september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ edokid

heb m nu in een buikdrager gedaan, en stil is ie.. Enige nadeel nu is, dat ik niet even een peukie kan roken met hem zo voor me..

hihi en het toetsenbord is ok wel lastig zien zo hahahaha :)

2. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hoeraaa!
    @ Joyce: Gefeliciteerd!
    @ Rootje + papa Rene: Ook heel erg gefeliciteerd! Lekker snel gegaan zeg!

@ Migga: Jeetje balen zeg. Heel veel succes vandaag.

@ Miranda en Zoe: ook jullie heel veel succes. Spannend.

@ Suus: Meid ik vind het zo balen voor je. Je hebt wel pech. Moetst vanacht nog aan je denken (gek is dat he want ik ken je niet eens echt) Wanneer ga je nou naar het ziekenhuis? Was dat nou donderdag?

Hier gaat het z'n gangetje. Morgen weer naar het ziekenhuis. Baby beweegt goed en ik heb ook het gevoel dat mijn buik sinds tijden eindelijk weer eens iets is gegroeid dus ik heb goede hoop dat dat ook voor de baby geldt. Ik heb af en toe steken in mijn vagina. Hebben jullie dat ook wel eens? Wat zou het zijn?

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    rootje: gefeliciteerd met je dochtertje

zoe: hopelijk is je kleintje snel geboren, zet hem op

sophie: jij loopt nog steeds ovetijd wat moet dat balen zijn, hopelijk wordt ze nog snel geboren want een doorverwijzing naar het ziekenhuis is wel heel erg zicht bij voor jou

migga en miranda zet hem op

han: met een madje rondlopen haha het moet niet gekker worden. ik wilde de autostoel bedekken en me vriend zei dat ie niet met een pasticzak wilde rondrijden en als er wat gebeurd hij wel een nieuwe stoel gaat halen. mocht er iets o de bank gebeuren het zelfde. heb hier alleen het bed bedekt.

darcy:
    ik hoop dat je vanmiddag nog wat slaap kunt inhalen, enge dromen heb ik ook gehad maar nu de bevaling naderd eigenlijk niet meer gelukkig.

edokid: ik heb geen bad helaas en als ik jou zo hoor mis ik hem ook wle heel erg. fijn dat je er van hebt genoten.

verginie83: jou mannetje is dus een echt nachtmensje hopelijk veranderd dit snel en kun je zlef goed doorslapen snachts. hopelijk kun je snel wat slaap inhalen.

mobielfriek: als de bv je echt sloopt zou ik fv overwegen. je hebt immers je best gedaan maar je moet er natuurlijk zelf niet onderuit gaan. als je het toch blijft proberen dan wil ik succes wensen en hopelijk gaat het snel een stukje beter met de bv

zo als ik iemand heb overgeslagen sorry daarvoor

hier absoluut geen klachten en niks geen steekjes. wel is me meisje vandaag ineens een stuk rustiger en mijn vriend beweert de stilte voor de storm maar goed dan had ik wel wat klachtjes gehad lijkt me. gister waren vooral me darmen van streek en vandaag wat pijn bij me schaambeen en daaronder.
    ik had een vraagje over de slijmprop moet je dit in een keer verliezen want ik heb namelijk al 2 dg last van spierwit dikkig slijmverlies maar geen klontjes zeg maar (sorry) kan dit een teken zijn dat ik de slijmprop ga verliezen of is dit gewoon zo op het eind van de zwangerschap

4. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Nou lekker Mobielfreak, heb je voor nu in elk geval even rust. Al gaan dat typen en roken dan even wat minder... Hopelijk kun je samen met de wijkverpleegkundige de oorzaak achterhalen van Tims onvrede, zodat je een blijvende oplossing kunt bedenken.

Fijn dat je een goed gevoel over de groei van je kindje hebt, Lucky. Niets zo vervelend als je continue zorgen lopen maken.

Lekker geen klachten Lovewinnie. Het antwoord op je vraag over de slijmprop moet ik je schuldig blijven; bij mijn weten ben ik 'm nog niet verloren, dus hier geen ervaring.

Zo, ik ga me maar eens klaarmaken voor het vertrek naar de verloskundige. Voel me opeens een beetje raar het laatste uurtje -> nogal licht in mijn hoofd. Kan ik haar meteen mooi vragen of zij weet waar dat vandaan komt! Tot later vandaag!

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy, ik droom niet akelig, wel vreemd. Lijkt me super vervelend :(

Han, wow wat een energie :confused:
    Slim idee om met je schoonzusje te overleggen. Zou anders ook niet gaan.

Dat strippen ga ik morgen maar eens vragen, misschien dat ze sowieso daar beneden eens een kijkje kan nemen ;)

Virginie, lijkt me niet makkelijk zo in het begin!

Mobielfreak, tjee lijkt me echt rot. Heb zelf nog geen ervaring... Over consultatiebureau's hoor ik niet altijd even goede verhalen wat advies betreft, maar ja, wat dan. Ik ben me suf aan het bedenken of ik iets weet wat vriendinnen wel eens vertelden. Enige is het boekje van Ria Blom 'regelmaat en inbakeren'. Maar zo te lezen pas je al die tips al toe. Hopelijk heeft iemand uit je omgeving de tip. Veel sterkte ermee.

Edokid, ben wel blij dat ze mij snel naar gyn. laten gaan. Mijn broer en schoonzus komen nl over uit het buitenland en zou t wel heel erg vinden als ze de kleine niet zien voor ze vertrekken.
    Succes bij vk!

Lovewinnie, ik denk dat het je slijmprop is, kan volgens mij in delen!

Lucky, steken kunnen komen door draaien van hoofdje in bekken.

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Werd net terug gebeld door het CB, ze zouden aankomende donderdag langskomen, maar begrepen uit mijn verhaal dat ik erg wanhopig begin te worden, en ze komen vanmiddag om 14.00 uur even langs samen met een stagiaire HBO-V (of ik dat goed vond, natuurlijk zo'n stagiaire moet het ook leren ;) ) Ze gaan alles dan even met mij bespreken, en de afspraak van a.s. donderdag vervalt dan..

Ben benieuwd wat ze me kunnen adviseren, heb zo'n beetje alles al geprobeerd :(

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Mobielfreak: ik zou een lactatiekundige bellen. Consultatiebureau of thuiszorgorganisatie moet wel een nummer hebben. En misschien helpt inbakeren. Ik zou het zeker overleggen met de wijkverpleegkundige! Doen hoor!

8. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Joyce: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Geniet er van meid!

@Migga: jeetje meid dat is zeker even schrikken. Wist ook niet dat de kleine nog ineens kon draaien zelfs als hij/zij al ingedaald is. Ben erg benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren in het ziekenhuis. We denken aan je meid! Succes en sterkte.

@Suus: Balen meid dat het strippen bij jou nog niet geholpen heeft. Baby van Suus kom er nu uit! Wordt echt de hoogste tijd hoor!

@Zoe: Spannend zeg. Zet hem op meid!

@Darcy: Wauw de hele bevalling filmen. Ene kant ben ik ook heel nieuwsgierig hoe het er allemaal uit zal zien, maar andere kant: Nee liever niet. Denk niet dat het charmant gaat worden. Hihi Dus alleen maar wat foto’s, liever achteraf.
    Dromen, tja heb ik helaas ook last van. Vorige week echt giga nachtmerrie gehad. Toch echt de hormonen.

@Noor: wat een schatjes zijn het toch, die mannen van je.

@Han: tja moet zeggen dat ik niet op zo’n matje zit hoor, lijkt me ook best raar. Als het gebeurt, gebeurt het toch. Is toch menselijk? Ik zou me zelf ook een beetje opgelaten voelen. Morgenavond heb ik een afscheidsfeestje van mijn baas en zijn vrouw in een bar, nou ik ga daar gewoon lekker zitten hoor, pech als mijn vliezen brengen.

@Rootje: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Marissa. Wat een super snelle bevalling zeg. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Geniet er van!

@Miranda: klinkt spannend meid. Hoop dat het snel gaat doorzetten voor jou.

@Sophie: hopelijk morgen bij de vk goed nieuws en kan ze je evt. strippen.

@Edokid: klinkt heerlijk een bad met kaarsjes. Misschien toch nog maar even een extra tukkie doen vanmiddag. Hoop dat de kleine van jou zich ook eens gaat melden.

@Saskia: wauw een nieuw videocamera. Hoop dat de software het doet. Ja je katje zal zich wel een hoedje hebben geschrokken, haar eigen ik levensgroot op de muur. Aaaaaaahhhhhhh, daar zou ik ook boos om worden.
    Wat zielig zeg dat het katje overleden is. Bah. Knuffel voor Marsab die zo haar best heeft gedaan.

@Mobielfreak: jeetje meid das zeker frustrerend. Je wil toch niet dat je mannetje zo veel verdriet heeft. Was jij ook niet diegene die dat speentje al had geprobeerd? Tja is maar een idee, weet het eigenlijk ook niet. Anders zou ik zeker even checken met de vk of huisarts of iets dergelijks. Iemand zal je toch wat advies kunnen geven.

@Lucky: Fijn dat je je wat zekerder voelt over de kleine, dat hij/zij waarschijnlijk wat gegroeid is. Je hoort het morgen, spannend.

Sorry meiden als ik iemand ben vergeten. Er is ook zo veel gekletst de afgelopen 2 dgn.

Vandaag weer by gyn voor controle geweest. Ze vertelde mij dat de kleine nog verder ingedaald is en bij inwendig onderzoek kon ze zijn hoofdje op voelen bewegen. Klonk best apart. Ze vertelde mij dat het toch nog wel een week kon duren, tja of korter of langer. Eigenlijk kon ze er dus weinig over vertellen. Maar ik ben blij met 't nieuws dat de kleine meer ingedaald is. Nu na inwendig onderzoek heb ik wel weer wat meer harde buiken en steken beneden. Kleine is ook zeer bewegelijk, dus dat draaien met zijn hoofdje is behoorlijk goed te voelen. :confused:
    We zullen zien.
    Mijn mannetje is vandaag jarig, dus ga nu appeltaart bakken. Mijn mams had vorige keer nog appeltaartmix meegenomen en daar zijn we beide gek op, dus ik ga even aan de bak. En zal later op de dag hier even spieken, ben toch wel nieuwsgierig of er weer iemand bevallen is. Spannend!

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Patries: mmmm appeltaart: sounds good!
    Misschien ga ik vanmiddag ook maar even iets bakken!
    Jam!

All: bedankt voor de complimentjes *glunder*

Han: haha zie je al slepen met zo'n matje! *smile*

Sophie: succes morgen bij de vk!

En iedereen veel succes met de laatste loodjes, en ongemakken, geniet nog even van de tijd samen!

Alle bevallen dames: hoe is het met de kwaaltjes? Wordt alles overschaduwd door de roze wolk?
    Succes met alle voedingen, huiltjes, luiers!

Liefs Noor

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Noor Inbakeren heb ik dus al geprobeerd, maar dat heeft goed en wel 1 nacht echt geholpen..

@ Patries Ja idd ik heb het speentje ook al geprobeerd, omdat Tim erg veel zuigbehoefte heeft, maar ook daardoor laat hij zich niet meer foppen ben ik bang..

Ben zo bang, dat ik over moet op flesvoeding, vind het juist zo prettig om BV te geven :cry:

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobielfreak, misschien krijg je straks wel dé tip. Denk niet dat ze zo snel zullen adviseren te stoppen met bv hoor! Kan het me in elk geval niet voorstellen.

Patries, fijn dat de kleine meer is ingedaald! Gefeliciteerd met je mannetje en mmmm ik lust ook wel een stukje appeltaart :p

Noor, dank je :p

xx Sophie

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rootje, Gefeliciteerd met jullie dochter!

zoe, Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen. waarschijnlijk ben je al bevallen.

Noor, wat een schatjes. Wel heel erg leuk een tweeling.

Miranda, ook bij jou erg spannend ik hoop dat het doorzet.

Migga, veel succes in het ziekenhuis en ik hoop voor je dat je vandaag nog jouw kindje in je armen hebt.

Marsab en saskia, wat een rot bericht. Arme kat.

Mobielfreak, vervelend zeg als je niks kan doen. Begrijp goed dat je er een beetje gek van word maar je kan er zelf ook niks aan doen hopen dat ze je straks veel goede tips geven.

Sophie, ook nog niet bevallen, ik hoop dat jij snel aan de beurt bent.

Ik ben net terug van de vk. Ze heeft me gestript en nu hopen dat er iets gebeurt, als er niks gebeurt gaat ze het donderdag opnieuw doen. Volgens haar hebben de harde buiken heel veel voorwerk gedaan en is de baarmoedermond verstreken. Ik heb alleen nog geen ontsluiting dus het is afwachten.

13. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

hey meiden!

iedereen met nieuwe baby's: GEFELICITEERD!
    Suus, Zoe, Maart: Hoop dat het strippen wat opleverd!
    Migga: Wat een schok zal dat geweest zijn!

Nou ik heb wel alles bij gelezen maar waren wel 20 pagina's ofoz :confused:

Wil ff zeggen dat jullie hele erge lieverds zijn! Ondanks dat ik amper reageer zijn jullie altijd heel lief voor me! :oops:

Hier is 2/3 van het gezin weer beter behalve me zoontje die loopt nog steeds te snotteren :( Mannetje heeft gister nog 2 weken vrij gekregen :p dat is dus wel lekker. Hier is alles nog steeds rustig, denk alleen dat ik blaasontsteking heb, want als ik moet plassen heb ik toch een buikpijn en vooral vannacht kreeg helemaal harde buiken van.

Ga vanaf nu weer reageren op iedereen!

Liefs rian

14. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rian, aa gelukkig daar ben je. Miste jou al hier. Hoop dat kleine Jeremey snel weer opgeknapt is.

Suus, Jammer dat het niet wil lukken. Hoop dat het toch doorzet. Jij hebt nu echt voorang.

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Maart, spannend dat klinkt goed! Dat je baby maar snel mag komen :D :p

Rian, super dat je mannetje nog vrij heeft. Heb je het al na laten kijken (blaasontsteking)? Vervelend in elk geval...Je zal dan wel een kuurtje krijgen.
    Jij nu ook al een week overtijd. Hopelijk begint t snel voor je. Wanneer ga je weer naar de vk?

x Sophie

16. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Maart: Spannend meid. Ik hoop dat het strippen wat opleverd. iig goed nieuws dat de baarmoedermond al verstreken is en dat het nu dus alleen wachten is op de weenen en de uitsluiting. Ik duim voor je dat het gaat beginnen.

@Rian: Super zeg dat je man toch nog 2 wkn extra vrij hebt gekregen. Ik hoop dat jullie kleine meid zich snel gaat melden. Heb je je urine al na laten kijken? Zal ik maar wel doen, vooral als je er veel last van hebt. Hoop dat Jeremy snel opknapt.

@Sophie: bedankt. Zo zie je 11 september is nog zo'n slechte dag niet op jarig te zijn. Is er tenminste nog iets leuks toch.

Appeltaart staat nu in de oven en het ruikt nu al lekker. mmmm Ik heb nu al trek. :) Kan bijna niet wachten. hihi.
    Ga nog even wat rommelen in huis, mannetje komt hopelijk wat eerder thuis, kunnen we samen nog lekker zwemmen, eten en van de appeltaart smullen. :p

17. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi dames

hier even een berichtje van ons.
    het gaat opzich wel goed met esmay alleen het drinken is de ene dag beter dan de andere dag.
    vannacht had ze veel last van krampjes. dat is erg vervelend.

heb ook weinig tijd om me hier te melden ik vind het knap van de andere mama`s hier.

heb foto`s in mijn album van esmay

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Patries, gefeliciteerd met je hubbie, geniet van de appeltaart!

Joepie, mooie meid heb je zeg!

Maart, hopelijk heeft het strippen geholpen.

Rian, hopelijk komt de kleine nu gauw, kun je met je mannetje nog even lekker genieten.

Liefs Moons

19. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey hey,

Patries: GEFELICITEERD MET JE MANNETJE! En lekker appeltaart! =P~
    joepie: Wat een scheetje
    Maart: Voel je al wat?
    Moon: Ik hoop ook dat de kleine gauw komt maar voel nog niks helaas :(
    Sophie: Jij ook al ruim weekje. We blijven maar wachten he! Wanneer word jij gestript? Ik moet donderdag weer maar word pas bij 12 dagen overtijd gestript als het goed is. Me oma wil graag dat ik de 15e beval want dan is (was) me opa jarig vond ze wel mooi.

Blaasontsteking: Ja heb nu nergens meer last van :( Doe morgenochtend meteen als ik vanacht weer last heb.

Hebben jullie dat ook dat je de hele tijd alles opruimd zo van he ja nu is alles er klaar voor en week later kan je weer opnieuw beginnen sta vandaag ook weer hele tijd dacht dat dit vorige week al laatste keer was.

Ga maar weer verder met het huis.

liefs rian

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Patries: van harte met je mannetje!

Rian: fijn dat het nu beter gaat, hopelijk is je zoontje ook snel helemaal beter. Ook erg fijn dat je man nog 2 weekjes extra heeft gekregen.
    Ik ben ook steeds aan het opruimen omdat ik het idee heb dat ze anders niet zal komen.... :( echt een vrouwengedachte.

Maart: hopelijk helpt het!

Joepie: wat kijkt ze heerlijk wijs uit haar ogen :D

Miranda: hoe gaat het nu? zet het al door?

Mobielfreak: hopelijk had het cb een goede tip voor je en heb je het nu iets rustiger.

Lucky: mooi dat je je wat zekerder voelt, hopelijk is morgen alles goed in het ziekenhuis.

Lovewinnie: geen idee, bij mij zit het er nog gewoon in maar hoor idd wel vaker dat je hem in delen kan verliezen.

Deel Deze Pagina