september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

whoo toch nog een beebje :)
    gefeliciteerd gonzo!

ik was nog bijna verdwaald.. stond namelijk geen bedrijfsnaam op het pand EN geen huisnummer
    dus dat was wat lastig "vinden"
    toen ik dacht dat ik er was... maar even gebeld om te vragen of ik goed zat :)
    en ik stond dus inderdaad voor de deur.

gesprek was wel ok trouwens
    alleen zei ze aan het begin al "er zijn 2 opties.. of we maken aan het einde van dit gesprek meteen een nieuwe afspraak.. of ik moet even overleggen of er genoeg projecten voor je zijn"
    nouja... (mja of niets natuurlijk.. maar das wat anders) ik bleek dus onder de 2e optie te vallen helaas

ben wel heel benieuwd.. ze belt morgenmiddag :)

*spannend*

vannacht trouwens als een roos geslapen... echt heerlijk :)
    en na de stevige wandelacteis van vandaag komt het vannacht vast ook goed...

enneh.. willen jullie ophouden over vriend brandsteder....
    sta net op het station staat ie op een groot raam afgebeeld
    was net echt :(
    en ben verdorie 3!x langs dat raam gelopen :(
    :D

2. Saskia78

hmm dubbel gepost.. weird :)

3. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hahahaha er droomt er dus vanavond nog eentje over "onze Roniie" :)
    Mooi dat het gesprek positief verliep, keken ze nog vreemd op van je dikke buik?
    Zal nog even doorgaan met duimen tot je een positief antwoord hebt :)

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  5. Saskia78

heheh heel graag

en nee geen commentaar op mn buik
    ze zag het wel (goh.. moeilijk te missen) maar 1 blik.. en daarna ging ze gewoon verder met het zichzelf voorstellen

natuurljk kwam het wel even ter sprake omdat ik er natuurlijk voor "ontslagen" ben zegmaar :)
    en toen ik wegging vroeg ze nog of ik op zag tegen de bevalling en dat ik het maar gewoon over me heen moest laten komen...
    nahja. dat was ik ook eigenlijk wel van plan dus dat scheelt *grin*
    zoals ik ook tegen haar gezegd heb.. als ik eenmaal begin met druk maken is het hek van de dam.. dus dat probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen.

ze belt morgen en hoopt dat ik dan niet per ongeluk aan het bevallen ben *grin*
    nouja.. ben benieuwd :)

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Gonzo: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Thijs.

Eindelijk een babynieuws, dat heb ik hier wel gemist!
    Hopelijk krijgt @ Sophie overmorgen een kleine in haar armen, wie weet, gebeurt het ook spontaan bij Patries!

@ Suus: Jammer dat je een keizersnede hebt gehad. Je kleintje is erg groot, zeg! Als het maar gezond is, voor jou heel veel sterkte en beterschap met het herstellen!

@ Patries: Nee nog geen effect van de ananashart. Misschien helpt het wel bij jou?

@ Maart: mooie foto's van jullie meisje. Wat een schatje.

@ Saskia: Hoe verloopt je gesprek vanmiddag?

@ Patries: misschien ga je vanavond of morgen aan het bevallen. Misschien heeft de gyn. je stiekem gestript (of getoucheerd). Nu je al 1 cm ontsluiting hebt, zou mij echt niet verbazen!
    Afwachten maar!

@ Sereenalien: probeer er maar niet teveel piekeren over de pijn die eraan zal komen. Ik doe ook mijn best om er niet aan te denken. Het gaat wel goedkomen!

7. Saskia78

@miranda: geen rare blikken of opmerkingen over de zwangerschap in ieder geval
    en omdat er geen naam EN geen huisnummer op het pand stond kon ik het aanvankelijk "niet" vinden.
    Alsin.. de uitleg die ik van een voorbijganger kreeg was duidelijk genoeg om wel bij het juiste pand terecht te komen gelukkig :)
    Toen voor de deur maar even gebeld of het klopte en dat bleek het geval te zijn

uiteindeiljk leuk gesprek.. maar ze weet nog niet of er een 2e gesprek komt
    hoop het wel :)
    ze belt morgen in ieder geval.. al beloofde ze nog geen uitslag maar ze ging het in ieder geval proberen :)

*duim HEEL hard*

zit nu bij job op werk voor koffie... terwijl ik weet dat het thuis een zooitje is omdat ik nogal haast had... maarja.. kan ik zo met de auto mee terugrijden en ik was toch in de buurt :)

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Simke, hoop ook voor je dat t niet lang meer duurt. Vannacht ook een nogal realistische droom gehad. Droomde dat kindje in vruchtwater had gepoept :(
    Fijn dat t goed was bij vk.

Miranda, dank je! Hoop jij ook snel.

Maart dank je! Gaat idd snel! Succes voor als de kraamzorg weg is.
    Wat een lief schatje is Yasmine. Ongelooflijk dat wij donderdag of vrijdag ook een klein meisje hebben :p

Marsab, ik probeer nog even te genieten :p

Han, je bent geweldig :D Voor dat scenario wil ik gaan :p Deal!
    Lieve kat van Han, wees een beetje lief voor haar!
    Gelukkig is de beeb nu wat wakkerder. Ik maakte me vannacht ook al zorgen omdat ze zo stil was, vervelend is dat toch heh. (Nu klaag ik weer over steken onderin door t vele bewegen..)

Lucky, ik lees nogal verschillende verhalen over dat inleiden wel/niet zwaarder is. Denk ook moeilijk te zeggen, aangezien sowieso bevalling voor iedereen anders is.

Gonzo, gefeliciteerd met Thijs :p :D

Suus, sterkte met herstel van je keizersnede en geniet ze van Jesper. Fijn dat je weer thuis bent!

Haha Darcy, doe je dan gezellig mee :p

Patries, gelukkig een aardige gyn. Wel vervelend dat t onderzoek pijn doet. Inwendig onderzoek heb ik nog niet gehad, donderdagochtend moet ik er aan geloven. Ik duim met je mee dat t niet lang meer duurt.

Joyce, geniet lekker verder :D Fijn dat t zo goed gaat!

Marsab, wat een heerlijk ondeugend koppie heeft Aiden. Super schattig.

Sereenalian, gelukkig was t goed. Je hebt wel geduld moeten hebben vandaag zeg en vervelend dat t pijn deed. Hopelijk hoef ook jij niet lang meer te wachten.

Saskia, spannend. Duim voor je! Relaxed een lift :D

Ben zo blij dat ik niet lang meer hoef te wachten, want heb 't nu echt wel gehad. Ben ook een beetje emo moet ik zeggen, denk door spanning en moeheid. Maar geweldig idee dat we bijna papa en mama zijn :p

xx Sophie

9. Ddp

Ddp Niet meer actief

Gonzo: Gefeliciteerd met jullie zoon!

Suus: Gelukkig ben je nu weer thuis! Hoop dat de wond snel heelt en het verder allemaal goed met je gaat!

Voor de dames die op knappen staan: Hoop dat jullie snel bevallen!

Hier maar even een kort berichtje....

De kraamhulp was vandaag voor het laatst! Hebben haar een kadootje gegeven als afscheid! Zowel ik als zij moesten huilen toen ze wegging! Ze heeft haar email adres achtergelaten en ze wilde wel heel graag terugkomen als we ooit een tweede kindje kregen...lief he?

Nu komt het op ons aan...spannend hoor!
    Tara gaat vanavond in bad, 11 uur de laatste voeding en dan afwachten tot hoelang ze vannacht weer slaapt!

Voor iedereen een fijne avond gewenst!
    En een goede nachtrust!

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Sophie: Ja stom hé, was ik gister nog bij de vk aan het klagen dat het bewegen van haar hoofd zo veel pijn deed, maak ik me nu weer druk over dat ze zo rustig is. Ze beweegt gelukkig wel maar heb nu ook weer geen steken meer.... ze zou toch niet omhoog gekropen zijn.
    Hihi morgen klaag ik vast weer steen en been dat ze met haar hoofd uit mijn muts lijkt te komen......

Zoë: leuk dat de kraamverzorgster het ook zo prettig bij jullie vond!

Saskia: mooi dat ze in ieder geval niet negatief deed over de zwangerschap. ze hebben er natuurlijk straks ook niet echt veel meer mee te maken.

All: hoe zijn de harde buiken bij jullie verdeeld? ik ben er een beetje op aan het letten en merk dat ze in groepjes komen. Dan heb ik er weer 4/5 of zo in een uur en dan weer 2 uur niets. Vind het best vreemd want eerder had ik er gewoon 1 per uur of 2 uur.

11. Saskia78

@han: tja mijn laatste werkgever had er op zich ook niets mee te maken.. toch leverde het geen contractverlenging op.. dus ik was toch wel wat zenuwachtig :)

nu druk met geboortekaartjes
    helemaal happy :D

volgens mij word ie ultiem cool

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Saskia: ik duim hard voor je voor de 2e gesprek!

@ Han: bij mij is de harde buik verschillend. Alleen als ik me ga bewegen en lopen, dan heb ik harde buik.
    Verder niets....wel loop ik nu te waggelen en ....verdomme ik heb nu opgezwollen voeten :confused: :confused: :confused:
    Mijn vriendin is vanavond bij me op bezoek geweest en ziet aan mijn voeten. Ze zegt: ach het zal niet lang meer duren. Ik vertel haar over mijn pijnlijke bekken en zo.
    Zij herkent dit meteen want ze heeft een zoon gebaard, juist op de uitgerekende dag geboren! Ze denkt dat ik deze week ga bevallen. Ik hoop dat ze gelijk zal krijgen....maar dat zullen we nog wel merken.

Enne ...het is hier weer rustig en hoop dat jullie net als ik lekker gaan slapen strax....geen rare droom over die ronnie :evil: haha

Liefs van Miranda xxx

13. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Succes Sophie! Wat lijk me dat erg om te moeten wachten maar het is bijna zover nog 2 nachtjes. En probeer inderdaad te genieten nog even, wat kan
    je anders doen ;)..

Voor alle meiden die nog aan het wachten zijn, heb geduld en voor je het weet heb je een kleintje..

Ik heb het ontzettend druk met niks. Maar alles gaat goed. Je leeft van voeding naar voeding en in die 3 uurtjes wil je ook van alles doen, en de tijd vliegt voorbij en dan loop je om 3 uur nog steeds in je badjas, en de stofzuiger ligt midden in de kamer omdat ik bezig was. De afwas is half, en de katten hebben nog niet gegeten. Gelukkig ruimt mijn vriend alles achter mijn rug om, maar ben zo chaotisch joh!
    En mannetje ruimt alles weer op. Wil het juist zo netjes krijgen en het liefst ook zelf maar ik maak er juist een zooitje van pff..

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Bytheway heb het gevoel ongesteld te moeten worden.. Bleeh zou het?

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    *zing op wijs "Mexico," van de Zangeres Zonder Naam*

"Ronnie Boy, Ronnieieieieieie Boy!
    De man in al mijn dro-ho-men!
    Schapenvacht voor de haard
    Een paradijs op aard
    Ja, dat ben jij..."

"Ronnie Boy, Ronnieieieieieie Boy!
    De man die mij doet :c:
    Schapenvacht voor de haard
    Een paradijs op aard
    Ja, dat blijf jij..."

En met deze spannende tekst en dito muziek ga ik de dag weer afsluiten op ons forumpje. Han, doe er je voordeel mee (en Saskia, ik wil zo'n poster...)

8)

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Whahhhahahaha Darcy ik heb een uur blauw gelegen voor ik uberhaupt weer kon typen........ hoe vrolijk kan je je dag beginnen :) :) :)
    Vannacht (helaas ;)) niet gedroomd over onze Ron......

Saskia: ja das waar, sommige werkgevers heben toch liever mensen die kinderloos zijn, tegen dat probleem ga ik straks ook aanlopen omdat dierenartsen jonge flexibele assistenten zoeken.

Miranda: tegen mij hebben nu al 3 mensen gezegd dat ik binnne een week ga bevallen........ dat was 2 weken geleden :( :( Hoop voor jou dat jou vriendin wel gelijk heeft.

Miss x: dat zou wel erg snel zijn toch.......
    kan me trouwens voorstellen dat je nog in je ritme moet komen, is ook erg wennen.

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

Lekker geslapen? Of zou ik zeggen lekker gedroomd over Mister Ronnie? Ik ben benieuwd. :p

@Saskia: Toch wel spannend meid, ben benieuwd wat ze je vandaag te zeggen hebben. Vind het wel stoer van je hoor dat je zo (zonder dat hun het wiste) met je dikke buik bent op komen draven. Denk dat ik daar toch wel zenuwachtig over zou zijn geweest. Ik duim voor je.

@Sophie: O meid nu nog maar 1 nachtje slapen en dan gaat het gebeuren. Super zeg. Ik leef erg met je mee. Geniet nu maar even van je laatste dagje zwanger zijn en vannacht alvast dromen over jullie meisje. Want als het goed is zijn jullie morgen papa & mama. Wat een heerlijke gedachte. :D

@Han: Het lijkt ook nooit goed te zijn he. Dan bewegen die kleintjes te veel en dan weer te weinig. hihi. Lekkere moeders zijn wij.
    Over die harde buiken, tja bij mij is er eigenlijk ook geen pijl op te trekken. Heb ze vaak als ik mijn huishouden doe, bijv. strijken, maar ik kan je ze ook regelmatig hebben als ik lekker op de bank hang en vooral als ik in mijn bedje lig. Dus hoop maar gewoon dat het toch een soort voorbereidingen zijn voor het echte werk. Dan maakt het allemaal niets meer uit.

@Darcy: toch geen nachtmerries gehad he meis? Of heb je nu niet kunnen slapen door dat ontzettende mooie liedje :) Jij bent echt goed gek. Nog steeds druk aan de schoonmaak?

@Zoe: Heerlijk zeg dat de kraamhulp zo goed bevallen is en dat ze contact wilt houden. Zo mogen er meer zijn.

@MissX: Bah ongesteld worden, zou ik echt nog niet aan moeten beginnen. Helaas zou het toch weer eens moeten nietwaar?
    Waarschijnlijk moet je in het begin echt een ritme vinden en lijkt het echt net of je alleen maar met de voedingen bezig bent. Mijn vriendin zegt dat ze soms lijkt op een lopende melkfabriek, ze is ook alleen maar met voedingen bezig. En dan lijken andere dingen minder belangrijk of je komt er gewoon niet aan toe. Geef het de tijd en waarschijnlijk zal je dan je eigen ritme vinden samen met Yocena. Wat een mooi meisje trouwens heb nog even naar haar foto's gekeken. Zo lief.

@Miranda: Ik hoop dat je vriendin gelijk heeft en dat je binnen een week gaat bevallen. Zou wel lekker zijn met al die nare pijntjes. Wie weet gaat het vanaf morgen ineens rap met de babytjes. Ik hoop het zo.

Hier weer niet zo geweldig geslapen, moet er iedere 2 uur uit om te plassen en dat is niet fijn met rugpijn en een harde buik. Heb gisteravond ook erg harde buiken gehad met :evil: pijnen in onderbuik/rug. Maar helaas het heeft niet doorgezet. Dus weer wachten. O ik ben zo ongeduldig. Weet soms niet wat ik met mezelf aan moet. :(

Had mijn mams gister nog op de msn, ze zei dat ons geduld wel erg op de proef wordt gesteld. Zij wachten namelijk ook op smart op ons telefoontje, zodat ze meteen de vlucht naar Dubai kunnen boeken. Gelukkig weet ik dat mijn mams net zo ongeduldig is als mij, weet ik iig dat ik niet de enige ben. :D

Straks komt mijn vriendin op visite, die gaat vanavond voorgoedt terug naar NL. Zal wel gek zijn dat ik haar nu voor het laatst hier ga zien. Sta er eigenlijk nog niet echt bij stil. Zal later wel komen, als ik haar weer eens wil spreken en me bedenkt dat ze hier niet meer woont. Soms zijn dat soort dingen heel raar en niet te bevatten. We maken het maar gewoon gezellig en ik zal er zekers nog eens gaan zien, dan wel in Dubai of in NL.

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Zoe, wat een lieve kraamhulp. Jammer dat ze weg is. Veel succes vandaag!

Han, ik heb niet zoveel harde buiken en er is echt geen pijl op te trekken :( . Met name 's avonds.

Saskia, maak je zelf het geboortekaartje?

Miranda, hopelijk heeft je vriendin gelijk :p

Miss X, dank je :D
    Dat huishouden in combi met kindje lijkt me ook erg wennen hoor.
    Ben ook benieuwd hoe het straks is als ik niet zwanger ben. Of m'n enorme nesteldrang dan voorbij is en ik weer de enorme chaoot ben van daarvoor :)
    Hoop niet voor je dat je nu al ongesteld wordt.

Darcy :) :) ik ga gelijk over m'n nek van die tekst :)

Patries, dank je :p
    Jammer dat het bij jou niet heeft doorgezet en ohhhh wat kan ik je ongeduld goed begrijpen. Veel plezier met je vriendin en veel sterkte met afscheid nemen.

Saskia, hopelijk goed nieuws voor je vandaag!

Morgen de grote dag. Ik voel me best onwerkelijk. Ben blij dat ons beebje weer zo beweeglijk is sinds gisterochtend. Kan ik nog even genieten van uitstekende voetjes, billetje en hikjes :D (het draaien van hoofdje in bekken zal ik niet missen ;))
    Gek maar geweldig idee ws morgen papa en mama te zijn :p

Morgen gaan we met z'n allen voor een babyboom, deal? :D :p

xx Sophie

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben zo benieuwd hoe het met migga is! Hoop dat ze aan het genieten is.

x Sophie

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

Ik heb redelijk lekker geslapen, hoera, niet over Ronnie gedroomd. Wat is Darcy toch 'n mallerd hahahaha!

@ Han: Nu ga ik niet meer geloven aan mijn vriendinnen die ze gaan voorspellen en zo. Anders verwacht ik teveel...ik laat het aan moeder natuur over. Ik zie het wel. Ik probeer van tijd tot tijd het beste van maken! Ander keus heb ik niet!

@ MissX: Ongesteld....damn....voor het laatst was mijn ongesteld over op 27 december 2006. Daarna niet meer...gek idee als we dit jaar weer ongesteld moeten worden.
    Probeer de balans vinden tussen het huishouden en je meisje. Ik moet zelf ook eerst zien ervaren hoe ik dit ga uitpakken...anders geef ik mn vriend een opdracht of hij dit en dat wilt opruimen.

@ Patries: Ik moet ook iedere 2 uur uit om te plassen net als jij. Daarna lig ik weer in bed en krijg 'n beetje krampjes in mijn buik, dan is het weer over. Het zou ook misschien een voorwerk zijn. Wel heb ik nu harde buik. En nog steeds pijn in mijn bekken...ik ga proberen vandaag zoveel mogelijk bewegen om de pijn af te nemen dan lang zitten of liggen.
    Veel plezier met je vriendin die ze teruggaat naar NL. Probeer je je schuldig niet voelen dat zij je kindje nog niet gezien heeft. Maar ze kan altijd nog terugkomen toch?

Ik ga hier ff stofzuigen, opruimen en zo...straks kom ik nog op terug voor verdere nieuws of zo?

XXX

Deel Deze Pagina