september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Enne, heel aso, maar ik ben blij (!) dat ik mijn kwalen herken bij jullie, de overgebleven septembermama's. Ik ben dus niet de enige die het helemaal gehad heeft met het waggelen en wachten :rolleyes:

Morgen om 08:30 uur naar de vk voor controle. Als uk niet komt, dan drijven we die kleine duvel uit d.m.v. een beenmassage die mijn vriendin komt geven - drie jaar geleden deed ze dit bij een andere vriendin en een paar uur later braken spontaan de vliezen.

En anders is er nog altijd volle maan, nietwaar ;)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Claudia: wil jij soms een beenmassage :rolleyes: ;)

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    kom maar op met die vriendin Darcy :D

en idd volle maan...Daar heb ik nog goede hoop op :rolleyes:

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Moons van harte gefeliciteerd met je zoon, geniet van je kleine mannetje want ze groeien echt supper hard. hihi mijn meisje wordt een echte dikkerd.

voor de laatste zwangere hoop dat het ook voor jullie niet lang meer duurt. kom babys het is tijd om er uit te komen

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    moons van harte met je zoontje milan!

6. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Ach wat heerlijk Moons, je lieve Milan is er! Van harte gefeliciteerd! Liefs Pomme en la Rose

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Moons gefeliciflappie!!!!!

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Moons: gefeliciteerd met Milan!!!
    Geniet van en met elkaar!!

9. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Moons gefeliciteerd met je kleintje, geniet er lekker van!

En om het even kort te doen... alle overige zwangere..... sterkte en suc6 en voooraal blijven wachten. ( hoe kut dat ook is)
    Ook ik loop nog met de dikke buik.....en verwacht niet dat ze snel komt!

En alle "verse" moeders... hoop dat jullie allemaal flink genieten van de kleine frummel!

Wanneer is het eigenlijk volle maan? ( of is dat een heel domme vraag? hahaha)

10. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Ben vanmiddag bij de gyn geweest. Hebben eerst ctg gedaan. En ik helemaal blij, want ik kreeg mooi 2 harde buiken, dus die zijn genoteerd en de kleine jongen reageerde er ook op. Net als thuis, zodra de harde buik stopt gaat hij altijd schoppen en doen. En hier dus ook, daarbij ging ook zijn hartslag omhoog. Schijnt allemaal normaal en goed te zijn.

Daarna inwendig onderzoek. Baarmoedermond weer iets meer open. En kleine is trouwens nog meer ingedaald. Ze zegt ik ga maar niets doen, want anders komt hij snel. Dus ik vertellen dat mijn ouders al vanavond komen, ze zegt oke, dan strip ik je ook meteen. :p :p

Bij gedag zeggen oke, misschien tot vanavond, morgen en anders dinsdag (dinsdag word ik ingeleidt als hij zich na het strippen van vandaag niet heeft gemeld).

O echt meiden sorry maar ik ben echt heel erg blij, nu kan het gaan beginnen en anders wordt het zeker dinsdag of woensdag. Ene kant ook wel eng idee, meer voor de bevalling, want hoe zal ik daar op reageren. Nu dus maar afwachten. Heb wel wat meer harde buiken en beurs gevoel daaronder (maar ja kan ook van inwendig onderzoek komen).

Spanennd. :D

Kus, Patries

11. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hallo meiden,

Moons gefeliciteerd!

Hier nu wat gerommel, wat krampjes, misschien wordt t vandaag of morgen toch nog wat. (hoop het van harte). Krampen doen zo nu en dan goed zeer. Hoop dat ze flink doorzetten.

Hoop voor de andere meiden ook dat er nu wat gerommel komt (is niet prettig, maar wel een fijn idee)

Ik laat binnenkort wel weer iets horen.

Groetjes Simke

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Simke: ik hoop het ook voor je! Hier rommelt het ook soms nog wel maar ik ben juist bang dat het helemaal niets meer word.

Patries: SPANNEND! zou leuk zijn als het nu toch spontaan nog gebeurt! *duim duim duim*

Darcy: :D Je bent een schat! :D Het gaat vandaag een stuk beter maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de hele dag bezig ben geweest. Ben eerst naar mijn ouders geweest want daar was de hele familie en heb net het konijnenhok een fikse makeover gegeven. Ben nu erg moe maar ook zeer voldaan.
    Hoop voor je dat de beenmassage gaat helpen!

ik heb vanochtend een klein beetje rood/bruine afscheiding gehad. Het was geen helder bloed dus dan kan het geen kwaad toch? Het was ook maar weinig en heb verder ook nog niet veel afscheiding gehad dus dan ben ik de slijmprop ook nog niet kwijt..... denk ik :(

Zo nu ff lekker douchen en dan eten, ben ik nu wel aan toe.

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Moons van harte gefeliciteerd met Milan

Sorry meiden dat ik hier niet veel meer ben :oops: heb echt ontzettend druk, en dan vooral met voeden :( en een beetje ritme krijgen (na twee weken nog niet echt je van het :oops: )

En baby's het wordt nu toch echt tijd hoor om te komen!

Kom op he meiden :) allemaal een hele dikke knuf, ben jullie echt niet vergeten hoor!

14. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Moons van Harte gefeliciteerd met je kleine knul en ga nu maar lekker genieten.

Han was het met slijm ?
    Al was het maar een beetje slijm dan kan het nog de slijmprop zijn!
    Dit betekend weis waar geen bal(jammer genoeg).
    Maar liever kwijt dan rijk zullen we maar zeggen.

Patries veel succes en ik hoop dat het strippen geholpen heeft en je nou aan het puffen bent.
    Bij mij heeft het bij de laatste 2 wel geholpen.

Sas hoe lang moet ik nog naast mijn mobiel zitten!
    Babybeer SCHIET OP! ;) ;)

groetjes las

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nou de laatste paar beebjes laten wel op zich wachten zeg, hihi KOM ER NOU MAAR UIT, T IS BUITEN BETER EN GEZELLIGER DAN BINNEN :) :)

Nou dames, ik ben dus vrijdag bij de kinderarts geweest, en heb daar een gesprek gehad. Tim woog een donderdag bij het CB nog 3010 en bij de kinderarts 1 dag later 3035 gram, kortom, niets aan de hand! Heb gesproken over het geven van andere flesvoeding, en de kinderarts was het daar mee eens, en medicijnen is niet nodig, tenzij hij blijft spugen ook na verandering van voeding.. Dus ik weer met een gerust hart naar huis toe..
    nu krijgt Tim dus de Nutrilon Forte samen met Nutriton (johannesbroodpitmeel) en hij doet het er super op, alleen zei de kinderarts, dat hij 7 x 80cc mag hebben, nou dan blijft hij dus huilen, want het is hem niet genoeg :confused: Dus nu maak ik standaard een 120 cc fles en de ene keer drinkt hij hem wel leeg en de andere keer niet.. 120 cc was veel te veel volgens de kinderarts, maar ik geef hem liever teveel, dan dat hij honger moet lijden!
    Nu nog hopen, dat hij 's nachts eens door wil slapen, dan ben ik helemaal gelukkig ern kan ik zelf ook weer een beetje bij gaan komen..
    Dinsdag weer naar het CB toe om Tim te wegen. (ben wel benieuwd hoe snel hij nu aankomt en of hij ook daadwerkelijk goed aankomt)

De kinderarts heeft Tim ook gemeten en me kleine mannetje is nu 50,5 cm, hij is dus al 2,5 cm gegroeid :D

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Moons, Gefeliciteerd met jullie zoon.

@rest, hoop dst jullie baby's ook heel snel komen. Nog een week en dan is september voorbij.

Hier gaat het steeds beter. Ik ben nog niet helemaal hersteld. Yasmine doet het goed ze drinkt goed en groeit als kool.

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Moons gefeliciteerd met jullie wonder :D

Patries; bij mij had de vk me ook gestipt toen ik 40+3 dgn zwanger was en de volgende dag was Marijn geboren! succes ;)

Han; word nu ook wel een tijd bij jou he...

Alle andere zwangere meiden; heel veel succes met de laatste (zware) loodjes, en geniet nog even van je dikke buik! :D

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo lieve meiden,

Hier eindelijk een berichtje van mij.
    Op donderdagavond 20 september om 19:10 uur is onze dochter Sophie Isabel geboren (Sophie is niet mijn echte naam, die is Maaike ;))
    Ze woog bij de geboorte 3700 gram.

De bevalling was nogal heftig en eindigde bijna in een keizersnede. Gelukkig gaat alles heel goed met ons meisje. Ze is een erg lief schatje en zijn natuurlijk erg trots. Heb wel even tijd nodig te herstellen, lig nog hele dag op bed.

Kom snel weer terug hier.
    Voor iedereen die bevallen is: gefeliciteerd!
    Voor de anderen: heel veel sterkte, succes xxx

Veel liefs,
    Sophie (oftewel Maaike)

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Migga en Moons gefeliciteerd! xxx

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Maaike: gefeliciteerd met Sophie, mooie naam ;) :)

@Patries: wow, gestript, nu gaat het opeens een stukkie sneller :) Hoop dat je op dit moment heerlijk met je ouders zit te babbelen, of (en da's ook gewenst) een wee wegpuft ;)

@Michelle: ik las in ons topic dat het woensdag volle maan is. Wist ik ook niet, hoor. Op dit moment ben ik in staat om in mijn nakie langs de Zaan te gaan dansen met drie veren op m'n kop en een takje in mijn handen, of iets anders, als de baby maar komt :rolleyes:

Enfin, nog WEL even deze laatste mooie dag vanmiddag op het strand doorgebracht, wat was dat heerlijk en wat ben ik rozig nu... dus slapen en hopelijk wakker, omdat mijn vliezen breken (of omdat buddy Miranda me een sms stuurt dat ZIJ bezig is :) )

Slaap lekker, meiden.

Deel Deze Pagina