Suus, Gefeliciteerd met je mannetje! Sophie en Migga, nog steeds niet bevallen. Ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren bij jullie. Hier gaat het nu stukken beter, ik kan weer normaal zitten dus ik zal weer vaker komen gluren hier. Met de kleine Yasmine gaat het goed ze drink goed alleen wat doet dat een pijn zeg borstvoeding. Meiden die nog moeten heel veel suc6.
Hey hey, Hier weer een berichtje van mij.. We hebben ontdekt, dat onze Tim het liefst op zijn buik slaapt Hij mag dit nu dus ook van ons, als wij in de buurt zijn, maar vannacht zal hij toch echt op zijn rug moeten slapen, want officieel mogen ze niet meer op hun buik slapen.. ook zijn we begonnen, om te wisselen tussen fles en borst geven, zo hebben mijn borsten een beetje rust tussendoor en Tim vind de hypo allergeen lekker, en die mag in combi met bv. Ik vind het bv geven erg vermoeiend en zeker als Tim soms om de 2 uur komt 's nachts, dan is fles op dat soort momenten wel makkelijker
Fijn Mobielfreak, dat het zo misschien deels een beetje "op te lossen" is!Het valt ook niet mee! Knuffel!
@han: nee neimand spreekt meer over TE klein gelukkig het is meer dat het gewoon geen 10ponder word kennelijk nouja.. daar kan ik dan persoonlijk niet heel erg mee zitten nog bovendien het gevoel dat de maximum ruimte in mn buik redelijk bereikt is inmiddels buik si keihard en de babybeer beweegt zich echt niet meer zo heel vrijelijk de laatste week lijkt het. maareh.. geen nieuwe beebjes vandaag?
Hallo meiden, Hier ben ik weer even. Iedereen die in de tussentijd bevallen is, GEFELICITEERD! En bij iedereen waar het aan het rommelen is, HEEL VEEL SUC6! Vandaag zijn bij mij denk ik de kraamtranen aangebroken. De kraamverzorgster was vandaag voor het laatst Nu staan we er dus echt alleen voor.... Alhoewel het echt fantastisch gaat met Kyra, mij en paps (volgens de kraamverzorgster is het een voorbeeldbaby) ga ik haar echt ontzettend missen! Net zoals mn dikke buik Die mis ik echt! En vanavond onder het eten zei ik tegen mn man, het is nu echt over. Ik bedoel dan, geen bezoek meer aan de verloskundige, geen echo´s, geen dikke buik, geen kraamverzorgster, geen spanning.... Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel? 9 maanden leef je er naar toe en kan het je niet snel genoeg gaan, maar nu ons lieve meisje er is, verlang je soms terug naar die tijd, terwijl het pas een week geleden is. Dus ik zit geloof ik een beetje in een dip. Volgens de kraamverzorgster hoort dit er gelukkig allemaal bij en als je dan die kleine meid in je armen houdt smelt je helemaal, maar af en toe komt dat gevoel even boven. Herkent iemand dit? Liefs Joyce
Oh ja, ik heb weer een paar nieuwe foto´s geplaatst! En ik zal ook even mijn bevallingsverhaal beschreven (wordt wel een x tijd hé )
Meiden ik hou het echt niet meer bij. Edokid: Gefeliciteerd met jullie dochter! Marsab: Gefeliciteerd met jullie zoon! Suus: Gefeliciteerd met jullie zoon! Rian: Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een schatje is Aiden. En Suus wat een flinke kereltje hebben jullie. Mag ook wel zo lang in mama's buik
Hoi meiden, hier even een kort berichtje, alles gaat super hier! Ik ga komende week wel even een keer de tijd nemen om mijn bevallingsverhaal uit te tikken. Voor foto's kunnen jullie kijken op onze website: www.oosterom.info (ook te bereiken via mijn profiel) Iedereen die in de tussentijd bevallen is: Gefeliciteerd En de rest natuurlijk nog succes met de laatste loodjes! Tot snel weer! Dikke knuffels voor allemaal!
lieve allemaal! hier nog steeeeeds een dikke buik! Ben vandaag precies 13 dagen overtijd . Gelukkig word ik morgenvroeg opgenomen in het ziekenhuis. Het blijkt namelijk dat mijn baarmoedermond maar niet wil rijpen. Alles zit nog steeds potdicht, wat betekent dat ook inleiden nog geen zin heeft. Waarschijnlijk gaan ze morgenvroeg eerst met een gel de baarmoedermond weker proberen te maken. Daarna kunnen ze me pas een weeënopwekkend infuus geven. Dus al met al is de baby op z'n vroegst morgen geboren en in het uiterste geval woensdag..... Nou, dat mag dan ook wel na een olifantendracht van ruim 42 weken! Ik heb lekker slaappilletjes van de gyn meegekregen, dus ik hoop dat ik vannacht de spanningen de baas zal zijn! Ik zie dat Suus dus ook eindelijk bevallen is. Gefeliciteerd meid! Ik ben echt blij voor je dattie er eindelijk uit is; ik weet hoe het is om 2 weken overtijd te lopen! Nu ga ik de bevallingsverhalen van Maart en Marsab even lezen. Oja, werd echt een beetje emo bij het zien van al die mooie, lieve foto's van alle nieuwe kleine aanwinstjes! Zooooo lief!
Goedenmorgen dames Jeetje wat is het rustig hier zeg, is iedereen aan het bevallen? ik ben niet heel actief met typen want heb nog steeds enorme tandpijn en ben niet al te vrolijk. Gister was mevrouwtje zo aan het bewegen met haar hoofd dat ik daarna maar moeilijk kon staan omdat het zo pijn deed aan mijn .... Ze heeft het dus duidelijk nog zo naar haar zin, die komt er de eerst komende weken echt niet uit. Rootje: wat een schatje zeg! ze lijkt het badje niet echt te waarderen Joyce: kan begrijpen dat het moeilijk is om afscheid te nemen van je zwangere buik, is soms ook zo gezellig dat gespartel e.d. Aan de andere kant is het soms ook vervelend......... Saskia: mss heeft babybeer echt te weinig ruimte dan.... en een beetje klein is niet erg, is vaak errug schattig (alhoewel alle beebjes dat eigenlijk wel zijn.) hoewel onze smurf niet meer te klein is heeft ze echter ruimte genoeg, en anders maakt ze wel ruimte voor zichzelf Remco heeft nu eindelijk de filmpjes op de comp weten te krijgen dus nu kan ik ze goed bekijken, zo humor. Mobielfreak: mijn jongste nichtje wilde ook alleen maar op haar buik slapen en dat hebben ze uiteindelijk ook maar gedaan want anders sliep ze gewoonweg niet. hopelijk slaapt hij nu wat beter. Maart: erg prettig als je weer kan zitten. Zal zo even de bevallingsverhalen gaan lezen. Zoë: hopelijk blijft het steeds beter ghaan als je uit bed komt. Lekker dat tara het 's nachts zo goed doet... heb je daar een formule voor want dat wil ik straks ook wel Marsab: ja zal voor hem ook wel wennen zijn, zo alleen in zijn bedje. Het is natuurlijk een stuk prettiger bij papa en mama. En erg prettig dat hij zo kort drinkt want lijkt me idd dat je dan minder last van je borsten krijgt. ik was gister nog vergeten te vertellen: die vriendin van me is vrijdag bevallen van een gezonde dochter! ze heet Cathrine (geen idee of ik het goed schrijf, je spreekt het op z'n engels uit) De collega wist niet te vertellen hoe zwaar en hoe lang ze was. Ik zit vol smart te wachten op het kaartje zodat we ook een afspraak gaan maken voor kraamvisite.
Ik ga je verhaal zo lezen! Goedemorgen @ all! @ Simke: ik mag nog niet aan ananashart beginnen, moet wachten tot mijn vriend vanmiddag thuis komt van z'n smederij cursus die hij niet wilt missen. Ik gun hem graag. Als hij thuiskomt, gaan we meteen aan de slag. Wel ga ik een kiwi toevoegen in de blender, dat smaakt ook wat lekkerder. @ Han: balen dat je tv stuk is. En is het geslaagd om een nieuwe te kopen?
@ Han: vervelend voor je tandpijn! Ik weet heel goed wat je bedoelt met je kleine mevrouwtje aan het bewegen in je buik, alsof ze krap zit. Dat het beeetje pijnlijk gaat voelen. Je bent niet de enige, mijn kleine mannetje blijft maar proberen bewegen met z'n voetjes en hoofdje...ik hoop dat hij zich gaat beseffen...met zoiets van: DAMN, HIER HEB IK NIET VEEL BEWEGINGSRUIMTE, OKE, MAMA JE KRIJGT JE ZIN, DAN TRAP IK DE VLIEZEN KAPOT OM NAAR BUITEN TE KOMEN! Dat zou mooi zijn @ Rootje: leuke foto's van Marissa! @ Joyce: Kraamtranen...maar ik kan me goed voorstellen, hoe je je voelt. Ben benieuwd of ik ook straks zelfde gevoel als je heb, dan kan ik ook mee over praten. @ Mobielfreak: zo leer je Tim langzaam beter kennen wat hij het lekker vindt. Prima dat je in zijn buurt blijft als hij ff op z'n buik gaat liggen. 's Nachts heeft hij 'n beetje pech op z'n rug slapen. Ik hoop ook dat je meer rust en regelmaat kan krijgen wat het voor jou en je man prettig wordt.
Goedemorgen Marsab, gelukkig idd een goede bevalling. Over de weeën kan ik nog niet meepraten, maar zal niet lang duren Ik word nu al gek van het draaiende hoofdje in bekken, zulke venijnige steken en die harde buiken ook geen pretje, ben dus erg benieuwd. Wat betreft bv, bij de intake kraamzorg zeiden ze tegen mij ook dat ik in het zkhs eerst 5 min. per borst moet laten drinken i.v.m. wennen tepels o.i.d. Han, oké, sperma van de man is dus beter...heb toch niet echt veel zin meer, maar misschien toch nog ns proberen Hoop niet dat je tot 43 wkn door hoeft te lopen, da's wel erg lang zeg Balen van je tv... Noor, wat een mooie mannetjes. Zo lief en leuk om de foto's te zien Mijn man was ook helemaal in zwijmel, zooo schattig vindt ie ze. Miranda, is de ananas nog opgegaan Moons, vandaag jouw dag dus...voel je al iets Brigitte, lijkt me best wennen in het begin bv te geven. Ben benieuwd hoe het bij mij gaat. Maar wel erg mooie ervaring lijkt me. Jessica, wat vreselijk naar zeg. En middenin de kraamtijd Erg verdrietig. Lijkt me voor je man ook vreselijk moeilijk, ook om dan weg te gaan. Hopelijk gaat 't snel beter met zijn broer. Wat een mooi meisje is Ayla! Zoe, wat geweldig dat het zo goed gaat Wauw, maar 1 x voeden 's nachts, dat lijkt me wel wat Maart, dank je! I.v.m. afspraak inleiden weten we in elk geval waar we aan toe zijn! Fijn dat het goed gaat, hopelijk snel minder pijn bij bv. Mobielfreak, gelukkig dat t al wat beter gaat. Saskia, gelukkig niet te klein! Joyce, ik heb t nog niet meegemaakt, maar kan me het erg goed voorstellen. Ik probeer me daar ook een beetje op voor te bereiden. Ik leef altijd ergens helemaal naartoe en kan de boel dan wel eens erg romantiseren. En dan al die hormoontoestanden...kraamtranen schijnen erbij te horen. Rootje, wat een schatje Migga, morgen de dag! Hoop dat de baarmoedermond snel weker wordt. Bij mij heeft de gynaecoloog nog helemaal niet gekeken. Dat doen ze donderdagochtend als eerste. Ben ik wel heel benieuwd naar. Uit jouw verhaal maak ik ook op dat het dan dus evt. wel een kwestie van dagen kan zijn (als ze eerst met gel aan de slag moeten), zoiets dacht ik al. Dus moet me ook maar instellen op paar dagen zkhs Alvast heel erg veel sterkte/succes en ik denk aan je. Nu duurt t echt niet lang meer Sorry als ik iemand vergeten ben. Ik ga zo de bevallingsverhalen lezen en meer foto's kijken als ze er zijn. Ik begin 't nu echt wat zwaarder te vinden. Meer pijn in m'n buik, hardere buiken en moe. En dat bewegen aan de onderkant auwwww Inmiddels al 11 dagen overtijd...Inleiden donderdag schiet op. xx Sophie
Miranda:ja we hebben een nieuwe tv, wilde het niet uitstellen om later er een te gaan kopen want je weet maar nooit.... En wat het bewegen betreft: dat die vliezen daar niet van breken ik zei al tegen remco dat mijn vliezen echt niet spontaan gaan breken als ze dit kunnen weerstaan. toch heb ik niet echt het idee dat ze ruimte tekort komt want ze draait en sparteld nog net zo makkelijk...... ik zweer het, die wil er nooit meer uit ik heb net alle bevallingsverhalen gelezen. krijg er gewoon kippevel van en heb de tranen in mijn ogen staan. Last van hormonen? denk het wel.
Sophie: kan me helemaal voorstellen dat het nu echt zwaar begint te worden. hopelijk duurt het nu echt niet lang meer, zal voor je duimen dat het snel (toch spontaan) begint. Knuffel voor jou!
Ook goedemorgen Sophie Nu wil ik voorlopig niet met mijn vriend vrijen nu mijn bekken erg pijn zijn en dan houdt de sperma op Vanavond moet de ananas op zijn, als mijn vriend vanavond thuiskomt van zijn smederij cursus! Dat hebben we elkaar beloofd! Ik hoop het voor jou dat jij eerder gaat bevallen dan op donderdag zelf! Duimen! @ Han: ik weet wel wat je bedoelt als je de bevallingsverhalen leest. Ik heb dat ook zo...ze hebben prettige bevallingen gehad, terwijl ik straks een vaginale stuitbevalling moet ondergaan. Ben benieuwd wat het mij staat te wachten...wordt het een hel of niet...vind ook beetje eng! Ik hoop dat jij een prettige bevalling straks zal meemaken!
hmm maareh.. gaat het nou om sperma of om klaarkomen? dacht dat het klaarkomen de manier was om je baarmoeder te stimuleren of vergis ik me nu? niet dat beiden echt mijn grootste behoefte is op het moment.. daar niet van maar toch een wezenlijk verschil zo.. eerst maar eens broodjes ind e oven doen lekker ontbijten zo even opruimen en verder lekker niksen vandaag
Sophie: THANKS Jeetje, jij moet ook maar wachten en wachten he?!?! Succes hoor, hopelijk dient je kleintje zich vlug alsnog spontaan aan! Miranda: succes met het wegwerken van de ananas Han: je kleintje kondigt zich deze week vast zelf aan! Ik duim! Saskia: niksen: klinkt goed! All: ja, hier ook emo bij lezen van de verhalen en zien van de foto's: het is toch allemaal wel heel bijzonder he?!