Whaha, zie het zo voor me, zolang hij het maar niet bij zichzelf toepast! (hij in een tutu met strikjes of zo ) Bedankt voor de link trouwens. Zelf willen wij ook een rustige en strakke babykamer. de muren blijven gebroken wit en we hebben licht eiken laminaat op de vloer. Nu willen we waarschijnlijk de kleur oranje als detailkleur doen. (knuffeltjes, de tekst op de muur, lampjes etc.) Maar goed, zelfs dat kan nog veranderen hoor!
ja he er gaan zoveel ideeen door mijn hoofd! nee haha gelukkig niet bij zichzelf het is heel raar want als je hem ziet (en vooral ook ziet lopen) is het een echte vent, lekker lomp. Maar ik had afgelopen zaterdag spulletjes gehaald en gekregen en dan heeft ie die sokjes vast en kan ie het echt minuten lang aanstaren en mij vragen of de voetjes echt zo klein zijn en of die ze niet makkelijk kan breken (misschien moest ik maar de sokjes aandoen haha) hij is zo lief, meeste mannen he, hard van buiten, zacht van binnen By the way; ik heb buikfoto's vandaag gemaakt en in mijn album gezet ik ga het vanaf nu elke 2 weken doen, van 4 weken heb ik hier ook al thuis.
Zo ladies, ik had weer een hoop bij te lezen - over geitenkeutels, pasteltinten, kinderwagens en tutu's. Gaat het hier nog steeds over eh... zwanger zijn Had gisteren een etentje bij mijn moeder, die enthousiast een grote bel rode wijn inschonk. Ik de boel genept door net geen slok te nemen, de helft van het glas heeeeel casually in de gootsteen te gieten en vriendlief de rest laten opdrinken. Ze moesten eens weten... 6 februari, op moeders verjaardag, vertel ik het pas. Pffff, ik kan beter liegen dan ik dacht... Ik las net over allerlei kwaaltjes bij iedereen: is dit bij jullie echt na 5 of 6 weken begonnen? Ik heb zere boobies en verder moeite met naar de wc gaan, maar dat is het (nog) wel. Ben benieuwd. Ga nu effe eten en kom zo weer kijken! Groetjes!
Alle nieuwe septembermama´s WELKOM en GEFELICITEERD! Hier begint de misselijkheid ook al aardig op te spelen, pfff Vooral ´s nachts rond een uur of 4 en ´s ochtends vroeg. Ik moest vanochtend rennen naar de wc op mn werk En ik ben ontzettend moe, moe en nog eens moe... Heb nu maar lange vingers gekocht en op mn nachtkastje gelegd Trouwens, ik ben helemaal verslaafd aan vanille vla, HEERLIJK Ik voel me wel echt zwanger en dat is zo´n fijn gevoel! Wij weten nog niet de kleur van de babykamer, maar ik denk dat ik een hoop leuke ideetjes ga opdoen op de 9maanden beurs. Gaan er hier nog meer meiden naar de 9maanden beurs? Gr. Joyce
Ik ga met mijn moeder, die dan net een week weet dat ze oma wordt! @ Ponyville: tja, ik zou het nu al kunnen vertellen... maar ik heb alleen nog een moeder en een broer en ik weet zeker dat ze deze verrassing op haar verjaardag (samen met het in te vullen boek "Mam, vertel eens") heel bijzonder zal vinden. Dus ik hou het vast nog wel even vol. Heb het alleen tegen de assistente van de huisarts gekrijst vanmorgen, zij was meteen superblij. Ik vind zwijgen wel lastig, hoor... 9 Maanden Beurs is leuk, vorig jaar ook gezien, maar dat wordt voor ons zwangere kipjes nu veel interessanter!
jeetje dames... ga ik even een middagje werken en moet ik 3 bladzijden bijlezen.... hahahaha.... ik woon trouwens in het mooie friese land ben nu wel moe en nog steeds wat misselijk.... vandaag ook weer krampjes in mijn liezen maar goed er zal wel weer het een en ander uitgerekt worden... Morgen ben ik lekker weer een dagje vrij... moest vandaag ook aan mijn baas vertellen dat ik zwanger ben in verband met een onmogelijke vakantieplanning....
Hallo allemaal, Oorspronkelijk kom ik uit de zaanstreek in Noord Holland. Maar sinds 14 maanden komen wij uit Dubai in de Verenigd Arabisch Emiraten. Helaas voor mij dus ook geen 9maandenbeurs. Die kennen ze hier nog niet, helaas Groetjes, Patries
Mijn zus en zusje vroegen of ik mee ging naar de huishoudbeurs, maar de 9 maansenbeurs is ook geweldig....HHmmm Ja en ze weten nog niet dat ik zwanger ben... :-k
Hey, maar als je in het weekend gaat (17-18 februari), dan pik je de Huishoudbeurs ook nog mee. Doe ik ook!
Meiden, ik taai af - moe en Spoorloos op tv, dus even de hormonen laten gieren en lekker veel janken. Slaap lekker voor straks! Groetjes uit de Zaanstreek!