He, niet zo lichtgeraakt We zijn met zoveel dat niet iedereen persoonlijk antwoord krijgt, maar dan stel je je vraag toch gewoon nog een keer? Het is echt niet zo dat je wordt genegeerd. Ik schrijf ook hele verhalen waar niemand direct op reageert, maar dat hoeft ook niet. Als je echt een directe vraag hebt, kan je misschien beter een topic openen met die vraag of iemand een PM sturen. Kortom: blijf gewoon gezellig mee-beppen!
hallo, ooh ik voel me momenteel misselijk.. niet te geloven maar ja het is hier ook pa sochtend... en heb koppijn.. ook niet te geloven zoo weer even geklaagd heb gister wel een paracetamol gepakt voor de hoofspijn maarja kan ik ook niet blijven doen.. en echt mn buik is dik ik zal vanaaf aan mn man vragen om een foto te maken.. ik schrik er zelf van... momenteel ben ik echt energie loos misselijk en heb hoofdpijn... de kleuren wet ik niet die ik ga gebruiken we moeten sowieso verhuizen... of we nu hier blijven of naar nederland gaan... waarschijnlijk gaan we naar nederland .. ooh ja belangrijk vraagje stel nou dat ik naar nederland ga.. dat is dan in juli... kan ik dan nog wel een vk vinden... ben dan al 7 maand? en hoe werkt zoiets?
Vreemd hoor kelly33 ...Ik bedoel als ik elke september mama persoonlijk moet gaan begroeten of een berichtje aan iedereen moet wijten ben ik 2 uur verder! En inderdaad dan wil iemand wel eens in de vergetenheid raken! Excuuuuuse mee! elke september mamma hefet wel eens dat er niet gereageert wordt op zijn/haar berichtje, dat is echt niet het einde vd wereld hoor! Het gaat erom dat je ervaringen deelt/leest met elkaar... Je kan gewoon niet iedere september mama persoon gaan qouten... zo... 8)
Nou ja, we zullen het maar houden op een aanval van zwangerschapsboosheid en Kelly komt vast weer gezellig terug... Cristel: wil je ook graag weer terug of hebben jullie het wel naar je zin daar? Kan me voorstellen dat het voor je man hier niet heel makkelijk is om werk te vinden of hij moet een internationale baan hebben. Ik heb geen idee of je dan nog op tijd bent om een VK te vinden. Maar, je weet toch al wel eerder of je terug gaat en waar je dan gaat wonen? Ik zou proberen om vanuit de VS een VK te regelen die een beetje in de buurt zit van je toekomstige woonplaats. Zijn jullie ook al aan het dromen van een septembermama's (en papa's) meeting in november ofzo? Als alles goed blijft gaan heb ik met de meeste van jullie bijna dagelijks contact en dat wel 9 maanden lang! Ik wil ooit wel weten met wie ik nou bep over geitenkeutels en pijnlijke (.)(.)
Dag lieve gezegende septembermamaatjes, Kennen jullie dit... Ik heb een enorme behoefte aan alles wat naar citrusvruchten smaakt, van versfruit; sapjes; zuurtjes, ijs; aanmaaklimonade noem maar op haha... Ik lust al een week geen thee en koffie meer, ik wil alleen maar koude drankjes (sapjes en vooral geen prik) dat terwijl ik dol ben op koffie en een enorme theeleut ben. Wat is dat toch raar... dat zwanger zijn
Trouwens, ik ben net afgeremd door mijn collega om via MP een Mutsy Urban Rider te kopen. Ik wilde hem zoóó graag hebben en ik was al akkoord met de prijs, maar nu zei mijn slimme collegaatje dat het wel slim is om even af te wachten of het geen 2ling wordt... Ze heeft natuurlijk groot gelijk, maar ik wil zo graag iets kiopen (ik schreef van het weekend nog in dit topic dat ik ging wachten tot de 13 weken om zijn, yeah right!)
Ik heb dat nu met zuivel, daar kan ik echt liters van op en van koffie moet ik ook niets hebben... Sowieso smaakt mijn avondeten me niet meer, terwijl junkfood als de beste naar binnen gaat.
mrijn.. hij gaat in nl studeren als de verblijfsvergunning doorgaat.. is nog niet 100% zeker... plus een baan heeft ie zo mn vader heeft overal contacten maar dus eerst studeren. en ja wil terug komen voor de kinderen hie ris echt niks ze kunnen hier geen kidn zijn
Mrijn, ik wil je helemaal niet ontmoedigen of wat dan ook...Echter mijn zus heeft ook de urban rider en die is er niet al te vreden over...Hij schijnt erg zwaaren log te zijn tijdens het rijden, weinig opbergruimte in het boodschappen mandje onderop, en erg moeilijk om daar wat in te krijgen. Verder gaat het foam/leder wat bij het handvat zit afschuiven naar beneden... Ik vindt hetzelf ook een prachtige wagen, maar ga nu ik zelf vaker achter de urban rider van me zus heb gelopen toch voor de buzz... Ik wilde je dit toch even laten weten...Tis natuurlijk wel zo dat iedereen er een andere mening over heeft maar wilde dit toch even met je delen Maar zoals je het nu doet afwachtten is inderdaad ene goeie zet! Een tweeling kan natuurlijk altijd!
ik heb het hoe pittiger des te beter terwijl ik normaal niet van pittig houd )of ik altijd liters water erbij moet hebben) Vreemde dingen die hormonen daar zullen we het even bij Kelly op afschuiven soms vergeet ik weleens iemand omdat er ZOVEEEEEEEEEL getypt word dat ik het niet bij kan houden allemaal...
even een vraagje tussendoor zie het niet bij iedereen staan namelijk ; waar komt iedereen vandaan? Ik kom uit Gemert (zuid oost braboland) heeeeeeeeeeel misschien dat ik ga verhuizen omdat ik en mijn vrien misschien een huis willen kopen, maar goed dat kan nog ver in de toekomst liggen!
hee leuk lekker dichtbij ik woon in de gemeente elsendorp alleen is dat zo ienieminie dat niemand daarvan heeft gehoord maar dat ligt dus 10 minuutjes van boxmeer vandaan, mijn zusje werkt bij intervet
Hey mede septembermama's! Ik kom uit Twente! Hihi, een echte Tukker! Het is weer het eind van de middag en ik wordt weer misselijk hoor, heel raar heb ik telkens aan het eind van de dag! Ik ga ook maar eens kijken naar bepaalde merk spulletjes. Vind het wel heel leuk om zoveel mogelijk van hetzelfde merk en in dezelfde stijl te hebben. Wij willen trouwens in de babykamer een tekst op de muur verven, zag ik eens ergens in een babykamer en dat sprak ons erg aan. Weten jullie nog een leuke en lieve tekst/ klein gedichtje/ liedje etc, wat zou kunnen? Alle ideeën zjn welkom!
woon nu in long beach california usa duss maar we gaan misschien naar nederland verhuizen en ga dan in grave wonen bij boxmeer en gemert in de buurt dus
misschien is dit wat http://www.babyboardrent.nl/catalog/gedichten.php He Tukker Marsab! wat rot dat je weer zo misselijk bent! Ja ik wilde eerst wit met knalkleuren maar mijn vriend zegt dat bij een baby roomwit hoort, pastels zou die eventueel nog wel okay vinden, dus pastel lime, blauw en geel, met een soort kikker prins(es) thema erin verwerkt. Eventueel nog wat riet omdat we een rieten wiegje heel schattig vinden (mijn vriend is zo heerlijk ouderwets) die zou alles kantjes en rouches willen geven , is zo schattig van hem (zeker als je hem ziet met zijn 192 cm)