september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    **Inbraak**

Meiden het is spannend hier. Ik hoop dat jullie snel jullie beebs in handen mogen hebben. Al die overtijdlopers, ik hoop dat het ons bespaard blijft. Dames heel veel succes met de laatste loodjes.

Nynke okt mama

**Uitbraak**

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Meestal met de condooms, nu ik een vaste partner heb, dus voor het zingen de kerk uit...

Ik heb nu flinke pijn in mijn rechterzij. Het is net alsof dat ik pas hardgelopen heb, dan heb je zo'n steekgevoel/krampgevoel in je zij.
    Herkennen jullie dit ook? Pff...ik ga maar bankhangen.

Het is hier zo'n akelig stil...zouden jullie nu misschien stiekem aan het bevallen zijn :confused: :confused: :confused: ?

Slaap lekker voor straks!

Liefs xxx Miranda

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik vond het hier ook al zo stil

ga zo naar bed denk ik

morgen drukke dag
    moet eerst nog kleren regelen voor die sollicitatie namelijk :(

baal ik beetje van omdat ik zondag nog baalde dat ik niets mocht kopen van mezelf...
    had ik dat toen geweten zegmaar *grin*
    maarja.. nu morgen maar gewoon doen

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Saskia: wat spannend dat je op gesprek gaat! Hoe laat moet je? Zag trouwens bij H&M een hoop in de uitverkoop (van die wijde, toch nette shirtjes) en als je nou nog een nette positiebroek hebt, moet het helemaal goed komen ;)

@Prisenkids: hey, goed om van je te horen! Alleen jammer dat je nog geen nieuws hebt... baby, kom maar op!

@Moons: ik krijg ook steeds zo'n voldaan gevoel als alles schoon is, maar denk dan een paar dagen later: kan ik weer opnieuw beginnen, wanneer komt de baby... word er namelijk ook zo onrustig van, dat poetsen... :(

Goed, ik ben de hekkensluiter op dit forumpje, altijd de laatste lijkt wel :)

Slaap lekker allemaal en Han, ik reken op je vibes meid!

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik kom nog maar ffies hier gluren,
    spannend hoor ;)
    nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje,.....
    veel liefde en geluk gewenst ,....

en voor diegenen die nog moeten:SUCCES ;)

6. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    goedemorgen meiden,

Ben weer lekker vroeg op. :x Maar heb echt een vreselijke nacht gehad.
    Ik begon gister middag vanaf een uur of half vier met krampen in mijn onderrug en buik dat ik na een paar uur toen mijn vriend thuis kwam toch echt dacht dat het aan het beginnen was. De hele avond gingen de krampen door. Ze kwamen opzich wel regelmatig maar niet snel genoeg.
    Toen om 22.00 naar bed gegaan maar heb de hele nacht een beetje wakker gelegen omdat ik dacht dat ik vanacht ging bevallen. Zat er ook alleen maar aan te denken. Nu net om 6.00 ben ik er maar uit gegaan mijn hele lichaam deed pijn, en mijn borsten staan giga onder spanning :oops: Lijk pamela anderson wel nu :oops:
    pff ik baal er echt van, zo zie je maar weer, dat me gevoel me ook niks meer kan zeggen over mijn eigen lichaam.

Ik moet straks naar de vk toch maar eens een keer over strippen beginnen..

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow jee, tja misschien de voortekenen,...
    maar ja probeer nog wat te rusten, al kun je niet slapen, ga nog even proberen te liggen,
    want als de bevalling zich aandiend heb je je kracht nodig,...
    wel spannend he?

ik ben ook al 2 dagen om 4 uur wakker, lig dan 3 kwartier te draaien en wakker te liggen , en ga er dan maar uit,......
    nou en dan duik ik er laters nog ff in, nadat ik ff heb zitten computeren, dan ben ik weer moe en hoppa val zo weer in slaap ,......

nou hou nog ff vol,.......
    succes bij de vk

8. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedenmorgen!

Sereenalian: balen dat het toch niet doorzet, gemeen is dat hoor!
    Hoop voor je dat je vk je wil strippen. zijn er nog warme broodjes vandaag? ;)

Darcy: vrees dat je niet veel aan me hebt gehad vannacht, ben alleen van 12 tot 1 wakker geweest. heb toen wel aan je gedacht hoor dus hoop dat het genoeg was :D

Saskia: hihi dubbel balen maar nu kan je toch iets leuks halen ook al is het even snel. Heeeel veel suc6 vandaag, zal mijn duimen overuren laten draaien.

Miranda: iki heb dat 's nachts heel vaak in combi met harde buiken, volgens de vk waren het voorweeën. Ik dacht namelijk dat mijn banden er bijna afscheurde.....

Moons: de vk zei dat ik blij moest zijn met al die voorweeën en harde buiken, hoe meer ik nu deed hoe minder ik straks hoefde te doen. Dat zal best maar ik wil nu eigenlijk wel eens dat het echt doorzet :(
    lekker is het trouwens om alles weer schoon te hebben, ga ik vandaag weer eens doen.

ik heb gister een bevalling op tv gezien en opeens kreeg ik het dat ik ook wil. NU!
    Heb steeds geroepen dat ik toch wel overtijd ga lopen en dat het niet zo heel erg is maar nu wil ik OOOK! NU!
    Helaas reageert smurf er niet op (heeeel vreemd :D:D:D) en heb vannacht dus voor straf ook spontaan geen voorweeën of harde buiken meer gehad :(

9. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    thanx hope43, ik ga zo nog ook lekker op de bank met mijn lieve poes knuffelen. Ze is net na een nacht buiten binnen gekomen en wil aanacht. En hoor dat is best bijzonder want normaal wil ze nooit knuffelen. Zal ze iets voelen, dat gekke beest.

Jij slaap lekker zo nog..

10. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    oo ja saskia, succes met shoppen en uiteraard heel veel succes met je gesprek straks. Ik zal zeker voor je duimen.

Han: Ik vind eigenlijk wel een beetje dat het vandaag jou beurt is voor de warme broodjes mmm.. :) heb er nu wel zin in!

11. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    oke dan omdat jij op het punt van bevallen staat.... ;)

Wat voor broodjes had je graag gewild? en welk beleg?

12. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    :) :) :)
    Doe maar een kaiserbroodje met gekleurde hagelslag :p ;)

Ik wil niet veel zeggen maar volgends mij is er bij jou ook een hoop gerommel of niet, ik lees veel over krampen en harde buiken. Dat is toch ook allemaal het voorbereidende werk. Wie weet gaan we wel tegelijk op.

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    *han smeert druk een lekker broodje voor Sereenalian*

Ja een hoop voorwerk wel maar daar blijft het dan ook wel bij! Volgens de vk heb ik een heel goede baarmoeder voor deze kleine want ze heeft ruimte genoeg om te spelen en ze heeft het er nog heeel erg naar haar zin.

Remco is nu al bang dat we haar er straks met geweld uit moeten halen want ze is echt niet van plan haar stekje zomaar te verlaten :D

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

@Saskia: Meid heel veel succes vandaag met je sollicitatiegesprek. Wel heel onverwachts, maar ook wel weer spannend. Ga nu maar lekker shoppen en dan naar het gesprek. Spannend. Zal voor je duimen.

@Sereenalian: Bij jou dus flink aan het rommelen. Nu maar eerst lekker uitrusten en dan naar de vk. Ben benieuwd wat ze te melden heeft. Succes meid.

@Miranda: Vreselijk he al die krampjes en doen. Heb ik laatste week ook steeds meer last van. Soms denk ik dan van, gaat het nu echt beginnen. Maar nee. Hopen dat het iets van voorwerk is, dan is het lichaam iig iets aan het doen. Hoop dat je nog lekker hebt geslapen.

@Darcy: Hoop dat jij je ook weer wat beter voelt na zo'n k*t weekend. Heerlijk he. :( Zo te zien ben je nog steeds aan de poetserij. Nou hier ook. Denk iedere keer doe ik dit nog maar even, is iig mijn huisje schoon voordat ik naar het zh moet. Maar ja dat is nu al 3 weken zo. Bah, wanneer mogen wij nu eens.

@Han: Jij dus ook van die heerlijke voorweeen. En een meisje die het ook te heerlijk heeft in jou buik. Ik krijg iedere keer van mijn gyn te horen dat onze uk erg happy is in mijn buik. Op zich leuk om te horen, maar ik wil hem ook wel nu eens happy uit mijn buik. :rolleyes:
    Ben bang dat dat hier ook nog wel eventjes gaan duren.

Hier iets beter geslapen. Nou ik bedoel eigenlijk minder pijn bij het slapen. Zit nu heel veel op de gymball en het lijkt er wel op dat mijn rug/buik/stuitje pijn iets minder is. Daar ben ik erg blij mee. Heb nog wel erg last van harde buiken en krampen. En laatste dagen ook erg last van mijn darmen. Hopelijk allemaal voorwerk. Moet straks naar de gyn, opnieuw een andere, ben benieuwd wat zij te melden heeft. Ben toch bang dat ik ver overtijd ga lopen. Ben donderdag al weer 40 wkn, wil zo graag dat de kleine komt. Maar we moeten nog geduld hebben.

Heeft iemand al iets van Migga gehoord? Ben erg benieuwd hoe het bij haar is gegaan in het zk? Zal ze de kleine nu al in haar armen hebben? Hoop het zo voor haar.

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    uitgerekend 3 september
    Migga: JONGEN, +8 kg

uitgerekend 5 september
    Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald

uitgerekend 8 september
    Seetje: JONGEN

uitgerekend 13 september
    Gonzo: VERRASSING, +9 kg, 120/60, 0zh, 10 augustus verlof

uitgerekend 14 september
    Jikke: MEISJE, +2 kg

uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Simke: verrassing -5 kg, thuisbevalling, volledig ingedaald

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, volledig ingedaald
    Michelle: MEISJE, +20kg, fv, zh, volledig ingedaald

uitgerekend 22 september
    Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald
    Kristel: JONGEN
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald
    Modo: JONGEN

uitgerekend 24 september
    Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald
    PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE
    Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    8 JONGENS
    12 MEISJES
    6 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    Juni
    01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Juli
    02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder :( Niels Broekmans

Augustus
    03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm
    04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm
    05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm
    06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram
    07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm
    08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm

09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm
    10. Berbel: bevallen op 29/09/07 (38w4d) van Lonne, 4300 gr/.. cm
    11. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm
    12. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm

September
    13. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm
    14. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm
    15. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm
    16. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm
    17. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm
    18. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm
    19. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm
    20. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm
    21. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm
    22. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm
    23. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm
    24. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm
    25. Triez bevallen op 10/09/07 (..w.d) van Kay Julian,2960 gram/ 48cn
    26. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm
    27. Zoë84: bevallen op 11/09/07 (41w3d) van Tara, 3540 gram/ 51 cm
    28. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm
    29. Lovewinnie: bevallen op 12/09/07 (39w1d) van Alicia, 3160 gram/ 46 cm
    30. Edokid: bevallen op 13/09/07 (41w0d) van Eva, ... gram/ ... cm
    31. Marsab: bevallen op 13/09/07 (38w6d) van Aiden Kyen, 3060 gram/51 cm
    32. Suus: bevallen op 13/09/07 (41w+5d) van Jesper, 4960 gram/..cm
    33. Rian: bevallen op 14/09/07 (40w1d) van Daimy Rachel, 3800 gram/.. cm

Totaal geboren:
    15 JONGENS
    20 MEISJES

Agenda
    18 september: Patries gyn controle
    20 september: miranda040172 gyn controle + echo

SMS Buddies:

MissX- Maart
    Darcy - Miranda040172
    Han - Edokid
    Zoe84 - Marsab
    Las- Saskia
    Rian - Mouschy
    Jessica - Rootje
    Noor - Joepie
    Suus - Gonzo
    Sereenalian - Pooh
    Jennifer70 - modiglian
    PrisEnKids - Han
    Lovewinnie - Saskia

16. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,

Nou het poetsen heeft tot nu toe niets anders dan harde buiken opgeleverd, gisteren de hele avond en nu nog steeds, lage rugpijn en een ongi gevoel, maar verder niets, hoop steeds als ik ga staan dat spontaan mijn vliezen breken ofzo, dat is wat tastbaarder dan al die voorweeen, wordt er best moedeloos van. Sorry voor mijn geklaag. Een voordeel, mijn huisje is nu wel weer lekker schoon.

Verder nog geen nieuwe baby's? Wordt wel weer tijd toch?

Liefs Moons

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@darcy: tnx voor de tip! ga ik zeker even kijken.
    en punt was eigenlijk dat ik wel een net blousje had maar geen nette broek meer.
    blijkt net dat mijn buik niet meer in mn nette (toch echt positie-)blousje past :)

dus ik mag helemaal in het nieuw straks
    ben benieuwd of H&M wat leuks heeft
    gewoon mn normale nette jasje erop.. en dan moet het goedkomen.

laatste keer hadden ze bij missEtam voor 15e nette broeken.. dus dan ben ik voor een redelik beschaafd bedrag toch wel weer gekleed

@han: volgens mij ga ik met je mee doen qua overtijd lopen hoor.. niet het idee dat het hier vanzelf gaat komen
    enige is dat het nu met die sollicitatie wel prettig is... maar verder.. :)

@sereenalian: klinkt alsof het toch wel snel een keer gaat gebeuren hoor :)
    geniet nog maar even van je warme broodje *grin*

btw gesprek is om 2 uur

maar dus nu druk aan een extra stevig ontbijtjje zodat ik zo even kleren kan scoren.. dan snel terug naar huis en even omkleden en weer weg :)

19. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    han: de broodjes hebben gesmaakt hoor..
    Heb even lekker op de bank gelegen samen met mijn poes remie. Die vond het ook nog veelste vroeg en heeft lekker bij me geslapen.
    Ik lag vanacht ook echt te denken van stel nou dat het echt gaat beginnen. Heb ik alles wel klaar. Ik schrok want ik had de navel bandjes en een pak flanellen luiers nog niet gewassen. Ik heb ze net snel in de was gedaan. Het liefst had ik het vanacht om 01.00 al gedaan. Maar ja mijn lieve vriendje wil graag slapen, hij moet tenslotte gewoon werken.

Patries jij ook zo succes bij de verloskundige :)

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh!

Nou Han, lag ook van 12 tot 1 wakker, maar heb daarna wel geslapen. Heb jij vannacht toevallig aan Ron Brandsteder gedacht, want die was mijn buurman in mijn droom :( :)

Ga vandaag ook wat poetsen her en der, beetje voor de vorm en ook om de onrust weg te werken als dat lukt. Bleh, ik heb het even gehad. Misschien een muziekje opzetten straks en even relaxen of zo... zwemmen wil ik niet, ik heb steken in m'n muts en die doen zeer :(

@Saskia: succes vanmiddag, duim voor je en laat even weten hoe het ging (as if... je komt toch wel weer op het forum ;) )

@Migga: where are you, girl? Al nieuws?

Ladies, tot later weer.

Deel Deze Pagina