@Anette: take it easy met die hoofdpijn, hoor! Lekker uitrusten op de bank enne... gefeliciteerd, je zit op de helft van de zwangerschap @Saskia: ben je al gebeld door het bedrijf vanmiddag? @Sophie: lijkt me bijzonder gek EN bevrijdend, de gedachte dat jullie morgen jullie kindje bij jullie hebben... ondertussen deze laatste dag nog maar even goed uitrusten, lijkt me Spannend, hoor! @MissX: ongesteldheid... bleh! Kan me het nauwelijks meer voorstellen, totdat ik in de badkamer die maandverbandjes zie liggen in het mandje. Dan denk ik: o ja, DIE ellende... @Patries: wat jammer dat je je vriendin niet zult zien en wat vervelend wat haar is overkomen... Gelukkig geen ernstige gevolgen, maar toch... @all: ik ben niet meer zo heel erg van de schoonmaak, heb het gewoon GEHAD met mijn lijf. Niet met ukkie, die zit lekker, maar dat maagzuur, die pijn bij het liggen (heupen en onderrug) en lopen... Ik geloof beslist dat bij mij volle maan gehaald gaat worden, ben de 27e uitgerekend en zie me dus rustig woensdagavond tekeer gaan met weeën. Of, zoals gedroomd in april, pas op 3 oktober... Ga nu even kijken bij de al bevallen mama's, die pagina's worden vast snel gevuld daar! Ladies, tot laterz
Gonzo: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje dames die nog op hun kleintje wachten het duurt ook voor jullie niet meer lang hoor mijn meisje ligt nu lekker in de box te slapen en doet het echt heel goed. ze heeft voortaan aan een borst genoeg maar geef dan ook heel veel melk. soms drink ze wat te snel en dan heeft ze last van buikrampjes en moet ze wat huilen. ik vind het zo zielig voor haar maar goed het hoort erbij. vanmiddag wil ik even naar de stad met haaar en me vriend maar ik ben zo bang dat ik haar te warm aankleed. gister was ze mee naar de ah en had ik haar een jasje en mutsje opgedaan maar toen we thuyis kwamen had ze een temp van 36.5 dus iets te laag. vanaf nu doe ik er dus ook nog maar een voetenzak bij. in de kinderwagen doe ik een jasje en mutsje aan en wat vinden jullie ook nog een dekentje doen of hoeft dit niet? ik ben wat dat betreft best onzeker en sommige hier hebben al wat ervaring met kids dus kan iemand mijn tips geven hierover? alicia drinkt verder netjes om de 3 uur en vraagt er ook zelf om en vanmiddag is ze voor het eerst wakker gebleven tussen 2 voedingen door en kon ik lkkr van haar open oogjes genieten.
nou.. we zijn er uit.. duurt even een uur (plus de anderhalve week dat ik al wachten op hun telefoontej.. en het uur dat ik TOEN ooka l aan de lijn zat.. ) we hebben kennelijk 3.03m keukenblad nodig en er word max 3 geleverd oftewel: wij bellen u terug...... (maar dan door iemand met verstand van keukesn dsu) en nee.. bedrijf ook nog niet gehoord helaasch
Saskia: lekker is dat balen dat je ook nog niets hebt gehoord van het bedrijf. lovewinnie: moeilijk lijkt me dat als ze de temp nog niet goed kunnen houden, geen idee wat ze allemaal aan moeten. Darcy: je hebt de afgelopen weken ook genoeg gedaan voor 3 zwangerschappen hebt je rust nu dus wel verdient! Joyce: ahhh lijkt me idd echt verschikkelijk als je er niets aan kan doen. Ik weet niets wat er tegen helpt maar weet wel dat je geen druiven mag eten want dat wekt krampjes op. Patries: ja sommige praktijken zijn heel anders en nemen idd wel zwangere/ mensen met kids aan. ik vind overigens ook dat de toeristen zich aan zouden moeten passen tijdens de ramadan. Vind het niet meer dan normaal dat je je aanpast aan het land waar je heen gaat.
@ Sophie: Good Luck morgen! Geniet nog van je buikje, dan kan je morgen genieten van je kleintje! X @ Saskia: Hopelijk krijg je goed nieuws!
Vind het zo raar, zovelen moeten nog bevallen en mijn lieve Keld is alweer 4 weken.. Wat gaat de tijd toch snel..
hmm tja toen ik in egypte zat tijdens de ramadan.. was er echter niemand die even opmerkte dat het normaal was om zoveel bedekt te zijn overdag dus dan doe je het ook niet zo snel zeker met een groepsreis verwacht je zulke informatie dan wel van je gids/reisleider toch. en tijdens de ramadan op een vliegveld zitten om naar huis te willen.. dat was eh.. een verhaal apart vond ik vooral toen het etenstijd was.. het voltallige personeel een uur zn werk neerlegde logisch wel.. maar als westerling wel een apart idee om mee te maken. ook okmdat we continu bewaakt werden door politie met automatische geweren.. en ook die spontaan volledig verdwenen waren
Dag meiden, Hier even een paar belangrijke vragen, ik ben mijn vruchtwater vanmiddag rond een half vier verloren. Dus het gaat nu beginnen, verder dat ik me zenuwachtig voel. Voel ik verder niet veel, heb nu even op gelet en heb weeën/krampen 4 a 5 in het uur. Dat is het wel een beetje. Straks om eenuur of 20.00 komt de vk even langs om te kijken. Mijn vraag wat nu als de weeën maar niet echt op gang willen komen. En als ze wel nog komen wanneer zal dat dan zijn. Er was hier toch ook iemand waarbij het vruchtwater was gebroken maar waar bij de weeën maar niet op gang kwamen. Hoe lang duurde het toen bij haar voordat toen de uk geboren werd. Ik weet dat dit niet bij iedereen het zelfde is, maar dan heb ik een beetje een idee van wat me te wachten staat. Mijn vriend vroeg zich namelijk af, als er morgenvroeg nog geen activiteit plaats vond, of hij dan wel gewoon naar zijn werk kan gaan. Hij werkt hier dichtbij en is zo hier mocht er iets zijn. Jeetje wat een warboel en vragen in mijn hoofd. Ik hoop dat er iemand nu online is die wat antwoorden voor me heeft. Sorry ik heb niet terug gelezen wat er vanmiddag allemaal is gezegd en gedaan.
sereenalian, wat spannend meid!Meestal willen ze de beeb geboren hebben binnen 48 uur nadat je vliezen zijn gebroken!mochten de weeen niet echt op gang komen dan ga je na het zkh voor weeen opwekkers... verder is het mij ook en beeje onduidelijk... succes meid!
sereenalian, spannend meid, ik zou gewoon even afwachten en anders de vk even bellen voor vragen, kun je natuurlijk ook morgenvroeg doen, maar als je haar vanavond nog even belt weet ze in ieder geval dat ze misschien rekening moet houden met een bevalling vanacht. Succes en hopelijk gaat het gauw beginnen. Liefs Moons
Sereenalian spannend joh! Ik geloof dat het maart (of was het brigitte) was bij wie de vliezen waren gebroken en de weeën ook niet op gang kwamen, kijk anders even bij de bevallingsverhalen. Probeer je toch een beetje te ontspannen mss komt het dan wat beter op gang. Als je idd nog geen weeën hebt binnen 48 uur wordt je in het ziekenhuis ingeleid. Heel veel sterkte en houd ons op de hoogte! Dikke knuf voor jou!
ow het was brigitte! en zou ook doen wat moons zegt, als je de vk nu belt weet ze wwar ze aan toe is en jij ook. knuf!
Hoi meiden, Bedankt voor alle succes en sterkte wensen voor morgen, doet me erg goed Bij deze voor iedereen en een dikke X. Ik zal zo snel mogelijk berichtje (laten) plaatsen. Tot snel hoop ik! xx Sophie
thnx voor de antwoorden, ik had de vk al gebeld en die komt zo even langs om te kijken hoe het is.. nou meiden, wie weet misschien tot straks en anders horen jullie het wel. liefs
Sereenalian, misschien heb je hier wat aan: Bij een vriendin zijn op maandag (ik geloof overdag) vliezen gebroken en zou ze donderdagochtend worden ingeleid als weeën dan nog niet begonnen. Woensdagnacht is haar kindje geboren. x Sophie
Even een snel berichtje om te laten weten dat ik afgelopen maandag bevallen ben van een zoon; Dyon! Hij weegt 4070 gram en is 54 cm! De bevalling is in eerste instantie opgewekt met een gel, maar dat was al voldoende om alles in werking te zetten. In een record tempo had ik al volledige ontsluiting en na 13 minuten persen is de kleine jongen geboren. Het is wel een vacuüm-bevalling geworden omdat alles iets te snel voor hem ging en dus daalde zijn hartslag. Maar alles gaat goed en ik ga nu héél veel genieten! Tot gauw! Groetjes Migga
uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Simke: verrassing -5 kg, thuisbevalling, volledig ingedaald uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, volledig ingedaald Michelle: MEISJE, +20kg, fv, zh, volledig ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 8 JONGENS 12 MEISJES 6 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Berbel: bevallen op 29/09/07 (38w4d) van Lonne, 4300 gr/.. cm 11. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 12. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 13. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 14. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 15. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 16. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 17. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm 18. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 19. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 20. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 21. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm 22. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm 23. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm 24. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm 25. Triez bevallen op 10/09/07 (..w.d) van Kay Julian,2960 gram/ 48cn 26. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm 27. Zoë84: bevallen op 11/09/07 (41w3d) van Tara, 3540 gram/ 51 cm 28. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm 29. Lovewinnie: bevallen op 12/09/07 (39w1d) van Alicia, 3160 gram/ 46 cm 30. Edokid: bevallen op 13/09/07 (41w0d) van Eva, ... gram/ ... cm 31. Marsab: bevallen op 13/09/07 (38w6d) van Aiden Kyen, 3060 gram/51 cm 32. Suus: bevallen op 13/09/07 (41w+5d) van Jesper, 4960 gram/56cm 33. Rian: bevallen op 14/09/07 (40w1d) van Daimy Rachel, 3800 gram/.. cm 34. Gonzo: bevallen op 15/09/07 (40w+2d) van Thijs , 3500 gram/50cm 35. Migga: bevallen op 17/09/07 (42w+0d) van Dyon , 4070 gram/54cm Totaal geboren: 17 JONGENS 20 MEISJES Agenda 20 september: miranda040172 gyn controle + echo 21 september: moons vk controle 21 september: han vk controle bloeddruk 23 september: Patries gyn controle + ctg 24 september: han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Gefeliciteerd met je zoontje, Dyon!Zo te zien is hij lekker flink! Geniet er van! Liefs xxx @ Sophie: succes morgen! @ sereenalien: idd wat de anderen zeggen, het moet binnen 48 uren geboren worden. Ben benieuwd wat de VK gaat zeggen hoeveel je ontsluiting hebt, hoop dat je vanavond of morgenochtend pas weeën gaat krijgen. Succes! XXX