Goedemorgen meiden, Wat is het spannend hier Zo te horen wilden de uks liever niet op 11 september geboren worden en waren ze aan het wachten totdat de dag voorbij was. Super spannend. Maart, Lovewinnie, Edokid zet hem op meiden. De babys moeten zich nu toch eens gaan melden. Meiden jullie nog bedankt voor alle felicitaties voor mijn mannetje, jullie zijn lief. Gister lekker avondje thuis gebleven, heerlijke spare ribs met witlofsalade gegeten. En als toetje de appeltaart. =P~ Die was echt heerlijk, al zeg ik het zelf. Marc heeft gister heel veel telefoontjes ontvangen voor zijn verjaardag, maar daarnaast werd natuurlijk ook even gevraagd hoe het met mij gaat. Toch wel lief vond ik. Iedereen wensden ons dat ook heel veel succes met de laatste loodjes en ze denken allemaal aan ons. Toch wel fijn om eens extra te horen. Vandaag maar even rustig dagje, heb vannacht niet zo geweldig geslapen. Straks maar weer eens zwemmen, beetje rommelen in huis. Vanavond afscheidsfeestje van mijn baas en zijn vrouw, heb ik wel zin in. Kan in al mijn collega's weer even gezellig zien en de rest natuurlijk. Ik kom snel weer spieken, ben namelijk erg benieuwd wie er als eerst bevallen is vandaag
@Suus: ja nu maakt het niet meer uit toch meid. Als het maar goed gaat met de kleine jongen en dat hij maar snel mag komen. Je hebt al lang genoeg gewacht. @Lovewinnie: balen meid dat de ontsluiting niet zo snel gaat. Hoop dat het nu ineens toch rap gaat, die pijn is ook maar niets. Succes en zet hem op! Knuf voor jou.
hey, hier nog geen nieuws van zoë gehad! Dus hopelijk is ze gewoon aan het genieten! Maart, edokid en lovewinnie: SPANNEND, WIE KOMT ALS EERSTE MET HET GOEDE NIEUWS?
O wat spannend is het hier weer. Maart, succes, hopelijk heeft het doorgezet of ben je intussen al aan het genieten van je baby. Lovewinnie, jij ook succes, ben benieuwd Edokid, ook aan het rommelen, wordt een babyboom vandaag. Suus, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, succes bij het zh vanmiddag, en 9 pond, jeetje, flinke baby hoor. Hier weer vals allarm, moet vanmiddag om 14.45 naar vk, ben benieuwd, denk niet dat ze al wil voelen hoe het is met mijn baarmoedermond, maar we zullen wel zien. Liefs Moons
LoveWinnie, hopelijk is de onstluiting straks wat verder gevorderd, succes meid en even doorbijten, je krijgt er iets heel moois voor terug.
Moons: hmmm jammer dat het toch weer vals alarm was. Mss wil ze toch al wel controleren omdat je zoveel voorweeën hebt. Edokid: ik houd mijn mobieltje strak in de gaten... Hoop voor je dat het doorzet! En als het al niet doorgezet heeft kan het zijn dat het strippen net dat kleine zetje geeft. Suus: kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt. En ja een 9 ponder schijnt er net zo vlot uit te komen als een 7 ponder. Het belangrijkste is dat hij eruit wil! Hopelijk gaan ze je snel inleiden, het is je nu echt gegund dat ook jij je kleine te zien krijgt. Lovewinnie: jeetje das balen als de ontsluiting niet wil vorderen. Hopelijk gaat het straks beter. Marsab: ja kan goed zijn dat ze met haar kleine in de armen helemaal nergens meer aan denkt. Patries: klinkt als een leuke avond gister! hopelijk is de avond van vanavond weer zo geslaagd, veel plezier! Ik ben ook benieuwd hoe het met miranda is..... denk dat ze ondertussen al wel in het ziekenhuis zal zijn. Vannacht werd ik om half 1 wakker met behoorlijke buikkrampen, vond ze erg raar aanvoelen. Ik geloof dat het echte voorweeën waren. Iedereen zegt dat je het wel herkent als het echte weeën zijn, nou dat denk je bij alles dat je voelt....... De echte "pijnlijke"krampen werden afgewisseld met gewone vervelende harde buiken dus ik snapte er niets meer van. Ook zat er dan 3 dan 6 dan 8 dan weer 4 minuten tussen. Ze werden steeds zwakker en er zat steeds meer tijd tussen. Toen ben ik maar opgestaan en daarna verdween het helemaal. Zijn dit nou voorweeën geweest? of heb ik gewoon verkeerd gelegen? Ik sliep btw pas weer rond 5 uur geloof ik dus hoop dat ik vanmiddag nog even kan slpaen of zo.
han dat zijn voorweeen! Je wordt er cagie van en ze doen geen bal! ja een beetje voorwerk. veel succes iedereen groetjes las
Denk dat het toch voorweeen waren Han, zo heb ik dat ook steeds, ongipijn wordt afgewisseld met harde buiken en steken vanonder. Erg vervelend, maar zal er wel bijhoren.
thnx meiden! Van de ene kant was ik wel een beetje blij want nu heb ik het idee dat mijn lijf "iets" aan het doen is. Aan de andere kant hoop je natuurlijk stiekum dat het toch doorzet...... Hopelijk krijg ik het niet te vaak en in ieder geval niet zo vaak 's nachts
@ Patries Het was weer drama vannacht.. Huilen huilen en nog eens huilen, zo erg, dat Dennis eieren voor zijn geld koos en op de bank is gaan slapen, waar hij Tim dus niet kon horen.. Tim blijft zich letterlijk en figuurlijk verzetten tegen zijn slaap.. Heb hem net gevoed en hij ligt nu ook in zijn bed, maar blijft maar huilen, ik probeer het nu maar te negeren, wat erg moeilijk is.. Ik heb hem vannacht tot 3 keer toe andere kleertjes aan kunnen doen, omdat hij zichzelf helemaal ondergespuugd had, lag echt een flinke hoop overgeefsel onder zijn hoofdje, echt zo zielig Op deze manier kan ik elke dag wel een baby-was gaan draaien, want ik hou voor hem bijna niets schoons meer over op een dag.. Gisteravond wilde ik hem ook badderen omdat het overgeefsel helemaal in zijn haartjes vast zat, kreeg het er niet af met een doekje, dus ik een badje maken, zet ik net de hete kraan helemaal open, vliegt de douchekop van de slang af, dus ik heb mezelf lelijk verbrand en ik kon Tim ook niet meer badderen, want dat warme water deed zeer aan mijn arm en hand, dus heeft Dennis hem maar gewassen.. Zometeen duik ik eerst zelf maar even onder de douche en dan hoop ik dat Tim zo toch echt even gaat slapen.. Ik heb onderhand luciferhoutjes nodig om wakker te blijven
heyyy meiden! Wat doen jullie nou gaat iedereen opeens bevallen En laten mij alleen overtijd achter! nou ja zeg Maart, suus, edokid, lovewinnie, miranda: Veelsucces (ben ik nog iemand vergeten ) Han: ja klinkt als voorweeen die beginnen heel pijnlijk en trekken dan steeds minder pijnlijk weg omgekeerde weeen. Blijf jij nog wel ff bij mij MissX: Heyy leuk dat je ook meepraat nog steeds lekker aan het genieten van je kleine meid? Patries: Fijn dat je leuke dag heb gehad gister! Wel balen dat je nog steeds zo slecht slaapt! Suus: hoop dat het vanmiddag beter gaat met de baby en stukken actiever! Moons: balen van de valse start! Nou hier nergens last van hor, heerlijk geslapen, alleen toen ik op bed ging liggen was kleine zo druk doet gewoon pijn dan maar veel ruimte heeft ze ook niet meer. Nou kom zo nog ff kjken voor nieuws! liefs rian
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb Zoë: VERRASSING, +14.3kg, bv, tb, 22 Juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 12.1 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, 0zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Lovewinnie: MEISJE +12 kg, bv, verlof sinds januari - huismama uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 9 JONGENS 11 MEISJES 8 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 16. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm 17. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 18. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 19. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 20. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm 21. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm 22. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm 23. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm 24. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm 25. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm Totaal geboren: 12 JONGENS 15 MEISJES Agenda 12 september: moons vk controle 13 september: miranda040172 gyn. controle 13 september: Edokid vk controle + strippen 14 september: marsab vk controle 14 september: sereenalian vk controle 17 september: Han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
JAAA MAART IS BEVALLEN Kreeg vannochtend een smsje. Ze is om 6.17 bevallen van een mooie meid YASMINE! 3360 gram en 50 cm groot. Van Harte Gefeliciflappie
Joepiedepoepie Maart van harte gefeliciteerd met je dochter Yasmine En dat er nog maar meer goed nieuws mag volgens vandaag want er staan er een hoop weer op knappen als ik het zo lees, hihihi
Maart van harte met jullie kleine meid!!!!!!!!!!! Miss x: bedankt voor je post Rian: ja hoor ik blijf gezellig bij jou Mobielfreak: jeetje kan me helemaal voorstellen dat je er echt doorheen zit! hopelijk kan je zo nog wat slaap bij pakken want dit is geen doen. Dikke knuf voor jou.
whoo maart! gefeliciteerd! ik zal maar in de buurt van mn mobiel blijven.. ik verwacht van lovewinnie toch ook een smsje binnenkort enkel heeft zij alleen mijn nummer.. en andersom niet dus als ik niks hoor.. dan weet ik ook echt niets helaas hier voor de gein weer prima geslapen lag namelijk erg laat op bed ivm wat randjongeren hier in de straat leek erop dat ze in onze auto wilden inbreken.. maarja enige van waarde wat daarin zit.. is de maxicosi en het is een dure auto.. dus wij dachten al vrij rap dat het dan toch misschien meer om de auto zou gaan ondanks dat je die niet zomaar gestart krijgt zonder sleutel.. zijn daar vast trucjes voor. dus job met de nieuwe videocamera boven starttklaar (op nightvision en alles) mocht er wat gebeuren. tis leaseauto.. dus dan kun je het risico wel nemen dat er wat stuk aan gaat op zich alsin.. je wil het nog steeds niet en job is onwisj zuinig opd e auto maar reeel gezien: je kan beter een stukke leaseauto hebben dan een stukke eigen auto. uiteindelijk hebben ze neits gedaan tho.. misschien dat ze job toch gezien hebben. bleek dat ze gewoon paar deuren verder aangebeld hebben om te vragen of de auto voor de deur hun auto was... waarna de buurman iets minder gecharmeerd was wij waren verstandig maar gewoon binnen gebleven.. je weet het nooit tenslotte maar uiteindelijk toch maar even gaan kijken buiten dus tot half 12 nog buiten gestaan denk ik en voor we daadwerkelijk sliepen.. (en dan ik nog iets later ivm bergje maagzuur) was het al gauw toch behoorlijk laat gevolg is dat ik wel heerlijk geslapen heb ok.. met de nodige plasonderbrekingen.. maar dat begint te wennen en is minder vervelend dan echt gewoon klaarwakker zijn succes met de weeen iedereen tho en ik hoop snel goed nieuws van lovewinnie te hebben
Wauw Maart Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertjee Yasmine. Geniet maar lekker van jullie meisje!!! En waar blijft het nieuws van de andere rommelende meiden? Zo spannend allemaal. Succes he meiden! @Mobielfreak: Jeetje meis, wat vervelend zeg. En ook zo naar dat Tim zo veel overgegeven heeft, dan zal hij zich wel enorm druk hebben gemaakt. Hoe kan dat toch zeg, die kleine man die maar niet wil slapen? Ik leef met je mee meid. Hopelijk heeft Tim straks ze rust een beetje gevonden en gaat hij toch stiekem even slapen en hoop dat jij dat dat ook even kan doen, want dit is niet uit te houden zo voor je. Dikke knuf voor jou. @Rian: fijn dat je zo lekker hebt geslapen. En bij jou dus nog steeds rustig. Die kleine meid houdt jullie wel in spanning. Voelt Jeremy zich al wat beter? Ik hoop het. Hier net heerlijk 1.5 uur gezwommen. Daar knapt een mens echt van op. Ben nu helemaal rosig. Zit nu heerlijk aan een stukje appeltaart, daarna maar even douchen en wat in huis doen. Tot later.