ponyville zal ikook even de toevoeging doen man 23 jaa lol migga.. wilde bijna maggi schrijven draaide de letters om.. lol.. dat is idd erg hebben ze niet zoiets als beroepsgeheim ofzo? ik vind dit echt zwaar lullig.. ik zou er werk van maken gewoon bellen morgen hoor
goedemorgen sept mama's! en hoe voelen julie je?ik denk toch dat de misselijkheid nu bij mij toe slaat,ik was gister de hele dag met vlaage misselijk maar dan wel echt kots misselijk.verder MOE MOE MOE MOE MOE. en vandaag al weer 6 weken zwanger 8)
Ik was gister avond echt niet lekker. Zere rug, misselijk en af en toe duizelig! Nee dat was geen pretje... Hebben jullie ook last van rugpijnen?
Marsab/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 20 september Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september Ponyville / 26 jaar (vriend 33 jaar) / 1e kindje / 14 september Ief / 30 jaar (vriend 30 jaar) / 1e kindje / 8 september
Marsab/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 20 september Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september Ponyville / 26 jaar (vriend 33 jaar) / 1e kindje / 14 september Ief / 30 jaar (vriend 30 jaar) / 1e kindje / 8 september Suus/23 jaar (vriend 22 jaar)/ 1e kindje/ 1 september
Goodmorning ladies, Zo weer even 2 dagen niet geweest en moest weer 6 pagina's bijlezen ... Welkom voor de nieuwe mama's Dit weekend redelijk goed weekend gehad. Merk gewoon als ik mijn eigen tempo aan kan houden, dat mijn misselijkheid stukken minder is. Gelukkig bijna op vakantie Marsab, ik heb geen last van rugpijn gelukkig. Migga, belachelijk voor woorden. Echt erg slordig! Dikke vette klacht indienen hoor.. Ik heb trouwens wel soms, dat ik echt in ene een mega opgezette buik krijg... Hebben jullie dit ook wel eens? Groetjes Ief
ik ga vanavond meteen naar MvM bellen en hoop dat ze dat mens eens even goed recht gaan zetten! Pfffff kan me nog steeds boos maken als ik eraan denk! Maargoed... heb mezelf ook even toegevoegd: Marsab/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 20 september Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september Ponyville / 26 jaar (vriend 33 jaar) / 1e kindje / 14 september Ief / 30 jaar (vriend 30 jaar) / 1e kindje / 8 september Migga / 25 jaar (vriend 29) / 1e kindje / 3 september
Migga, ik vind het echt het echt superslecht. Hier gaan m'n haren echt rechtovereind van staan! Ik zou er dan ook zeker werk van maken. In vrijwel alle beroepen waarbij je met vertrouwelijke gegevens te maken krijgt moet je een geheimhoudingsverklaring tekenen. Kan me dus ook goed voorstellen dat ze dat bij MvM ook kennen. Zou ik zeker navragen vanavond. Succes vanavond! Enne....hoe moeilijk het ook is, probeer enigszins rustig te blijven aan de telefoon, (wel laten merken dat je onwijs boos bent) maar zo krijg je vaak meer voor elkaar.... (en 't is beter voor je beeb) Hier trouwens ook iemand met al een flink buikje. Ben benieuwd hoe lang ik het nog verborgen kan houden, want het begint echt op te vallen. Heb nog maar 2 broeken die ik aankan..... Nou ja, volgende week de 1e echo, dus daarna zien we wel, hihi.
migga weet je de naam niet van die mevrouw(lees mega trut) Van dat beroepgeheim wordt ook door de telefoon gezegt. Zou echt bellen dit slaat nergens op groetjes las
@migga, ik zou gelijk genezen zijn van de MvM, denk je goed te doen om je aan te melden.... wat een hork dat mens. absoluut een klacht indienen! meiden jullie kletsen rtoch wat af he ik kan het bijna niet bijhouden. heb afgelopen week veel gewerkt en dat merk ik nu wel hoor , ben onwijs moe. maar toch kan ik wel goed inslapen maar niet meer uitslapen. als ik wakker ben ben ik ook zo wakker dat ik niet meer in slaap val. heb wat last van mijn onderrug, en zo nu en dan is mijn buik flink opgezet. Omdat ik vorige week zo druk was kon ik de ha niet bellen, dus denk bel meteen om 8.30.... zijn ze er niet tot ma 29-01... grrrrrrrrr nog maar een weekkie wachten dus. meiden fijne dag vandaag! liefs triez
Goede morgen dames, Migga wat vreselijk. ik zou er echt werk van maken. het is jouw taak om iedereen te vertellen dat je zwanger bent en niet die van MvM. Belachelijk gewoon. Bij mij begint het ook al aardig op te vallen dat ik zwanger ben. ik heb heb nog niemand verteld, hopen dat mijn figuur me niet verraad. Voel me zo opgezwollen.
zo ben ik ook weer... vanmorgen lekker vrij maar kan niet meer echt uitslapen omdat ik op tijd moet eten vanwege het misselijke en holle gevoel in mijn maag.... De schimmelinfectie is gelukkig weer (bijna) over.... alleen vanmorgen ineens wat roze prut maar dat had ik ook in het verleden na zo'n vaginaal tablet dus ga er maar vanuit dat het bij mij normaal is... maar je schrikt wel even Daarnaast hebben we besloten om toch voor de screening te gaan.... dus vanmorgen met de VK gebeld en mag daarvoor over 2 weken bloedprikken en kan dan ook een afspraak maken voor de nekplooimeting....
Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september Ponyville / 26 jaar (vriend 33 jaar) / 1e kindje / 14 september Ief / 30 jaar (vriend 30 jaar) / 1e kindje / 8 september Suus/23 jaar (vriend 22 jaar)/ 1e kindje/ 1 september Pomme / 33 jaar / 1e kindje / 10 september
Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september Ponyville / 26 jaar (vriend 33 jaar) / 1e kindje / 14 september Ief / 30 jaar (vriend 30 jaar) / 1e kindje / 8 september Suus/23 jaar (vriend 22 jaar)/ 1e kindje/ 1 september Pomme / 33 jaar / 1e kindje / 10 september Brigitte22/ 30 jaar/ 1e kindje/ 4 september
Ik heb net de VK even gebeld omdat ik gister ineens wat helder rood verlies had. Ik maakte me er niet erg druk om want het ging maar om een paar druppels en het was na een paar harde geitenkeutels die niet vanzelf gingen. De verloskundige moest hard lachen om mijn geitenkeutels en ze wist haast zeker dat het daarmee te maken heeft. Je baarmoedermond is nu veel sterker doorbloedt en als je p**pt, niest of sext komt er meer druk op te staan waardoor er makkelijk een adertje kan knappen. Als het nog meer voorkomt mag ik komen voor een echo. Net eindelijk weer eens normaal naar de wc geweest en toen had ik geen rood verlies. Zal wel loslopen dus. Ik voel me nu eindelijk weer uitgerust. ik had zaterdag een drukke dag en ben daardoor zondag echt tot 4 uur ko geweest. Ik moet mezelf echt afremmen, merk ik.
@Mrijn: ik heb 2 weken geleden af en toe ook wat rode drupjes gehad maar op de echo was alles prima.... het kan heel goed zijn dat er een adertje geknapt is of dat die kleine zich nog wat beter vasthecht aan je baarmoeder.... Maar inderdaad zolang het maar hele kleine beetjes zijn is het niets om je zorgen over te maken
Het voelt ook nog steeds goed, geen buikpijn en gelukkig ook gewoon weer misselijk (dat je daar blij mee kan zijn ). Ik heb mezelf beloofd niets te kopen tot de kritische weken vaarbij zijn, maar ik ben wel alvast een lijstje aan het maken. Ik ben helemaal weg van de producten van lodger. Ik heb besloten dat ik sowieso ene bunker en een shelter ga kopen en ik denk erover om in plaats van dekentjes met lakantjes, het kindje in bed in een wrapper te doen. Het ziet er allemaal zo leif uit, dat ik ze het liefst allemaal neem! Hoe doen jullie dat met kleuren? Alles in het roze of blauw of alles bijpassend bij de kinderwagen? Ik heb niet echt een voorkeur voor een kleur, maar ik vind deze http://www.lodger.nl/image.asp?wid=170 echt helemaal geweldig. Zouden jullie deze kleur ook gewoon voor een meisje gebruiken?
een plaatje link moet altijd eindigen op .jpg anders werkt het niet dus je kan beter even een link ervan maken. ja ik vind die wrapper dotty's echt helemaal TE schattig! ik zou pistache, geel of beige nemen, lekker neutraal Ik zit erover te denken om zo'n ding zelf te maken maar moet ik even afmetingen voor hebben zijn zo makkelijk zelf te maken