Hi lieve lieve meiden, Sorry dat ik al zo lang niet meer hier ben geweest. Maar elke keer als ik wat wil posten, dan komt onze kleine meid weer om de hoek voor aandacht. Het is best even wennen allemaal hihihi. Ik wil iedereen onwijs feliciteren die zijn bevallen. Waren er wel een hoop de laatste dagen he? Ng heel even en we zijn complet op het mama forum . Meiden die nog moeten toi toi toi, jullie kunnen het! Tot snel. Zoentjes van mij!
@mobielfreak: (*&& zeg.... gelukkig is hij in het sophia wel in goede handen. nu hopen dat ze snel vinden wat het probleem is hoor! we leven hier erg met je mee Maar ook job zei meteen al "het sophia is wel het beste ziekenhuis op dat gebied" dus we hebben goede hoop dat het gewoongoed komt *we duimen/bidden/wensen je heel veel moed en sterkte om de kleine tim hier doorheen te slepen* @jennifer: ik zou het zonder aanmoediging denk ik ook wel opgegeven hebben... maar inderdaad ook eht verpleegkundig personeel draagt net zo hard zn steentje bij door te zeggen dat je het wel kan en dat je het wel gaat halen
hoi meiden een hele tijd stil geweest van hier maar Judith heeft 2 zware weken achter de rug met heel veel huilen (nog door haar maagzuur en daarna door oververmoeidheid)... en wij dus ook... Nu gaat het weer stukken beter en hebben we weer wat tijd voor onszelf alle nieuwe mama's gefeliciteerd! hier nog een foto van judith van 1 oktober (1 maand oud)
Brigitte: wat een dropje zeg! Hoop ook voor je dat het nu snel allemaal beter gaat. Mobielfreak: ik sluit me bij saskia aan, duim ook heeel hard voor je mee dat alles goed komt.
Brigitte, wat een plaatje! Fijn dat het weer beter gaat. Nog even en iedereen is bevallen! Leuk leuk leuk.
Wat een mooi nieuws allemaal! allemaal beebjes erbij! gefeliciteerd verse ouders! Mobielfreak; sterkte met je kleine man, dat hij maar snel weer thuis is!
Alle bevallen dames weer van harte gefeliciteerd, ik lees wel mee, maar t dringt allemaal niet zo door ben ik bang Nieuwe update: Vandaag heb ik de maag-darm arts gesproken, morgen om 14.00 uur is de biopsie, Tim gaat dan onder algehele narcose en ze prikken dan zijn lever aan, om weefsel weg te halen voor microscopisch onderzoek. Na de biopsie moet Tim 24 uur op zijn rechterzij liggen en mag dan niet uit bed.. Ze hebben vandaag intraveneus (in een ader) bloed geprikt, 11 buisjes zodat ze dat weer kunnen onderzoeken, ook hebben ze gelijk een infuus aangelegd, zodat ze morgen niet weer hoeven te prikken in zijn handje.. Bij mij hebben ze ook bloedgeprikt, zodat ze dat aan eventueel transfusie bloed toe kunnen voegen, omdat Tim mijn anti stoffen nog heeft.. Ook vertelden ze mij, dat de cardioloog ook nog langs gaat komen bij Tim, omdat ze in het andere ziekenhuis een hartruisje hadden ontdekt (hier hebben ze ons niets van verteld in het andere ziekenhuis ) Ook komt er nog een oogarts bij Tim kijken, omdat ze naar zijn lever willen kijken in de 'brede' zin, en oogafwijkingen kunnen daar ook bij horen. Ze hebben ook een rontgen foto van Tim zijn wervelkolom gemaakt, omdat vergroeiingen aan de wervelkolom ook met de lever te maken kunnen hebben.. Verder krijgt Tim nu weer andere voeding, Heparon genaamd, daar zitten minder eiwitten in en meer vitamines die in gewone voeding niet zitten, en dit schijnt beter te verwerken te zijn voor zijn levertje.. Verder testen ze hem nog op cystic fibrosis (taai slijm ziekte) en andere stofwisselingsziekten, om zeker te zijn, dat ze alles uit kunnen sluiten. Tim ligt nu ook geisoleerd, vanwege dat hij erg verkouden is, ze denken aan het RS-virus, maar dat zijn ze nog aan het onderzoeken.. We kregen ook te horen, dat Tim voorlopig niet thuis komt, we kunnen er vanuit gaan dat hij de komende weken nog wel in het ziekenhuis ligt.. We krijgen beetje bij beetje steeds meer informatie, zelfs zoveel dat ik nu ook de helft vergeten ben.. Meer nieuws zal snel volgen
Mobielfreak: Heel veel sterkte voor jullie! Hoop dat het allemaal niet ernstig blijkt te zijn! Kop op! Denk aan jullie!
Ach, Mobielfreak, wat sneu toch. Ik denk aan jullie en hoop dat ze snel vinden wat Tim mankeert, zodat hij snel geholpen kan worden en weer gauw naar huis mag.
Mobielfreak heel veel sterkte meid, zal heel hard voor jou en tim duimen. Zijn lucky en jennifer ondertussen aan het bevallen?
Hoi allen.... Nogmaals gefeliciteerd en ik zie dat Lucky en Jennifer nog niet zijn bevallen Ik denk aan jullie! @ mobielfreak: damn...over Tim zeg..ik hoop dat ze snel weten wat hij mankeert! Heel veel sterkte... Verder gaat het prima met Matthew, een tevreden mannetje, soms wat gejank als hij honger heeft. Zometeen plaats ik een verhaal wat Papa Jeroen had geschreven want hij heeft in de ander forum (motor forum) geplaatst. Ik heb zijn tekst overgenomen, want ik mag niet te lang gaan zitten... Liefs xxx
Hier een verhaal en de foto van Matthew staat nu in mijn album. Geschreven door Papa Jeroen: Om half 3 's nachts van vrijdag op zaterdag 29 september 2007 schudt Miranda mij wakker en zegt: Mijn vliezen zijn gebroken. Wel had Miranda om kwart voor 1 s nachts een slijmprop (soort slakkesliertje met roze/bloed bloedje omheen) verloren na het toiletbezoek. We vangen wat vruchtwater op in een potje, en ik breng het naar het ziekenhuis voor onderzoek. Rond kwart over vier krijgt Miranda haar 1e wee. Ik bel op naar het ziekenhuis voor de uitslag en krijg te horen dat we meteen mogen komen. De weeën lopen op als we rond 5 uur in het ziekenhuis zijn. In het begin was het heel heftig voor Miranda maar toen ze eenmaal een pijnstiller kreeg ging het allemaal iets beter. De baby lag in stuit met zijn billen eerst dus het naar buiten persen viel niet mee, en ik besefte weer eens dat ik gezegend ben om een man te zijn Maar op 29 september om 12 uur 42 kwam Matthew Toele toch ter wereld met een gewicht van 4345 gram en een lengte van ruim 55cm. dus dat is een behoorlijke kerel. Het geluk kon niet op tot de verloskundige zag dat het met Miranda niet zo goed ging. Ze was lijkbleek en viel bijna flauw. De placenta wou niet los komen dus verloor ze veel bloed, in totaal zo´n bijna 3 liter. Ze moest snel naar de OK om daar onder narcose te gaan en de placenta eruit te halen. Ik schrok me de pleuris en had het echt ff niet meer. Na een drie kwartier mocht ik naar haar toe op de ic en ging alles goed met haar. Ze moest alleen nog ff een paar zakjes bloed om weer aan te sterken. Miranda en Matthew moesten wel ff een nachtje blijven. De volgende dag, zondag 30 september, mogen ze weer naar huis op een voorwaarde van de dokter dat zij 2 weken veel (bed)rust moet houden. Eind van de volgende weekend (2e weekend van oktober) mag Miranda beginnen met het slikken van de voorgeschreven ijzertabletten. Tot die tijd mag ze niet innemen, dan breekt de bloedcellen af na de bloedtransfusie. Ik pomp haar vol met vitaminerijke verse fruit en groente. De kraamhulp blijft tot zaterdag 6 oktober.
Mobielfreak, veel sterkte, zo´n klein mannetje. Ik hoop dat jullie snel te horen krijgen het hoe en wat. Liefs Anette