Alle september mama's gefeliciteerd. Ook ik doe mee! 9 september uitgerekend van m'n tweede kindje. Een blije Domino.
Misschien is het wel leuk om even een September kalender te maken. Zet hieronder je naam en de datum dat je bent uitgerekend. Kunnen we het zo in een keer zien wie er allemaal wanneer zijn uitgerekend! Naam; wanneer uitgerekend; hoeveelste kindje: Mouschy 3-9-07 2e kindje
Hi Mouschy Leuk idee, maar daar is een lijst voor op deze site: zie in de linker navigatiebalk: Bevallingslijst. Wel zo makkelijk om het daar bij te houden, lijkt me. Domino
Joehoe! Ben helemaal in de gloria! We konden het eigenlijk nog net geloven, maar vanmiddag heeft de HA het bevestigd! We gaan het straks aan de opa's en oma's vertellen! Spannend hoor! En het idee dat het misschien weer mis kan gaan, die gedachte moest ik maar laten varen van de HA. Misschien ook wel zo verstandig, want ik maak mezelf gek!
hey ladies, allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! kom me heel voorzichtig melden hier, heb een licht positieve test! groetjes bianca
Jose en Bianca, gefeliciteerd! Geniet ervan! Ennuh Bianca, een streep is een streep zeggen ze altijd!
Ken je nagaan, zit al een hele lange tijd op het forum en zie nu pas die lijst..... ik heb me er bij aangemeld alle andere meiden! GEFELICITEERD! op naar een super mooie zwangerschap
Ik voeg mezelf ook toe Naam; wanneer uitgerekend; hoeveelste kindje: Mouschy 3-9-07 2e kindje Maart 5-9-07 1st kindje Augustus 5-9-07 1e kindje @Maart: Ik heb ook nog niks ondernomen... Weet ook nog niet wanneer ik het ga vertellen. Weet jij het al?
Ik denk dat ik wacht tot 8 weken voordat ik het mijn familie vertel. Ik bel devk denk ik deze week nog. Heel spannend allemaal.
Alle nieuwe september mama's welkom en gefeliciteerd! Ik denk dat ik deze week nog ff naar de ha ga en volgende week dan de vk bel
hee bianc en jose gefeliciteerd! Ik heb het zondagavond aan mijn ouders verteld, vlak voor 12 uur. Ik was een beetje bang voor hun reactie, aangezien mijn vriend en ik nog best jong zijn (22 en 23), maar ze waren echt superblij! Ik had mijn vader nog nooit eerder met traantjes in zijn ogen gezien. Weet dat het nog vroeg is, maar mocht het dan mis gaan, kunnen ze me ook lekker troosten. Ik heb vandaag trouwens de vk gebeld en was blij dat ik al belde, heb een intake over 2 weekjes! Groetjes Suus