@Sereenalian: gefeliciteerd!!! Herstel maar goed, hoor! @Brigitte: wat naar Heb zelf ook Losec gehad en dat geven ze toch echt als je behoorlijke last hebt... arme uk... gaat het al iets beter? @Mouschy: zeker weten dat ik op je buik heb gestemd @Han: hoe was het bij de vk? Ben zelf ook geweest, uk is nog altijd 'bibi' (wat betekent dat nou precies ) en we wachten af... @Saskia: ik ken ook niet iedereen die nog over is op de lijst... sommigen zijn afvalligen gebleken, hahaha En aanschouw ons, de "die hards" van het septembertopic 8) Geprikkelde darmen, dus OF je bent inderdaad begonnen met het bevallingsproces, OF er is een fout worstje in je diner geslopen Mijn vk zei vanmorgen: sex is nog altijd de beste opwekker. Nou, mijn man moest erg lachen. Als ie al naar me kijkt, raak ik geprikkeld (en da's niet in positieve zin, want mijn boobies hebben last van het toeschietreflex, au, en mijn bekken is van Playskool klei gemaakt... )
Sereenalian van harte gefeliciteerd met Lianne! En meiden nog een beetje vol te houden? Moest vannacht onder het voeden opeens aan Han denken! Maar nog steeds niks Kom snel weer kijken
@Han: hoop ook voor je dat strippen uitblijft. En dat dat vreselijke mens je niet zal bijstaan bij de bevalling
@darcy, bibi betekend ingedaalt maar nog niet vast (vibi is vast!) @han nee hopelijk hoef je niet gestript te worden!
@darcy: mja geprikkeld zijn ze kennelijk wel... maar verder gebeurd heir niets afgezien van dat de poezen vandaag iets minder klef leken.... maar inmiddels abby hier op 30cm afstand mee zit te lezen op scherm al zou dat natuurlijk kunnen komen doordat ik een laatste restje hutspot asl l unch zit te veroberen
Je buikfoto lijkt erg veel op de mijne op dit moment, zoals van de "plop"naveltje en beetje zakkende buik, de baby gaat indalen...
Jessica: waar je al niet aan kan denken onder een nachtvoeding en ik geniet nog met volle teugen van mijn volle buik, vooral als smurf aan het schoppen is maar.... ik wil haar zo ontzettend graag zien en vasthouden. Darcy mooie buik hoor! ging jij vandaag geen beenmassage krijgen? Zal vanmiddag even kijken of ik de buikfoto van zaterdag erop kan zetten toen ik dacht dat het de laatste werd Saskia: en dat terwijl de katten zo aanhankelijk waren de laatste weken toch? ik zou trouwens niet weten met wat ik de darmen kon prikkelen... ik ga zo even in bad liggen met rozemarijn wat volgens de vk ook opwekkend kon zijn.... ach het is te proberen en helemaal geen straf om lekker in bad te liggen. Net een peptalk gehad van mijn lief over dat we nu zeker weten dat het nog maar 2 weken en echt niet langer gaat duren. Hij was zo ontzettend lief dus ben nu weer een beetje vrolijker. Patries is vandaag niet meer geweest dus mss is ze toch aan het bevallen of ze heeft het te druk met haar familie natuurlijk, die zouden vandaag ook komen.
han patries is hier druk bzig met posten hoor.... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 of bedoel je iemand anders?
Maaike: gefeliciteerd met SOPHIE! Sereenalien: gefeliciteerd met LIANNE!!! Geniet lekker van jullie kindjes en neem de tijd en de rust om zelf aan te sterken!
hmm kan me voorstellen dat als haar moeder komt.. dat ze ook wel wat adners te doen heeft dan hier drukbijbabbelen *grinnik* en natuurlijk kan ze ook nog aan het bevallen zijn idd wel leuk asl dat net is als dr ouders aankomen dat is dan eh.. "maximaal rendement" meteen een schattig klein-ukje als je aankomt lijkt me echt geweldig voor de aanstaande grootouders hier zijn de darmpjes weer helemaal stil tho als zo de boontjes uitgekookt zijn en verwerkt tot stampot maar eens richting aldi fietsen voor wasmiddel voor job. eens kijken of de jeuk dan ophoud zou toch wel fijn zijn... en de was opvouwen ook nog... *joy!*
Kom op andere beebs: het is druilerig weer, mama kan niet meer lekker in de tuin zitten, ligt net zo lief in bed te bevallen! Cheer up the day!
Hallo dames, Heb tot nu toe weinig gepost op het forum maar hou jullie wel in de gaten, hoor ! Ik ben nu 1 dag overtijd (eigen berekening) en morgen 'officieel' uitgerekend (VK berekening). Ik heb veel last van onderrugpijn en krampjes maar niks zet door grrr! Ik houd mezelf op dit moment voornamelijk bezig met online poker en met het speuren naar laatste koopjes voor de kinderkamer...En slapen natuurlijk Aan alle bevallen mama's: gefeliciteerd! Aan de afwachtenden onder ons: kop op en toch nog vel plezier toegewenst! Het zal niet lang meer duren! Hoe langer het duurt des te meer twijfels er (weer) de kop op steken - zal de bevalling goed verlopen? Hoe zal die kleine zijn? Ga ik het allemaal trekken? En meer van dat soort vragen... Beebsje, kom nou toch! Heb gisteren van een zeer goede vriendin gehoord (dus op de officieuze bevaldatum) dat ze zwanger is! Ben door het dolle heen! Zij is heel nauw betrokken bij mijn zwangerschap doordat ik een wat nare start had i.v.m. relatieperikelen. Ze heeft de eerste en laastste echo meegemaakt. Ook is ze een paar keer mee geweest naar pufcollege. Ben zo blij voor haar en haar man! Heel verhaal maar hoop zo wat meer contact te krijgen met jullie - kan ik wel gebruiken tijdens deze laatste loodjes... Liefs, Modo
Hebben jullie trouwens ook onderstaand berichtje in jullie inbox gekregen? Vond het nogal vreemd , gezien de aard van het bericht en het feit dat er door de afzender nog nooit eerder was gepost, dus heb er melding van gemaakt... kopie: Hallo, Ik ben op zoek naar positieslips/strings ze mogen ook gedragen zijn. Dus mocht je nog oude strings/slips hebben liggen stuur me een mail. _________________
eh... zulke mail heb ik nog niet gehad nee enneh... ik eh... denk dat als ik hem wel zou krijgen.. ik er niet op in zou gaan doet me denken aan van die ranzige mannetjes die aan strings snuffelen omat ze er opgewonden van worden..... en eh.. ergens heb ik daar natuurlijk geen last van maar het idee alleen al :S