september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    he meiden die mama zijn geworden... gefeliciteerd met jullie meiden.. lekker genieten!

hier een regeldag van de BV dus weinig tijd

groetjes

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    uitgerekend 1 september
    Suus: JONGEN +18 kg, bv, tb

uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg

uitgerekend 5 september
    Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald

uitgerekend 6 september

Rian: MEISJE, +13,7 kg, bv, tb, heeft al verlof standaard, volledig ingedaald

uitgerekend 8 september
    Seetje: JONGEN

uitgerekend 9 september
    Berbel: MEISJE, BV ,ZH ,verlof

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, 0zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +12.5kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, volledig ingedaald

uitgerekend 21 september
    Marsab: VERRASSING, +6,5 kg, bv, tb, verlof 25 augustus, beetje ingedaald

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald
    Modo: JONGEN

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald
    PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE
    Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    9 JONGENS
    11 MEISJES
    6 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    Juni
    01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Juli
    02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder :( Niels Broekmans

Augustus
    03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm
    04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm
    05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm
    06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram
    07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm
    08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm

09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm
    10. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm
    11. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm

September
    12. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm
    13. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm
    14. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm
    15. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm
    16. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm
    17. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm
    18. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm
    19. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm
    20. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm
    21. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm
    22. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm
    23. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm
    24. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm
    25. Zoë84: bevallen op 11/09/07 (41w3d) van Tara, 3540 gram/ 51 cm
    26. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm
    27. Lovewinnie: bevallen op 12/09/07 (39w1d) van Alicia, 3160 gram/ 46 cm
    28. Edokid: bevallen op 13/09/07 (41w0d) van Eva, ... gram/ ... cm

Totaal geboren:
    12 JONGENS
    18 MEISJES

Agenda
    14 september: miranda040172 gyn. controle
    14 september: marsab vk controle
    14 september: sereenalian vk controle
    17 september: Han vk controle
    18 september: Patries gyn controle

SMS Buddies:

MissX- Maart
    Darcy - Miranda040172
    Han - Edokid
    Zoe84 - Marsab
    Las- Saskia
    Rian - Mouschy
    Jessica - Rootje
    Noor - Joepie
    Suus - Gonzo
    Sereenalian - Pooh
    Jennifer70 - modiglian
    PrisEnKids - Han
    Lovewinnie - Saskia

3. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

hier meld rian zich!

Lovewinnie: gefeliciteerd!
    Edokid: gefeliciteerd!
    Marsab: Spannend voor jou!
    Han: balen van je tandpijn!
    Sophie: En zetten de harde buiken al door?
    Suus: succes, maar denk dat je al aan de weeen bent!
    Miranda: jjetje he wat een verhaal, dat ze je zo lang laten wachten!
    Mobielfreak: jeetje hoop dat je snel weet wat er is met je kleine man!

Hier net terug van vk alles was nog prima, word zaterdag gestript en moet als dat niet lukt dinsdag naar gyn en dan uiterlijk donderdag gestript. Maar hoop dat het zaterdag er wel is. Ga nu ff eten met me gezinnetje

xx rian

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    rian: hopelijk ben jij ook voor de 2e keer mama dit weekend! ;)

5. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Het is al heel erg lang geleden dat ik hier nog iets heb geschreven, maar sommigen onder jullie herinneren zich misschien nog dat mijn man mij heeft verlaten voor een andere vrouw toen ik ongeveer 4 maanden zwanger was... :(
    Ik heb heel deze zwangerschap met heel veel verdriet beleefd en voel me daar erg schuldig over, ik kijk ook heel erg op tegen de bevalling (mijn man heeft aangegeven niet bij de bevalling te willen zijn...). Mijn zus zal mij bijstaan, maar dat is toch niet hetzelfde.. :(
    Bovendien heb ik echt alles alleen moeten doen, geboortekaartjes, zoeken naar een naam (die ik nog steeds niet heb !)... Het zijn hele moeilijke maanden geweest, en het zal niet makkelijker worden, eind november word ik al verwacht op de rechtbank waar een uitspraak zal worden gedaan over de echtscheiding en het co-ouderschap over onze kinderen (waar ik mij absoluut tegen wil verzetten, maar helaas, met de huidige wetten hier in België... :( ).

Ben afgelopen zondag al even in het ziekenhuis geweest met lichte weeen en een beetje bloedverlies. Maar het zag er nog prima uit, wel anderhalve centimeter ontsluiting. Ik hoop dat de baby zich niet deze week nog aankondigt, want dit weekend is mijn zoontje bij zijn papa, en dat zou dan betekenen dat hij niet meteen de baby zou kunnen ontmoeten en dat zou ik erg jammer vinden. Dus als hij moet komen (en dat zal hij neem ik aan ....) dan liever ergens volgende week ;) .

Proficiat aan iedereen die reeds is bevallen en veel goeie moed aan diegenen die hun kindje nog moeten verwelkomen.

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames,

Een kort bericht van mij, met moeder en kind gaat het hier goed. Zodra ik weer normaal kan lopen en zitten kom ik weer gezellig meekletsen en mijn verhaal vertellen.

Zoë84, Lovewinnie en Edokid, Gefeliciteeerd met jullie mooie baby.

Voor de dames die nog moeten veel suc6.

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Marsab, spannend voor jou. Nog even en jij bent ook mama. Suc6.

8. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Edokid en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Eva.

@Marielle: Moet zeggen dat ik je website een week geleden nog bekeken heb, heb namelijk enorm veel bewondering voor jou en je man. Jullie zijn enorm sterk met z'n 2tjes, zelfs ondanks alles wat jullie hebben meegemaakt. Petje af hoor meid, vindt het reuze knap. Ook zeer goed dat jullie hier meer aandacht aan willen besteden. Voor nu toch heel veel sterkte meid en knuffel voor jullie beide.

@Marsab: nou meid das wel heel toevallig. Moet ik toch maar aan de ananas, das geen straf, maar bitterlemon is niet echt mijn drankje. Tis wel voor het goede doel. Kan het altijd proberen natuurlijk ;)
    Hoop dat het nu toch wel echt bij je gaat beginnen, daarnaast is het wel al een hele fijne gedachte dat jullie van het weekend zeker papa & mama zullen zijn. Spannend.

@Miranda: Fijn dat het wat beter met je gaat en dat jullie goed hebben bij kunnen slapen. Heel veel plezier vanmiddag op de verjaardig, zo te horen heb je er veel zin in.

@Rian: Hoop ook dat het strippen zaterdag gaat werken en dat jullie dan snel jullie meisje in de armen mogen houden.

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mariella: zoals eerder aan je gemaild: ik begrijp donders goed wat dit voor je moet betekenen. En daarom een enorme knuffel voor je en ik wens jou en je man alle kracht om dit grote verlies een plek te geven in jullie leven. Niels zal nooit vergeten worden - en ook hier, thuis, heb ik het nog wel eens over hem, kun je nagaan...

@Ronnie: jou was ik ook niet vergeten. Wat heb je een hoop op je pad gekregen... schuldgevoelens over de pijn en het verdriet dat je voelt in je zwangerschap: ik hoop dat je die kunt laten varen. Wat krijgt die kleine uk toch een dappere, lieve mama die alles alleen heeft moeten doen! Je mag jezelf wel een knuffel geven, want je bent een sterke vrouw.
    Vergeet dat nooit.

Dag mensen, ik kom straks weer even kijken en hoop op goeie berichten.

Marsab, die ananas staat hier ook klaar en ik denk dat ik dit weekend toch wel eraan wil geloven ;)

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Edokid en man: van harte met kleine Eva!

11. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Edokid en man. Gefeliciteerd!

De meiden zijn nu wel echt in de meerderheid. Tijd voor een jongen. Ik denk dat de knul van Suus nu wel eens de volgende kan zijn.

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Meiden,

Als eerste heel erg veel dank voor jullie steun, doet me goed ;)

Ik kom net weer uit het ziekenhuis, Tim heeft het vannacht erg goed gedaan daar, veel geslapen en eigenlijk niet gespuugd. Hij heeft die cho gehad, maar daarvoor moest hij een maagsonde hebben, zodat ze zijn maagje vol konden pompen met water, wat een naar gezicht is dat zeg :confused:
    Hij heeft geen verdikking van de pier tussen de maag en darmen, dus hij hoeft niet geopereerd te worden, dat lucht echt onwijs op, viel echt een last van me schouders toen ik dat hoorde..
    Ze denken nu aan reflux of dat mijn toeschietreflex te groot is, wat betekend dat er teveel melk in 1 keer komt voor Tim om te verwerken..
    Hij heeft in het ziekenhuis zo'n 80cc van mijn borst gedronken en vlak daarna heb ik nog 90cc af kunnen kolven voor vanmiddag.. Ik ga zo weer even proberen te slapen en dan rond half 6 weer richting ziekenhuis, want Tim moet nog een nachtje blijven, ze willen morgen bloedprikken ivm zijn gele kleur, omdat hij toch geel blijft..
    Aankomende nacht blijf ik waarschijnlijk lekker bij Tim in het ziekenhuis, zodat ik hem zelf kan voedden.. Voelt gewoon niet leuk aan zo in huis zonder mijn kleine man..

Ik laat het jullie wel weer weten als ik meer weet ;)

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Ronnie: Heel in het begin zat ik niet op het forum, dus had ik je verhaal nooit gelezen. Ik hoop in ieder geval dat alles goed zal gaan en dat je je een beetje beter gaat voelen.

Ik kan wel heel goed begrijpen dat het verschrikkelijk moet zijn, verlaten worden door je man, tijdens de zwangerschap dan nog wel!

Ik wens je dus heel veel sterkte en dikke knuffel! X

@ Mobielfreak: Gelukkig dat Tim deze nacht een goede nacht heeft gehad, hopelijk blijft dat zo als hij thuis is! Knuffel hem maar eens goed als je straks bij hem gaat!

14. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Mobielfreak: mooi dat jullie een nachtje goed hebben kunnen slapen en dat hij in ieder geval niet geopereerd hoeft te worden. Hopelijk gaat vanaf nu alles weer beter.

Ronnie: jeetje meid jij hebt ook ontzettend veel voor je kiezen gekregen. Heel veel sterkte toegewenst, ik sluit me verder helemaal bij darcy aan.
    dikke knuffel!\

Marsab: ananas al geprobeerd en bitterlemon is ook niet echt mijn drankje. Ach ja geloof er ook niet heel erg in.

Rian: zal voor je duimen dat het strippen helpt, beter nog dat het niet eens nodig zal zijn ;)

Maart: ben blij dat alles goed gaat. neem je tijd, we zien je vanzelf weer.

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Edokid en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter.

Marsab, hopelijk komen de weeen snel.

Mariella, inderdaad, heel moedig dat je hier komt schrijven, kan me voorstellen dat je die klaagzangen over gebroken nachten en kwaaltjes moeilijk vindt. Heel veel sterkte voor de komende tijd voor jou en je mannetje.

Liefs Moons

16. triez

triez Actief lid

hoi meiden, ben een tijd niet veel online geweest , maar wilde toch nog even met de septembermama's delen dat wij maandag onze zoon hebben leren kennen!

hij heet kay julian en doet het geweldig!
    2960 gram en 48 cm

om 23.30 braken mijn vliezen, had om 04.00 2 cm ontsluiting, om 5.30 8-9 cm en om 08.04 had ik kay in mijn armen!
    ben er zonder scheuren en narigheid doorgekomen, zo'n bevalling wens ik een ieder die nog moet toe! ( behalve dan de naweeen!)

liefs triez

17. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Gefeliciteerd Triez!

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal, hier nog geen nieuws. Wel wat meer last van mn buik, ben erg benieuwd. Morgen naar de gyn.

Rian, fijn dat het goed was bij vk en hopelijk helpt het strippen!

Ronnie, dikke knuffel voor je. Erg heftig voor je allemaal, heel veel sterkte en hopelijk komt je kindje volgende week xxx

Maart, rustig aan en geniet ze!

Marsab, ben blij dat t voor jou tenminste wel gewerkt heeft :thumup: :p :D
    (bij mij dus niet ;) )

Mobielfreak, sterkte en fijn dat hij zo goed in de gaten gehouden wordt! xxx

Triez, gefeliciteerd :D :p

Ben erg benieuwd naar het volgende babynieuws :p

xx Sophie

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Triez: Van harte gefeliciteerd met je zoontje!

20. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Hola girlies!

Edokid: gefeliciteerd!
    Maart: rustig aan, niet teveel lopen!
    Lovewinnie: wij waren op dezelfde dag uitgerekend en je hebt gewoon al je babietje! dat heb je snel gedaan! laatste keer dat ik je las had je nog niet eens rommeltjes ofzo! gefeliciteerd met je meisje!

Ronnie: life sucks, je doet het goed met je kleine kereltje en je zwangerschap zo te lezen, makkelijk zal het niet worden zometeen in november...kom gewoon hier even je verhaal kwijt doen, misschien lucht het ietsje op...

Deel Deze Pagina