september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik doe ook mee!

Miranda: omdat ik dacht dat ik aan het bevallen was zaterdag heeft ze toen een inwendig onderzoek gedaan. Je kan altijd aan de gyn vragen of er al wat gebeurt daarbinnen....

Patries gefeliciteerd (ik wacht nog even op het officiele bericht!)

Claudia: jeetje balen meid! Hopelijk zet het snel echt door, kan me voorstellen dat je dit verschrikkelijk vind.

Nou bij de acupuncturist ging het best goed, had echt het idee dat het wel iets doet (of het genoeg is, geen idee) Telkens als ze aan de naaldjes draaide werd mijn buik strakker en zwaarder, heel vreemd gevoel. Ook kreeg ik een heel vreemde harde buik waarbij het voelde alsof er iets naar "buiten" werd geduwd. Leek net alsof mijn vliezen ieder moment gingen breken.
    Heb trouwens ook vanaf vanmorgen waterachtige ?afscheiding? Dacht vanmorgen dat mss mijn vliezen vannacht waren gebroken want moest 2 keer een schone onderbroek aan trekken. De rest van de dag weinig last van gehad maar nu heb ik het weer.... ben ik nu ook al incontinent aan het worden :( :) :)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Patries: onofficieel gefeliciteerd met je zoon :) Hey, supernieuws!

@Han: misschien verlies je toch wel wat vruchtwater? Je zou een maandverbandje in kunnen doen, eens zien wat voor kleur/geur het heeft... Er zou een scheurtje in je vliezen kunnen zitten.

@Miranda: hier een man die het eten had gemaakt, zo lief! En daarna op en neer voor mij naar de keuken, voor een waterijsje, een glas drinken, weer een waterijsje... wat een schat, he?

Nou, we hebben samen naar de volle maan gekeken. Er rommelt niks, heb alleen een berg lucht in mijn darmen - niet zo gek na de chili con carne ovenschotel :)

Slaap lekker, allen!

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Succes en nog even volhouden, makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Ik zal voor jullie duimen dat het snel gaat.

XXXXX

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames (nou ja hier is het nog midden in de nacht maar tegen de tijd dat jullie eens opstaan..... ;))

Ik ben voor de verandering weer eens wakker, ach je na drie nachten slapen kan het ook bijna niet anders :D

Claudia: hoe gaat het nu? nog wat kunnen slapen?

Darcy: denk echt niet dat het vruchtwater is want dan zou ik het steeds moeten blijven verliezen en dat is niet zo :( Snap er helemaal niets van.

Prisenkids: today's your day! suc6!

Zo dames nu ga ik even gehuld in een bloedrood laken naar de maan dansen en huilen :) :) :) :)

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik kom nog maar ff gluren
    bij de buren :)

zo te zien zijn er weer nw wereldburgertjes bij gekomen,..
    new born mama's van harte en heel veel geluk,...

en vd andere mama's kom op, beetje aktie :)
    hihi wil je nog sept mama worden ;)
    vandaag een mooie dag voor minstens 3 bevallingen ;)

succes

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Goedemorgen

September is bijna voorbij dus voor degene die nog moeten bevallen de laatste loodjes. Ik lees dat sommigen het erg beu zijn (of niet Han) ik duim voor jullie dat jullie snel jullie kleintje vast mogen houden.
    Hier vandaag de 20 weekse echo, vind het wel spannend. Gisteren bloedverlies gehad, schrok me wezenloos, volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken maar dat heeft ze tegen de verkeerde gezegd, zorgen zijn pas weg als ik weet dat het goed is. Mijn buik groeit nog steeds voor geen meter, ben ook nog niet veel aangekomen (of niks?). Dat alles bij elkaar maakt me soms niet vrolijk.
    Vandaag ook mijn eigenlijke uitgerekende datum, heb er wel even een traantje om moeten laten maar ik moet nog even wachten. ACh, ben ook zo´n emo muts nu, haha kan wel bij alles huilen.

Darcy, misschien vind die uk wel dat je darmen te veel lawaai maken en komt ie dat snel even melden, met een verwijtend vingertje.

Ga me douchen want om 9 uur hebben we al echo, lekker vroeg dus weinig tijd om na te denken.

Liefs Anette

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedemorgen meiden

Zo te zien is niemand vannacht bevallen onder de volle maan...

@ Han: ik verlies ook weleens paar druppels maar het kan ook door beetje incontinent komen...zolang je geen infectie hebt, is het niet erg. Dat had het zkh tegen me gezegd.

@ Darcy: ja echt lief van je man dat hij je lekker heeft verzorgd en verwend. Gek idee dat jij vandaag uitgerekend zou zijn net als ik. Maar ik heb een afspraak met de gyn. om 09.30 uur in het ZMC. Ben benieuwd.
    Heb gisteren lekker vette pizza gegeten ipv pittig, want de pizzeria heeft een foute pizza meegeleverd, ach niets aan te doen.

@ Patries: gefeliciteerd met je zoon...maar eerst wil ik graag wat meer details weten zoals naam en zo, dan pas uitbundig felicitatie ;)
    Zeker erg leuk voor je ouders nu ze er bij zijn!

Ik ga maar zo koffie drinken onder het journaal kijken en dan douchen, en dan beetje klaar maken. We vertrekken hier om 09.15 uur van huis naar het zkh.

Toedeloe..... Xxx

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi Anette!

Heel begrijpelijk dat het eigenlijk jouw uitgerekende dag zou worden.
    Maar de andere kant ben ik blij dat je nog de tweede kans krijgt om zwanger te worden.
    Ik ook, op 7 oktober 2005 kreeg ik 'n miskraam van tweeling, waarna ik een currettage moest ondergaan. Dat vergeet ik ook nooit meer.
    Dat jij nu 20 weken bent en je wat bloedverlies hebt gehad, ik ook tijdens mijn zwangerschap. Het komt door de dunne baarmoederwand. Dat schijnt niet zo erg zijn. Zolang er maar geen helder bloedrood wordt, 'n beetje druppels en daarna houdt het vanzelf op!
    Ik wens je vandaag succes bij de echo toe!
    Laat het ons hier ff weten hoe het is geweest!

Liefs, Miranda

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, ik ben heel blij dat ik zo snel weer zwanger ben geworden, heb de ma ook echt achter me gelaten. Denk dat het ook wel een beetje de zenuwen zijn voor de echo en even alles bij elkaar, en natuurlijk, de hormonen. Rare dingen hoor.
    Bloedverlies was helder maar was ook weer meteen weg. Dank je voor je berichtje

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hey anette het zit je ook niet mee he meid! In ieder geval prettig dat je vandaag je echo hebt dan zit je niet zo lang in de zenuwen en kan je straks lekker je kindje bekijken. Heel veel plezier ermee, ik denk aan je meid!

Miranda: wat gaat er gebeuren in het ziekenhuis vandaag?

Ben toch wel een beetje teleurgesteld in die volle maan, had minstens verwacht dat ik vanmorgen met een kind naast me wakker zou worden ;)

We hebben btw ook al een tijdje niets meer van simke gehoord......

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    sorry dat ik niet meer zo vaak van me laat horen, maar het herstel is me behoorlijk tegengevallen. Kan eigenlijk pas sinds dinsdag weer zelfstandig de trap af, zonder flauw te vallen. Niet van de pijn gelukkig, maar ontzettend duizelig en flauw aldoor.

alle nieuwe mama's GEFELICITEERD!

Iedereen die nog wacht, ik weet hoe ontzettend moeilijk het is, heel veel sterkte nog! Ik duim dat jullie beebs ook snel mogen komen.

Groetjes suus

12. sereenalian

sereenalian Actief lid

19 okt 2006
    234
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Houten
    Dag iedereen,

Hier weer even een berichtje van mij... Allereerst

Pris, Saskia, patries en Ronnie Ook jullie nog gefeliciteerd met jullie wondertjes.
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie..

Hier gaat het met de dag steeds stukjes beter. De bevalling is me erg zwaar gevallen. Al met al is Lianne toch met veel geweld te wereld gebracht. Na 1,5 persen is ze uiteindelijk met de vacuumpomp en een knip ( die vervolgens ook weer uitgescheurd was) te wereld gekomen.
    Maar ja wat wil je met een dame van 4050 gram en 51cm.
    Ja en dit zullen jullie wel vaker hebben gehoord, maar het is echt zo, vanaf het eerste ogenblik dat we haar zagen waren we helemaal verliefd op haar. Ze is gewoon geweldig. En het was het zeker allemaal dubbel en dwars waard en ik zou het zo weer doen, voor haar.
    Doordat ik veel bloed was verloren en het niet helemaal lekker met mij ging moesten we een paar dagen in het ziekenhuis blijven.
    Zondag middag mochten we gelukkig naar huis. En ik moet zeggen dat ik thuis toch meer tot rust kom, ondanks het steeds wakker worden voor te voeden.
    De eerste dagen was dat ook even moeilijk, ik had grote problemen met aanleggen, en ze dronk niet actief, ze viel dan ook snel weer veel af, wat mij heel erg onzeker maakte :cry: .
    OP een gegeven moment na een nieuwe houding te hebben aangeleerd ging het steeds beter en was ze afgelopen dinsdag weer 50gram aangekomen :)
    Vandaag gaan we weer wegen dus ben benieuwd.
    Ja wat kan ik verders nog vertellen,
    Ze is heel lief en geduldig en mooi we zijn heel trots en blij met haar.

Dames succes nog en ik blijf wel wat meelezen om op de hoogte te blijven. Ik kan nu ook weer wat meer beneden zijn, dus hoop wat vaker te posten.

Dikke Kus
    Sereena

13. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    PrisEnKids ik bedacht me ineens dat je vandaag ingeleid word!
    HEEEEL VEEEEEEL STERKTE.. en straks heb je eindelijk je frummeltje!

Hoe gaat het met Claudia?
    En alle overige overtijdse dames? ;)
    Ik ben het enorm zat... beide ribbogen doen enorm pijn, ik kan snachts gewoon amper op mijn zijde liggen. Maar op mijn rug liggen isook niet lekker ivm benauwd worden.
    Zie er ook elke avond weer tegen op om naar bed te gaan... hoe moe ik ook ben!
    En dan die nachtelijke routine met plassen.... vreselijk om mn bed uit te moeten klimmen.
    Juist snachts heb ik last van mn liezen en kom bijna niet overeind en al die inspanningen die druk oefenen op mn ribbogen VERSCHRIKKELIJK PIJNLIJK! Verder enorm moe en slenter me zelf echt de dagen door... vind het ook zo zielig voor mn zoontje dat ik niet met hem kan stoeien en de dingen doen die ik buiten die dikke buik wel kan doen.
    Alle dames... ff volhouden!

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Weer terug van de vk, alles gaat goed met onze beeb. Ligt helemaal opgevouwen, dus ik denk ook dat alsie ontdekt dat de beentjes ook gestrekt kunnen worden dat mijn buik dan wel gaat groeien.
    We konden niet zien wat het is, maar we mogen volgende week terug omdat de vk het lipje niet goed kon zien want hij/zij lag er met het armpje voor, was in de ogen aan het wrijven.
    Ik zet een paar foto´s in mijn album.

Han, het gaat tot nu toe niet zo soepel nee maar als alles maar goed gaat vind ik het prima zo, de rest komt wel weer.

Nou, jullie allemaal succes ermee kan me voorstellen dat jullie het wel beu beginnnen te worden.

Knuffel Anette

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Anette: wat fijn dat jullie het ukkie hebben gezien, was verder alles goed met hem/haar? Tuurlijk jammer dat je nog even moet terugkomen... EN leuk, want misschien heeft hij/zij dan ondertussen ontdekt dat strekken errug lekker is (en kunnen jullie weer even verliefd naar het kleintje kijken ;) )! Het moet een rare dag voor jullie zijn, ook terugdenkend aan de vorige zwangerschap... ik wens jullie voor deze keer opnieuw een mooie, voldragen zwangerschap toe met een lieve hummel als resultaat :D

@Miranda, Michelle en Han: hier ook pijn bij slapen op de zij, benauwd in de rugligging, zie ertegenop om te gaan slapen hoe moe ik ook ben en toch... moet 't. Heb de laatste paar dagen veel energie en geen dutjes meer gedaan... ga vanmiddag WEL naar yoga, want ik hoorde opnieuw dat zo'n les ook e.e.a. kan stimuleren. Mijn yogajuf vertelde laatst dat ze tot 2x toe iemand in de les had, die bij het weggaan op de trappen in de weeën terecht kwam :confused: Ik heb me voor vandaag dus als weeën-vrijwilliger aangemeld :)

@Suus: doe maar lekker rustig aan, meid. Heb je geen bloedarmoede?

@Sereenalian: ook jij kalm aan, wat fijn dat ukkie zo lief is.

Wij resterende septembermama's willen ook gaan genieten van ons kleintje!

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anette: hartstikke leuk dat je hier 'n verslagje komt brengen en dat je weer binnenkort terug moet komen voor de echo, bedenk er wel bij dat je weer naar je wondertje mag kijken, dat is ook altijd leuk!

@ Darcy, Michelle en Han: Heel herkenbaar verhaal, dat heb ik ook hetzelfde als jullie met pijn bij slapen op de zij, benauwd in de rugligging, zie ertegenop om te gaan slapen hoe moe ik ook ben.

@ Darcy: succes als weeën-vrijwilliger :)

@ Sereenalian: doe er rustig aan, ondanks wat je hebt meegemaakt tijdens de bevalling en daarnaast moeizaam met je BV, ben ik blij om te horen dat je toch van je kleintje kan genieten!

Vanmorgen op de controle in het ziekenhuis geweest. Heb aan de assistent-gynaeceloog gevraagd of ik gestript mag worden. Ze vroeg me of ik al eerder inwendig onderzoek heb gehad. Ik zei dat het nog niet is gebeurd. Die wilde wel ernaar kijken. Volgens haar is mijn baarmoedermond helemaal verstreken en ik heb 1 cm ontsluiting. Ze heeft me toch wel gestript. Er kwam wel 'n beetje bloed uit. Het wordt afwachten.

Toen ik eenmaal thuiskwam (een uur geleden), plas ik helemaal vol met bloed en zag er ook prop bloed (ik ga er van uit dat het slijmprop is). Ik heb maar een maandverband vanuit het kraampakket genomen. Als ik tot vanavond nog steeds bloed verloor, gaat Jeroen voor de zekerheid het ziekenhuis bellen of het wel normaal is.

Het hoeft ook niet dat ik meteen de weeën ga krijgen of zo....het kan even duren. Het gaat erom dat het begin er is....

XXX

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    uitgerekend 18 september
    Jennifer: MEISJE, +12 kg, zh, bv, verlof sinds januari
    Simke: VERRASSING -5 kg, thuisbevalling, volledig ingedaald

uitgerekend 20 september
    Patries: JONGEN, +12kg, bv, zh, verlof 26 Augustus, volledig ingedaald
    Michelle: MEISJE, +20kg, fv, zh, volledig ingedaald

uitgerekend 22 september
    Sandraeningrid: VERRASSING, +0 kg
    miranda040172: JONGEN, +20 kg, bv, zh, sinds 17 augustus verlof, billetjes in de stuit volledig ingedaald

uitgerekend 23 september
    Han: MEISJE, +20 kg, bv, zh, Verlof sinds 18 juni,ingedaald
    Modo: JONGEN

uitgerekend 25 september
    Lucky: VERRASSING

uitgerekend 27 september
    Darcy: JONGEN, +14 kg, bv, thuisbevalling, 24 aug verlof, beetje ingedaald
    PrisEnKids: MEISJE, +6 kg, bv, geen verlof - huis mamaIngedaald

uitgerekend 28 september
    Angeltje: MEISJE

uitgerekend 30 september
    Siesje: VERRASSING, +15 kg, bv, tb, verlof 17 aug
    Avalon: JONGEN

Verwacht
    5 JONGENS
    5 MEISJES
    4 VERRASSINGEN

Bevallingslijst
    Juni
    01. Secret: bevallen op 17/06/07 (25w6d) van Anouk & Thomas

Juli
    02. Mariella: bevallen op 06/07/07 (29w6d) van een vlinder :( Niels

Augustus
    03. virginnie: bevallen op 22/08/07 (38w1d) van Keld, 3180 gram/ 49 cm
    04. MissX: bevallen op 25/08/07 (38w5d) van Yocena Ceasarea Maria Nora Lisetta, 2680 gram/ 45 cm
    05. Las: bevallen op 26/08/07 (38w5d) van Richelle Tess, 3740 gram/ 51 cm
    06. Noor: bevallen op 26/08/07 (35w1d) van Chris Antonie 2125 gram & Tijn Pieter, 2490 gram
    07. Kvptje: bevallen op 28/08/07 (39w3d) van Maricha Joah, 3480 gram/ 51 cm
    08. Pomme: bevallen op 28/08/07 (38w1d) van Rosalie, 3250 gram/ 50 cm

09. Babydean/ Ponyville: bevallen op 29/08/07 (38w4d) van Dean, .. gram/.. cm
    10. Berbel: bevallen op 29/09/07 (38w4d) van Lonne, 4300 gr/.. cm
    11. Joepie: bevallen op 30/08/07 (36w3d) van Esmay, 2500 gram/47 cm
    12. Mobielfreak: bevallen op 31/08/07 (38w3d) van Tim Owen, 2910 gram/ 48 cm

September
    13. Pooh: bevallen op 01/09/07 (38w4d) van Sebastiaan, 3260 gram/ 49 cm
    14. Brigitte: bevallen op 01/09/07 (39w4d) van Judith Elise, 3340 gram/ 50 cm
    15. Kelly: bevallen op 02/09/07 (39w3d) van Levi, 3540 gram/ 51 cm
    16. Marjannie: bevallen op 03/09/07 (40w0d) van Lindy, .... gram/ ..cm
    17. Blodyn: bevallen op 03/09/07 (39w5d) van Damian, 2360 gram/ 48 cm
    18. Geertje1985: bevallen op 03/09/07 (40w1d) van Sam, 3730 gram/ 53 cm
    19. Mouschy: bevallen op 04/09/07 (40w3d) van Marijn, 4060 gram/ .. cm
    20. Amber70: bevallen op 04/09/07 (39w3d) van Lize, .... gram/ ..cm
    21. Bijnamama: bevallen op 04/09/07 (38w4d) van Adam, .... gram/ ..cm
    22. Jessica24: bevallen op 06/09/07 (38w5d) van Ayla, 2420 gram/ 43cm
    23. Zonnetjes: bevallen op 06/09/07 (39w3d) van Sophie, .... gram/ ..cm
    24. Ief: bevallen op 07/09/07 (39w6d) van Lyn, 3115 gram/ ..cm
    25. Joyce: bevallen op 08/09/07 (38w6d) van Kyra Elise, 3660 gram/ 51 cm
    26. Triez bevallen op 10/09/07 (..w.d) van Kay Julian,2960 gram/ 48cn
    27. Rootje: bevallen op 11/09/07 (40w5d) van Marissa Danique, 3055 gram/ .. cm
    28. Zoë84: bevallen op 11/09/07 (41w3d) van Tara, 3540 gram/ 51 cm
    29. Jelly: bevallen op 11/09/07 (41w+6d) van Kian , 3265 gram/51cm
    30. Maart: bevallen op 12/09/07 (41w0d) van Yasmine, 3360 gram/ 50 cm
    31. Lovewinnie: bevallen op 12/09/07 (39w1d) van Alicia, 3160 gram/ 46 cm
    32. Edokid: bevallen op 13/09/07 (41w0d) van Eva, 3590 gram/ 51 cm
    33. Marsab: bevallen op 13/09/07 (38w6d) van Aiden Kyen, 3060 gram/51 cm
    34. Suus: bevallen op 13/09/07 (41w+5d) van Jesper, 4960 gram/56cm
    35. Seetje: bevallen op 13/09/07 (40w+5d) van Jesse, .. gram/ .. cm
    36. Rian: bevallen op 14/09/07 (41w1d) van Daimy Rachel, 3800 gram/.. cm
    37. Gonzo: bevallen op 15/09/07 (40w+2d) van Thijs , 3500 gram/50cm
    38. Migga: bevallen op 17/09/07 (42w+0d) van Dyon , 4070 gram/54cm
    39. Ronnie: bevallen op 17/09/07 (40w+4d) van Felix Lukas, 3565 gram/51 cm
    40. Sophie (Maaike): bevallen op 20/09/07 (42w+0d) van Sophie Isabel, 3700 gram/.. cm
    41. Moons: bevallen op 21/09/07 (39w+6d) van Milan, 3370 gram/52 cm
    42. Sereenalien: bevallen op 21/09/07 (39w+0d) van Lianne Jasmijn Hummel, 4050 gram/51 cm
    43. Pris: bevallen op 24/09/07 (39w+4d) van Tygo, .... gram/.. cm
    44. Saskia: bevallen op 25/09/07 (40w+1d) van Anne Sophie, 3200 gram/..cm

Totaal geboren:
    23 JONGENS
    23 MEISJES

Agenda

26 september: PrisEnkids Controle gyn, ctg + echo en afspraak inleiding
    4 oktober: miranda040172 gyn controle

SMS Buddies:

Darcy - Miranda040172
    Han - Edokid
    Jennifer70 - modiglian
    PrisEnKids - Han
    Lovewinnie - Saskia

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Patries: alvast gefeliciteerd!
    We zijn hier errug benieuwd naar de naam en je verhaal!

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: spannund!
    Claudia: Spannend!

Komop meiden, september heeft nog maar een paar daagjes over: we want babies! (and you want them even more!)
    Veel sterkte hoor, het lijkt me geen pretje om over tijd te lopen...

Annette: wat fijn dat alles goed was! Alweer over de helft, gaat hard voor je! Voel je je kleintje al bewegen?

Liefs Noor

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jahaaa september heeft nog maar een paar dagen, we doen ons best om ze eruit te krijgen maar ze werken niet echt mee......

Heb vandaag alweer de hele dag pijn in mijn onderbuik die niet weg wil maar ook niet wil overgaan in weeën, krijg er zo genoeg van, kan wel janken!

Miranda: fijn dat je bent gestript, hopelijk zet het door en ga je snel bevallen.

Darcy: :D zou wel leuk zijn als je dan ook weeën kreeg.

Deel Deze Pagina