Patries, inderdaad geen slechte dag: samen zwemmen en appeltaart eten bij een heerlijke temperatuur Joepie, wat een schatje is Esmay Rian, vk heeft mij nog niets gezegd over strippen. Morgen heb ik afspraak. Vorige keer gaf ze aan dat ik dan ws vrijdag naar gyn. ga voor echo, ctg en misschien daar wel inwendig onderzoek en evt. strippen? Morgen even vragen. Jij alvast succes donderdag en idd mooie gedachte op verjaardag van je opa! Ga je vragen of ze donderdag al wil kijken of t kan? Wat jij zegt over opruimen etc. heb ik precies zo. Ben ik nu dan ook wel zat Hopelijk hier snel goed nieuws. Wie eerst? x Sophie
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Maart: MEISJE, +17 kg, bv, zh, 3 augustus verlof, volledig ingedaald Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 12.1 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, 0zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 9 JONGENS 11 MEISJES 8 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 16. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm 17. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 18. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 19. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 20. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm 21. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm 22. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm 23. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm 24. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm Totaal geboren: 12 JONGENS 14 MEISJES Agenda 12 september: moons vk controle 13 september: miranda040172 gyn. controle 13 september: Edokid vk controle + strippen 14 september: marsab vk controle 14 september: sereenalian vk controle 17 september: Han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Hallo dames, weer lekker bijgeklept zie ik! Bij de vk was alles goed. Wel nog een ietwat hoge bloeddruk, dus daarom overmorgen alweer terug en dan krijg ik meteen een eerste strippoging! Kijk ik wel erg naar uit hoor. Nou ja, het strippen zelf niet natuurlijk, maar het te verwachten/hopen resultaat wel (kans van 50% werd me verteld)! Of het komt daarvoor al; dat zou nog beter zijn... Ben nu toch maar overstag gegaan door een ananas te kopen. Mijn moeder vertelde namelijk dat zij vlak voor de geboorte van mijn broertje ook werd gestript en aan de ananas ging. Blijkbaar hielp dat, dus hier toch ook maar uitproberen... Mobielfreak, fijn dat er vanmiddag al hulptroepen langskomen. Hopelijk komen jullie eruit wat Tim nu scheelt. Van harte gefeliciteerd met je man, Patries! Hoe is het trouwens afgelopen met je gymbal? Heb je nog plakspullen kunnen vinden? Maart, ook voor jou ben ik hard aan het duimen hoor. Je verdient het om eindelijk te mogen bevallen! Jeetje Rian, blijft wel lang aanhouden bij Jeremy, heb ik het idee... Nou, hopelijk is ie nu echt snel weer beter. Fijn dat het met jou en je man/vriend in elk geval wel al beter is! Wanneer moet hij nu dan weer aan het werk? Richt je maar lekker op Esmay hoor, Joepie. Dat kletsen komt later wel weer! Begin hier toch wat slaperig te worden na die brakke nacht, dus ik ga me even lekker terugtrekken op de bank. Tv aan en waarschijnlijk in slaap vallen -> ben ik erg goed in! Zzzzzzz....
@ Mobielfreak: Ik herken wel zo'n beetje wat je zegt. Keld is geen huilbaby, maar als hij s'nachts wakker wordt, wil hij niet altijd terug in zijn bedje gaan slapen. Bij mama en papa, geen probleem. En zoals je zegt, je wil ze dat niet gewoon maken. Ik kom net terug van de kinderarts en ze zei dat je een gedragen kledingstuk van jou in de wieg kan leggen, zodat hij je geur bij hem heeft, misschien stelt hem dat gerust. Ga ik vannacht toch echt proberen hoor. Wat ze ook zei, een kleine baby kan Hij moet het wel leren om in zijn bedje te slapen, maar als hij moet getroost worden is dat niet erg. Soms laat ik hem ook gewoon huilen hoor, gewoon omdat je niet kan blijven rondlopen. Maar vind het zo zielig voor hem en s'nachts is dat geen optie, omdat ik niet wil dat mijn ventje de hele nacht wakker ligt en de buren ook niet! Hopelijk heb je snel je nachtrust terug!
@mobielfreak: ik las ooit ergens dat je je kind als het zo klein is nooit te veel aandacht kan geven. maar misschien dat als er vanmiddag gebeld word dat je het daar eens kan vragen als ze dan toch bellen... kun je net zo goed ze even de hemd van het lijf vragen niet waar? hmm begrijp dat er al iemand langs is geweest? hoeist het nu? hadden ze goede tips of viel het tegen? @lovewinnie/han: gyneacoloog in het ziekenhuis adviseerde een celstofmatje in je handschoenkastje... dat kun je dan pakken als het echt nodig is en neemt zo'n anderhalve liter vocht op... en je verliest lang geen anderhalve liter vocht. ook merkte hij op dat je de geur NOOIT meer uit je autostoel zou krijgen en dat je dan inderdaad beter een nieuwe kon kopen *grin* ik had het idee dat hij uit ervaring sprak. @darcy: ondansk de nieuwe videocamera hier heb ik job van harte verboden de bevalling te filmen the minute dat het geboren is mag de camera aan hoorr maar het bevallen zelf vind ik toch wel ietsje te prive voor fotoos of video daarentegen de eerste huiltjes mogen natuurlijk wel voor eeuwig vastgelegd worden hier trouwens vandaag voor de 3e keer gewoon op stap geweest voor billendoekjes is er een billendoekjesrush ergens? ze zijn overal in de aanbiedingg.. 2x 6pakken voor 10e alleen eh.. leuk maar zonder doosje erbij en zonder doosje gaat zo'n pakje natuurlijk niet echt lang mee en overal waren dus kennelijk de doosjes uitverkocht nu vanmiddag uiteindelijk wat gevonden bij de kruidvat je had wel die kleine doosjes oa van spongebob enzo.. ultiem cute maar dat zijn kleinere doosjes dan de standaard eigen merk en zwitsal doekjes dus dan mag je verplicht de rest van de tijd duurdere doekjes gaan kopen.. (en 2e verschil voor een pakje billendoekjes vond ik toch net wat veel.. voor iets waarvan je waarschijnlijk bergen verslind) maar lang leve het kruidvat eigen merk.. daar hadden ze nog precies 1 doosje staan en nu passen tenminste zowel goedkope asl dure doekjes in het bakje *grin* de gravitamon was somehow ook al bijna overal uitverkocht.. daar had ik ook al aardig wat drogisten voor bezocht maar of ze verkochten het nooit.. of het was toevallig net op. dus net bij De Tuinen... het laatste doosje meegenomen. apart toch dat dat soort dingen ineens spontaan overal "op" zijn?
@ Maart: Het zal tijd worden dat er iets gebeurd! Hopelijk heeft het strippen geholpen. Beetje domme vraag, maar hier in België nooit van gehoord; wat is dat juist, strippen? @ Rian: Gelukkig gaat het al een beetje beter, nu je kleintje nog in je armen hebben! @ Patries: Heb ook wel zin in appeltaart, jammie! @ Joepie: Wat een lieverd! @ Saskia: Zou het ook niet zien zitten moest mijn schat de bevalling hebben gefilmd. Oké, het was een keizersnede, maar is toch iets waar ik liever niet naar kijk!
virginie, volgens mij is dat altijd zo, als je zwanger bent wil je je kindje zo snel mogelijk en als ie er is mis je het zwanger zijn. Rare mensen zijn we toch, vrouwen.. Net doorgegeven aan vriendin dat we hun kamertje overnemen... mobielfreak, dat is toch ook geen opmerking van je buuf. Je moet je echt niet schuldig voelen hoor, ik hoop dat je goede tips hebt gekregen. en die appeltaart zie ik ook wel zitten hoor, mmmmm Groetjes Anette
Virginie, Strippen kan de bevalling op gang helpen. Om te strippen moet de verloskundige eerst een inwendig onderzoek doen en voelen of de baarmoedermond al iets open staat. Als de baarmoedermond al aan het verstrijken is dan kan de verloskundige met een vinger de baarmoedermond ingaan en de vliezen losmaken van de wand van de baarmoeder. De vliezen worden alleen losgemaakt van de wand, ze worden dus niet kapot gemaakt! Door dit losmaken wordt de baarmoeder geprikkeld en kan je lichaam aangezet worden om te bevallen. Het is geen garantie maar kan wel net dat ene zetje zijn die je nodig hebt. Hier is het trouwens nog rustig, nog geen vooruitgang.
Mobielfreak: Kijk anders ook even ergens anders op zwangerschapspagina, ik heb gehoord dat veel meiden baat hebben bij advies van moeders die alles al hebben meegemaakt en dat ze daar veel tips vinden en krijgen. Lijkt me zo frustrerend als je baby zo huiilt en je slaapt zelf ook niet goed...heb je nog wat gehad aan de tips van het CB? Lovewinnie: wij zijn tegelijk uitgerekend en bij mij ook nog niets aan de hand, geen krampjes of wat dan ook. de slijmprop kan je stukje bij beetje verliezen, je kunt het ook pas op de dag van bevallen verliezen,en sommige vrouwen merken er totaal niets van dat ze hem verliezen omdat het zo geleidelijk gaat en met hele kleine beetjes slijm...als je hem verliest kan het ook nog drie weken duren voordat je bevalt, dus eigenlijk zegt het allemaal niets...(kom net van de VK en die heeft het aan me uitgelegd, vandaar!)
hey allemaal, Jullie hebben het al gehoord van saskia he.. "ons" katje is overleden... Werd er helemaal naar van. Had gedacht dat hij het wel zou halen, het ging zo goed met hem! Bah, kon alleen maar huilen toen ik het las. Ik ben niet veel op het forum geweest vandaag, sorry. Ben het huis maar gaan schoonmaken. Trouwens nog geen nieuws van buddy Zoë, hopelijk geniet ze van haar kleintje!
@ Patries: Gefeliciteerd met je man's verjaardag! Tot nu toe rommelt nog steeds met mijn weeën tussen 15-30 minuten. Mijn vriend gaat om 19 uur naar het zziekenhuis bellen, omdat ik gisterenavond rond 21.00 uur vruchtwater heb verloren. Het lijkt ons raadzaam om misschien ernaar te kijken en zo. Of mijn baarmoedermond al verstreken is of niet. En wat we kunnen verwachten en zo...we zijn de hele dag beetje zenuwachtig...ik ga er vanuit dat het nog wel even lang gaat duren. tussendoor beweegt ons wondertje nog lekker door in mijn buik. Maar waar het mij om gaat of er nog wat beetje of geen vruchtwater meer heeft in mijn baarmoeder.... Ik ga zo straks douchen en haren wassen en zo....je weet maar nooit wat er de komende uren gaat gebeuren of toch valse weeën... Ik houd jullie wel op de hoogte en mocht ik toch daar opgenomen worden, houd ik Darcy wel op de hoogte via smsje. Oke. Liefs xxx
Nou, hier ben ik weer hoor! Mét nog stééds een dikke buik! Het is de gynaecoloog namelijk gelukt om de baby vandaag terug te draaien in de oude "stand"! Het was geen prettig klusje, maar al bij de 2e poging voelde ik hoe ons dwarsliggertje terug mijn bekken in floepte. De gyn had dit ook nog maar heeeel zelden meegemaakt. De baby was al die tijd wel ingedaald, maar lag met het hoofdje nog niet helemaal vast. En om die reden heeft ie zich weten te draaien..... eigenwijsje! Mochten de weeën nu toch spontaan beginnen, dan mag ik gewoon thuis bevallen. Wel houden ze me dagelijks in de gaten; zodra de baarmoedermond verstreken is dan gaan ze meteen inleiden. Normaalgesproken zouden ze daarmee wachten tot 42 weken (maandag dus), maar in dit geval willen ze geen risico nemen. Voor hetzelfde geld gaat de baby toch weer dwars liggen! Ik ben blij dat het toch nog zo gelopen is en dat er vooralsnog geen keizersnede aan te pas hoeft te komen. Die laatste paar daagjes kom ik ook nog wel door! Maart: al iets van weeën te bespeuren? Marsab: wat vreselijk van dat katje! Ben echt een kattenfreak en dit soort verhalen vind ik echt vreselijk!
@Migga: hey, wat een goed nieuws En nu streng zijn tegen die kleine en zeggen dat ie moet blijven liggen zoals ie ligt, de boef @Miranda: ik heb mijn mobieltje altijd aan en het ligt altijd in de buurt, dus zodra je ook maar iets te melden hebt: sms me! Ik post het meteen op het forum! (en ik leef vreselijk met je mee, meid!) @Patries: gefeliciteerd met je man en geniet lekker van de taart! @Joepie: wat een prachtige foto's van je meid. Ze kijkt zo wijs... @Virginnie: ik sluit me aan bij Saskia. Zo'n babytje is nog niet bewust aan het uitproberen, dus neem je uk lekker bij je als het huilt (draagdoek?) en misschien is lekker wrijven over de buik ook fijn? Buikkrampjes? Ik weet het niet, hoor. Moet het straks ook allemaal nog ervaren Sterkte en jij ook, Mobielfreak! @Maart: benieuwd wat het strippen heeft gedaan... @all: heb weer een 'powertukkie' gedaan na die rare nacht en ga zo een warme douche nemen. Veel behoefte aan RUST en ik loop/waggel ook niet fijn meer. Mijn banden doen zeer, mijn liezen, dan die steken in mijn vagina en dat maagzuur... vandaag is niet mijn dag Manlief is eropuit gestuurd voor ananas, bitter lemon, slagroomvla en wortelen. Een rare combi, ik weet het, maar ik heb in alles zo'n trek joh!
Hey dames, Nou de dames van het CB zijn geweest hoor.. Hebben eerst wat zitten kletsen, met Tim natuurlijk slapend op me arm.. Samen gingen we Tim dus maar naar bed brengen, lekker ondergestopt natuurlijk en ja hoor... Huilen huilen en nog eens huilen, die vrouw van het CB drukte zijn schouders flink naar beneden, maar nee hoor hij bleef huilen, hand op zijn borst gelegd en nee hoor blijven huilen Dan de 'harde' manier: gewoon laten janken en na 5 minuten een aai over zijn bol en gewoon laten liggen, nog steeds niet stil te krijgen. Dan maar naar beneden gegaan, babyfoon uitgezet en even praten maar ondertussen af en toe even luisteren.. Meneer presteerde het, om een uur lang onafgebroken te blijven huilen, ze waren er helemaal van onder de indruk de dames van het CB, want zo lang bleven de meeste baby's toch niet huilen.. Kreeg dat boekje van Ria Blom, rust en regelmaat heet dat geloof ik.. moest ik maar eens doorlezen.. Volgens de dames van het CB vecht Tim letterlijk (maaien met zijn armen in de rondte) en figuurlijk tegen de slaap en doet hij daarom hazenslaapjes op mijn arm en zijn slaapplek ziet hij bij mij op schoot of in ieder geval tegen me aan. Daar moet ik dus mee gaan stoppen.. Wat ik wel kan doen is met een hydrofiel-luier op mijn lijf dragen voor een uur of 2 uur en dan onder zijn hoofd leggen, zodat hij mijn geur ruikt ook als hij in bed ligt.. Toen de dames weg waren begon Tim weer te huilen, maar dit keer voor zijn voeding, ik hem gevoed, daarna Tim doorgeschoven naar zijn vader voor een boertje en hopsakee, zijn bedje in.. En wat schetst mijn verbazing? Hij gaat liggen zonder problemen en slaapt per direct als een roosje.. Nu hopen, dat hij dit vol gaat houden zo, want hij komt drastisch (en wij ook) slaap tekort.. Hij dronk ook gelijk een stuk krachtiger uit de borst toen ik hem ging voedden.. Ik hoop zo, dat dit dan de oplossing is, mijn duimen draaien nu in ieder geval overuren
Migga: geweldig nieuws! Ik had dus een week geleden hetzelfde, ook mijn uk was ingedaald, heeft zich eruit gewurmd en is dwars gaan liggen. Mijn geluk was echter dat ze het geen prettige positie vond en dus zelf die nacht is teruggedraaid en we geen draaipoging hebben gehoeven. Ze heeft echter ruimte genoeg dus de kans is er nog steeds dat ze weer draait, bij mij hebben ze echter niets gezegd over extra maatregelen.... mss omdat ik pas 38 weken ben. Miranda: jammer dus nog niet echt veel schot in de zaak. Hopelijk mag je straks naar het ziekenhuis en helpen ze je daar verder. Verlies je nu geen bloed meer? Darcy: idd een vreemde combi maar je mag jezelf wel even extra verwennen na zo'n dag! Hoe leuk zwanger zijn soms ook kan zijn, er zijn dagen dat je alleen maar wil dat het geboren wordt, NU! Extra dikke knuffel voor jou, hopelijk slaap je vannacht beter zonder nare dromen en voel je je morgen beter. Marsab: ja balen hoor! ook een dikke knuf voor jou. Anette: ja idd alle vrouwen hebben dat wel een beetje (en niet alleen met zwanger zijn/ baby hebben Ik riep steeds dat het zo snel ging en nu roep ik weer dat het zo langzaam gaat.... Saskia: tja als ik lange stukken in de auto moest zou ik daar mss wel op een matje zitten maar daar let er niemand op me. Op de (vrij nieuwe, erg dure) bank heb ik ook een matje met een doek eroverheen liggen omdat ik daar erg veel zit. Maar een uurtje op bezoek...... Vreemd btw dat alles wat jij moest hebben opeens op was..... hebben je stadsgenoten vast gedaan om je actief te houden Edokid: jeetje jij donderdag ook al gestript... hopelijk werkt het! En wat de ananas betreft.... baat het niet, schaad het niet.
Mobielfreak: ja hoop het ook voor je want anders zijn jullie straks allemaal doodop.... ik heb trouwens vanavond mijn laatste cursusavond.... gelukkig! Jammer want vind de meiden wel aardig maar heb echt geen zin meer in het gepuf.
@marsab: hier ook traantjes hoor @migga: oe wat fijn! niet dat het nu minder spannend is.. maar wel fijn dat hij in ieder geval weer ligt zoals het hoort wie weet ga je nu toch gewoon nog thuisbevallen zoals gepland @mobielfreak: ik hoop dat hij vaker lekker gaat tukken vanaf nu. want jullie kunnen allemaal wel wat slaap gebruiken geloof ik. heb je je kans schoon genomen om zelf ook meteen eventjes te gaan liggen? zelfs al slaap je niet.. dan rust je toch nog een beetje @han: mja lijkt wel alsof ze het er om deden.. gelukkig was het heerlijk weer vandaag dus heb best genoten van mijn wandelingetje door de stad net lijstje gemaakt met mensen die ik graag een geboortekaartje wil sturen en ik merk dat wij allebei laatste tijd ons social life een beetje genegeerd hebben want zoveel mensen zijn dat eigenlijk helemaal niet. zijn er nog instanties die ook graag een kaartje ontvangen? heb tot nu toe eigenlijk enkel jobs werk en de vk daarvoor staan.
Hallo iedereen, het is al weer even geleden, maar jullie zijn ook niet bij te houden met al dat geklets... Nieuwe moeders, van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!! @Mobielfreak, hoop dat het slapen snel beter gaat, kan me wel voorstellen dat je je enigszins wanhopig voelt als Tim blijft huilen @Suus, hoop dat je voor donderdag bevalt en dat je niet ingeleid moet worden, jammer dat we het niet zelf in de hand hebben he? Ik ben donderdag uitgerekend, maar geloof ook niet dat mijn baby al aanstalten maakt... Voor iedereen waarbij de weeën al enigszins bezig zijn...heel veel succes en hopen dat het doorzet ! @iedereen die nog op hun wondertje wacht, we hebben nu al zoveel weken achter de rug, het gaat nu niet lang meer duren.....alleen ben ik het zelf ook wel erg beu aan het worden hoor! Knuffel, Angela
Saskia: Hoeveel kaartjes heb je nu dan? Ik heb er ook maar 28 nodig ofzo hahaha. En is het nog gelukt met de software van de camara? Han: Is ook wel een mijlpaal zo'n laatste cursus want dan komt de bevalling helemaal dichtbij Veel plezier ieder geval Mobielfreak: Hoop voor je dat hij nu ook beter gaat slapen zodat jullie ook bij kunnen komen! Darcy: Hoop dat de boodschappen wat gaan opwekken! Migga: Gelukkig weer goed nieuws. Hoop dat je niet lang meer hoef te wachten! Miranda: Spannend! Ben benieuwd wat de gyn zegt! Marsab: Wat erg! Knuf voor jouw! Virginie: Die tip onthoud ik alvast! Me zoontje wil niet slapen dus ga ff wat met hem doen liefs rian