@sereenalian: spannend! succes de komende tijd @migga: gefeliciteerd! @sophie: jij ook succes morgen.. we horen het wel he
Hallo! Ten eerste wil ik iedereen feliciteren die ondertussen bevallen is! Ik schreef niet echt actief mee in dit topic, maar wel een aantal posts gedaan.. Zelf ben ik op 3 september bevallen van een zoon Sam. Hij woog 3730gram en is 53 cm lang. Hij doet het super! We moeten nog wel even het ritme vinden, maar dat komt goed!
Sophie, Suc6 en heel veel sterkte morgen. Migga, Gefeliciteerd met jullie Zoon! Geertje, Jullie ook gefeliciteerd met Sam.
Lieve Sophie, enorm veel succes gewenst morgen, ben benieuwd naar je girlie! Migga van harte gefeliciteerd met Dyon, wat een mooie naam, zo heet mijn neefje van 9 ooken hij is heel lief en stoer!
Gonzo: gefeliciteerd met THIJS! Migga: Gefeliciteerd met DYON! Geertje: gefeliciteerd met SAM! Sophie: SUCCES! Je kunt het meid, zet m op! Sereenalien: wedden dat vannacht of morgen je bevalling op gang komt? Succes meid en: relax! je kunt het! Liefs Noor
Migga gefeliciteerd met je zoontje Dyon!!!!! Geertje gefeliciteerd met Sam!! Ik kon weer eens niet slapen en had honger dus dacht laat ik eens gaan doen wat ik gisteravond schandalig vergeten ben, Sophie heeel veeel suc6 wensen! Weet niet of je het morgenvroeg nog leest maar nu is mijn geweten weer gesust Sereenalian: hoe gaat het nu met je meid? hoop dat je weeën al op gang zijn gekomen. Zo ik ga maar weer eens proberen om te slapen denk ik, wilde dat die voorweeën eindelijk eens doorzette maar helaas houden ze me alleen maar uit mijn slaap tot morgen dames, hopelijk met meer babynieuws.
Migga eindelijk je ventje is er! geniet van Dyon! Geerje ook van harte! serenalian: SPANNEND MEID. bij mij braken mijn vliezen 's ochtends om 5 uur en kreeg ik ook pas echte weeën tegen 15.00/ 16.00 uur! dus meid, het hoeft niet persé een zh bevalling te worden! succes!
uitgerekend 5 september Sophie: MEISJE, +10 kg, bv, zh, verlof, ingedaald uitgerekend 8 september Seetje: JONGEN uitgerekend 14 september Jikke: MEISJE, +2 kg uitgerekend 18 september Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari Simke: verrassing -5 kg, thuisbevalling, volledig ingedaald uitgerekend 20 september Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, volledig ingedaald Michelle: MEISJE, +20kg, fv, zh, volledig ingedaald uitgerekend 22 september Moons: JONGEN, +10,5 kg - bv, tb, volledig ingedaald Kristel: JONGEN Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald uitgerekend 23 september Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald Modo: JONGEN uitgerekend 24 september Saskia: VERRASSING, +9 kg, 13 aug. verlof uitgerekend 25 september Lucky: VERRASSING uitgerekend 27 september Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald uitgerekend 28 september Angeltje: MEISJE Sereenalian: MEISJE, +30 kg, bv, zh, 10 aug verlof, volledig ingedaald uitgerekend 30 september Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug Avalon: JONGEN Verwacht 8 JONGENS 12 MEISJES 6 VERRASSINGEN Bevallingslijst Juni 01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas Juli 02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder Niels Broekmans Augustus 03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm 04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm 05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm 06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram 07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm 08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm 09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm 10. Berbel: bevallen op 29/09/07 (38w4d) van Lonne, 4300 gr/.. cm 11. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm 12. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm September 13. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm 14. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm 15. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm 16. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm 17. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm 18. Geertje1985: bevallen op 03/09/07 (40w1d) van Sam, 3730 gram/ 53 cm 19. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm 20. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm 21. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm 22. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm 23. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm 24. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm 25. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm 26. Triez bevallen op 10/09/07 (..w.d) van Kay Julian,2960 gram/ 48cn 27. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm 28. Zoë84: bevallen op 11/09/07 (41w3d) van Tara, 3540 gram/ 51 cm 29. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm 30. Lovewinnie: bevallen op 12/09/07 (39w1d) van Alicia, 3160 gram/ 46 cm 31. Edokid: bevallen op 13/09/07 (41w0d) van Eva, ... gram/ ... cm 32. Marsab: bevallen op 13/09/07 (38w6d) van Aiden Kyen, 3060 gram/51 cm 33. Suus: bevallen op 13/09/07 (41w+5d) van Jesper, 4960 gram/56cm 34. Rian: bevallen op 14/09/07 (40w1d) van Daimy Rachel, 3800 gram/.. cm 35. Gonzo: bevallen op 15/09/07 (40w+2d) van Thijs , 3500 gram/50cm 36. Migga: bevallen op 17/09/07 (42w+0d) van Dyon , 4070 gram/54cm Totaal geboren: 18 JONGENS 20 MEISJES Agenda 20 september: miranda040172 gyn controle + echo 21 september: moons vk controle 21 september: han vk controle bloeddruk 23 september: Patries gyn controle + ctg 24 september: han vk controle SMS Buddies: MissX- Maart Darcy - Miranda040172 Han - Edokid Zoe84 - Marsab Las- Saskia Rian - Mouschy Jessica - Rootje Noor - Joepie Suus - Gonzo Sereenalian - Pooh Jennifer70 - modiglian PrisEnKids - Han Lovewinnie - Saskia
Goedemorgen meiden! Ik heb Geertje1985 op het lijst toegevoegd! @ Geertje1985: Gefeliciteerd met Sam!! Ik heb de hele nacht niet zo geweldig geslapen. Heb ineens de hele nacht een heel harde buik, af en toe vreselijke kramp, het is net alsof de hele baarmoeder in 1 keer samentrek, de gedurende nacht. Daarnaast lekken mijn borsten ook nog 'n beetje... Het zal wel lang niet meer duren, denk ik? : Straks om 09.50 uur voor de echo in het ziekenhuis en om 10.20 uur gesprek met gyn. Ben benieuwd. Hou jullie wel later op de hoogte! @ Sophie: het is zover voor jou vandaag! @ Sereenalien: misschien toch de hele nacht wezen puffen? Nogmaals succes. @ Han: heb je wel nog daarna kunnen slapen nadat je hier hebt gepost?
@Sophie: O spannend meid jij bent nu als het goed is in het ziekenhuis aangekomen. En gaat de spannende dag voor jou beginnen. Ik hoop dat het net als migga snel gaat met de inleiding en dat jullie de kleine meid snel in jullie armen mogen houden. Zet hem op. We denken aan je. @Migga: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Dyon. Fijn dat de inleiding zo soepel is verlopen. Geniet maar lekker van jullie zoon. @Geertje: Van harte met jullie zoon Sam. @Sereenalian: Bij jou is het dus al begonnen. Super zeg. Ik hoop dat de weeën al op gang zijn gekomen en dat jullie de kleine snel in de armen mogen houden. Succes meid, zet hem op. @Saskia: Goede service dus bij de Ikea. Maar niet heus. Lekker dan. Nu dus nog geduld hebben, niet normaal zeg. En heeft het bedrijf ook nog niet gebeld? Vindt het ook raar dat de reisleiding ed niet meldt wat de standaard regels zijn met Ramadan. Vindt wel dat dat hoort. Daarnaast kan je zelf natuurlijk ook wel wat info krijgen over de regels van Ramadan, heeft hier ook in de kranten gestaan om ieder zijn geheugen weer even op te frissen. Wat je zegt over dat mensen gewoon weg gaan voor een uur om te eten en te bidden is echt helemaal waar. Op zich wel gek, maar ja hier zie je niet anders. Zelfs in supermarkten gaat ineens het personeel naar achter, zie je ze op de grond bidden en eten, uurtje later komen ze weer terug. Dat vindt ik zelf weer niet normaal. Misschien fijn als die mensen ook hun privacy krijgen en dus een eigen bid/eetkamertje. Deze bidkamers zijn er namelijk zelfs in mall, waarom niet op de werkvloer. Toch wel raar vind ik zelf. @Joyce: Wat vervelend dat Kyra zo last heeft van darmkrampjes. Hopen dat de Cinababy toch nog gaat aanslaan. Ik had op cursus geleerd dat je een baby met krampjes met haar buik op je arm moet leggen (en dan dus beentjes en armpjes langs je arm laten vallen) en dan voorzichtig heen en weer wiegen. Of om te voorkomen, vooral als je flesjes geeft haar regelmatig het liefst iedere 5-10 minuten laten boeren. @Darcy: Kan me helemaal in je in leven. Al die pijntjes en dingen je weet soms gewoon niet meer wat je er mee aanmoet en wat je er van moet denken. Ik ben mijn lichaam ook beu. Wil ook weer gewoon lekker kunnen lopen en slapen zonder pijn. We moeten nog even vol houden. Dikke knuf voor jou. @Lovewinnie: fijn te horen dat het zo goed gaat met Alicia. Tja van dat aankleden, ik heb echt geen idee. Wij moeten er hier juist voor zorgen dat we ze niet te warm aankleden, met deze temperaturen hier kunnen ze juist oververhitten. Misschien kan je de vraag even bij de mamas, septembermamas 2007 zetten. Daar wordt volgens mij genoeg gekletst over dit soort dingen. @Virginnie: Moet je nagaan hoe snel de tijd gaat. Geniet maar lekker van jullie Keld. Nu is hij nog een echt babytjes, die kleintjes groeien zo snel. En wij moeten dat alles nog mee gaan maken. Best raar idee. @Han: Hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen vannacht. Vreselijk hé die voor weeën. Heb ik ook de hele nacht last van gehad, gister al voordat ik naar bed ging. Denk je toch van nou zal het dan vannacht toch gaan gebeuren? Maar nee helaas. Wat houdt die kleine van ons het toch spannend. En ik ben al zo ongeduldig. @Miranda: jij dus ook al zo geweldig geslapen vannacht. Bah. Het gaat goed met ons. Heel veel succes straks in het zk bij de scan en natuurlijk bij de gyn. Ben benieuwd wat ze je te melden heeft. Succes meid.
Goeiemorgen meiden, Hier dus vandaag 40 wkn zwanger! En nog steeds geen kleine Had het toch wel gehoopt voor de uitgerekende datum, maar helaas. Weet wel dat er wat gaande is in mijn lichaam, toch waarschijnlijk wat voorwerk, maar wanneer het echt gaat beginnen? Geen idee. Maar ik hoop snel. Ben zo nieuwsgierig en mijn geduld raakt nu echt op. Daarnaast heb ik toch wel veel problemen met slapen door al die pijntjes ed. heb het best wel gehad. We wachten af. Zondag controle bij de gyn + ctg en dan mogen wij beslissen wat we willen, afwachten of ingeleidt worden. Hoop liever dat de kleine zich voor zondag meldt, hoeven wij die beslissing niet te maken. O trouwens mijn vriendin is gister toch nog heel lief even half uurtje langs gekomen. Ze moest en zou me zien voordat ze weg ging. Heb een fotomapje van forever friends van haar gekregen met lieve tekst en foto's en nog cadeautje voor de uk, maar die mag ik pas open maken zodra hij geboren is. Afscheid nemen wat niet moeilijk, misschien omdat ik het ook niet echt kan bevatten dat ze nu echt weg zijn. Daarnaast weet ik zeker dat we contact houden en elkaar weer gaan zien.
Morgen! Patries: ja ik zit me ook steeds af te vragen wanneer het nou echt gaat beginnen. Op zich zijn de voorweeën niet heel erg (alles wat nu al gebeurd hoeft straks niet meer) maar je gaat er wel van verwachten dat er snel iets gaat gebeuren. Leuk dat die vriendin toch nog langs kon komen, is toch een prettiger afscheid als je elkaar even hebt kunnen zien. Miranda: Hoop ook voor je dat het snel gaat gebeuren! Waarvoor heb je eigenlijk een ctg en echo vandaag? is dat omdat je pas wat vruchtwater was verloren? Je hebt het vast al eens verteld maar ben het weer vergeten sorry Ik was dus vanmorgen om half 8 weer wakker. Was vannacht van 2 tot 5 wakker dus echte heel erg veel heb ik niet geslapen. Iedereen zegt wel heel vrolijk dat je nu van de rustige nachten moet genieten maar wat heb je daaraan als je toch wakker bent. Dan wordt ik liever wakker door smurf want dan heb ik tenminste iets te doen.
Hier ook weer harde buiken om de 10 minuten, wannaar zet het nu eens echt door! Nog 2 jongens te gaan en dan staat de stand gelijk.
@patries: mja ik vind ook dat toeristen er rekening meemoeten houden hoor maar personlijk lees ik geen kranten als ik op vakantie ben en dergelijke.. dus komt het toch bij de reisleiding terecht uiteindelijk. en inderdaad. het is gewoon een raar gezicht asl iedereen weg is ineesn. maar vind het voor de mensen zelf wel heel fijn dat er gewoon overal rekening mee gehouden word. ook onder werktijd. @han: ja leuk he die rustige nachten.. vooral als je toch niet slaapt dan zijn ze misschien wel rustig.. maar echt niet rustgevend hier vannacht wel om 1 uur wakker geweest een tijdje.. en duurde erg lang voor ik weer sliep.. maar uiteindelijk werd ik wel weer wakker.. dus ik moet ergens toch in slaap gesukkeld zijn weer. vanochtned weer zo raar gedroomd... eerst dat ik per ongeluk de slaapkamerdeur had opengelaten en dat de katten nahja.. ik dacht eerst dat het bed door de midden was.. maar bleek dat ze de kratjes onder het bed vandaan gespeeld had die ik toen zelf maar even met de hand terugschoof voordat job het kon zien. kostte ook geen centje pijn om even met 1 hand het bed op te tillen en de kratjes terug te schuiven gek genoeg. kan me helaas nog al te goed herinneren dat ik even moest helpen toen het job laatst in zn upje niet lukte en dat het bed toen stiekum eigenlijk loodzwaar was. en rond 9 uur nog gedroomd dat ten eerste mijn ouders niet gescheiden waren.. want ik was bij mijn opa en oma.. en daar kwam mijn vader binnen stappen (dat hoeft ie nu niet echt te proberen denk ik.. ) en hij had een soort muizenkooi bij zich met daarin een spin die hij had gevangen in "ons" (dus van mijn vader & moeder & ik) nieuwe huis. nou heb ik wel wat verstand van spinnen.. en dat was GEEN hollandse uit de kluiten gewassen spin maar iets exotisch... "mja dat kwam uit een doos lopen dus ik heb hem maar meegenomen" die had ie in dat deel waar je altijd de bix gooit... dus een hand beschuitkruimels gedaan zodat het beest ook te eten had (?) in de andere hand had ie een tas met een onbekende slang erin.. dus ik zei nog.. "doe nou voorzichtig.. je weet niet wat ie doet en fo ie giftig is" (ik had in mijn droom ook zo'n typische dag waarbij alles mis gaat al bedoelen mensen eht nog zo goed.. dus in een bijzonder slecht hummetje) en op een gegeven moment wil hij hem oppakken op de plek waar in de slang een dikke bobbel zit... want dat pakt makkelijk vast dus ik nog "nee pa! die dikke bobbel betekend dat ie net gegeten heeft.. als je hem dan optilt valt ie aan" (helaas heb ik niet enkel iets met spinnen.. maar tochook wel met slangen.. ) toen ging ie zegmaar net als een cobra staan dreigen.. en mij n vader dus heel stoer recht naar dat beest zitten staren alsof ie dacht dat ze dan niet bijten... nahja.. natuurlijk werd beestje steeds pissiger en viel uiteindelijk aan... recht in zn keel dus ik helemaal over de zeik.. half hysterisch naar binnen gerend om een dokter te bellen kom ik terug was ie hard aan het schaterlachen omdat ie in een of ander doosje in zn jaszak gebeten zou hebben en er dus eigenlijk helemaal niets aan de hand was.... Nuja.. dat is dus de 2e keer deze zwangerschap dat ik in mn slaap iemand volledig hysterisch helemaal in elkaar gemept heb..... gelukkig werd ik daana wakker.. maar ondansk dat ik nog steeds wel wat slaap kan hebben... ga ik toch maar niet meer slapen :S 2 van die dromen achter elkaar zijn wel genoeg om eventjes wat anders te gaan doen hoor nog even een wat vrolijkere noot: morgen komt de proefdruk van ons geboortekaartje
Hier ook de 40 weken gehaald en allemaal zonder voorweeen,krampjes,steekjes etc etc. En we wachten....wachten.......
Dames, die overtijd lopen nog heel even volhouden het kan niet lang meer duren. Hopelijk hebben jullie heel snel een klein wondertje in jullie armen. Hier gaat het steeds beter met mama, bijn ahelemaal hersteld. Alleen toilet bezoek is nog lastig. Groetjes
@Migga en Geertje: gefeliciteerd! @Sereenalian: oh... spannend! Hoe staat het er nu voor? Dames in het ziekenhuis nu, dames die thuis bezig zijn... hier nog geen nieuws, heb wat voorweeën 's avonds, maar that's it... Vandaag 39 weken en ik ben het ZAT. Belachelijk, maar dit gevoel heb ik sinds een paar dagen. Had nooit verwacht dat ik dit nog zou zeggen. Maar ja, loop en hijg als een oud molenpaard en ben alleen maar moe, moe, moe... alles in huis is aan kant, ik kan niet echt meer dingen ondernemen, ben gewoon toe aan de komst van ukkie. Gek genoeg begin ik 'm lichtelijk te knijpen voor de bevalling, hebben jullie dit ook? Ik denk vooral: het gaat me lukken. Maar ook denk ik: hu, wat kan ik verwachten ?