Hoi meiden, Heb Suus ook toegevoegd in de bevallingslijst. Jeetje ben 1 dag niet geweest en meteen 4 nieuwe babys erbij. Nou hier nu al weer ruim 39 wkn en nog steeds niets. Moet zeggen dat het wel wat rommelt, maar ja wat zegt dat. Soms weet ik gewoon niet meer wat die pijntjes en dingetjes betekenen. We moeten het maar gewoon afwachten, maar toch is dat moeilijk. Moet zeggen dat ik vannacht dacht dat het ging beginnen. Mijn man en ik hadden na lange tijd eindelijk weer eens gevreeen. 2 uurtjes daarna begon het hevig te rommelen in mijn buik, kreeg ook erg harde buiken. Ben ook meerdere keren naar de wc geweest, had erge last van mijn darmen en dan ook nog tussendoor harde buiken. Na 3 uurtjes en 6 bezoekjes aan het toilet en wat rondlopen in huis ben ik toch weer mijn bedje in gedoken en ben ik weer in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik wakker met hevige ongipijnen in onderbuik en rug. En nu lijkt het allemaal weer verdwenen te zijn. Wel nog steeds af en toe harde buiken, maar dat is het. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad na het vrijen? Was er eigenlijk best wel een beetje van geschrokken en had natuurlijk gehoopt dat het ging doorzetten, maar helaas. Baal daar best wel van. Nou ja we moeten maar afwachten, maar nu met al die berichten van al die nieuwe babytjes die geboren zijn wil ik ook wel. Waarschijnlijk gaan we de 20ste echt wel redden, maar stiekum hoop ik dat niet.
Han, goede tip, ga ook proberen nog rustiger aan te doen Marsab, vind het goede vraag van Han. Ik had bij je bevallingsverhaal 'goede bevalling' geschreven. Maar heb je dat inderdaad zo ervaren? Patries, misschien heeft het vrijen wel voor goed 'voorwerk' gezorgd! Ik hoop het voor je. Wie weet komt het vanmiddag wel terug en begint het echt x Sophie
absoluut een fijne bevalling! kort maar krachtig, vooral omdat ik al na aan de persweeën zat na 4,5 uur! had ik niet gedacht. De weeën zelf zijn wel zeeeeeer pijnlijk en ook erg vermoeiend!
Goedemorgen meiden, alles nog rustig? Hier wel, vandaag 39 weken, nog 1 week officieel en nog maximaal 3 week en dan is hij er vast wel.
Ja dat kan ik me helemaal voorstellen marsab! ik vind de voorweeën die ik 's nachts soms krijg al pijnlijk en dan te bedenken dat het nog niet eens het echte werk is. Patries: ze zeggen dat sperma van de man beter werkt als ananashart en bitterlemon Helaas is dat hier geen optie, we zijn een beetje bang dat ze zal draaien.... (dat deed ze de vorige keer namelijk een halve dag na het vrijen)
meiden, nog ff volhouden! Voor je het weet (en wanneer je het niet verwacht!) gebeurt het! Let maar op!
Gek idee, ik zou vandaag 38 weken zwanger zijn, maar mijn mannetjes zijn morgen alweer 3 weekjes jong! Ze doen het supergoed, zijn echt erg schattig! Voor de liefhebbers, op de site staan foto'tjes. Iedereen die nog zwanger is: hopelijk mogen jullie jullie kleintjes vlug in jullie armen hebben! Morgen nog wat zondagskindjes misschien? Alle nieuwbakken mama's: gaat het allemaal goed? Liefs Noor
@all: mogguh Ik heb weer even lopen schoonmaken en ik begin het beu te worden om te wachten. En dat, terwijl ik tot voor kort helemaal geen last had daarvan Bleh, ik heb continu maagzuur en mijn onderrug en heupen doen zeer. En energie heb ik steeds minder en minder, dus als ik nou nog 1000 dingen kon doen... Die ananas gaat OP dit weekend en misschien moeten we ook wel over op andere middelen Who knows... Ben weer bijgelezen met jullie en wens iedereen een fijne zaterdag. Tot laterz!
@Suus: meid gefeliciteerd met Jesper.... Wat een flinke jongen zeg... dat is vast een hele klus geweest... Geniet er lekker van He meiden die ook borstvoeding geven... zijn jullie ook nog zo moe? Heb hier echt het idee dat mijn kleine meid alle energie uit mij drinkt... hoe ervaren jullie dat?
@Brigitte: is het moeilijk om borstvoeding op te starten en te 'regelen'? Ben er een goed boek over aan het lezen, maar vind het allemaal toch wel spannend, hoor. Mijn twee vriendinnen waren in het begin gesloopt, zo moe. Ik weet wel dat hier na een paar weken wat meer rust in kwam...
@ Suus: gefeliciteerd met je zoontje Kesper! @ Sophie: ik heb gisterenavond een groot glas bitter lemon gedronken, maar heb nog thuis 2 blikjes bitter lemon staan en ananas ook. Zal vanavond aan mn vriend vragen of ie voor me klaar maakt zoals ananashart mixen tot sap @ Han/Darcy: jullie zijn niet de enige wanneer ons beebs zich gaan melden...misschien toch tot aan de 40ste week of zo. Hoop van niet. Laten we elkaar flink duimen dat het nu snel mag komen! Ik heb zelf ook last van mijn heupen, dus meer bewegen is het beter dan blijven liggen. Ik ga nu douchen en om 13 uur ga ik naar de verjaardag van Daylon die op maandag a.s. 5 jaar zal worden. Hun ouders hopen dat ik niet op de 17ste ga bevallen, want zijn nichtje is op zelfde dag als hij jarig. Daylon's vader was vroeger mijn ex (met wie ik toen 8,5 jr heb samengewoond , nu is hij sindsdien mijn beste vriend, dus bij elkaar totaal ken ik hem nu 17 jaar lang!) Straks zie ik z'n moeder weer wat het altijd gezellig is. Ze leeft mijn bevalling ook mee net als Daylon's ouders. Wat heb ik toch heerlijke vrienden! Mijn vriend moet helaas vandaag gaan werken. Gelukkig woont Daylon en z'n ouders nog geen 7 min van hier vandaan (dan wel met de auto!). XXX
Goedemiddag meiden! @ Maart: Wat een popje is Yasmine! @ Sereenalian: Klaag maar lekker hoor! Dat lucht op.. @ Suus: Van harte met jullie zoontje JESPER!! Je hebt eindelijk je mannetje in je armen, je hebt er lang genoeg op moeten wachten! Geniet er van meid! @ Marsab: Mooie jongen hoor! Slaapt hij niet graag in zijn bedje? Ik neem Keld soms mee in bed hoor, vooral als het echt lang duurt voor hij s'nachts wil gaan slapen. Ik probeer dan wel hem in zijn bed te leggen als hij in slaap is gevallen, maar meestal is mama dan ook al aan het slapen ! Ik zorg wel dat hij veilig ligt hoor, want anders zou ik ook niet op mijn gemak zijn.. @ all: Leuke zaterdag voor iedereen! X
he ik sta niet tussen de september mama's! Ik ben 20 Septemeber uitgerekend van een meisje, en wil bevallen in het ziekenhuis en gaat flesvoeding krijgen.ze is volledig ingedaald en ben toch wel 20 kilo bij gekomen
Een zondagskindje is ook leuk natuurlijk, als ik in de lijn van mijn andere kinderen wil blijven moet deze op een zondag komen, de eerste was op vrijdag, de tweede op zaterdag, dus nu is de zondag aan de beurt, laat het dan maar deze zondag zijn! Liefs Moons
Op zich ging bij mij het opstarten en regelen van de borstvoeding redelijk soepel..... En mijn kleine meid doet het ook erg goed bij het aanleggen dus daar heb ik niets over te klagen.... Ik moet wel zeggen dat ik in het begin wel erg onzeker ben geweest of ik het allemaal wel goed doe en of ze wel genoeg krijgt maar dat wordt langzaam minder... Ik moet haar vaak na 3 1/2 uur wakker maken voor de volgende voeding dus genoeg krijg ze zeker wel.....
uitgerekend 3 september Migga: JONGEN, +8 kg uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN uitgerekend 13 september Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, 0zh, 10 augustus verlof uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12.5kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, volledig ingedaald Michelle: MEISJE, +20kg, fv, zh, volledig ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 8 JONGENS 12 MEISJES 6 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Berbel: bevallen op 29/09/07 (38w4d) van Lonne, 4300 gr/.. cm 11. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 12. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 13. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 14. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 15. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 16. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 17. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm 18. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 19. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 20. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 21. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm 22. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm 23. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm 24. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm 25. Triez bevallen op 10/09/07 (..w.d) van Kay Julian,2960 gram/ 48cn 26. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm 27. Zoë84: bevallen op 11/09/07 (41w3d) van Tara, 3540 gram/ 51 cm 28. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm 29. Lovewinnie: bevallen op 12/09/07 (39w1d) van Alicia, 3160 gram/ 46 cm 30. Edokid: bevallen op 13/09/07 (41w0d) van Eva, ... gram/ ... cm 31. Marsab: bevallen op 13/09/07 (38w4d) van Aiden Kyen, 3060 gram/51 cm 32. Suus: bevallen op 13/09/07 (41w+5d) van Jesper, 4960 gram/..cm 33. Rian: bevallen op 14/09/07 (40w1d) van Daimy Rachel, 3800 gram/.. cm Totaal geboren: 15 JONGENS 20 MEISJES Agenda 14 september: sereenalian vk controle 17 september: Han vk controle 18 september: Patries gyn controle 20 september: miranda040172 gyn controle + echo SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia