.. maar vind het natuurlijk wel leuk dat het nog niet is gebeurd kreeg net nog van iemand te horen dat ik beter op zuidplein kon shoppen als ik alleen ging en dat ik het centrum maar moest doen als job mee ging want tja.. als er dan wat gebeurd... maarja ik ga met job ook met de metro naar het centrum omdat ej je anders blauw betaalt aan parkeergeld dus of ik nou met of zonder job terug moet... in geval van paniek word het dus gewoon een taxi. (en stiekum is het ook maar 10 minuten met de metro dus echt schokkend ver is het nou ook weer niet) misschien morgen nieuwe videocamera kopen \o/ waren er gister uiteindelijk toch uit welke het ging worden.. het worden iets meer mp ipv hd-formaat want hd-formaat is tegen de tijd de babybeer groot is ongetwijfeld net zo achterhaald asl dat de 8mm films van mijn babytijd zijn op dit moment en dan is wat meer mp toch fijn omdat je in ieder geval "meer" beeld(kwaliteit) hebt. enige was dat ie natuurlijk net uitverkocht was... en job zou hem vandaag halen op weg naar werk bij de mediamarkt in alexandrium waar hij ook nog eens 30e goedkoper was. maar... dikke file op de a15 dus hij moet nu langs utrecht rijden... dus met beetje mazzel ga ik morgne met de creditcard op stap om hem op te halen *grin* dit word dus mijn eerste creditcardbetaling ooit he heb dat van mn leven nog nooit gedaan
Jeeee Ief. Gefeliciteerd! @Brigitte: wat een verhaal. Mooi geschreven. @Suus: Jeetje zeg ik vind het zo balen voor jou. 11 dagen over tijd al. Ik hoop niet dat ik dat ook nog onder mijn banner krijg. Ik hoop echt dat het snel gaat beginnen bij je. Hier gaat het redelijk. Kleine leek bij de laatste opmeting zelfs afgevallen in plaats van gegroeid. Ik probeer mij niet druk te maken maar dat doe ik natuurlijk wel... Woensdag wordt ik voor een dag opgenoemen en gaan ze weer alles nalopen.
oke, net telefoon gehad. Vanmiddag rond half 3 uur komt ze hierheen en gaat ze kijken of ze me kan strippen.. Ben nu wel een beetje zenuwachtig hoor, ben nogal angstig voor inwendige onderzoeken ed. Nog iemand ontspanningstips? Maar ja, ik wil ook wel dat er een beetje schot in komt, dus ik hoop dat het strippen gaat lukken.. Ga nu nog even een beetje opruimen.
Suus: hmmm is volgens mij best moeilijk om je te ontspannen. Ik kijk dan gewoon naar remco en probeer het weg te zuchten met een buikademhaling. Suc6, duim voor je dat het helpt. Lucky: balen joh! kan me voorstellen dat je je daar toch een beetje druk om maakt. Wanneer wordt je opgenomen? Saskia: hmmm heb ook nog nooit een creditcard betaling gedaan..... was eerlijk gezegd ook niet van plan er ooit 1 aan te schaffen dus zal die ervaring ook wel nooit krijgen Wij wilden ook een camera aanschaffen maar hebben nu toch het idee dat het te weinig gebruikt gaat worden om echt een nuttige uitgave te zijn dus doen we het toch maar niet. Pomme: lekker dat ze nu al maar 1x wakker wordt doe mij ook zo'n kindje en wat het breken van de vliezen betreft.... bij mijn zus kwam er wel heeel veel uit. Niet in een plons maar het was toch behoorlijk wat. Ik zit nu voor de zekerheid op onze bank maar op een matje want dat krijg je nooit meer weg. Edokid: ja ik herken het ook wel van de namen maar het verschil is dat wij geen naam uit de top 20 hebben. Ga de naam de laatste tijd wel vaker horen maar dat komt natuurlijk omdat je er toch op let. Darcy: whahahhahaha oke ik was een s-je vergeten ik hoorde trouwens net dat mijn zussen hebben besloten dat onze kleine aankomend weekend geboren gaat worden. Ze vonden dat ik een "zachter" gezicht had gekregen en de kleine moest dus binnen een week geboren worden. Aangezien het weekend makkelijker is hebben ze maar een bakerpraatje met het gemak verenigd...
Goede morgen dames, Hier ook nog geen baby nieuws. Wel al 2 dagen heel veel last van harde buiken opeens en die zijn ook pijnlijk. Ik hoop dat dit een begin is. Ze gaan me in ieder geval morgen strippen en als dat niet helpt gaan ze het donderdag opnieuw doen. Suus, Ik hoop dat het strippen bij jou een zetje geeft en dat je vandaag nog bevalt. Migga en Zoe ook nog niet bevallen. Kom op baby's eruit het is nu echt genoeg geweest. Sophie, bij jou ook nog rustig zie ik.
Wieee weer een paar baby's erbij, gefeliciteerd dames.. Kan het niet allemaal meer volgen, heb soms erg weinig energie om achter de pc te gaan zitten en Tim slokt een hoop tijd op met zijn buikkrampjes steeds.. Vandaag voor het eerst helemaal alleen, zonder kraamhulp, zonder Dennis... Vanmorgen vroeg heb ik Tim in bed de borst gegeven, en zoals elke keer, viel ik weer eens in slaap Dus werd rond 8.45 uur wakker met de borst bloot en Tim heerlijk in slaap naast mij, hihihi gelukkig ben ik wel zo, dat ik als ik Tim de borst geef, ik geen dekens over me heen trek, en hij werd warm gehouden door een omslagdoek.. Ik bedacht me, dat het ook alweer tijd was voor Tim om te voedden, dus dat maar even gedaan, en daarna hem in zijn bedje gelegd.. Toen lekker naar beneden voor een peuk en een bakkie koffie en daarna mezelf op me gemakkie even aangekleed, en spullen klaar gezet om Tim lekker in bad te doen.. Ik versleep de halve babykamer steeds naar de badkamer om hem te badderen, want daar is het iets warmer dan op zijn kamertje. Tim lag ondertussen te huilen, dus ik hem uitkleden, kom ik in zijn romper op zijn rug zijn navelstompje tegen, hihi da's echt een stom gezicht.. Heb volgens mij ook heel vreemd staan kijken, zo van: wat is dat nou weer? In bad werd Tim weer heerlijk rustig, zo'n tevreden, gelukzalige blik in zijn ogen in dat warme water, is gewoon jammer, dat ik geen foto daarvan kan maken als ik alleen ben.. Vandaag moet ik voor het eerst ook Mike weer uit school halen om 15.15 uur, vind het wel een beetje eng, want zo'n eind heb ik nog niet gelopen in mijn eentje met Tim, en ik weet niet of ik erg moe zal zijn als ik bij zijn school sta. Ook moet ik nog even naar de stad om boodschappen te halen, en ik heb er eigenlijk nu al flink de balen van dat het van dat rot weer is buiten! Ben toch blij, dat we van het weekend nog even snel een regenhoes hebben gekocht voor de kinderwagen, anders had ik vandaag mooi een probleem gehad denk ik.. Het is weer een heel verhaal geworden zie ik hahaha Blijft een raar idee, dat ik morgen pas uitgerekend zou zijn...
suus1983: ik hoop[ dat ze je kan strippen want het wordt tijd dat je kleintje geboren gaat worden. maart: jij ok succes met het strippen deze week hopelijk zetten de weeen dan wel door en zul je snel je wondertje in je armen hebben mobielfreak: wat fijn dat jij al lekker kan genieten van je mannetje als ik die verhalen hoor kan ik echt niet wachten op mijn meisje. je gaat een drukke dag tegemoet dus veel succes en hopelijk valt het eindje lopen nog wel mee. Lucky1979: veel succes donderdag in het ziekenhuis en hopleijk is je kelintje gewoon gegroeit. voor de dames die ik vergeten ben sorry hoor maar ben nog steed sniet helemaal beter. vandaag weer geslapen (nou ja eerder gelegen) tot 12 uur en voel me nog steeds belabberd, de kleine druk continu tegen me ribben aan en dit doet ongelooflijk veel pijn. draait ze nog een keer extra met dat kontje ze moet me echt pesten. vanacht wakker geworden van de pijnlijke steken en dacht echt nu begint het maar nee hoor hihi. mijn vriedn denkt 11 sept maar vindhet geen leuke datum maar goed beter de 11de dan ergens eind september
Hey meiden! Redden jullie het allemaal nog een beetje met de laatste loodjes? Het is nu wel echt aftellen geblazen he?! In ieder geval wil ik jullie allemaal even heeeeeeeel veel succes wensen met de laatste zware dagen/weekjes en iedereen wens ik een mooie goede en voorspoedige bevalling toe! Voor je het weet is je kleintje er! Thumbs up for all of you! Liefs Noor
Mobielfreak: jeetje, een drukke dag vandaag! Heerlijk om je kleintjke zo te zien genieten in bad...*zwijmel* Brigitte: wat een ontzettend lief meisje zeg! Echt een schatje! Suus, maart en zoƫ: succes met het strippen! Hopelijk komt het dan eindelijk op gang! Han: volgend weekend! Hhmmm....lijkt mij ook wel wat! Noor: bedankt voor je woorden! lovewinnie: heerlijk he, dat geschop tegen je ribben! Of dat gedraai met het hoofdje (dus steken in je muts) !Maar goed, kan er altijd wel zeer van genieten om mijn kleintje in mijn buik te voelen! Lucky: succes woensdag!
o die steken van onder, wordt er niet goed van, heb ik nu ook de hele morgen door al, doet zo'n pijn. Hopelijk zijn ze niet voor niets, kan me er niets bij voorstellen om zo nog 4 weken te moeten. Heb soms echt het gevoel dat hij er zo uitkomt! Steeds het gevoel dat ik heel nodig moet plassen, maar komt maar een drupje!. Hopelijk gaat het echte werk gauw beginnen.
Hier ook eentje die best beetje zenuwachtig is voor het inwendige onderzoek.......ben zo bang dat ze zeggen dat de boel nog potdicht zit! Wilde nog even gaan slapen voor de tijd, maar heb geen rust in mn dondertje doordat ik beetje zenuwachtig ben.... Edokid: Ik was heel bang dat de buurvrouw die gisteren dus is bevallen dezelfde naam als ons zou hebben.....gelukkig was dat niet het geval! Suus: Hoop voor jou dat het strippen gaat helpen! Saskia: hier staan we ook nog steeds in dubio over een videocamera of niet....gelukkig heeft mn pap er een die we zo mogen lenen....want echt veel tijd hebben we geloof ik niet meer hahaha han: ben benieuwd of je zussen gelijk hebben hahaha Lucky: Volgens mij heb ik jouw verhaal gemist, of ik ben het vergeten. Waarom word je opgenomen? Maart: Ik heb zo'n idee dat jouw beebje ook wel snel geboren gaat worden....waarom? geen idee..... Hoop het in ieder geval voor jou! Mobielfreak: Wat heerlijk dat het zo goed gaat! En idd een raar idee dat je al lekker van tim aan het genieten bent terwijl je morgen pas uitgerekend zou zijn.... Brigitte: Wat een scheet! Lovewinnie: De 11e is idd zo'n beladen datum, maar zou wel leuk zijn als er op de 11e ook gewoon eens iets leuks gebeurd toch? Noor: Dank je wel! Gaat alles goed met jou en de jongens? Marsab: Ik hoop zo dat ik je vandaag of morgen mag smsen!
Heb trouwens best veel harde buiken en pijnlijke krampjes..... En even weer een ranzig detail: best veel slijm, maar niet bloederig, gewoon helder.....maar wel dik, draderig.......getsie! sorry hoor dames..... Hoop dat dit een teken is dat het enigzins toch wel aan het werken is!
Hoi allemaal, Sorry, maar ik ga nu even niet op iedereen reageren, dan vergeet ik toch de helft Hier nog niks helaas, maar ben nu echt uitgeput van al die nachten erg slecht slapen. Heb ook al weken dat het rommelt en maar niet doorzet, daar wordt je ook letterlijk en figuurlijk erg moe van. Morgen weer naar de vk, ben benieuwd wat ze nu te vertellen heeft. Ik heb wel vandaag heel veel harde buiken, nog meer dan normaal, dus hopelijk heeft dat deze keer wel iets te betekenen. Mocht er toch echt serieus wat te gebeuren staan, dan laat ik het waarschijnlijk nog wel even weten en ik probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen, maar ik reageer waarschijnlijk even wat minder komende tijd. Knuffels voor allemaal!