ik heb een foto van mn buikkie er in staan... en ben nog geen 6 weken.... en denk eraan dames 2 weken geleden wassie plat
Jeetje Cristel1986, dat is idd al een buikje . Leuk hoor! Ik vind van mezelf dat ik ook al een aardig buikje heb ... Is weer een bevestiging voor jezelf he? Heb wel in ene angst. Sinds gisterenavond in ene niet meer misselijk (opzich natuurlijk heel fijn , maar dan krijg je toch weer even angst! Ga je gelijk aan je borsten voelen en die doen ook niet ech mega pijn meer... Zou het de angst zijn, omdat de echo dichterbij komt? Bah ik haat dat onzekere gevoel. Voel je je gelijk weer zo negatief. Kennen jullie dit ook? Moet ff opgebeurd worden
hey CHRISTEL ik heb ook al een aardig buikje zie album.en ik ben ook nog maar 6 weken.het is per mens verschillend ik ben er wel trots op
ja idd jij hebt ookal een aardig buikje fempje... maar die van mij was echt helemaal plat ik schrok er echt van.. pas geen kleding meer moet mn positie kleding weer opzoeken ief kop op meid... als je niet meer misselijk bent wil niet gelijk zeggen dat er iets mis is.. misschien heb jij net als ik trouwens wel misselijkheid met vlagen.. maak je niet al te druk dat doe ik namelijk wel grapje... geniet er lekker van ookal is dat voorde eerste echo wel moeilijk
Cristel1986, Thanks voor je peptalk, had ik echt even nodig .. Haha wat kan je jezelf ongerust maken he? Wordt daar af en toe echt gek van! Heeft denk ik ook allemaal te maken met het feit dat ik een miskraam heb gehad en daar kwamen ze ook tijdens de 1ste echo achter.. Dus dat zal ook wel meespelen... Ik moet er ook zo om lachen. Elke keer zit je te voelen aan je lichaam om je nog wel wat voelt... Naja positief blijven denken zeggen ze toch? Fempje, jij hebt idd ook al een behoorlijke buik hoor! Leuk!
ooh dn snap ik het best wel als je al een mk heb gehad dan is het nog eens extra... mar ik denk dat de meeste dat wel hebben.. ik dacht nu ooh is mn 2e nu zal het wel minder erg zijn maar nee hoor... nog steeds zenuw achtig en moet nog tot 5 feb.. zoolang wachten kijk ook telkens op het velletje wc papier of er geen bloed bijzit... maar ik moet zeggen ik voel me echt zwanger.. energie loos misselijk met vlagen koppijn met vlagen kortom belabbert
Leuk die buikjes hoor, ben jaloers! En dat van die angsten heb ik ook hoor! Maar ja, je hebt het niet in de hand, dus gewoon GENIETEN! Ik had het vannacht zelfs nog. Ik werd tegen 4 uur wakker en ik had me buikkrampen! Echt niet normaal! Ik had echt zoiets van volgens mij krijg ik een miskraam.... Dus ik al slaperig naar de wc, moet ik daar toch de grote boodschap (wat niet goed wilde ) Niet te min... Nu heb ik af en toe nog krampen en winderigheid (ja sorry...) Maar geen bloedverlies, nog geen druppel. En het gaat al stukken beter! Ben nog wel wat voorzictig en het blijft nog wel een beetje eng, maar naar mijn idee komt het gewoon van mijn darmen!
Dat is ook zo hoor.. Al mijn vriendinnen die zwanger zijn, hebben het zelfde. Je blijft toch onzeker. Maar komt ook omdat je buiten een positieve test en wat kwaaltjes verder nergens uit op kan maken dat je zwanger bent.. De 1ste echo is dan echt een tastbaar teken. Ja toch? Haha en dat op het wc papiertje kijken, ken ik hoor, doe ik ook elke keer hahaha Ik voel me in princiepe ook zwanger hoor. Opgezette buik, moe idd futloos, maar borsten en misselijkheid zijn nu weg... Dus dat maakte me gewoon even zenuwachtig.
of misschien heb je te weinig rust gehad? de dag te voren dat had ik namelijk super krampen maar had gewoon geen minuut rust genomen na een lekkere lange rust periode was het weg... ik krijg steeds meer het vermoeden dat ik een 2ling krijg gewoon een voorgevoel vraag me niet waarom.. nu lekker csi miami aan het kijken het is 22.30 hier en nog steeds maandag lol
Marsab, Klopt hoor van je darmen... Die schuiven natuurlijk iets omhoog, waardoor het allemaal van slag is... Gisterenavond had ik ook in ene opgezettte buik en giga buikkrampen (miss dat ik daardoor wel onzeker werd en merkte dat mijn misselijkheid weg was). Maar toen ik in bed ging liggen, voelde ik echt dat het die bandenpijn was, maar dat ging gepaard met die menstruatieachtige krampen... Je lichaam is ook zo hard aan het werk.... Las net trouwens ook dat je HCG hormoon per dag kan verschillen qua stekheid. Dus dan is ie weer een paardagen hoger en zijn de kwaaltjes weer meer.. Gerustelling was dat haha!
Lekker hoor CSI Miami... ik moet nu wel douchen, anders kom ik te laat op het werk. Hier is het nu half 8 . Welterusten voor straks!
thx voor dadelijk bedoel je.. ben kei moe.. maar is mijn favo show.. en als ik nu in bed ga lliggen moet ik in 30 min toch weer opstaan geef cailynn nog altijd 100 cc te drinken
Oh Cristel, Ponyville en Fempje - wat ben ik blij om jullie dikke buiken te zien ! Die van mij is namelijk ook gigantisch, nu is het natuurlijk wel mijn tweede en stellen mijn buikspieren niks voor , maar goed, ik heb toch even gedacht dat ik een zevenling verwacht Ik heb gisteren een zwangerschapsbroek gekocht want mijn gewone kleren krijg ik niet meer dicht !
ronnie het is ook mijn 2e.. maar mijjn buikspieren waren juist wel weer sterk en had mn buikie weer zoo plat.. ik schrik er echt van niet dat ik het erg vind hoor
ik heb met nr 2 juist geen moeite maar ik denk dat dat aan de ceral ligt die ik nu veel eet ben er verslaafd aan... hebben jullie iets wat jullie nu opeens veel eten of vies vinden
of je man/vriend krijgt het.. de mijnde had dat bij mn vorige zwangerschap en ik had nergens geen lats van behalve dat ik iedere 2 uur aan het snaaien was
Hoi dames. ik kom mij hier ook op de valreep nog even aanmelden. Net getest en jawel positiever kon haast niet. De + van de CB is bijna duidelijker en stond er sneller dan de controlestreep. Volgens de calculator hier zou ik dan uitgerekend zijn op 30 september dus dan val ik nog net binnen jullie groepje. Jee... moet nog even bekomen hoor! Dit was onze eerste ronde en gelijk raak. Had dit gewoon niet durven hopen... weet even niet wat te doen of te denken...