He meiden, Ben bang dat het niet deze zondag gaat worden, voel me nog net als anders, maar kan natuurlijk gauw veranderen. Hoop in de loop van de dag toch nog op een forumbaby, van wie dan ook, maar het is wel weer tijd toch? Liefs Moons
@Jessica: wat rot om te lezen over je zwager - en dat je nu alleen thuis zit. Ik hoop dat je man weer snel bij jullie is... @Saskia: hier voel ik ook alleen nog maar een soort 'gepruttel' en geen woeste bewegingen meer. Ik ga morgen eens vragen aan de vk of dit nu te verwachten viel en het betekent dat uk richting uitgang gaat @Rootje: mooie foto's van je kleintje, leuk om je site te hebben gezien! @Migga: hier wordt ook stevig geduimd voor jou. Kan me goed voorstellen dat je het beu bent, ik heb er zelf langzamerhand al genoeg van en wat heb ik nou te zeuren? Ik wens je veel succes en voorspoed morgen! @Miranda: die ananas die hier staat gaat vandaag ook op. Dus we gaan simultaan-eten Had gisteren een glas bitter lemon gedronken (weer eens wat anders) en kreeg er alleen maar last van mijn darmen van Misschien toch overgaan op steviger middelen, die ananas kan wel es een wonder gaan betekenen (of gewoon lekker smaken en that's it...) @all: weer een nacht vol nachtmerries, wakker liggen, draaien en benauwdheid. Ik trek het niet 's nachts, terwijl ik overdag wel om kan vallen van de slaap Geef er dus maar gewoon aan toe. Mijn vriendin, die een week eerder was uitgerekend, is gisteren bevallen van een gezonde jongen. Ze kreeg vrijdagnacht weeën, bleek gisterochtend om half 11 nog maar 2 cm ontsluiting te hebben en in het ziekenhuis ging het rap. Om drie uur had ze haar kind in haar armen, niet uitgescheurd, niks. Ik spraak haar rond 6 uur en ze was al gedoucht en opgemaakt, klaar om ontspannen naar huis te gaan. Lekker, zo wil ik het ook wel Nou meiden, fijne dag. Ik ga uitwaaien op het strand en daarna eh... slapen? Kom maar op met de volgende baby!
@darcy: ik ben heel benieuwd naar het antwoord hier voelt het op zich niet verkeerd namelijk.. alleen wel "anders" dus maak me niet echt druk maar wil het toch wel eventjes weten het niksen word hier trouwens een rondje blijdorp altijd leuk
Goedemorgen meiden, Ik heb gister een heel ananashart naar binnen gewerkt(wel in de blender met yoghurt), maar tot nu toe nog geen enkel resultaat, denk dat de kleine het nog aardig naar het zin heeft daarbinnen. Helaas is mama het nu aardig zat, ik heb ontzettend pijn in mijn linkerheup, zitten, lopen, staan, het doet allemaal flink pijn. Ik hoop toch echt dat ik niet nog 2 weken zo moet doorgaan, dat red ik niet. BABY KOM NU MAAR SNEL! Groetjes Simke
Thanks voor het duimen meiden Hoop dat t voor iedereen snel opschiet! Saskia, in elk geval het sperma van de man, want daar zit een stofje in, maar klaarkomen schijnt ook te werken door het samentrekken van de baarmoeder. x Sophie
Hier is de baby vandaag extreem rustig, zal dat een goed teken zijn? Misschien is hi zich mentaal aan het voorbereiden op zijn eerste grote reis!.
@Sophie: Maar volgens mij werkt dat toch ook alleen maar als de baarmoeder rijp is? ( net zo als andere "wonder" middeltjes) @Jessica: Hopelijk is je mannetje snel weer thuis en is alles goed met zijn broer. @Sophie: Die steken heb ik dus ook als mijn kleintje beweegt... ik spring soms echt overeind er van! @ Joyce: Kraamtranen die had ik op de 4e dag na de bevalling... haha ik wist niet wat me overkwam, tijdens die zwangerschap riep ik aahh die krijg ik niet.. zo ben ik niet! Nou kreeg ze wel degelijk, ik moest al huilen als iemand me feliciteerde en me vertelde wat een mooi zoontje ik had. Vreselijk was dat! maar achteraf om te lachen!
Moons: wie weet! hoop het voor je! Michelle: hmmm fijn kraamtranen, denk dat ik die dag dan maar niemand uitnodig Simke: ja die "wondermiddeltjes" werken idd alleen maar als je er toch al klaar voor bent. Saskia: jaaa leuk blijdorp! veel plezier. Darcy: balen dat je 's nachts zo slecht slaapt. ik ben ook de hele dag ontzettend moe en ben vervolgens 's nachts een paar uur lang naar het plafond aan het staren. Noor: ach we zien vanzelf wanneer ze komt, nog uiterlijk 4 weken..... Miranda: mss gaat jou bevalling ook wel heel goed, een stuitbevalling hoeft niet meteen een drama te betekenen. bovendien kan je dan trots zeggen dat jij een stuitbevalling vaginaal hebt gedaan.
Hallo mama's! Las net iets over sperma...... Weet niet of het toeval is, maar wij hebben op zondag nog gesekst ....en maandagmiddag had ik bij de VK 1 cm ontsluiting.... Wou het jullie toch niet onthouden.... Sophie: Zwaar zijn de laatste loodjes he? Hoop voor jou dat je snel je kleintje in je armen hebt! Han: Ik dacht ook heel vaak, je beweegt nu wel heeeeel hard, straks breken de vliezen hahaha Miranda: En? Komt de ananas je neus al uit haha, en helpt het al? Darcy: Wat naar dat je zulke nachtmerrie's hebt 's nachts! Inderdaad overdag maar gewoon lekker bijtanken! Moons: Ze zeggen wel dat de baby voor de bevalling wat rustiger is! Al ging dat bij mij niet op, die was nog aan het trappen tijdens het persen haha Hier gaat het hartstikke goed met de kleine meid! Het gaat zelfs zo goed dat ik soms denk dat het TE goed gaat en we binnenkort een ommekeer krijgen, stom he? Morgen voor het laatst de kraamhulp, heb nu al 2x gehuild als ik daar aan denk....vind het vreselijk dat ze weggaat! Ik eet vandaag voor het eerst lekker beneden.....maaaaar na het eten moet ik weer naar boven! Fijne avond nog iedereen!
hmm so far het dagje blijdorp het was ZO druk dat we niet meer konden parkeren zonder echt een heel eind te moeten lopen en aanvankelijk op een stukje bedrijventerrein neergezet waar ej eigenlijk neit mocht parkeren maarja eh.. weggesleept worden maakte ons goedkope dagje blijdorp (vrijkaartjes namelijk) dan toch wel weer wat erg duur en het zat job duidelijk niet helemaal lekker en eh.. tja persoonlijk vind ik blijdorp leuker als het niet stikdruk is.. dus we zijn maar even wezen kijken bij "het klimaatfestival" en de r'damse versie van een autoloze zondag (eerste in zicht op 1 van de 2 afgesloten straten: een tractor ) uiteindelijk nog wat geshopt, koffie op het terras.. hebbedingetjes voor het huis verder.. bleek er een wereldrecordpoging te zijn voor "jumpstylen" tja.. natuurlijk is dat gelukt. Met zo'n 749 deelnemers dus. (op zich was er nog geen record... dus de kans op mislukking was nogal beperkt.. maar al met al waren het meer mensen dan we verwacht hadden) nu pijn in rug en moe en brak... maar toch wel een lekker dagje geweest gewoon lekker voor onszelf
@zoe: zo stom is dat niet hoor dat gevoel heb ik al met de zwangerschap.. dat dat allemaal zo makkelijk gaat dat het haast wel ergens anders mis moet gaan! maarja.. gaan we toch maar even niet vanuit
@ Darcy en Han: voor mij is het record dat ik gister en vandaag geen middagdutje heb gedaan maar vannacht slaap ik beter dan voorheen, dus om 2 uur wakker naar de wc ipv om elk uur. En ook omdat ik vandaag omverwacht bezoek kreeg, dus had geen tijd om een dutje te doen. Het was gezellig visite. @ Han: Wie weet heb je misschien gelijk dat ik later met trots kan zeggen dat ik vaginaal stuitbevalling heb gedaan. We zullen wel merken! Ik hoop dat ik net als Darcy en Han niet nog 4 weken hoef wachten. Enne de ananas is nog niet op. Het moet nog gebeuren... @ Simke: je hebt erg last van linkerheup, ik heb allebei, het is vooral meest pijn als ik ga opstaan en dan meteen lopen. Als ik de hele dag beweeg, dan is de pijn beter draaglijk. Ik zie het meest tegenop als ik de hele nacht in bed ga liggen, dan uit bed is het meest pijnlijk met mijn heupen! @ Saskia: moedig van je dat je toch leuke dag hebt gehad bij Blijdorp ondanks de drukte!
Miranda: tja hoop ook niet om nog 4 weken te meoten wachten maar ach we zullen wel zien. Kan haar toch niet dwingen om eruit te komen! Ik denk dat je er al trots op mag zijn dat je de stuitbevalling wil proberen, veel mensen vinden het wel makkelijk om dan maar meteen een keizersnede te doen. Ik vind het in ieder geval erg knap van je en vind dat je best trots op jezelf mag zijn! Hopelijk slaap je vannacht ook weer goed want daar voel je je meteen weer een stuk beter door vind je niet? Saskia: ja ik houd er ook niet van als het zo druk is in de dierentuin daarom gaan wij ook altijd doordeweeks. Zoë: kan me voorstelllen dat je daar soms bang voor bent maar sommige mensen hebben gewoon makkelijke kids geniet ervan, hopelijk blijft ze gewoon zo makkelijk. Fijn om te lezen dat ze nog druk was tijdens de bevalling, dan heb ik alweer wat meer hoop op een bevalling voor 43 weken zo dames slaap lekker allemaal, hopelijk is het morgen weer wat drukker want het was behoorlijk saai hier dit weekend
@all: nou, laat mij dit saaie weekend op ons forumpje dan afsluiten en iedereen een goeie nacht wensen
@han: mja doordeweeks werken we normaal.. en nu job in ieder geval @darcy: ik hoop dat jouw nacht beter was dan de mijne vanmiddag al pijn in mn rug van lang staan... maar in bed is het al helemaal niet te doen bl ijkt job chaggie omdat ie niet kan slapen van mn gedraai en tja.. ik chaggie.. dat spreekt voor zich dus nu maar even beneden.. af en toe lopen scheelt en af en toe wisselen tussen bank en stoel ook nu maar hopen dat het minder word dacht nog voor ik naar bed ging.. "wie weet vannacht.. " maar ik had toch iets anders in gedachten dan niet weten of ik nou links of rechts moet gaan liggen of zitten of staan of maar gewoon niets *grin*
Goeiemorgen meiden, Schame on me heel weekend niet gereageerd. Zie dat het hier soweiso niet al te druk is geweest. Moet zeggen dat ik een beetje last heb van een dipje. Nu de due date naderd wordt het natuurlijk spannender, en ik ongeduldiger. Maar helaas ben ik niet de enige. Heb van het weekend zelfs 3 telefoontjes van familie uit NL ontvangen, dat gebeurt echt sporadisch. En ja allemaal mij heel veel sterkte wensen voor de bevalling en of ik het idee heb dat het al komt. En dat het maar snel moet komen, want ze zijn zo benieuwd! Ja en ik dan? Daarnaast krijg ik van mijn mams te horen dat mijn vader nu een maand vrij heeft en dat ze toch echt wel 2 wkn naar Dubai willen komen, dus dat moet hij toch echt wel snel gaan komen. Ja en.. Dat willen wij ook! En dan ook nog mijn vriendin en haar man die woensdagavond voorgoedt terug naar NL vertrekken, die belde ook al want ja die wil de kleine wel zien voordat ze vertrekt, dus hij moet uiterlijk woensdag geboren worden. Net of ik dat in de hand heb.. AAAAHHHHHHH Misschien dat jullie dat wel een beetje begrijpen waarom in een dipje heb. Ik word er gewoon niet goed van. En moet je nagaan, ik loop nog niet eens over datum, wat als dat gebeurd? Gaan ze me dan iedere dag bellen? Ik vermijdt de msn al op het moment, weet gewoon dat als ik online sta dat ze iedere keer gaan vragen. Komt hij nou al? Volgens mij blijft de kleine gewoon express even later zitten, om iedereen in spanning te houden. Helaas pest hij daar zijn mama en papa ook mee. (lees vooral mama). Zo meiden dat was even mijn klaagmomentje deze ochtend. Sorry voor dat. Ik ga ook echt proberen om minder negatief te zijn, maar heb dit weekend me echt kl*te gevoeld. Ik heb namelijk ook nog de andere dingen erbij als moe zijn door het 's nachts niet kunnen slapen, hevige pijn in mijn linker bil/rug/stuitje, en veel harde buiken. Net of dat makkelijk is, dan ook niet die zeurende (want zo zie ik dat) mensen om me heen die maar vragen of hij er al een keer is, want ze zijn zo nieuwsgierig. bah bah bah. Gelukkig probeert Marc mij zo goed mogelijk te steunen door naar mij te luisteren en af en toe een extra knuffeltje te geven. Hij zegt ook geniet er nu nog maar van, doe lekker rustig aan en geniet van je kindje in je buik. Dat zal je heus wel gaan missen. Daarnaast is het op dit moment Ramadan, dus werkt Marc ook nog eens tot half 4, dus is hij rond 4, half 5 thuis. Dan heerlijk samen zwemmen, koken etc. Ben daar heel blij mee. Ben eigenlijk gewoon blij met mijn mannetje op dit moment, als ik die niet had. O ja en nog iets positiefs, moet toch positief gaan denken. Mijn huisje wordt vandaag lekker schoon gemaakt, maid is erweer. En heb gister toch eindelijk weer zo'n gymball gevonden. Gister meteen hele avond op gezeten en heb het idee dat mijn rug iets beter is. Dus het komt allemaal wel goed. Sorry dat ik ook even niet reageer op jullie meiden. Zal ik vanaf vandaag weer gaan doen. Meiden die naar vk/gyn moeten voor controle heel veel succes. Meiden die overtijd lopen, hoop dat het snel bij jullie gaat beginnen. Meiden met jullie kleintjes, geniet maar lekker van ze (ik ben jaloers). Kus, patries
Patries: Gooi er uit wat je eruit wil hebben, Dat doen we allemaal en uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat het oplucht. DIkke knuffel voor jou. Hier al helemaal wakker. Heb een kort nachtje gehad maar wel redelijk doorgeslapen. Ik ga zo even mijn ontbijtje halen. mmm lekker warm broodje zal er wel in gaan. Tot straks!
Goedemorgen allemaal Patries: kan me voorstellen dat je er even doorheen zit hoor, hebben we allemaal wel eens, lucht vooral je hart! Ik heb tot nu geluk dat nog niemand heeft gezegd dat ze geboren moet worden omdat ze zo nieuwsgierig zijn. Heb wel steeds mensen die voorspellen dat het vannacht toch echt gaat gebeuren..... helaas mensen. Je moet gewoon tegen mensen zeggen dat de beeb erg eigenwijs reageerd op zulke verzoeken en daarom expres blijft zitten Om de tijd iets sneller te laten gaan probeer ik de laatste dagen weer extra van de beeb te genieten. Is niet zo moeilijk want ze speelt zo leuk in mijn buik. Lekker dat marc nu elke dag vroeg thuis is, kan je even extra van hem genieten Saskia/ darcy: jullie nog een beetje geslapen vannacht? Darcy: ik heb vannacht aan je gedacht en hele positieve dromen naar je toe gezonden, heeft het geholpen ? Saskia: ik denk tegenwoordig elke avond.... mss vannacht.... maar helaas. Ben helemaal vergeten gisteravond migga nog suc6 te wensen vandaag dus bij deze! denk niet meer dat je het leest maar zet m op meid, hopelijk gaat het allemaal lekker vlotjes!