goedemorgen, werd vanmorgen wakker rond 5 uur. Blijkt dat mn vliezen zijn gebroken Heb nog geen echte weeen wel veel harde buiken... afwachten dus. khou jullie op de hoogte
nog even een vraag: Het is niet zo dat het vruchtwater er allemaal in 1 keer uitkomt. Ik heb steeds plasjes zeg maar... Maar hoe kun je nu gewoon je ding doen in de tussen tijd? Ik bedoel, ik loop steeds met een handdoek tussen mijn benen! Ja sorry, niet zo smakelijk... Maar als ik een maandverbandje voor doe is die met 1 plasje drijfnat! Hoe doe ik dit nu?
Jeetje marsab gaat het ook al spannend maken! Heb je ook al weeën? Mobielfreak: jeetje kan me voorstellen dat je nu helemaal overstuur bent. Heel veel sterkte meid, hopelijk is het niets ernstigs. Hele dikke knuf! Darcy: al weer een beetje lekker geslapen? nu ook niet meer gedroomd? hoop voor je dat je nu een beetje beter in je velletje zit. Suus: nog 20 min..... waarschijnlijk lees je het niet meer maar toch nog heel veel suc6! zal aan je denken vandaag! Joyce: idd enorm schattig hoe ze daar in die tummytub zit. All: ik ben vannacht weer de halve nacht wakker geweest. dit keer niet door voorweeën maar door verschrikkelijke tandpijn. Ik heb nu dus nog steeds tandpijn en wordt er een beetje chagie van.....
hmm...das idd wel een idee! Dom dat ik daar niet aan gedacht heb! Echt weeën heb ik nog niet....Meer harde buiken en last van menstruatiekrampen. Verder was mijn vruchtwater helder, maar nu komt er af en toe ook donker bloed bij kijken...
Spannend Marsab, hopelijk gaat het gauw beginnen. Bij mijn vorige bevalling begon het ook met gebroken vliezen, heb toen kraamverband ingedaan, dit was wel te doen, maar heb ook niet veel meer gelopen, voornamelijk gelegen omdat ik vrij gauw weeen kreeg, als je loopt heb je er meer last van denk ik. Succes meid. Liefs Moons
Mobielfreak, dikke knuffel, kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is om je kleine in het zh achter te laten, maar het is natuurlijk beter, hopelijk vinden ze gauw een oplossing en wordt de kleine gauw weer beter. Liefs Moons
@Miranda: Jeetje meid, wat een verhaal zeg. Ook erg dat ze je zo lang in spanning hebben laten zitten. Nu gelukkig weer lekker thuis en hopen dat de kleine zich snel gaat melden. Knuf voor jou. @Lovewinnie: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Alicia. Genier maar lekker van jullie meisje. @Suus: Fijn te horen dat alles goed is met de kleine. En dat je dus vandaag wordt ingeleid. Super meid. Zet hem op. (waarschijnlijk zal je dit niet meer lezen, maar toch succes) @Sophie: Alles weer goed bij de vk, super. Ben benieuwd of ze je vrijdag wat meer kunnen vertellen bij de gyn. Voor jij is het dus nog steeds afwachten. Die kleine meid vindt het gewoon nog veels te heerlijk bij jou in je buik. Geniet er dan nog maar even van, toch. @Lucky: Super zeg dat jullie uk weer gegroeid is, dat geeft je weer meer zekerheid. Heerlijk. @Seetje: Voor jou dus ook nog even geduld. Hoop dat de kleine zich toch snel gaat melden. Succes met de laatste loodjes. @Moons: Bij jou ook alles goed, super zeg. En ook afwachten dus. @Ief: Leuk om weer wat van je te horen en vooral dat het zo goed gaat met jullie. Geniet nu maar eerst lekker van jullie kleine meid hoor. @Mobielfreak: Jeetje meid, dat is behoorlijk schrikken. Wel fijn dat jullie meteen mochten komen en dat ze Tim nu ter observatie houden. Hoop dat jullie snel bericht krijgen, zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn. Heel veel sterkte meid, ik hoop dat jullie nog wat hebben kunnen slapen. Dikke knuf voor jou. @Joyce: Wat een mooie meid hebben jullie zeg. Geniet maar lekker van haar. @Darcy: Een hoop slaap doet wonderen hoor meid. Misschien toch iets te veel gedaan de afgelopen weken, nu maar eerst lekker aan jezelf denken. @Marsab: Wauw spannend meid. Hoop dat het snel voor je gaat beginnen. Ja ik zou ook kraamverband gebruiken als ik jou was. Misschien ook even je vk inlichten. Volgens mij kan dat wel vaker voorkomen hoor dat er wat bloed bij vrijkomt, maar misschien nooit verkeerd om even te melden. Succes meid. @Han: balen zeg dat je zo slecht hebt geslapen. Hoop dat de tandpijn snel over gaat. Hier alles goed. Gister naar Afscheidsfeestje van mijn baas en zijn vrouw geweest, was erg gezellig. Iedereen was erg verrast om mij te zien, dus heerlijk bij gekletst met al mijn collega's en klanten. Erg leuk. Iedereen vond dat ik er heel goed uitzag, tja heb nu eindelijk eens wat kleur op mijn gezicht (uurtje per dag zwemmen in de zon doet wonderen). Iedereen wenste ons natuurlijk heel veel succes en wilde het allemaal weten wanneer de kleine geboren is. Mijn vriendin heeft ook even tegen de kleine verteld dat het toch echt dit weekend moet komen, anders kan zij en haar man onze kleine niet meer zin. Dus hoop dat haar gesprekje gaat werken. Avond was erg vermoeiend, waren pas om half 1 thuis, maar wel zeer geslaagd. Ben echt blij dat ik heen ben gegaan. Verder wel slecht geslapen, vandaag maar een relax dagje.
uitgerekend 1 september Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 6 september Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald Edokid: VERRASSING, + 12.1 kg bv, tb (bad), 27 juli verlof, volledig ingedaald uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN uitgerekend 9 september Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, 0zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12.5kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, volledig ingedaald uitgerekend 21 september Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 9 JONGENS 11 MEISJES 7 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 15. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 16. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm 17. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 18. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 19. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 20. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm 21. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm 22. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm 23. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm 24. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm 25. Zoë84: bevallen op 11/09/07 (41w3d) van Tara, 3540 gram/ 51 cm 26. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm 27. Lovewinnie: bevallen op 12/09/07 (39w1d) van Alicia, 3160 gram/ 46 cm Totaal geboren: 12 JONGENS 17 MEISJES Agenda 12 september: moons vk controle 13 september: Edokid vk controle + strippen 14 september: miranda040172 gyn. controle 14 september: marsab vk controle 14 september: sereenalian vk controle 17 september: Han vk controle 18 september: Patries gyn controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
*inbraak* Ik voel me toch een beetje een sep-mama dus kom even inbreken Alle mama's die bevallen zijn: van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! Voor alle anderen: Suc6 met de laatste loodjes meiden, geniet er goed van. Dat jullie allemaal een goede en vlotte bevalling mogen hebben Suc6! Knuffel Wannie *Uitbraak*
@Marsab: okay dan, jij gaat ook beginnen! Lekker, rond de 39 weken. Wil ik ook wel. Succes, wens je een vlotte en mooie bevalling toe @Patries: ik heb steeds beeld bij dat zwembad, de zon, kortom: heerlijk dat je dat voorhanden hebt. Kan me er niet meer toe zetten om naar ons gemeentelijk zwembad te gaan, brrrr, zo koud en dan al die ouwe dames die midden in het water gaan staan bijkletsen... Ben moe, maar ga het ook kalm aan doen vandaag. Succes iedereen, vooral Marsab, Miranda, Suus en Mobielfreak, wordt (weer) een spannende dag voor jullie.
pfoe mobielfreak wat balen zeg.. ik hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is zal eens kijken of ik in het oude huis nog internet heb.. (lees: of de buurman zijn internet nog steeds open heeft staan... ) dan kom ik vanmiddag nog wel even kijken of je al wat gehoord hebt probeer inderdaad lekker even wat te slapen.. een ziek babietje heeft zn moeder ook nodig maar je kan er pas echt voor hem zijn als je zelf nog een heel klein beetje leven vertoont he en je zult slaap genoeg gemist hebben dus dat kan je prima gebruiken. vind het wel jammer dat je niet daar even mocht slapen.. maar de dokter had wel gelijk... je meot even slapen dan heeft tim straks ook weer veel meer aan je. *dikke knuffel voor jou en tim en je hubbie*
daar lijkt me echt geen twijfel over te bestaan hoor! al was het maar omdat je naar je gevoel en je verstand (en frustratie misschien) luistert ipv enkel maar klakkeloos doet wat een ander zegt dat je moet doen. petje af hoor nu nog hopen dat alles snel weer goed komt!
@Marsab: Yep, kraamverband, zit niets anders op. @Mobielfreak: Je bent zeker geen slechte moeder, kan me wel voorstellen dat je dat gevoel hebt (o.i.v. hormoontjes) maar dan ben je niet. Tim heeft meer aan een mama die uitgerust is. Sterkte en succes. Liefs P.
Nadat ik hier gister had gepost, ben ik bijna de rest van de avond en de nacht in bed gelegen om slaap in te halen samen met mijn vriend. Het heeft ons erg goed gedaan. Nu ben ik wat uitgerust, alleen mijn ogen btje moe. Zometeen ga ik hier ff huishouden, terwijl mijn vriend even gaat smeden. Vanmiddag naar de verjaardag van onze 12-jarige vriendinnetje in Uitgeest. Even lekker tussenuit is ook fijn zolang de vliezen nog niet gebroken zijn. @ Mobielfreak: wat sneu zeg dat Tim toch iets mankeert, ik hoop dat ze snel erachter komen wat Tim heeft. Ik hoop dat je vannacht goed geslapen hebt en heel veel sterkte vandaag! Een hele dikke knufs XXX @ Marsab: je tijd is gekomen...je kan inlegverband uit het kraampakket gebruiken om de vruchtwater op te vangen! Ik heb het ook klaar gemaakt in de w.c. want je weet maar nooit wanneer mijn tijd daadwerkelijk komt! Succes...hopelijk krijg je snel de weeën! @ Han: beterschap met je tandenpijn...moet je niet de tandarts bellen? @ Darcy: hopelijk heb je je slaap ingehaald? Erg lief van je dat je op mijn smsje hebt gewacht. Ik kon moeilijk kort samengevat vertellen in het smsje. Tot ik het hoorde dat we 's morgens naar huis mochten, dus dacht ik ik ga hier posten. Stel als ik toch langer in het ziekenhuis had moeten blijven, dan had ik je gesmst! @ Joyce: lief foto's van je poepie! @ Suus: succes vandaag!
Goedemorgen Lucky, fijn dat het goed was! Seetje, jij ook sterkte met wachten dat je maar snel je kleintje in je armen mag hebben! Miranda, dank je wel Moons, hoop het ook niet voor je! Ief, liefs terug en geniet ze! Pomme, dank je wel Liefs terug xx Mobielfreak, wat een naar bericht. Goed dat jullie actie hebben ondernomen en hopelijk weten ze vandaag precies hoe en wat. Veel sterkte xxx Han, wel bijzonder die opmerkingen over je gezicht. Zal het Joyce, wat een schatje Ik ga gelijk weer dromen Darcy, hopelijk heb je lekker geslapen! Marsab spannend Zet m op! Denk aan je xxx Han, balen die tandpijn, heb ik in t begin van zwangerschap zo erg gehad. Paracetamol en tandarts bellen? Patries, inderdaad dan nog maar even genieten. Wat leuk een afscheidsfeestje! Gezellig Relaxte dag vandaag! Miranda, blijft dus nog spannend voor je! Gisteravond voortdurend harde buik die ook pijnlijk was (eigenlijk voor t eerst). Man heeft mn rug gemasseerd en later in bad gaan zitten. Toen ging t redelijk weg. Buik blijft wat harder (nu niet pijnlijk), maar dat had de vk gister ook al geconstateerd. Er is dus wel wat bezig. Morgen zie ik mijn broer en schoonzus na ruim 7 maanden Zien ze ws mijn dikke buik nog, had ik nooit verwacht... xx Sophie