Dank! Ik ben van een ander forum gewend dat je plaatjes van een andere site gewon kan gebruiken. Ponyville: Dat is een goed punt! Zelf fröbelen is ook wel zo leuk. Misschien dat ik er 1 koop en die dan gebruik om er meer van te maken. Dan kan je ook spelen met de grootte (de dotty is nogal klein, schijnt). Ik moet maar eens eenm naaimachine aan gaan schaffen, komt strax vast wel van pas. Ik maakte vroeger heel veel kleren zelf (toen ik nog thuis woonde), maar het lijkt tegenwoordig wel of dat heelmaal uit is. Ik weet in Den haag in ieedr geval bijna geen winkels meer waar ze stoffen of fournituren verkopen. De zaken die ik weet zijn zo dur dat het de moeite niet meer loont om zelf iets te maken.
Op zich maakt het tegenwoordig niet altijd meer veel uit of je hetzelf maakt ja of nee (qua kinderkleding) maar zon wrapper kost 40 euro in de winkel nou daar kan ik er wel 10 voor maken (bij wijze van spreken) als ik dan een hele luxe maak zit ik er nog ver onder, je kan je eigen kleuren gebruiken en leuke motiefjes. Ja ik moet zeggen dat ik er ook weer effe in moet komen qua naaien , heb het vaak gedaan (ons mam die maakte alles voor ons en kon ze daarna met vette winst doorverkopen nog aan andere mensen , die heeft een soort gave dat ze een kledingstuk ziet en meteen vanuit haar hoofd kan maken (dus zonder patroon) ben altijd zo trots op haar dat ze dat kan!) Maar goed ik heb nog een machine staan en wil graag alles customizen in het sfeertje van mijn kamertje, soms is het leuk om iets te hebben wat niet duizenden anderen babies hebben en dan kan je zo'n leuke labeltje erin doen met"made with love" of "voor mama's prins(es)" Ook heel leuk om te bewaren! Ja je kan trouwens plaatjes van andere forums ook gebruiken maar dan moet er .jpg e.d. achterstaan. Voorbeeld: http://www.thenaturalbabyresource.com/s ... %20019.jpg
ooh en check de markt voor stoffen! meteen effe lekker koekkruimels voor jezelf heb trouwens de hele tijd lichte krampjes door mijn hele buik door ECHT irritant want dat maakt me opnzeker alleen lijkt het gelukkig niets op menstruatiepijn maar wel in die zone van de band van je heupen naar je blaas zeg maar
Even geupdate versie (op juiste volgorde van uitgerekende datums) Suus/23 jaar (vriend 22 jaar)/ 1e kindje/ 1 september Brigitte22/ 30 jaar/ 1e kindje/ 4 september las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september Ief / 30 jaar (vriend 30 jaar) / 1e kindje / 8 september Pomme / 33 jaar / 1e kindje / 10 september Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september Ponyville / 26 jaar (vriend 33 jaar) / 1e kindje / 14 september jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september joepieo1/ 24jaar/1e kindje/23 september Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september
@ponyville: ik ben nog niet eerder op de markt geweest hier in brabant. in Den Haag is daar niet veel stof te krijgen, maar daar is het publiek ook heel anders dan hier. Mijn schoonzusje 'kan ook gewdlig goed kledign maken. Ze heeft ook een borduur en een lockmachine waarmee ze echt kleding maakt die eruit ziet of het van een stikduur merk is. Misschein dat ik haar wel ga vragen of ze me wil helpen. Zal nog wel een leuke handel inzitten ook, denk ik... Over die krampjes, die heb ik ook heel regelmatig en die schijn je echt te horen hebben. Je baarmoeder zet uit, je baarmoedermond wordt week en weet ik wat er allemaal gebeurt vanbinnen... Het is echt hard werken!
Heb nog helemaal niet nagedacht over kleuren en dingen... hihihi... maar zijn nu eerst ook bezig met allerlei voorbereidingen voor de trouwdag in april.... als alles in maart goed is met de uk dan gaan we wel eens nadenken over kleuren.... Maar zit zelf te denken aan wit met lichtgroen....
Hallo allemaal, Ik ben vandaag naar de Vk geweest en ik ben 3 sept 2007 uitgerekend.. Ik dacht zelf dat ik iets langer zwanger was, maar dit is niet het geval.. Ik heb het hartje zien kloppen.. Ik heb over 2 weken mijn tweede echo.. Mag ik ook bij jullie lijst.. Ik ben Marjan.. ik ben 26 jaar ik ben zwanger van mijn tweede kindje.. Hoe gaat het verder met alle zwangere dames? Liefs Marjan!
haha brigitte wij ook , roomwit met pastel groen-blauw en groen Ja meid jij hebt een trouwerij om even naar uit te leven dat scheelt he moet je zien NA april hoe gek je dan van jezelf word hahahah ik ben de hele dag ermee bezig
Suus/23 jaar (vriend 22 jaar)/ 1e kindje/ 1 september Marjan / 26 jaar / 2e kindje / 3 september Brigitte22/ 30 jaar/ 1e kindje/ 4 september las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september Ief / 30 jaar (vriend 30 jaar) / 1e kindje / 8 september Pomme / 33 jaar / 1e kindje / 10 september Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september Ponyville / 26 jaar (vriend 33 jaar) / 1e kindje / 14 september jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september joepieo1/ 24jaar/1e kindje/23 september Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september Patricia/ Triez / 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 23 september Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september
hahahaha ja heerlijk zo'n trouwdag..... haalt wel je gedachten van deze spannende weken af..... Ook al heb ik vorige week de echo gehad toch het blijft spannend... vandaag dus wat roze prut na een vaginaal tablet... maar gelukkig had ik dat vroeger ook toen ik nog aan de pil was.. en nu weer een trekkerig gevoel in mijn buik... maar zullen wel weer die banden zijn... heb het alleen even niet gevoeld ....
Ponuville nu sta ik er niet meer bij! Marsab/ 23 jaar/ man 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 20 september Wat is er weer veel bijgeschreven. En Brigitte, leuk he die voorbereidingen. Echt heel spannend! Ik dacht trouwens dat je 22 was (brigitte22) Hihi.....echt kortzichtig weer van mij!
Suus/23 jaar (vriend 22 jaar)/ 1e kindje/ 1 september Marjan / 26 jaar / 2e kindje / 3 september Brigitte22/ 30 jaar/ 1e kindje/ 4 september las28 / 29 jaar / 4de kindje / uitgerekend 4 september Maart/ 23 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 5 september Ief / 30 jaar (vriend 30 jaar) / 1e kindje / 8 september Pomme / 33 jaar / 1e kindje / 10 september Claudie/ 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 13 september Ponyville / 26 jaar (vriend 33 jaar) / 1e kindje / 14 september jikke/ 33 jaar/ 4e kindje/ uitgerekend 15 september Ouder/ 38 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 16 september Fempje/ 24 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 17 september Marsab/ 23 jaar/ man 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 20 september Cristel1986/ 20 jaar(28 jan 21 jaar)/ 2e kindje/ 21 september joepieo1/ 24jaar/1e kindje/23 september Ronnie / 36 jaar / 2de kindje / uitgerekend 23 september Patricia/ Triez / 26 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 23 september Darcy/ 32 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 26 september SandraT/ 28 jaar/ 1e kindje/ uitgerekend 28 september OJEE Marsab ! Ik heb je er weer bijgezet hoor weet niet wat er gebeurd is haha SORRY
ik stop maar met schrijven ik krijg toch geen reactie op mijn berichten...helaas veel plezier jullie nog