Saskia, Patries en Ronnie: van harte gefeliciteerd met jullie kinders! En nu maar lekker genieten hè! Miranda, wat spannend voor jou! Ik ben ook gestript en dat zorgde ervoor dat de weeën die ik al had eindelijk gingen doorzetten. Hopelijk heeft het voor jou ook zo'n positief effect. Slijmprop verliezen is in elk geval al heel wat! Hè Suus, vervelend dat je herstel zo traag gaat. Toch wel fijn te horen dat je in elk geval zelfstandig de trap af kan. Anders voel je je ook zo aan bed gekluisterd lijkt me. Succes hoor verder! Hee Sereenalian, fijn he om weer thuis te zijn. Ik werd ook niet echt vrolijk van dat ziekenhuis, maar was daar dan ook niet voor mezelf, maar voor Eva. Goed te horen dat de bv eindelijk een beetje loopt. Je gaat zo aan jezelf twijfelen hè, als het niet in één keer goed gaat. Had ik in elk geval wel die eerste paar dagen (behalve de eerste dag, toen dronk Eva fantastisch en had ik blijkbaar genoeg melk). En aan alle wachtende dames: nog heeeeel eventjes en dan mogen jullie ook lekker jullie kleintjes in de armen houden. Ik ben heel hard aan het duimen hoor voor jullie! Hier verder alles z'n gangetje... Gisteren heerlijk de hele dag op bed gelegen. Ik vergeet namelijk mijn rust te nemen en merk dat ik dat toch wel goed kan gebruiken. Dus dan maar een hele dag rust, heerlijk! Wel ondertussen de geboortekaartjes bijna afgerond... (dat had allang klaar moeten zijn... Maar laat ik me daar nou eens geen zorgen over gaan maken!). Nu dan echt de laatste hand er aan leggen -> nog een kleine dertig kaarten die in elkaar moeten worden gezet en in de envelop stoppen. Oh, en natuurlijk de postzegels plakken! Dus ik ga weer aan de slag... Liefs, Edokid
ik heb net een sollicitatiegesprek gehad! Werd om 3 uur opgebeld met de mededeling dat ik vorige week een brief gehad moest hebben voor het gesprek vandaag. Die brief had dus helemaal niet gehad en ik baalde daar enorm van. Gelukkig vroeg hij of ik dan direct kon komen dus heb ik me in vliegende vaart omgekleed en zijn we vertrokken. Na een tijdje zoeken heb ik toch een gesprek gehad die erg positief verliep. Ze keken wel even vreemd naar mijn buik maar zeiden er niet meteen iets over. Het probleem is wel dat ze iemand zoeken voor begin september en officieel heb ik dan nog zwangerschapsverlof. Hij wil me echter wel graag rond die tijd zien voor een tweede gesprek Ben dus niet aangenomen maar hij was wel positief en dat deed mijn ego toch zeer goed. Tijdens dat gesprek had ik geen pijnlijke harde buiken maar daarna..... oefff!
@Miranda: Spannend. ZOu het dan toch gaan gebeuren nu... Er mag wel weer een baby komen. Of meer natuurlijk @Han: Fijn dat het gesprek goed ging. Verder heb ik wel met je te doen. Al zo lang die voorweeen mkaar nog steeds geen kindje. @All: We hebben nog maar 3 dagen en anders worden we toch echt een oktobermama. Ik ga waarschijnlijk wel een oktober mama worden. Vandaag getoucheerd. Baarmoeder was week en 1 cm ontsluiting maar volgens de gyn schiet het zo niet op. Dinsdag ga ik naar het ziekenhuis om ingeleid te worden. Volgens de gyn zal zelfs het inleiden nog wel een paar dagen duren voordat de baby er is. Zo rustig vindt hij het eruit zien. Pfff nou ja aftellen naar dinsdag dan gaat er in iedergeval iets gebeuren. Baby was trouwens niet meer te klein dus dat is mooi!
Miranda, ik had op de dag dat ik gestript werd ook steeds bloed verloren. 'savonds zijn de weeen begonnen en mijn vliezen gebroken en de volgende ochtend om 06.17uur is Yasmine geboren. Bij mij heeft het strippen heel goed geholpen. Ik hoop ook voor jou, zet 'm op!
@Han: wauw, wat goed van dat gesprek! Zeker nu je je even niet zo top voelt met die malle buik, is het een ego-boost @Miranda: ontsluiting...dus ik kan gaan uitkijken naar je smsje? @Lucky: meid, ik denk dat ik maar voor 3 oktober ga. Had ik immers ook gedroomd in april @Edokid: ach, die kaartjes komen wel terecht. Jullie intimi weten nu toch immers dat ukkie er is? Kalm aan, hoor @all: heb yogales gehad, flink lopen meestretchen en ademen en de weeëndans gedaan - en zojuist een rozemarijn-bad genomen. Ik ben benieuwd. Heb al de hele dag last van mijn darmen, een hoop gerommel en lucht, heeft volgens mij niks te maken met een aankomende bevalling. Ga in ieder geval een restje ovenschotel van gisteren opeten, misschien gebeurt er dan wat (ja, nog MEER lucht!) Fijne avond, allemaal... PS trouwens een heel mooie documentaire op Ned 2 vanavond: "Forever," over de beroemde begraafplaats Pere Lachaise.
@ Han: Jammer dat je geen brief hebt ontvangen, maar toch hoop ik dat jij wel terugkomt voor de 2e gesprek. Zodat ze je werk kan aanbieden na je zwangerschapsverlof. Dat zou mooi zijn of niet? @ Darcy: Leuk om te horen dat je lekker yoga hebt gehad. Wie weet gaat dezer dagen je helpen. Het beste methode is gewoon niets verwachten. Lekker vet eten en scheet laten haha @ Lucky: je baarmoedermond is nu verstreken en 1 cm ontsluiting. Ik ook, vandaag. Maar het bloedverlies wisselt steeds elkaar af vanmiddag. Maar ik voel wel de baarmoeder heel erg hevig samentrekken wat het soms pijnlijk is. Krampjes onderin. Ik blijf maar denken dat het gewoon hevig menstruatiepijn is en dat het geen wee is. Ik wil mezelf geen valse hoop geven zoals 2 weken terug. Soms is de pijn TE, kon ik mn traantje niet meer ff bedwingen...zou het zijn, dat wil ik gewoon niet weten. Toen ik vanavond eten ging koken, kon ik niet meer volhouden om zo lang staan, zo pijn ... heb ik Jeroen gevraagd of hij dit van me wilde overnemen. Hij heeft lekker eten gekookt, lief. Misschien in de loop van de avond zijn de zogenaamde weeën weer over of zo. Ik verwacht helemaal niets, want ik blijf denken dat het een oktoberbaby gaat worden! @ Darcy: je nummer heb ik allang in mijn mobiel opgeslagen... XXX
hallo hier een update van de zus van Claudia: Vanmorgen om 11.00 is ze opgenomen in het ziekenhuis omdat na het bezoek van de vk bleek dat ze nog maar 2 cm ontsluiting had. Ze heeft de hele nacht wel weeën gehad. Vanmiddag heb ik even gebeld en de situatie was nog hetzelfde, ze heeft nu een ruggeprik gekregen om zelf uit te kunnen rusten en ze gaan de bevalling opwekken dmv een infuus. Ik heb goede hoop dat de kleine meid, vanavond of komende nacht geboren gaat worden! Groetjes Bianca
Hoi meiden, Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Op dinsdagavond 25 september om 19.34 uur (onze tijd) ben ik bevallen van onze zoon Jamie Marcus. Hij woon 3774 gram en is 55,5cm. En heeft superblond haar. Dus een echte hollandse jongen. De bevalling was behoorlijk heftig, heb dan ook een flinke knip gekregen en ben behoorlijk bont en blauw van onder. Maar dat was het alles waard. Zal morgen even een uitgebreidt verslag maken en ook even de rest bijlezen. Nu heerlijk naar bed en natuurlijk genieten van ons wondertje. Dikke kus, Patries
Hoi allemaal! Alle meiden die bevallen zijn gefeliciteerd! En geniet van jullie wondertjes, ze groeien zo snel! Hier is alles prima gelukkig. Ik heb nog geen tijd gehad om ons bevallingsverhaal ed uit te werken en te plaatsen. Dat gaat nog wel gebeuren hoor! Maar mijn man heeft deze week nog 'vakantie' en daar genieten we lekker van. Als hij maandag weer gaat werken, kan ik weer achter de pc en zal ik beginnen met het plaatsen van mijn bevallingsverhaal en waarschijnlijk weer wat meer aanwezig zijn hier op het forum. Hopelijk gaat het met iedereen goed! Voor degenen die bezig zijn of nog moeten bevallen, succes meiden en zet hem op! Ik hoop voor jullie dat jullie niet te lang over tijd hoeven te lopen. Dikke knuffels voor iedereen!
Patries van harte met Jamie Marcus!!!! Miranda: klinkt als echte weeën meid! hopelijk is het allemaal snel achter de rug voor je en kan jij ook snel je kleine vasthouden. Rootje: fijn dat alles zo goed gaat. Lekker nog even genieten met z'n drietjes. MvM: bedankt voor de update, wens haar maar heel veel suc6! Darcy: nog profijt gehad van je yoga, rozemarijn en chilicon carne? Lucky: das toch best vreemd dat je al wel een cm ontsluiting hebt maar er niets staat te gebeuren Hoop voor je dat het ineens om zal slaan en dat het niet heel lang gaat duren met inleiden e.d. Ook een hele geruststelling dat je kleine nu niet meer te klein is. Mijn voorweeën worden op dit moment ook heftiger, weet niet zo goed meer in welke houding ik moet gaan zitten/ liggen/ staan. Was al naar bed gegaan maar kan echt niet in slaap komen, hopelijk gaat dat nog wel lukken vannacht (of zetten de weeën eindelijk eens door [-o< )
@Patries: gefeliciteerd allebei, met jullie Jamie! @Miranda en Han: gaan jullie me in de steek laten soms Klinkt alsof het toch ECHT begonnen is bij jullie! Ik duim voor jullie, meiden! @Claudia/zus van Claudia: toi toi toi, nog voor het weekend is er een septemberbaby bij dus @all: rozemarijn is lekker, maar niet effectief genoeg. De chili con carne was lekker, maar zorgt hoogstens voor luchtvervuiling en de yogales was lekker, maar ga morgen de oefeningen herhalen. Heb steken, voel het kind indalen - en dat komt ook, omdat mijn buik opeens niet meer rond is, maar gezakt is Als ik de trap afloop, dan doet mijn navel zeer, die is geplopt en beweegt op en neer... Han, sterkte met opblijven, wegzuchten, etc. Ik kom je checken op het forum als ik vannacht niet slapen kan. Groetjes, slaap lekker voor de rest en tot morgen 8)
Slaap lekker darcy! (denk nog steeds dat ik een tijdje bij je blijf hoor want er komt helemaal geen regelmaat in de weeën ze worden hooguit wat pijnlijker )
ik breek ff in hier, wil je ff zeggen dat je het kunt alleen vervelend dat het niet door zet, ik hoop dat je snel de kleine in je armen mag houden
Dank je derona, erg lief van je! Ze zijn helaas nog steeds niet regelmatig. Net onder de douche/ in bad geweest en toen leek het heel even af te zwakken maar ze zijn toch weer met volle kracht terug gekomen
Vol trots mag ik vertellen dat Claudia is bevallen van haar dochter: Marit Marit is geboren op 28 September om 00.20 uur. Ze weegt 3985 gram en meet 48cm. Moeder en kind maken het goed. Marit is geboren met behulp van de vacuumpomp en ze had in het vruchtwater gepoept en daarom mogen ze pas zaterdag naar huis. Miklas en Claudia van harte gefeliciteerd!
morge,....... ik kom nog maar ff de weeen opwekken hier zo te zien houden de sept mama's zich wel aan het schema ,.... new born mama's van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertje,.... heel veel liefde en geluk toegewenst,...... kom op de rest vd sept mama's je hebt nog een paar daagjes