september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Migga, gelukkig is het nog gelukt om te draaien en nu hopen dat de bavalling zich snel aankondigt.

Hier nog alleen maar harde buiken en maagzuur :(

2. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

erg he dat wachten he maart! Toch ga je ervan uit dat het gaat gebeuren of niet hoop dat het ook snle gebeurt voor jou!

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja vreselijk Rian voor jou ook natuurlijk. Ik voel wel dat er wat rommelt maar heb nog niet echt weeen.

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Edokid, hopen dat het strippen helpt! Vergeet het hart van de ananas niet heh
    :)

Saskia, idd apart dat die dingen ineens niet te krijgen zijn :(

Ja Anette, het is ook nooit goed heh ;)

Maart, hoop dat er inmiddels wat aan het rommelen is bij je...

Marsab, vreselijk van het katje :cry:

Miranda, heel veel sterkte/succes en we denken aan je! xxx

Migga, wow wat een goed nieuws. Idd een eigenwijsje ja :p Ben erg blij voor je! En fijn dat ze het goed blijven controleren.

Darcy, vooral slagroomvla met wortelen vind ik een bijzondere combi :)
    Voel je je wat beter nu?

Mobielfreak, vriendinnen raden mij ook Ria Blom aan. Dat boekje heb ik ook doorgeworsteld. Hopelijk dat t helpt en ben blij dat ze zo de tijd voor jullie genomen hebben.

Han, hoe was je cursus vanavond?

Gonzo, jij ook al bijna 40 weken. Duim voor je dat je niet lang hoeft te wachten meer.

Maart, dat maagzuur word ik ook zo gek van, met name 's nachts...

Morgen naar vk, ben benieuwd!

xx Sophie

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Meiden, ik wil jullie allemaal een fijne nacht toewensen en hopelijk worden er weer baby's geboren vanacht.

Morgen op controlle naar de vk, hoop stiekum dat het niet meer hoeft en dat onze zoon zich nog gauw voor morgenmiddag laat zien. Heb nu weer harde buiken en menstruatiepijn, ook veel afscheiding. Ga zo even douchen, is altijd lekker dat warme water.

Tot morgen meiden.

Liefs Moons

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Dat zou zeker prettig zijn moons! een warme douche schijnt ook zeker te helpen bij echte weeën.

Sophie: cursus was gezellig, niet veel gepuft gelukkig want dat had ik wel een beetje gehad ;) vooral veel gekletst met de meiden.

Maart: balen dat het niet echt doorzet maar ze zeggen dat de meeste echte weeën snachts beginnen dus er is hoop!

Rian: ja het komt soms erg snel dichterbij maar aan de andere kant lijkt het ook nog heel ver weg... erg dubbel allemaal.

Saskia: euh... wij hebben alleen de verloskundige en mensen van de zwangerschapscursus extra op de lijst staan. Moet nog even uitzoeken of ik de uwv ook een bericht moet sturen... geloof dat die de datum ook moesten weten :( En als je kleine naar een kinderdagverblijf gaat willen die vaak ook een kaartje.

Zo ik ga lekker bij mijn mannetje zitten en ik zie morgenvroeg wel weer wie er allemaal aan het bevallen is :D

7. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Ladies, hier gaat ook zo het lichtje uit. Ik duim voor nieuwe beebies x x P.

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier volgens mij mn slijmprop verloren slijm met rood bloed. Ik heb om de 8 min. ongeveer weeen. Hoop dat het niet vals is en doorzet.

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    OOOH MAART WAT SPANNNED! Ik hoop het zo
    voor je, er zit iig regelmaat in!

Hou je ons op de hoogte, ik zal aan je denken en voor je duimen

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Maart, wat spannend :p Ik duim voor je en denk aan je!
    Voor als het doorzet heel veel sterkte en succes. Misschien is vannacht je baby er al :D :p

Voor iedereen welterusten!

xx Sophie

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Miss X alles goed? Leuk dat je hier nog steeds zo meeleeft.
    Jij ook welterusten!

x Sophie

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Yhanxx Sophie, heb niet echt alle tijd om mee te lezen maar ik blijf nieuwsgierig!

Zie dat jij ook al overtijd bent! Je zal wel ongeduldig zijn!

Slaap lekker vast, de kleine meid roept me hihi

xxx

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.980
    113
    @maart: spannend meid! Ik hoop voor je dat het door gaat zetten.

Ik heb niet zoveel tijd, dus ik zal later even teruglezen. Ik kom namelijk net terug uit het ziekenhuis. Ik voelde de baby de hele dag bijna niet bewegen en heb uiteindelijk de vk toch maar even gebeld. Zij stuurde mij door voor een ctg naar het ziekenhuis en heb daar 2 uur aan het apparaat gelegen! Ze vonden het kindje ook erg rustig en moet daarom morgen weer voor een ctg..
    Harde buiken werden ook geregistreerd, kwamen om de 9 min. dus al wel regelmatig.

Nou dames, ik laat morgen weer wat van me horen, ga nu even slapen, het was een onrustige en vermoeiende dag!

Liefs suus

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi dames wilde effe melden dat zojuist me water is gebroken.

ik was jensen aan het kijken en hierna draaide ik me om in bed om te slapen. toen ik opeens een knak voelde en een hevige kramp kreeg. ik dacht dit is niks tot ik water tussen me bene voelde en toen stond ik op en ja hoor het stroomde eruit. nu elke keer met beetjes en en krampjes beginne te komen. me vriend heeft ff heel het huis gedwijlt haha want er was een helle spoor vanaf de kamer tot aan de wc te vinden. laat snel weten wat er gebeurt pfffff daar is weer een wee

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik probeerde te gaan slapen maar het lukt me echt niet wordt gek van de weeen die nu toch wel al zeker een half uur om de 4 min komen. wist niet dat het zo onprettig zou zijn die weeen aan de ene kant wil je dat het goed doorzet (pff zo die is weer weg) en aan de andere kant wil je dat ze niet meer terug komen. als het zo door gaat kan ik de vk snel weer bellen.

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    oe lovewinnie spannend!

Suus: jeetje wat een domper :( Hopelijk is morgen alles goed met de kleine. Gaan ze anders meteen inleiden.

Maart: hoe gaat het nu? mss ben je al wel bevallen......

Miss x: kan me voorstellen dat je het druk hebt met de kleine meid.

Ik kon helaas niet meer slapen dus ben ik ook maar een keer gezwicht en mijn bedje uit gegaan.
    Had net in bed hefig last van (onregelmatige) voorweeën en das niet echt bevordelijk voor je nachtrust. Nu ik op ben heb ik ze gelukkig niet meer. Even wat eten en dan mijn bedje maar weer in. Morgenvroeg verwacht ik dus wel weer een beeb :D

17. edokid

edokid Actief lid

24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Nou, hier nummer drie met weeën... En dan heb ik de ananas nog niet eens aangeraakt. Durf er eigenlijk niet op te hopen dat dit door gaat zetten, omdat ik al vaker dacht dat het was begonnen. Maar dit is wezenlijk anders merk ik en opeens kan ik al die beschrijvingen die ik van weeën heb gelezen heel goed volgen!
    Misschien later nog even een post en anders krijg je wel een sms, Han!

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Joepie: Houdt je nu maar lekker met kleine Esmay bezig. Die staat nu even op nummer 1. Zodra je weer wat tijd en zin hebt, kom je toch gewoon weer gezellig mee kletsten. Wat een schatje trouwens.

@Sophie: succes bij de vk vandaag. Ben benieuwd of ze je al wil strippen.

@Edokid: Morgen dus naar de vk om te strippen, spannend. Hoop dat het in combinatie met de ananas gaat werken. Wie weet zo moeder zo dochter.
    O en wat betreft de gymbal. Helaas einde verhaal. Had mooi bandenplakspullen gekocht, maar die schijnen alleen op rubber te werken, tja de bal is van plastic. Ik naar winkel om nieuwe bal te kopen, zijn ze allemaal uitverkocht. Dus nu heb ik geen een meer. Nu maar iedere dag zwemmen, helpt ook goed voor mijn ruggetje.

@Virginnie: Hoe heeft Keld vannacht geslapen? Heb je dat doekje van jou nog bij hem in de wieg gelegd? Ben benieuwd.

@Saskia: fijn dat je toch nog bent geslaagd voor billendoekjes + doosje. Was een hele zoektocht zo te zien. Hihi

@Marsab: Heel sneu voor het katje meid. We leven met je mee. Heb je al nieuws van Zoe? We zijn zo benieuwd.

@Miranda: spannend zeg. Ben benieuwd hoe het met je gaat en of jullie nog naar het ziekenhuis zijn geweest.

@Migga: super meid dat de draaipoging toch is gelukt. Nu de kleine jongen maar streng toespreken dat hij niet meer mag draaien. Ik hoop dat de bevalling snel door gaat zetten.

@Darcy: hoop dat je je weer wat beter voelt en ook wat beter hebt geslapen vannacht. Dat soort dagen/nachten breken je echt op. Hoop dat de boodschappen in de smaak zijn gevallen.

@Mobielfreak: Hoe heeft Tim geslapen vannacht? Fijn dat de dames van ‘t cb meteen geweest zijn gister. En zo te horen namen ze je probleempjes met Tim erg serieus en hebben ze je aardig wat tips gegeven. Wij duimen met je mee hoor dat het beter gaat met Tim, hij heeft toch zijn slaapjes nodig en jullie ook.

@Han: hoe was je laatste pufcursus? Toch wel blij dat het voorbij is? Ja en nu maar wachten, totdat je dat gepuf echt mag gaat toepassen.

@Gonzo: heerlijk he dat wachten. Ons geduld wordt op de proef gesteld.

@Moons: Succes bij de vk vandaag. Hoop voor jou ook dat het snel gaat gebeuren.

@Maart: O spannend meid. Ik hoop voor je dat het door gaat zetten. Zal het strippen toch geholpen hebben? Duim voor je.

@Suus: jeetje meid das wel even schrikken. Fijn dat ze de kleine meteen hebben gecontroleerd in het ziekenhuis. Succes vandaag en wie weet zal het nu eens gaan doorzetten.

@Lovewinnie: Spannend meid. Succes en zet hem op!

@Edokid: De 3e al met weeën. Spannend zeg. Zet hem op meid!

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.980
    113
    @moons: ik hoop voor je dat de kleine zich laat zien en anders succes bij de vk.

@maart: hoe is het bij jou inmiddels? Is het aan het doorzettten?

@lovewinnie: spannend! Hoe is t nu? Je zult het wel niet meer lezen, maar we denken aan je !

@han: ik weet niet wat ze dan gaan doen, ik hoop idd maar gewoon inleiden, ben nu zover wil de baby er gewoon uit hebben haha.

@edokid: jeetje, ook al zo spannend! Ben heel benieuwd meid, zet hem op en succes!

Hier nog een beetje ongerust over de beeb, vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Ik hoop echt dat alles goed gaat komen en dat ze gewoon een afspraak maken voor een inleiding, want nu ik de kleine niet meer voel bewegen moet ie er maar gewoon uit komen.

BTW: gister ook nog een echo gehad en ze schatten onze ‘kleine’ man op maar liefst 9 pond! Ze wilde het eerst niet met zekerheid zeggen, want ze dachten dat ik daar bang van zou worden.. Nou ja, dat valt wel mee, ik had ook geen kleintje meer verwacht en hoop nu alleen maar dat de kleine eruit komt. Op welke manier dan ook haha.

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ze hebben net controle gedaan en heb pas 3cm ontsluiting. dus veel pijn en weinig actie. om 10.30 komt ze weer langs en als er dan geen schot inzit moet ik naar het zh voor opwekkende medicijnen.

Deel Deze Pagina