september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Edokid, veel sterkte/succes en we denken aan je hoor. Zet m op! xxx

x Sophie

2. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Zoë van harte gefeliciteerd met Tara!!!

Hopelijk gaat alles goer met moeder en kind.

Edokid: kan me voorstellen dat die halve nachten opbreken, hopelijk is dit de laatste nacht met weeën ;)

Saskia: hmm niet echt prettig als je bang voor je auto moet zijn.....

Hier is ons dametje vandaag erg rustig, ze beweegt wel als je haar heel erg pest maar verder blijft het heel stil daarbinnen. In combi met die buikpijn van vannacht ben ik al meteen weer bang dat ze is gedraaid......

Grrr ik wordt zooo gek van die onzekerheid!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@han: normaal voel ik me hier heel veilgi hoor :)
    maar het is nieuwbouw.. en dat trekt altijd dieven he

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.140
    113
    @maart: SUPER, GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE! En wederom een erg mooie naam! (moet bekennen: jasmijn hadden wij gedaan als meisjesnaam, lijkt er erg op, mooi hoor)

@zoë: JOEPIE! OOK SUPER GEFELICITEERD MET JULLIE MEID! En ik blijf het zeggen, vind het allemaal zulke mooie namen. Best maf hoor. Geniet lekker van jullie kleine meid.

@lucky: ik moet er om half 3 zijn, hoe laat moet jij? Veel succes!

Zo, al die bevallingen, ik begin zo langzamerhand toch echt jaloers te worden hoor. Is het raar om te vragen of ze niet al te lang meer willen wachten met de inleiding? Ik zit er inmiddels wel helemaal doorheen eerlijk gezegd. Ik slaap niet meer en heb constant hoofdpijn, maar dat zal wel aan de spanning liggen. Ik moet er toch niet aan denken dat ze me nog tot maandag of dinsdag ofzo laten lopen, heb het nu echt wel een beetje gehad hoor! Vinden jullie bijna 42 week ook niet genoeg?
    Nou ja, laten we hopen voor de bijna mama’s die nog niet bevallen zijn dat ik de koploper van de overtijdlopers blijf, want dit is toch niet echt aan te raden voor jullie hoor..

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus, is totaal niet raar, zeker doen hoor! Kan het me erg goed voorstellen dat je het zat bent.
    Bij ons is het beleid uiterlijk 15e dag inleiden en als er reden toe is eerder.
    Ik zou aangeven dat je het niet meer trekt, je zorgen maakt etc.
    Veel succes, sterkte!

xx Sophie

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind het helemaal niet raar hoor, vooral niet nu je je toch zorgen maakt. Vragen kan je het altijd, als jij niet aangeeft dat je je niet meer prettig voelt kunnen ze het ook niet weten.

Ik ga maar weer eens in bad liggen, kijken of mijn smurfje dan weer wat wakkerder word.

7. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Jippie weer een babytje erbij!!! Zoe van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Tara. Geniet ervan. En fijn te horen dat het allemaal goed gaat met mams en dochtertje.

@Edokid: dus nog steeds spannend bij jou. Hoop dat het nu toch echt goed gaat doorzetten.

@Suus: vindt het niet gek hoor meid dat je er zo doorheen zit en dat je liever vandaag dan morgen ingeleidt wilt worden. Als ik jou was zou ik het toch vragen en aangeven dat je het echt gehad hebt. Wie weet wat ze zeggen. Succes vanmiddag.

Nou moeten de jongens toch echt een gaan inhalen. Als mijn kleine jongen nou eens goed luisterd, heb hem vandaag al meerdere keren verteld dat hij echt wel mag komen hoor. Maar luisteren... ho maar. :rolleyes:

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    bij ons in het ziekenhuis is het ook zo dat je precies met 42 weken 's ochtends om 7:00 aan het infuus gelegd wordt. Dus bij mij kan het ook niet langer dan tot maandag a.s. duren! Hier ook nog alles rustig... heb wel vreselijke buikkrampen, maar dat komt puur door het hardhandige toucheren van de gyn vanmorgen.... AUW wat deed dat pijn! Nou ja, een bevalling zal nog wel veel meer pijn doen....
    In ieder geval kon ik weer niet ingeleid worden omdat de baarmoeder nog steeds niet verstreken is. Zaterdag checken ze weer.....

MAART EN ZOË: GEFELICITEERD MET JULLIE MEIDEN!

Hihi, ben nu ook wel een beetje jaloers aan het worden op alle mama's!
    Suus: ook ik ben bang dat ik straks nog van een kleuter moet gaan bevallen! 9 pond..... hihi das niet niks! Maar als de baby ook lang is, dan valt het in verhouding echt wel mee! Ben benieuwd hoe zwaar die van mij nu al is!

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Zoe en Maart: gefeliciteerd met jullie meiden!!!!

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Sophie

Mijn arm is best wel een beetje rood nog en doet ook nog wel pijn, maar ik bijt gewoon op me tanden (moet ik niet te hard doen anders breek ik weer een kies :) :) )

Tim ligt nu ook weer huilend in zijn bed, zucht....

11. Saskia78

net terug van de vk...
    en ontdekte vandaag wat precies dat het suizende geluidje bij het luisteren van de harttonen
    dat bleek dus de navelstreng te zijn :)

wist ik veel.. maar wel stoer dus

omdat er niemand was lekker de tijd genomen
    en alle geluidjes daarbinnen eens op ons gemak uitgefilterd en beluisterd.
    oa dus ook mijn eigen hart en de navelstreng :D

nog even zelf gevoeld hoe het hoofdje voelde :)
    dat was ook wel cool.. maar kostte wel wat moeite omdat het nogal diep zit al :)

hadden het nog even over dat ik mijn hartslag sowieso op het moment veel duidelijker voelde
    ook bijv. dat als ik iets vastpak.. dat ik heel duidelijk de hartslag in mn vingers voel.
    en dat dat niet enkel in mn vingers is eigenlijk

babybeer is meteen weer onwijs druk.. die vind dat ding om de hartslag te laten horen maar niks volgens mij
    daar reageert ie altijd onwijs op.
    net dus ook door even hardhandig mijn ribjes te mishandelen terwijl ik daar op tafel lag.
    of is dat nou omdat ze het leuk vinden? *grin*
    in dat geval mag ie wel wat subtieler reageren :)

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    succes suus en lucky!

edokid: spannend voor jou!

lovewinnie: al mama? ;)

saskia: leuk om te weten idd, dat gesuis. Ook grappig dat je het hoofdje nog eens mocht voelen!

han: lekker ontspannen in bad, goed idee trouwens..... :rolleyes:

sophie en migga: hopelijk komt jou kleintje ook snel

Ik zit hier nu achter een verse ananas...hopelijk helpt het!
    en anders is het gewoon erg lekker! :)
    Heb net boodschappen gedaan en ook al een fles bitter lemon gehaald! ;)
    Dus kleintje: kom maar! hihihi

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Saskia: die uk van mij vind dat ding dus echt helemaal niet tof en nu luisteren ze met de toeter. Ze ging telkens draaien om er zo hard mogelijk tegenaan te schoppen en omdat er nu kans is dat ze weer in een stuit gaat liggen wil ik dat ding dus niet meer op mijn buik hebben.

Marsab: ja is echt heerlijk! ik ga sinds ik zwanger ben veel vaker in bad.
    Hopelijk werkt de ananas of de biter lemon ;)

Migga: die kleine van jou heeft het nog goed naar zijn zin daarbinnen.... hopelijk vind hij het voor zaterdag al wat minder tof en kunnnen ze je strippen.

Suus en lucky: suc6 in het ziekenhuis zo.
    Suus: hopelijk heb je vandaag of morgen je mannetje nog in je armen, neem je meteen je koffertje mee?

Mobielfreak: heb je geen zalfje of iets dergelijks wat je op je pijnlijke arm kan smeren?

Edokid: is de vk al geweest?

14. Saskia78

@han: mja ik heb ook niet het idee dat het gwaardeerd word
    al zeggen ze volgens mij wel dat heftige activiteit betekend dat het juis twel gewaardeerd wrod

maar somehow kan ik er niet zo in geloven wat dat betreft

nahja.. het is altijd maar voor eventjes.. en babybeer ligt al vanaf 20 weken in ongeveer dezelfde houding zegmaar
    1x een dag dat het ruggetje aan de andere kant lag.. maar dat beviel kennelijk niet zo heel best.. want sochtends draaide het naar links... en savonds op de bank gauw weer terug :)

wel een heel apart gevoel op zich.. want het kostte toch wel wat moeite toen :)
    was denk de eerste keer dat i kaan 2 kanten tegelijk beweging voelde ipv voornamelijk rechts :)

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ han

Nee helaas, heb niets in huis, heb al wel gisteren tandpasta er op gesmeerd, dat verkoeld ook voor even..

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Saskia: bij mij zij de vk zelf ook al dat ze het niet waardeerde omdat ze er echt heel fel op reageerd. Die smurf van mij ligt nog steeds niet op 1 plek, soms ligt ze een paar dagen hetzelfde maar haar rug draait meestal nog gezellig alle kanten op.

Mobielfreak: mss toch maar iemand eropuit sturen voor een zalfje van het een of ander..... het is al erg genoeg dat je een huilend kind hebt, je moet het wel zo makkelijk mogelijk voor jezelf maken ;)
    Heb je nog even kunnen slapen?

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mobielfreak: okay, ik ga het je gewoon aanbieden. Je kunt met je kleine een afspraak maken bij de chiropractor, die kan kijken of er bij de baby iets klem zit in de ruggegraat. Door een bevalling, toch al pittig, kan er een zenuw of spier of zelfs werveltje niet meer goed zitten. Dit is meteen te verhelpen.

Ik raad het je aan, omdat chiropractie veel bij huilbaby's wordt toegepast en ik zelf ook bij een chiropractor loop - en na de bevalling, dus als ons kind een dag of 2 oud is, naar hem toe ga om alles na te laten lopen.

Idee misschien? Zo niet, dan niet natuurlijk ;)

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Maart: gefeliciteerd!

@Zoe: gefeliciteerd!

@Edokid en lovewinnie: wat is het spannend! Ik wacht ook nog met smart op Miranda's sms, oh meiden, wat komen er opeens veel baby's! :)

@Suus: ik zou ook gaan vragen om inleiden, hoor. Dit is wat je noemt mega-overtijd lopen. Echt prettig lijkt me dit ook niet...

Meiden, ga even naar het strand, kom later weer kijken hoe het ervoor staat met iedereen.

En Mobielfreak: w.b. de chiropractor: je denkt er zelf niet zo snel aan, maar ik heb een voorlichtingsavond bijgewoond en al heb ik al jaren hulp van de goeie man, ik weet dat hij ook veel succes boekt bij baby's. Huilen is het enige dat ze kunnen, dus misschien ligt de oorzaak in het lijfje...

Sterkte in ieder geval.

19. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

heyy meiden,

Maart, Zoe: GEFELICITEERD MET JULIE DOCHTERTJES!!
    Suus: Jij bent echt de volgende dat moet gewoon!
    Sophie: Gelukkig ben ik niet alleen!
    Han: Heeft het bad geholpen? Anders gewoon weer vk bellen he als je je zorgen maakt!
    Mobielfreak: Wat balen van je arm zeg!
    Saskia: Fijn dat alles weer goed was! En wat apart idd zo'n droom!
    Marsab: Hoop dat het helpt laat ff weten he of het heeft geholpen!
    Migga: Wel balen dat alles nog steeds potdicht is maar misschien helpt het inwendig onderzoek wel om het meer te ontsluiten toch!

Iemand ben vergeten sorry :oops:

Ga morgen maar aan vk vragen of ze wil kijken of er al wat gebeurt hier van binnen want ben het wachten wel een beetje zat, voel me wel goed maar wil nog genieten met me man, straks is hij weer hele week weg en alleen maar in het weekend thuis. Mag ook helemaal niet klagen ben niet de langste die overtijd loopt sorry! :oops:

liefs rian

20. Saskia78

hmm droogt tandpasta niet wel meteen je huid heel erg uit?

wat ook verkoelt is yoghurt en komkommer

@darcy: hmm dat is inderdaad niet het eerste waar je aan denkt :)
    maar wie weet :)

Deel Deze Pagina