Sofieke, welkom, join the club! Het is hier heel gezellig! Cristel, Ief, Femke: mooooooie buiken dan toch!
goedemorgen, er wordt hier dag en nacht geschreven Sofieke, gefeliciteerd en welkom, er komen al bijna oktobermama's. Al mooie buikfoto's, bij mij valt het nog wel mee. Je darmen zetten wat uit omdat ze vocht vasthouden, daardoor heb je zo snel een dikke buik maar dat kan ook nog weer minder worden. Ik vind een 2 zwangerschap wel iets relaxter, je weet nu dat je gewoon geduld moet hebben de eerste weken en je hebt meer afleiding door je 1e kind. Maar ik zal blij zijn als ik mijn 1e echo krijg.
Hai meiden, totaal onverwacht kom ik hier melden dat ik zwanger ben! Had al 3 dagen het gevoel dat ik echt heel erg ongi zou worden (maar dat had ik vorige cyclus ook) Gisterenavond eigenlijk gewoon een test gedaan van: ach, ik heb er nog een liggen en tot mijn grote verbazing positief! Ik zat helemaal te trillen en heb nauwelijks geslapen! Nu met wallen op het werk, maar wow, wat gaaf! Moet nog helemaal wennen aan het idee. Ik mag me nog net bij jullie voegen: D-Day 30 september!
Goedemorgen allemaal en gefeliciteerd voor de nieuwe moeders... erg leuk ! Wij nog 2 dagen voor eerste echo
hee Noor28 en Sofieke gefeliciteerd! Ik ben aan het afwachten tot ik eindelijk voor een echo mag, de tijd lijkt zo lang te duren, maar ik ben vast niet de enige die daar last van heeft.. 6 februari de 1e echo, ik ben dan als het goed is zo'n 10 week. Groetjes!
@Suus... duurt enorm lang he dat wachten ! Wij zijn ergblij dat we al zo vroeg een keer gaan waardoor we er eigenlijk 1 extra krijgen (12 weken moet alsnog voor nekplooi meting)
Nieuwe september mamma`s welkom! Marsab waar in tukkerland woon je als ik vragen mag? Ik woon in Hengelo ...Wij gaan ook na de 9 mnd beurs, op de zaterdag en pakken dan idd ook de huishoudsbeurs mee 8) ...Wat ik wel prettig vindt is dat ik de 1e echo die donderdag daarvoor heb, dan loop ik met een heel ander gevoel als wanneer dat niet het geval was, denk ik.... Ik ga zo ff met me mams richting de h&m in almelo daat schijnen ze een grote mamma collectie te hebben...Heb nog een kaartje van 20% kortong dus ga lekker ff shoppen!
@ Noor. Spannend he meid, ik weet het sinds vanmorgen en dat is ook even raar hoor. Ik krijg geen hap door mijn keel en dat is deze keer nog niet van de misselijkheid maar van de totale euforie. Ook bij ons een beetje onverwacht want dit was ronde 1 en dus hadden we niet durven hopen dat het gelijk raak zou zijn. Hahaha, en ik dacht dat ik nooit voor mijn 30ste zwanger zou zijn... nu toch mooi gelukt! (wordt er in juni 30) Deze avond het nieuws aan mijn vriendje vertellen. Wil er wel iets leuks van maken. Hebben jullie leuke ideeën? Hoe hebben jullie het verteld?
Goede morgen September mama's Jeetje wat hebben jullie weer gezellig zitten kletsen. Gisteren avond niet op het net geweest en moest meteen 5 pagina's bijlezen. Nieuwe September mamas Gefeliciteerd en welkom in de groep, gezellig. @ Kelly, ik krijgt ook weinig antwoord op mijn vragen, maar ik blijf gewoon meekletsen, voor de gezelligheid. Moet jij ook blijven doen. @ Christel, mooi buikje. Gaat snel he. Ik heb ook al een buikje, zie mijn album. @ Suus, ik kan ook niet wachten tot mijn eerste echo, het lijkt wel een eeuwigheid. Ik heb vanmiddag mijn intake en hoop dan te horen wanneer mijn eerste echo is. Ik ben in Amsterdam geboren en heb daar 21 jaar gewoond, ik woon nu sinds 2 jaar in Rotterdam. Morgen komt de verloskundige praktijk op tv, 20.30uur op net5, die wil ik niet missen, lijkt me leuk om naar te kijken.
Ik kan je niet uit de praktijk een leuke manier vertellen hoe ik het als man zou moeten horen. Ik was bij de test, dus mijn vriendin heeft het nieuws hier niet hoeven te vertellen. We hebben samen de minuten staan wachten en toen verbaasd naar het resultaat staan kijken (en e dag erna voor de zekerheid nog een test gedaan... en de dag daarna het nog en keer laten doen door de huisarts ). Maar het is misschien een beetje een cliche manier...... maar waarom koop je niet blauwe en roze muisjes en een rol beschuit.. Samen inpakken en geven onder het motto dat hij alvast kan gaan oefenen(of alvast op voorraad).
Hmm, dat mag ntuurlijk niet met zo'n kwaliteitswagen! Ik wil graag een mutsy omdat je daar ook zo'n duobak op kan zetten. Zo kunnen mijn zusje en ik makkelijk op elkaars kindjes passen zonder met 2 wagens op pad te moeten. Maar, wellicht kan dat ook met het onderstel van een van de andere mutsy's. Wat ook een groot voordeel is, is dat het autostoeltje van Mutsy helemaal plat kan. Nou ja, ik ga op de 9 maandenbeurs wel eens goed kijkne en vergelijken.
leuke manier om je mam/ vriend te vertellen Ik heb mijn vriendje een rompertje gegeven maar daarop "papa's kanjer" dat was wel duidelijk
Oh ja dat zijn ook leuke ideeën. Had hier in de winkel wat verder ook al een super schattige fopspeen zien liggen met I love daddy op... Nuja, het is niet dat hij het niet verwacht, ik had alleen beloofd om te wachten met testen tot morgenochtend. Dus hij verwacht het niet om vanavond al een resultaat te krijgen.
oja en natuurlijk positieve test stick erbij doen, ik had het in een kartonnetje gedaan met daarop "liefste papa van de wereld" erop
De degelijkheid buzz is ook niet alles... Kijk maar eens ophttp://www.kieskeurig.nl/review/87EEC11ACD50BBA6C1256F2D0063FA84.htm.. Hier lees ik veel over problemen met de wielen.
hallo meiden, alles goed met iedereen? khad gisteren even een flinke huildag weet niet echt waarom maar werd ineens zo ontzettend bang dat het mis gaat en me oudste dochter is pas 4 geworden en gaat nu naar de basisschool echt een grote meid ineens pfff me jongste gaat naar de creche dus twas echt alles tegenlijk en nog steeds niet echt het besef dat ik echt zwanger ben ondanks opgezette buik missenlijkheid overgeven enz gaat er in me hoofd rond dat het een griepje is echt zo stom hihihi nou ja nog 2 weekjes dan mogen we voor de echo en horen we hoever we echt zijn. groetjes allemaal en knuf van mij (de emomuts hihihi)
Jees, wat wordt hier veel geluld zeg! Wel super gaaf dat we er nog 2 nieuwe moeders bij hebben, welkom! Ik woon sinds 1,5 jaar in Fijnaart (bij Frans Bauer in het dorp) in noord-west Brabant. Daarvoor hebben we 11 jaar in Den Haag gewoond. Ik ga woensdag 14 februari met mijn zusje en 2 vriendinnnen naar de 9 maandenbeurs. Lekker tuttig met 3 zwangere kippen en 2 kleintjes. Pony: ik zag in je album dat je Isabel heet, zo gaat mijn klompje cellen heten als het meisje wordt! Super mooie naam. Bij mij is er van een buikje niet meer te zien dan anders... Ik was net een lijnpoging aan het doen omdat er de laatste jaren toch zo'n 10 kilo teveel aan me kleeft en door die spekrol zie ik nog niet echt een zwangerschapsbuikje. Ik merk wel dat mijn broeken me minder lekker zitten, maar dat is ook omdat ik niet veel druk op mijn buik kan hebben. Ik ga morgen maar eens naar een miss etam voor een positiespijkerbroek. Verder loop ik nu veel in rokken en wikkeljurkjes, heerlijk! @Joyce: zo;n bui heb ik nu 1 keer gehad. Ik heb toen echt de hele dag gehuild om alles... Een reclame, een leidje, om niets... Mijn man heeft me genadeloos uitgelachen en me toen volgepropt met eten van de Mac. Toen ging het wel weer. Hij heeft me liever zo dan heel erg agressief of boos